Nežinau ar sutapimas, bet būtent prieš savaitę VNO išsiunčiau pasiūlymą įrengti geriamojo vandens stoteles. Po remonto VNO tualetuose tik šiltas vanduo bėga, o kaip pavyzdį pateikiau, kad JAV keliaujant visuose oro uostuose jau yra taškai įsipilti vandens. Tai šiaip šaunuoliai, netikėjau, kad sureaguos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Planuose – naujas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno, dabartinio sostinėje lauktų liūdnas likimas
Visgi jei būtų nuspręsta imtis naujojo oro uosto statybos, Vilniaus oro uosto lauktų liūdnas scenarijus – jis būtų uždaromas. „Nes jeigu jis būtų neuždaromas, niekas neskraidytų į naująjį“, – iškart patikslino ministras ir sakė, kad šiandien Vilniaus oro uostas turi vieną, tačiau esminį trūkumą – ribotas plėtros galimybes.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/verslas....d?id=81470657
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kokią plėtrą planuoja VNO, kad neužtenka dabartinių plynų laukų šalia.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Būten aplink kažkokie laukai ir sodai, tik plėskis, geresnes galimybes plėtrai pasaulyje nebent Dubajus su savo dykumum aplink teturi.
Jeigu kalbant apie terminalų dydį, tai vietos plėstis yra per akis, net ir esamoje vietoje perstatant ir perkeliant kai kurias tarnybas, galima pastatyti kelis kartus didesnį terminalą. Jeigu reikia didesnių peronų ir terminalų, tai kitapus KTT, Lydos pl. pusėje yra bene 2x daugiau ploto, nei užima dabartinė infrastruktūra, tik imk ir plėskis. Na nebent kažkas prognozuoja kokius 30-40 mln. keleivių. Bet čia mažai tikėtina, o augti iki 15 mln. galima be problemų ir netaškant milžiniškų pinigų naujam oro uostui.
Visiems tokiems planuotojams reikėtų gerai išsianalizuoti Berlyno Brandenburgo oro uosto pavyzdį, nes panašu, kad panašus scenarijus gali pasikartoti. Ne tik laiko prasme, bet ir kainos,
- 3 patinka
Comment
-
a380 vienu ar kitu atveju neskraidys į Lietuvą, o kelionės į Madagaskarą parodė, kad tiesiogiai iš VNO, be problemų gali pasiekti: Čikagą, NY, Wašingtoną, Pekiną, Šanchajų, Tokiją. Tad b767,b787 a330 gali drąasiai skraidyti iš ir į VNO.
Trūksta vietos? nugriaukit garažus šiaurėje, išvalykite oro uosto teritoriją. Kažkas yra skaičiavęs, berods dabar esamoje VNO teritorijoje taką galima ilginti iki 600m. !!! p.s. galima ir porą sodų nugriauti.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.06.17, 11:43.Aviate, navigate, communicate
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?
„Tikėtina, kad didžioji dalis keleivių persikeltų į naująjį oro uostą. Šiuo atveju, manau, kad Kaune liktų viena kita kryptis, o pats oro uostas tikrai liktų, nes jis turėtų tiek krovinių pergabenimo funkciją, tiek orlaivių remonto funkciją“, – kalbėjo ministras.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
Kodėl tu manai kad dabartinio (KUN) neuždarys? toks pirminis tikslas buvo vietoje 2konkuruojančių, bei dotuojamo (KUN) turėti vieną stiprų?Paskutinis taisė liutass; 2019.06.17, 12:07.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
KUN nebus uždarytas:
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąAr visa to negalima bus daryti naujame oro uoste? Koks tada apskritai naujo oro uosto Elektrėnuose tikslas, jei lieka KUN su visais išplaukiančiais išlaikymo kaštais?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Bet prie pat KUN kuriasi ir jau įsikūrė nemažai įmonių, esamų ir potencialių oro uosto klientų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąČia jūs rimtai? 800 tūkst. pajėgumas per metus?
Bandysime terminalą pritaikyti 2 mln. keleivių, nes jis buvo statomas 800 tūkst. keleivių, o jau dabar turime 1 mln. keleivių per metus. Matome, kad Kaune toliau didės keleivių skaičius, tai norime tam pritaikyti.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O VNO uždarymas sąlygojamas ne tik dėl vietos stygiaus:
...M. Gelžinis teigia, kad Vilniaus oro uosto plėtra yra apribota dėl to, kad nėra žemės plėsti oro uosto. Kitas aspektas, kad oro uostas yra per arti miesto.
„Ar galėtumėte įsivaizduoti 14–15 mln. keleivių srautą šalia Senamiesčio? Kalbame apie didelį lėktuvų srautą, triukšmą, anglies dvideginio emisiją, automobilių skaičiaus didėjimą. Būtų labai stipriai užkimštas susisiekimo mazgas. Vilnius nėra toks didelis megapolis, kur yra didžiuliai atstumai“, – sako M. Gelžinis.
Jo teigimu, kasmet sostinės oro uoste fiksuojamas apie 5 mln. siekiantis keleivių srautas. „Padauginkite šį skaičių iš trijų. Aš netikiu, kad būtume pajėgūs aptarnauti tokį srautą Vilniaus mieste“, – įsitikinęs Lietuvos oro uostų vadovas...
...„Nenorime, kad per tuos 15 metų oro uostai Lietuvoje būtų nemodernūs, todėl į juos bus investuojama ir toliau. Tačiau pasiskaičiavome, kad tos investicijos atsipirktų, o oro uostai galėtų būti parduoti“, – portalui LRT.lt tvirtino Lietuvos oro uostų vadovas M. Gelžinis bei pridūrė, kad naujo oro uosto statybos kaina galėtų siekti nuo 800 mln. iki 1 mlrd. eurų...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
O tai Kauno oro uosto neįmanoma tiek išplėsti ir modernizuoti, kad būtų pagrindinis Lietuvos oro uostas? Vilniaus oro uostas liktų vipiniams-nišiniams skrydžiams. 100 km atstumas yra juokas investavus į geresnį susisiekimą. Trečias oro uostas pusiaukelėje yra kažkoks reklaminis nesusipratimas ir lėšų mėtymas. Pradžiai į demografiją reikėtų pasižiūrėti. Kaip "protingai" priimami sprendimai, rodo 2008 m. šalia Vilniaus oro uosto atidarytos naujos kapinės.Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.17, 14:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Nes jau dabar pasiektas terminalo pajėgumas (800.000 per metus).
O kodėl neuždarys KUN tai reiktų klaust ministro, aš tik bandau logiškai pamąstyt
VNO uždarymas tokių rizikų nekelia.
Comment
Comment