Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Tai kad nenutraukia, o tiesiog padaro kelių mėn. petrauką. Bilietai lapkričio, gruodžio ir tolimesniems mėnesiams ir toliau pardavinėjami
    Skrydžiai į Kelną ir Niurnbergą vasaros sezoną bus vykdomi ne iš Vilniaus, o iš Kauno. Nuo lapkričio vėl grįš į Vilnių.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Parašė evvt Rodyti pranešimą

      Pigesnis sprendimas(nesilankiau tose vietose ko gero nė karto, tai kritiką priimsiu supratingai )

      http://www.vilniusgo.lt/2016/12/01/p...aneriu-kalvos/
      Dabartinis geležinkelis ne šiaip sau ten pastatytas. Aukščių skirtumai - didžiuliai, sakyčiau neįgyvendinama idėja, arba kainuotų nerealius pinigus.
      Click image for larger version

Name:	Paneriu-erozinis-kalvynas-zemelapis-v1.jpg
Views:	251
Size:	290,9 kB
ID:	1717021

      Comment


        Lygiai už savaitės prasidės LOT skrydžiai iš Vilniaus į London City oro uostą. Kaip ir spėjau, pradinės LOT nustatytos kainos buvo pernelyg optimistinės ir LOT vis mažino, mažino kainas, kai dabar VNO-LCY-VNO tam tikromis datomis galima įsigyti už 49EUR į vieną pusę arba už 99EUR į abi puses. LOT turi pardavinėti už Ryanair ir Wizz Air kainas, kad pritrauktų keleivių: panašu, jog paimti premium už labai patogų tvarkaraštį (2x daily ryte-vakare), premium oro uostą (London City), kažkiek geresnį servisą (patogus 2-2 lėktuvas su daugiau vietos kojom; free coffee/water/chocolate), Miles&More / Star Alliance mylias ir lounge access gold'ams yra per nelyg sunku.

        Lėktuvo bilieto kainos dekonstrukcija - kiek pajamų gauna LOT parduodami jums bilietą už 99EUR iš Vilniaus į London City? 22EUR. Už tuos 22EUR turės susimokėt už naują lėktuvą, už lėktuvo degalus, mokesčius oro navigacijai, tūpimo mokesčius oro uostams, antžeminio aptarnavimo mokesčius (laipinimą, bagažo krovimą, valymą, t.t.), už šokoladuką ir kavą, sumokėti atlyginimus įgulai ir dar nupirkti iš Lufthansa (ar SAS, ar kur jūs renkate) mylių (1000 mylių vertė apie 6USD).


        https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
        Flickr

        Comment


          Su Wizzairais/Raynierais kaina panaši (įskaičiavus transportavimą iki Londono dar ir mažensė), o kokybė geresnė tai pradžiai gali ir šiek tiek mažesne paleisti kad supažintintu publiką su privalumais.

          Comment


            „2018-ieji Lietuvos oro uostams – šuolio metai: pasiekti ir aptarnautų keleivių, ir skrydžių rekordai“ – džiaugsmingai skelbia Lietuvos oro uostai! Bet čia priėjo Mauricas ir tarė, kad atsiliekame nuo visų savo pagrindinių konkurentų...
            2017 metais Vilniaus oro uostas buvo uždarytas kilimo ir tūpimo tako renovacijai, todėl lyginti 2018 metų rezultatus su 2017 metų rezultatais nėra tikslinga - reikia lyginti su 2016 metais. O čia vaizdas nėra labai gražus, nes pagal augimo tempą atsiliekame nuo visų pagrindinių savo konkurentų (Varšuvos, Rygos, Talino ir Minsko oro uostų). Praeitą savaitę moderuodamas Atviros pažangos forumo "Lietuva 2030" diskusiją suvokiau, kad ateityje šis atotrūkis dar labiau didės, nes Lietuva neturi ilgalaikės oro transporto sektoriaus vizijos ir nesiekia tapti regioniniu oro transporto centru (vizija apsiriboja tuo, kaip "prilipdyti" dar vieną-kitą terminalą aptarnauti sparčiau nei prognozuota augančiam keleivių skaičiui). Paradoksalu, bet viena pagrindinių strategijos nebuvimo priežasčių yra ta, kad ES neskiria lėšų oro transporto vystymui, tad prioritetai, atitinkamai, dėliojami ten, kur lėšų yra skiriama (pvz. Rail Baltica projektas, kuris akivaizdžiai bus nuostolingas, žvyrkelių asfaltavimas ir kt.). Tad, deja, ir toliau pagrindinis kelias pasiekti Vakarų Europą dar ilgą laiką bus Rygos ir Varšuvos oro uostai...


