Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visuomenės informavimas apie numatomus transporto paskirties pastatų (Vilniaus oro uosto keleivių terminalų) adresu Rodūnios kel.2, Vilnius, rekonstravimo ir statybos projektus





    Paskutinis taisė lukass; 2018.07.24, 18:06.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      /\ Dar kelios:

      Click image for larger version

Name:	vno3.png
Views:	64
Size:	261,9 kB
ID:	1656810

      Click image for larger version

Name:	vno4.png
Views:	67
Size:	219,2 kB
ID:	1656811

      Comment


        "KULTUROS PAVELDAS" tai visai nesipaisys prie naujos statybos,baisuoklis tas taip ir matysis tik ivaziavus,geriausia kas ivyks,tai naujai perdazys.Nugriaut ta baisuokli galetu,visai kitas vaizdas butu

        Comment


          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
          "KULTUROS PAVELDAS" tai visai nesipaisys prie naujos statybos,baisuoklis tas taip ir matysis tik ivaziavus,geriausia kas ivyks,tai naujai perdazys.Nugriaut ta baisuokli galetu,visai kitas vaizdas butu
          Talibanas neleis. Pastatytų 2-3 aukštų pastatą prieš stalininį bauboką ir nesimatytų. Ukrainiečiai Lviv'e vietoje panašios pabaisos pastatė normalų šalia prieš futbolo čempionatą.
          Paskutinis taisė Arunasx; 2018.07.24, 19:33.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
            "KULTUROS PAVELDAS" tai visai nesipaisys prie naujos statybos,baisuoklis tas taip ir matysis tik ivaziavus,geriausia kas ivyks,tai naujai perdazys.Nugriaut ta baisuokli galetu,visai kitas vaizdas butu
            Atskrendant jo vistiek nesimatys.

            Comment


              Aišku, iškeiksite kaip tą forumietį, kuris gina kiekvieną medinuką, bet dabartinis (originalusis) oro uosto pastatas man yra gražus, jis turi istoriją (pati architektūra, skulptūros irgi kalba apie save), bet žinoma, jis mažas ir funkcionalumo požiūriu prastokas. Tikiuosi kartu su nauju terminalu žiūrėsis padoriai, o svarbiausia, kad gerai atliktų savo funkciją ir aplinka būtų maloni.
              Paskutinis taisė R.D.; 2018.07.25, 10:42.

              Comment


                Jei tikrai šitaip sutvarkys, tai bus nerealu. Ypač gerai, kad ta šviesoforinė sankryža taps T formos. Bet šiaip galėtų ir gatvei link Vikingų g. numatyti vietos. Dabartinis projektas palaidoja jos nutiesimo perspektyvą.
                Lietuva visiems.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Atskrendant jo vistiek nesimatys.
                  Toks vaizdas,kad atskridus issskrist nereiks ir "JO" nesimatys

                  Comment


                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                    Toks vaizdas,kad atskridus issskrist nereiks ir "JO" nesimatys
                    Man teko skristi iš ne vieno dešimčio oro uostų, bet aš neprisimenu kaip jie visi (išsk.VNO) atrodo iš miesto pusės (užtat kaip jie atrodo nuo perono pusės - prisimenu beveik visada).

                    Comment


                      Kas mane labiausiai nuliūdino ar net supykdė, tai VIP terminalo statybos. Nežinau, kodėl bet visi atskiri VIP terminalai man asocijuojasi su Šeremetjavo "deputatni zal", kodėl nepadaryti, kaip visame pasaulyje atskiro patikros punkto užima max. 50 kv. m ir geros ložės. Kam statyti atskirą terminalą, kas yra ekonomiškai brangiau, neefektyvus išlaikymas ir parodo šalies nepilnavertiškumo kompleksą.



                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Kas mane labiausiai nuliūdino ar net supykdė, tai VIP terminalo statybos. Nežinau, kodėl bet visi atskiri VIP terminalai man asocijuojasi su Šeremetjavo "deputatni zal", kodėl nepadaryti, kaip visame pasaulyje atskiro patikros punkto užima max. 50 kv. m ir geros ložės. Kam statyti atskirą terminalą, kas yra ekonomiškai brangiau, neefektyvus išlaikymas ir parodo šalies nepilnavertiškumo kompleksą.
                        Padariau greitą google paiešką - Viena ir Oslas turi atskirus VIP terminalus, Miunchene atskirtas oro uosto galas su atskiru įėjimu. Čia visus kamuoja nepilnavertiškumo kompleksai irgi? Šalies nepilnavertiškumo kompleksą labiau parodo pastovus dairymasis ir lyginimasis, kuris pavirsta į cargo cult - žiūrėk ten taip nedaro, tai ir mes nedarykim.

                        Kitas dalykas - spėju, kad iš VIP terminalo yra geros pajamos ir turbūt ir atsiperka investicijos. Galų gale tai patrauklu ir pinigingiems General Aviation turistams, kuriems geras VIP terminalas gali lemti sprendimą nusileisti.

                        Comment


                          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                          Padariau greitą google paiešką - Viena ir Oslas turi atskirus VIP terminalus, Miunchene atskirtas oro uosto galas su atskiru įėjimu. Čia visus kamuoja nepilnavertiškumo kompleksai irgi? Šalies nepilnavertiškumo kompleksą labiau parodo pastovus dairymasis ir lyginimasis, kuris pavirsta į cargo cult - žiūrėk ten taip nedaro, tai ir mes nedarykim.

