Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Reguliarumas dar ne viskas, yra daugiau skirtumų. Bet keleiviui, jei galima savarankiškai įsigyti skrydžio bilietą (be jokio atostogų paketo), tai jokio skirtumo.

    A scheduled flight means that tickets to this flight are sold via various sales channels around the world. Scheduled flights may have connection flights. Charter flights, on the other hand, are bought from the airline by a tour operator. These are so-called package vacations, although nowadays one can also just as easily book a seat on a charter flight.
    “The underlying issue here involves whose commercial risk a given flight is. A scheduled flight is an operating airline’s commercial risk, while a charter flight is its tour operator’s a commercial risk
    https://www.finavia.fi/en/newsroom/2...charter-flight

    Comment


      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
      Reguliarumas dar ne viskas, yra daugiau skirtumų. Bet keleiviui, jei galima savarankiškai įsigyti skrydžio bilietą (be jokio atostogų paketo), tai jokio skirtumo.


      https://www.finavia.fi/en/newsroom/2...charter-flight
      Šiaip scheduled flights sąvoka atsirado, kuomet avialinijos savais lėktuvais vykdo savo skrydžius ir į juos pardavinėja bilietus, bet jau ilgą laiką tai nebeatitinka tikrovės.

      Pvz. SAS jau kokį 10 m. į Vilnių skraido su svetimais lėktuvais iš pradžių tai buvo Cimber dabar tai City Jet, nors lėktuvai ir nudažyti SAS spalvomis ir skraido tik už SAS.


      ​​​
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        /\ o kaip tokiu atveju vaiksto pinigai? SAS per paslauga is City Jet ir gauna bilietu pajamas ar kazkaip kitaip?

        Comment


          Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
          /\ o kaip tokiu atveju vaiksto pinigai? SAS per paslauga is City Jet ir gauna bilietu pajamas ar kazkaip kitaip?
          Būtent šiuo atveju yra pakankamai sudėtinga, nes CityJet yra įkūrusi bazę VNO, skraido tiek lietuviai, tiek danai(ex-Cimber) pilotai, tas pats ir su įgula.

          Bet trumpai tariant SAS perka paslaugą, taip apeidami profesines sąjungas, lėktuvų priežiūra, dideles algas.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Užkalnis. Nenorėčiau būti ministru čebatų respublikoje

            Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/news/ringas/lit....d?id=79516225

            Comment


              Teisingumo dėlei nežinau, kur jis Chabarovske rado terminalą panašų į Vilniaus. Na panašiausias yra Jakaterinburge, kuris po to iš tiesų virto VIP terminalu.



              Bet panašių terminalų būta ir Rygoje ir kituose miestuose:



              ​​​​​
              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.11.08, 00:52.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Gal net labiau primena buvusią vidinę Vilniaus oro uosto dalį. Bet visur diskusija užsibaigia, jog tik primena. Vis vien skirtumų žymiai daugiau nei naujoje "išskirtinėje" statyboje.
                Attached Files
                Paskutinis taisė googleLT; 2018.11.08, 01:10.

                Comment


                  Na, senasis Chabarovsko oro uostas turi panašumo į visus juos (tik Vilniaus, panašu, jau baiginėtas jau prie Chruščiovo, be "neskoningumų).



                  O senojo terminalo griovimas, manau, labiausiai yra derybinė pozicija. Suplanavus naująjį terminalą iškart vėl atsirado visokių pasipiktinusių, nes jeigu statysi naują terminalą, tai bus daugiau skrydžių (no shit, Sherlock, jų daugiau bus bet kokiu atveju), o tas trukdys ramiai miegoti sodininkams, todėl negalima jo statyti. Tada atsirado Susisiekimo Ministerijos pozicija "neleisit naujo terminalo statyti, tai mes jūsų mieląjį sovietinį nugriausim, taip kad pagalvokit dar kartą".
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Sprendžiant pagal tvarkaraštį, šį žiemos sezoną Wizz Air nebeskraidins į Grenoblį.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Tai kad čia jau nuo liepos mėnesio aišku

                      Parašė smb Rodyti pranešimą
                      Toks gal tiks prie VNO temos, bet man kiek netikėtas įvykis atrodo - po 7 metus trukusios kartais įdomios LCC plėtros Vilniaus oro uoste, iš Wizz Air rudens-žiemos tvarkaraščio pokyčių matosi, jog planuoja uždaryti visą sąrašą maršrutų iš karto:
                      Varšuva-Vilnius;
                      Vilnius-Atėnai;
                      Vilnius-Roma;
                      Vilnius-Baris;
                      Vilnius-Reikjavikas;
                      Vilnius-Nica;
                      Vilnius-Grenoblis.

