Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąApie Vikingų g. tiesioginę jungtį (pratęsimą) su oro uostu jau užmiršta?
- 1 patinka
Comment
-
maŽĖjantis keleiviŲ skaiČius vilniaus oro uoste. Ar verta panikuoti?
vilniaus oro uoste du mėnesius iš eilės keleivių skaičius mažėja. Berods, tokios situacijos nebuvo bene nuo 2011 metų. Šį kartą paanalizuosiu tik dviejų mėnesių laikotarpį (birželį ir liepą): Toks trumpas laikotarpis ne visada leidžia įžvelgti ilgalaikes tendencijas, tačiau kai situacija tokia drastiškai pasikeitųsi, tikslas yra suprasti, kas vyksta ir ko laukti toliau.
2019 m. Birželio mėnesį vilniaus oro uostas aptarnavo 470 712 keleivių, kai prieš metus tą patį mėnesį – 480 403. T. Y., šiemet keleivių pervežta 2% mažiau. Birželio mėnesį reguliariaisiais skrydžiais skridusių skaičius mažėjo 1,3%, o užsakomaisiais – 5%.
2019 m. Liepos mėnesį vilniaus oro uostu pasinaudojo 448 545 keleiviai, kai prieš metus – 478 933 keleiviai. Aptarnautų klientų skaičius sumažėjo net 6,4%. Liepą reguliariaisiais skrydžiais keliautojų sumažėjo 4,7%, o užsakomaisiais – jau net 14,7%.
Kas darosi? Ar tai beprasidenčios krizės pranašas?
Aplinkiniuose oro uostuose keleivių skaičius auga. Kauno oro uoste pirmaisiais dviem vasaros mėnesiais keleivių srautas išaugo 13,3%. Rygos oro uoste – 9,6% (minsko ten apie 20%, bet atskira kalba).
Ar keleivių srautas iš vilniaus oro uosto keliasi į kauno oro uostą? Iš dalies, tačiau suminis skaičius yra mažėjantis. Birželio-liepos mėnesiais kauno oro uosto keleivių srautas paaugo 25,6 tūkst. Keleivių, kai per tą laiką vilniaus oro uostas neteko 40 tūkst. Keleivių.
Tai kas vyksta?
Mano vertinimu, vilniaus oro uostas tapo dviejų išorinių rinkos veiksnių įkaitu – „wizz air“ sprendimo mažinti apsukas lietuvoje bei didžiųjų lietuvos kelionių organizatorių pasiūlos mažinimu.
Comment
-
Konkurencija: „Ryanair“ ir „Wizz Air“ tuo pačiu metu paskelbė apie naują kryptį iš Vilniaus
Ketvirtadienį pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Wizz Air“ paskelbė apie naują kryptį iš Vilniaus į Londono Southend oro uostą. Praėjus vos valandai tokią pat naujieną paskelbė ir kita pigių skrydžių oro linijų bendrovė „Ryanair“.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1191790?copied
Comment
-
Čia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąČia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąJokio nuostolio aviakompanijai, kompensuoja valstybė priklausomai nuo užpildymo.
„Bus numatyta maksimali suma. Pavyzdžiui, jeigu lėktuvai skraidys tušti, bus skiriama maksimali suma. Kuo labiau užsipildys lėktuvai, tuo mažiau reikės kompensuoti. Jeigu jie užsipildys, tai išvis nereikės kompensuoti“, – sakė R. Masiulis.
Ūkio ministro duomenimis, maksimali suma per metus neviršys 3 mln. eurų.Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.23, 10:29.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ką dėdė Udrius vėl buvo teisus - pigiom aviakompanijom sotus nebūsi...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąBet KUN auga (nors ten yra beveik vien pigios aviakompanijos).
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąJoks politikas niekada nesutiks uždaryti KUN ar PLQ, tad naivu tikėtis kad dabartinė oro uostų situacija Lietuvoje keisis...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąOK kad auga, bet gal gana svaigti apie 3 oro uostus? Akivaizdu, kad mūsų šaliai tai so much.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąČia labiau kanibalizacija nei konkurencija. Kai atsirado London City tai visi tie Southendai, Lutonai, Standstedai liko aktualus tik Londono pakrasčiuose gyvenantiems emigrantams, pagal savo pakraštį galintiems pasirinkti patogu oro uostą, visiems kitiems per juos skristi nepatogu ir brangu dėl važiavimo į tikrąjį Londoną. Tai Ryanair su Wizzair arba veliau mažins Lutono su Standstedu skrydžius arba ruošiasi naujai emigracijos bangai, nes naujų skraidovu tikrai neatsiras.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė neamos Rodyti pranešimąĮdomu, ar kas nors skaitė tą susisiekimo ministerijos gautą nepriklausomą studiją, kurią pristatė Masiulis, kurioje rekomenduojama po 10 metų vis dėlto statyti naują oro uostą prie Žiežmarių ir uždaryti VNO/KUN?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Aišku, skraidyti į įvairius oro uostus yra gerai, bet, mano nuomone, didžiulis trūkumas susisiekimo su Londonu prasme - skrydžio į Heathrow ar Gatwicko oro uostus nebuvimas. Visgi Londonas - tai ne tik verslininkų ar emigrantų kryptis, tai ir svarbus persėdimų taškas, o, neturint skrydžių į didžiausius UK oro uostus, jungiąmųjų kelionių potencialas neišnaudojamas.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
Comment