Parašė lukass
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Geras postas ir į temą VNO ateičiai: https://www.miestai.net/forumas/foru...86#post1729486
Didelių monstrų A380 rinka jau atsikando ir nebenori. Nebent kavianski svaigtų apie tokius vien dėl tos priežasties, kad kaip nors VNO numarinti svajonėse.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu bus nutarta ilginti taką, geležinkelį bus galima nesunkiai nuleisti kelis metrus žemyn į "tunelį".
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Išpirkus sodų sklypus gal net ir geležinkelio nereiktų liesti. Pažiūrėjau kituose oro uostuose tokių didelių pievų takų galuose daugeliu atveju nėra.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.18, 10:40.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kad geležinkelis ar sodai trukdo tako ilginimui dar didesnė nesąmonė nei kalbos, jog nėbėra vietos plėtrai. Tame pačiame Heathrow už tako palikta labai nedaug pievos ir iš kart prasideda greitkeliai, geležinkeliai, medžiai, pastatai ir t.t.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąĮdomu būtų paklausti civilinės aviacijos ekspertų, kodėl ten nieko negalima padaryti daugiau su takais, nes vietos vizualiai labai daug. Ar šalia esantys laisvi (?) sklypai negali būti išpirkti ir t.t.
Tai tiesiog gal plėtra pagal galiojančius reikalavimus triukšmui, atstumams nuo gyvenamųjų ir pan. nėra įmanoma?
Comment
-
Parašė DArnas Rodyti pranešimąMano nuomone, Lydos plentas būtų ideali vieta naujam terminalui. Norėtųsi ekspertų komentarų, ar ten tikrai yra problemų dėl žemių paėmimo, ar vis dėlto nėra.
Parašė Ignacijus Rodyti pranešimą
Klausimas ar nebus čia ir aplinkosauginių reikalavimų pasekmė? Jau buvo išlindę kažkokių nesklandumų https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-973-1050376
Tai tiesiog gal plėtra pagal galiojančius reikalavimus triukšmui, atstumams nuo gyvenamųjų ir pan. nėra įmanoma?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Didelė mūsų valstybės problema, kad dėl gyventojų, kurie kažkodėl ir kažkaip apsigyveno soduose dabar stabdomas viso miesto ir šalies progresas, reikia švastyti didžiules pinigų sumas. T.y. dėl keliasdešimties gyventojų, kurie ex soduose (būtent sodai ten ir buvo, nes prie oro uosto nebuvo kuriamos teritorijos gyvenimui) pasistatė namukų po 100k, dabar kalbame apie naujus oro uostus ir poros milijardų investicijas, bei didesnius nepatogumus visiems vilniečiams ir miesto svečiams.
Comment
-
Kaip jau ir minėjau, būta skaičiavimų, jog taką galima ilginti minimum 600 m. T.Y. nuo 2515 m. iki 3115 m., visviena, a380 negalėsime priimti, dėl infrastruktūros nebūvimo.
Kitas dalykas: VNO ir aplinkinė teritorijoje esantys pastatai turi šimtus savininkų. nuo metalo pjaustytojų iki katalizatorių supirkėjų. išvalyti ir sutvarkyti teritoriją, nugriauti CAA ofisus bei pastatyti, naują, didelį ir patogų terminalą piečiau. Esamą paliekant administracijai,
O čia Lettered pavyzdys, kodėl trukdo kapinės:
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
O kaip BP (ne tik sename, bet ir naujame) numatytas antras takas Kuprioniškių kryptimi? Jis galėtų būt 3,5 km.
Bet ir kaip ten plėstų dabartinį oro uostą, Naujininkai (tuo labiau Kirtimai) neatsigaus, o toliau merdės.Paskutinis taisė lukass; 2019.06.18, 12:43.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Esamo tako užtektų bent 20-30 mln. keleivių. Yra oro uostų su vienu taku, aptarnaujančių ir 40 mln. keleivių. Per daug dėmesio tam tako ilginimui skiriama, nebent galvojama apie tiesioginius skrydžius į Australiją . O kokios galimybės įrengti antrą lygiagretų taką? Vietos į Liepkalnio g. pusę neužtektų?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDeja į Kuprioniškių pusę negali būti pasuktas, nes leidžiantis iš rytų tektų įskristi į Baltarusiją.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNematau priežasties, kodėl nebūtų galima išpirkti keletos įmonių teritorijų palei Žirnių g., nugriauti keletą pastatų ir oro uosto teritoriją privesti iki pat gatvės, taip paliekant saugos zonai 500m ir 500 metrų pailginant taką, o artėjimo žibintus įrengti ten, kur dabar kažkokie metaliniai garažai.
Comment
-
Pasižiūrėjau Berlyno Tegelio oro uoste gyvenamieji daugiabučiai 250 m nuo pakilimo tako.
Heathrow irgi virš gyvenamojo rajono leidžiasi. Teko netoli gyventi kokią savaitę - nieko baisaus, nors lėktuvai leidžiasi konvejeriu.
Pats turiu sodą Salininkuose, tiesa, kiek tolėliau, bet absoliučiai jokio diskomforto nejaučiu.
Paskutinis taisė Sula; 2019.06.18, 14:50.
- 1 patinka
Comment
Comment