                      Comment


                        Pakalnis su Masiuliu nusiteikę griauti seną terminalą velniop:

                        15min studijoje vyko diskusija apie senojo Vilniaus oro uosto terminalo likimą


                        https://www.15min.lt/verslas/naujien...ma-973-1058466
                        Paskutinis taisė kutas; 2018.11.14, 19:13.

                        Comment


                          Parašė kutas Rodyti pranešimą
                          Pakalnis su Masiuliu nusiteikę griauti seną terminalą velniop:
                          Šlovė tiem dviem ryžtingiem žmonėm.Užgirsim tuoj paveldojobų bliovimus ir baubimus.

                          Comment


                            Negi tikrai nėra galimybės palikti tą patį seniausią, gražiausia pastatą, ir nebūtinai oro uostui? Gal muziejų aviacijos įrengti su kavinėmis itt? O už ar prie jo jau naują modernų terminalą pastatytį?O gal tiesiog įėjimą į naują terminalą per seną? Yra pasaulyje gerų pavyzdžių kaip sintezuoją modernią architektūrą ir senąją.
                            Attached Files
                            Paskutinis taisė Resutas; 2018.11.15, 08:59.

                            Comment


                              Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                              Negi tikrai nėra galimybės palikti tą patį seniausią, gražiausia pastatą, ir nebūtinai oro uostui? Gal muziejų aviacijos įrengti su kavinėmis itt? O už ar prie jo jau naują modernų terminalą pastatytį?O gal tiesiog įėjimą į naują terminalą per seną? Yra pasaulyje gerų pavyzdžių kaip sintezuoją modernią architektūrą ir senąją.
                              Teoriškai seną pastatą galima išsaugoti, tačiau pritaikyti jį šiuolaikinėms oro uosto funkcijoms neįmanoma. O palikti jį kitoms funkcijoms yra diskutuotinas klausimas. Šiaip jau aviacijos muziejus būtų ne prasčiausia idėja.
                              Jei neleistų jo griauti, tai visus pagrindinius būsimuosius statinius reiktų traukti į šoną, o vieta yra komplikuota. Kai tuo tarpu visos naujesnės dalys, pradedant 1993 m. pastatytu "skorpionu", yra tapusios savotišku Frankenšteinu. Jų funkcionalumas "išėmus" 1954 m. dalį lieka su didžiuliu klaustuku. Nors esant pakankamiems finansams padaryti galima viską.
                              Priedo, dabar numatomo "tarpinio" projekto su nauju išvykimo ir VIP terminalais vykdymas, neišsprendus esminio senojo oro uosto pastato likimo, būtų pinigų švaistymas ir metimas į balą.
                              Paskutinis taisė Sula; 2018.11.15, 09:22.

                              Comment


                                Esmė ne išorinės kelios kolonos, bet vidus:
                                Esą dėl senajame terminale esančių kolonų neįmanoma tinkamai planuoti erdvių. „Ekspertai sako, kad išdėstymas, ypač didelis kolonų skaičius, jeigu mes turime 2 tūkst. kv. m plotą, kuriame tik 150 kv. m yra be kolonų, kur gali kažką organizuoti, tai akivaizdu, kad organizacine prasme jis yra netinkamas
                                Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...1059836?copied
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                  Negi tikrai nėra galimybės palikti tą patį seniausią, gražiausia pastatą, ir nebūtinai oro uostui? Gal muziejų aviacijos įrengti su kavinėmis itt? O už ar prie jo jau naują modernų terminalą pastatytį?O gal tiesiog įėjimą į naują terminalą per seną? Yra pasaulyje gerų pavyzdžių kaip sintezuoją modernią architektūrą ir senąją.
                                  Jei mūsų VNO pastatas bent kiek būtų panašus į parodytus nuotraukose, būtų galima diskutuoti, bet dabar tai tėra eilinis baisus pokario pastatas.