            https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
            Flickr

            Comment


              Dalis tiesos tame yra. Nėra ilagalaikės susisiekimo strategijos Lietuvoje, kažkiek akcentuojant oro susisiekimą. Prie to prisideda ir nacionalinio vežėjo žlugimas. Taip pat neaiški oro uostų (ypač VNO) padėtis ateities infrastruktūroje.
              Kaip rodo pateikti grafikai, oro transportas regione "boomina" netgi aplenkdamas nuolatinį visada prognozuotą augimą.

              Comment


                Lenkijos oro bendrovė LOT nuo gegužės 1 dienos pradeda naujus tiesioginius verslo skrydžius iš Vilniaus į Londono Sičio (London City) oro uostą. Pirmasis lėktuvas kils 6 val. 30 minučių.
                „Turime nusimatę dar kelias kryptis, kurios gyvybiškai reikalingos Lietuvai. Tai ir Paryžiaus Charles de Gaulle oro uostas, ir kryptis į Miuncheną. Turime bent aštuonių skrydžių, kurių potencialą vystyti matome, sąrašą. Analizuojame maršrutus Europoje, bet yra ambicijų skristi ir toliau. Gali būti, kad šie skrydžiai taip pat būtų remiami“, – kalbėjo Ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.
                https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...zejo-10169214/
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Ir kada išmoksime žiūrėti absoliučius skaičius, o ne procentus ?

                  Comment


                    Išskrido pirmasis lėktuvas iš Vilniaus į Londono Sitį (nuotraukos) https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...ti-nuotraukos/ .
                    p.s. Ką reiškia Nordica antroje nuotraukoje, tablo? Prekybos centro reklama ?
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      p.s. Ką reiškia Nordica antroje nuotraukoje, tablo? Prekybos centro reklama ?
                      Tipo estų oro linijos. Realiai lenkų LOTas, skraidinantis su estų brandu, kartais estiškomis, kartais lenkiškomis įgulomis.
                      Post in English - fight censorship!

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Tipo estų oro linijos. Realiai lenkų LOTas, skraidinantis su estų brandu, kartais estiškomis, kartais lenkiškomis įgulomis.
                        Lėktuvas LOT'o (kaip ir dar 3 tokie patys specialiai dėl skrydžių į London City ), tai prie ko čia tas Nordica? Dėl atseit įgulos?
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Lėktuvas LOT'o (kaip ir dar 3 tokie patys specialiai dėl skrydžių į London City ), tai prie ko čia tas Nordica? Dėl atseit įgulos?
                          Sunku pasakyti. Gal tiesiog kadangi LOTas iš Vilniaus skraidina ir su savo brandu ir su Nordicos (jei skrendi į Taliną tai ten tipo Nordica), tai tiesiog naudoja vieną paveiksliuką su abiem brandais?
                          Post in English - fight censorship!

                          Comment


                            Rase, kad skrydis atsipirktu, reikia 92% uzpildymo. Idomu, kiek tai yra realu?

                            Comment


                              Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
                              Rase, kad skrydis atsipirktu, reikia 92% uzpildymo. Idomu, kiek tai yra realu?
                              Ir kainų kelis kartus didesnių, nes su dabartinėmis paleistomis ir su 100% neatsipirktų savikaina.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Ir kainų kelis kartus didesnių, nes su dabartinėmis paleistomis ir su 100% neatsipirktų savikaina.
                                Bet buvo mineta:
                                V. Sinkevičiaus teigimu, skrydis valstybei visiškai atsipirks, jei bus užpildomas bent 92 procentais.