                          Kitas dalykas - spėju, kad iš VIP terminalo yra geros pajamos ir turbūt ir atsiperka investicijos. Galų gale tai patrauklu ir pinigingiems General Aviation turistams, kuriems geras VIP terminalas gali lemti sprendimą nusileisti.
                          Pasvajojome ir gana. VIP sale ūkio ministras naudojosi. Gneral Aviation turistams - na taip jų tiek daug, kad jų priimti nespėjam, nes kokie 5 būna per visą mėnesį, o ir tie pinigais nesimėto. Na bet pripažinkim, Kikorovui nebūtų fun eiti paprastu terminalu į savo VIP ložę.

                          Taip turi tie miestai VIP terminalus ir ką? Ir Ryga turi - vis vien mūsų atžvilgiu, tai yra pinigų švaistymas. Neturiu tokių duomenų, kad esamas, atskiras terminalas būtų rentabilus, o ką kalbėti apie visiškai naujo statybas.
                          Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.07.25, 10:27.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Vilniaus oro uoste bus statomas antrasis terminalas

                            Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...is-terminalas/ .

                            Comment


                              Žiūrint projekto vizulkes užkliuvo du dalykai, kuriuos norėtųsi išskirti. Pirmiausiai ta stoginė iki naujojo terminalo. Žinoma, esu už patogumą ir funkcionalumą, bet ar tai nepaslėps senosios ir naujosios architektūros? Nes vizualiai viskas turėtų tikrai šiauniai žiūrėtis ir 'bac' šitas takas per visą ilgį. Toliau užkliuvo tokia didžiulė stovėjimo aikštelė. Nenoriu skleisti erezijų, kad oro uostose turėtų būti viešų lauko erdvių, sukuriančių jaukumo jausmą ir gražią aplinką, bet dabar viskas projektuotojų galvoje buvo, kaip rusai sako, "в асфальт закатать". Jokio akcento, tik betonas ir asfaltas. Žinoma, reiktų pažiūrėti kaip kitose oro uostose daro, nes kažkaip neatgaminų šitos detalės galvoje.

                              Comment


                                Knibžda nuojauta, kad po visų rekonstrukcijų ir naujų terminalų bus nuspręsta, kad vis tik reikia visiškai naujo ir dar didesnio oro uosto . Viskas daroma orientuojantis į trumpą laikotarpį. Gal yra skaičiai, koks keleivių pralaidumas planuojamas po rekonstrukcijos? Dabartinis yra 3,5 mln.

                                Comment


                                  /\

                                  https://www.15min.lt/verslas/naujien...etu-667-918152

                                  Čia rašo, kad po rekonstrukcijos galės laisvai aptarnauti 20 tūkst. per dieną (dabar vasarą ~15 tūkst. per dieną). Tik nesu tikras ar čia kalba eina apie naują priestatą ar ne.

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Knibžda nuojauta, kad po visų rekonstrukcijų ir naujų terminalų bus nuspręsta, kad vis tik reikia visiškai naujo ir dar didesnio oro uosto . Viskas daroma orientuojantis į trumpą laikotarpį. Gal yra skaičiai, koks keleivių pralaidumas planuojamas po rekonstrukcijos? Dabartinis yra 3,5 mln.
                                    Bijau pameluot, bet lyg ir viena ausim girdėjau, skaičius 8-10.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      20 tūkst. per dieną būtų 7 mln. 300 tūkst. per metus. Rekonstrukciją planuojama baigti 2021 m. Jei oro uosto keleivių skaičius kasmet augs po 15 proc. (tai visai nuosaikus skaičius), tai tie 7 mln. bus pasiekti 2022 m.

                                      Bijau pameluot, bet lyg ir viena ausim girdėjau, skaičius 8-10.
                                      10 mln. atrodytų kiek rimčiau.
                                      Paskutinis taisė senasnamas; 2018.07.25, 11:17.

                                      Comment


                                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                        20 tūkst. per dieną būtų 7 mln. 300 tūkst. per metus. Rekonstrukciją planuojama baigti 2021 m. Jei oro uosto keleivių skaičius kasmet augs po 15 proc. (tai visai nuosaikus skaičius), tai tie 7 mln. bus pasiekti 2022 m.


                                        10 mln. atrodytų kiek rimčiau.
                                        15 proc ne nuosaikus, o super optimistinis scenarijus - turėjom tokį augimą paskutinius kelis metus dėl Ryanair ir Wizz Air “lenktynių iki dugno”. Wizz Air žiemą jau nuima vieną lėktuvą ir klausimas ar iš vis metų gale augimą turėsim.

                                        Comment


                                          Iš vizualizacijų nelabai aišku, ar bus Vikingų g. pratęsimas.
                                          Kiek aš žinau, VNO pralaidumą riboja ne tik terminalo pajėgumai, bet ir perono aikštelių dydis. Po rekonstrukcijos, atrodo, jos tik sumažės.
                                          Stebina, kad pietinė oro uosto teritorijos dalis lieka "Aeroflot" laikų užkonservuotu rezervatu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X