                                  Comment


                                    Aš asmeniškai nepalaikau griovimo idėjos, bet dėl tam tikrų objektyvių priežasčių:

                                    1. Tai yra paveldas ir žodis "išpaveldinimas", kaip ir procesas ateityje gali tapti precedentu. Gal būt ateityje reiktų atsargiai vertinti, kas turi būti įtrauktas į paveldą.

                                    2. Griaunamas priestatas, kuris iš esmės veikia, kaip išėjimas, net bagažo padavimas yra iš naujojo terminalo. Tie lipdyti ir prilipdyti priestatai bei klaidūs koridoriai lieka.

                                    3. Vietoje nugriauto pastato statomas dar vienas eilinis priestatas - kuris klaidžių koridorių problemų neišspręs. Jo funkcija ir toliau liks ta pati - išėjimo salė.

                                    4. Verkiant reikia valyti Vilniaus oro uosto prieigas, kurios pilnos sandėliukų, nebaigtų griauti pastatų, betoninių plokščių, šulinių ir t.t., taip pat tvarkyti taip pat, kas yra už oro uosto teritorijos.


                                    Vilniui reikia visiškai naujo terminalo, visai kitoje vietoje ir lipdymai bei griovimai čia nepadės. Atvykimo terminalas, man nėra sukėlęs problemų, skirtingai nei išvykimo, kita vertus ir turistai daugiau laiko praleidžia išvykimo salėje.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      /\ Kaip suprantu, tai eitų kalba apie viso atvykimo terminalo griovimą ir naują statybą, įskaitant ir tą prielipą prie seno pastato. Ar ne? Nes 15min diskusijoje sakė, kad dabar bus statomas išvykimo terminalas, o nugriovus seną dalį būtų pastatytas atvykimo terminalas.

                                      Comment


                                        dabar tai tėra eilinis baisus pokario pastatas
                                        Kas jame baisaus - per mažai stiklo ir plieno? Galima kalbėti nebent apie funkcionalumo trūkumą, bet architektūriniu požiūriu jis labai įdomus - tos visos kolonos, skulptūros ir interjero papuošimai rodo ne tik sausą projektavimą ir sąnaudų skaičiavimą, bet ir kūrybą. Pvz., panašaus laikotarpio geležinkelio stoties pastatas, man rodos, tuo požiūriu yra skurdesnis. O norint pamatyti tikrai baisų pastatą, reikia važiuoti į autobusų stotį .
                                        Nugriovus tą atvykimo terminalą jokių garantijų, kad oro uostas taps labiau kokybiškai pažengęs. Vis tiek po kelių metų ar dešimtmečio gali būti nuspręsta statyti naują kitoje vietoje. O tas pastatas sulig metais darysis vis įdomesnis.

                                        Comment


                                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                          /\ Kaip suprantu, tai eitų kalba apie viso atvykimo terminalo griovimą ir naują statybą, įskaitant ir tą prielipą prie seno pastato. Ar ne? Nes 15min diskusijoje sakė, kad dabar bus statomas išvykimo terminalas, o nugriovus seną dalį būtų pastatytas atvykimo terminalas.
                                          Deja tame ir esmė, kad jokie prielipai nebūtų griaunami, išskyrus seniausią dalį, max būtų išgriauta rampa(nors tą galima padaryti ir dabar). O nauja dalis bus statoma kairėje pusėje ir sujungta tuneliu su dabartiniu terminalu.

                                          Norint geros atvykimo salės- reikia pasižiūrėti į bet kurį naujesnį oro uostą- atvykimo salė yra pirmame aukšte. VNO užtektų iškelti visas technines patalpas ir sandėlius iš pirmo aukšto ir turėtume didelę ir modernią atvykimo salę. Nenormalu, kad atvykimo salė yra kitame pastate.

                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X