                                Comment


                                  Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą

                                  Bet buvo mineta:
                                  V. Sinkevičiaus teigimu, skrydis valstybei visiškai atsipirks, jei bus užpildomas bent 92 procentais.
                                  Valstybei gal ir atsipirks, čia matuojant plačiai, jei bus pritraukta verslo, turistų ir pan. Bet avialinijoms tikrai neatsipirks ir su 92% užpildymu, todėl teks mokėti kompensacijas ir prie tokio užpildymo.

                                  https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Valstybei gal ir atsipirks, čia matuojant plačiai, jei bus pritraukta verslo, turistų ir pan. Bet avialinijoms tikrai neatsipirks ir su 92% užpildymu, todėl teks mokėti kompensacijas ir prie tokio užpildymo.

                                    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater
                                    Ne užpildyme esmė. Gali būti ir 1 proc. užpildymas, bet jeigu tas vienas proc. už bilietą sumoka tiek, kad padengia kaštus, tai skrydis atsiperka.

                                    Comment


                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą

                                      Ne užpildyme esmė. Gali būti ir 1 proc. užpildymas, bet jeigu tas vienas proc. už bilietą sumoka tiek, kad padengia kaštus, tai skrydis atsiperka.
                                      Beabejo, bet čia tame ir esmė, kad su konkurencingomis kainomis jiems ir su 100% neatsipirks, paskaitykite, ten S. Bartkus viską labai gerai išanalizavo.
                                      Įdomu, ką dabar sakys visi nacionalinių avialinijų kritikai, kai užsilenks skrydis svetimos bendrovės ir dar subsidijuojamas.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2019.05.02, 16:05.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Nauji skrydžiai iš Vilniaus mes iššūkį ir pigioms avialinijoms https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ms-637-1139786
                                        Gegužę, birželį suskraidyti pirmyn ir atgal LOT avialinijomis į centrinį Londono oro uostą gali tekainuoti 100 Eur. Nors šie skrydžiai pristatomi kaip orientuoti į verslo sektorių, žemų kaštų oro linijų skrydžiai kainuoja kone tiek pat. Į kitus Londono oro uostus (Lutono, Stanstedo) iš Lietuvos skraidina ir „Ryanair“, ir „Wizz Air“ – bet artimiausiais mėnesiais kelionė į abi puses šiomis avialinijomis prasideda nuo 90 Eur. Į tai dėmesį pokalbio metu Londone atkreipė ir Londono Sičio lietuvių klubo valdybos narys Gediminas Kiveris. „Kainos, palyginus su pigiomis avalinijomis, ne ką didesnės, o už tai gauni visai kitą kokybę. Lutono oro uostas nėra patogus ir pripažinkim – ne prestižinis, nors dabar kiek ir susitvarkė. Dabar bus žymiai patogiau“
                                        Verslo skrydžių tarp Londono ir Vilniaus pažadas, M.Katino teigimu, padėjo Lietuvai praėjusiais metais ir prisivilioti finansų rinkos milžinę „Moody's“, kuri šiemet atidarė biurą Vilniuje.
                                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Įdomu, ką dabar sakys visi nacionalinių avialinijų kritikai, kai užsilenks skrydis svetimos bendrovės ir dar subsidijuojamas.
                                          O ką jie turėtų sakyti ? Jeigu lenkams užsiiminėti nuostolinga veikla patinka taip smarkiai, kad nuo šiol tuo jie užsiiminės ir iš Vilniaus oro uosto, tai dar nereiškia kad šiuo pavyzdžiu turėtų pasekti ir lietuviai. Kaip tik gerai, kad šiuo metu lietuviškas skrydis neneša jokio nuostolio Lietuvos biudžetui, nes lenkai savanoriškai aukojasi

                                          Comment

                                          Working...
                                          X