Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Ką čia detalizuoti - perkėlimams reikia 2 - 3 metų kartais daugiau. Taigi, realiai jau turėtume žinoti kas ateina ir kodėl ateina. Tačiau to nėra. Suprasčiau Heatrow, kur jungtys būtų, kad dar ir pritrauktų turistus. Mes jau turėjome tokį variantą - Stokholmą ir žinom kuom tai baigėsi. Beje, rinkimai artėja, dar ne tokių cirkų išgirsime
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKą čia detalizuoti - perkėlimams reikia 2 - 3 metų kartais daugiau. Taigi, realiai jau turėtume žinoti kas ateina ir kodėl ateina. Tačiau to nėra. Suprasčiau Heatrow, kur jungtys būtų, kad dar ir pritrauktų turistus. Mes jau turėjome tokį variantą - Stokholmą ir žinom kuom tai baigėsi. Beje, rinkimai artėja, dar ne tokių cirkų išgirsime
Visuomene suzino paskutine, kad kazks ateina i Lietuva. Visai neseniai buvo paskelbta apie Catalyst (is UK beje) atejima i LT. Zmones buvo susamdyti way pries tai ir jau buvo UK projekte, kai paskelbe. Pats faktas kad LT lankesi ir Blackrock'ai pries 1.5-2m ir dar begale kitu imoniu, kurios jau turi sprendima ka kelia ir kiek kelia tik renkasi sali. Nuo uzklausos atejimo i HR imone (vienas is paskutiniu zingsniu renkantis sali) iki samdymo pradzios gali but apie 6-8menesiu tarpas, taip kad far from 2-3metai.
Skrydis i UK verslui reikalingas. This is a fact.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąSkrydis i UK verslui reikalingas. This is a fact.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVerslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVerslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
Tiesa Londono atveju, pigios skraido ne į Londoną.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVerslas nesunkiai gali ir su pigiom avialinijom nuskristi.
Kai man reikėjo į Londoną rinkausi apie 100 EUR brangesnį skrydį į LHR su 45 minučių persėdimu FRA nei skrydį į kokį dievo užrmirštą LTN. Būtų 200 EUR brangesnis tiesioginis skrydis, tikrai būčiau rinkęsis jį.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Ir po to važiuoti dvi valandas į miestą? Vien dėl to, kad pigiau? Nah.
Kai man reikėjo į Londoną rinkausi apie 100 EUR brangesnį skrydį į LHR su 45 minučių persėdimu FRA nei skrydį į kokį dievo užrmirštą LTN. Būtų 200 EUR brangesnis tiesioginis skrydis, tikrai būčiau rinkęsis jį.
Jei per valandą uždirbi 100 eur + tai renkiesi 2val sutaupyt mokėdamas 200 eur.
Jei per valandą uždirbi mažiau 100 eur, renkiesi per dvi valandas "darbo" sėdint transporte uždorbti 200 eurų.
Comment
-
Keliesi 2h nakties, nes vienintelis skrydis pirmyn 5h ryto, po to visą dieną knapsi raudonom akim (gerai jei gali leisti laisvą dieną ir skaitosi, kad atskridai "iš vakaro"), galiausiai atsiprašai iš susitikimo anksčiau, nes vienintelis skrydis atgal 18h, o tau dar reikia 2h nusigauti iki oro uosto? Ačiū ne. Be to susitikimo datos pasirinkti negali ir tikslią dieną sužinai likus 20 d. iki skrydžio. Tokiu metu bilieto kaina gali reikšmingai ir nebesiskirti. Verslas kitaip skaičiuoja tuos sutaupytus eurus.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Elementariai skaičiuoji pagal tai kiek uždirbi per valandą.
Jei per valandą uždirbi 100 eur + tai renkiesi 2val sutaupyt mokėdamas 200 eur.
Jei per valandą uždirbi mažiau 100 eur, renkiesi per dvi valandas "darbo" sėdint transporte uždorbti 200 eurų.
Jie iš esmės tinkami tik atostogoms (nes skrendi ilgesniam laikotarpiui ir valanda į vieną ar kitą pusę nelabai svarbi) arba emigrantams, taupantiems kiekvieną centą ir verkiantiems kaip 100 eurų yra brangu ir nėra teisybės.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąKeliesi 2h nakties, nes vienintelis skrydis pirmyn 5h ryto, po to visą dieną knapsi raudonom akim (gerai jei gali leisti laisvą dieną ir skaitosi, kad atskridai "iš vakaro"), galiausiai atsiprašai iš susitikimo anksčiau, nes vienintelis skrydis atgal 18h, o tau dar reikia 2h nusigauti iki oro uosto? Ačiū ne. Be to susitikimo datos pasirinkti negali ir tikslią dieną sužinai likus 20 d. iki skrydžio. Tokiu metu bilieto kaina gali reikšmingai ir nebesiskirti. Verslas kitaip skaičiuoja tuos sutaupytus eurus.
Tavo variantui, aišku, kad pritariu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Pranešime, kurį citavau buvo paminėtas tik 2 valandų skirtumas dėl kelionės iš Lutono.
Tavo variantui, aišku, kad pritariu.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tai kitas blogybes buvau pamiršęs paminėti. Dar viena low-costerių blogybių (net ir mieliausio iš jų - Norwegian) yra dažnas skraidymas ne kiekvieną dieną. Tau susitikimas ketvirtadienį? Atsiprašom, gali skristi į priekį trečiadienį, o grįžti namo penktadienį.
- 1 patinka
Comment
-
Ar London City gerai? - taip teigiamas rezultatas, bet nėra taip gerai kaip būtų turint jungtį su LGW ar LHR.
Vis dėl to su Londonu reiktų žvilgtelt ir į istoriją, Lietuvos avialinijos pardavė savo slotą LHR, FlyLAL o bankroto slotas buvo prarastas. Tame tarpe du kartus į rinką nesėkmingai bandė įeiti British Airways, bet taip Vilniuje ir neįsitvirtino.
Šiai dienai yra du kandidatai skraidyti šia kryptimi AirBaltic ir British Airways(abu atidarė skrydžius iš TLL). Vis dėl to dėl didelio LCC srauto, niekas į šią rinką nenori eiti. Kai rinka nėra didelė ir stabili mažai norinčių terliotis, o LCC monopolis ne visada yra naudingas oro uostui ar šaliai.
Puikus pavyzdys Atėnai: Aegean(tradicinė bendrovė paskelbė) aidaranti ATH, tuoj pat į tai atsakė WIZZ ir Ryanair, atidarydamos šią kryptį. Aegean pasitraukė, o dabar praėjus vos keliems mėnesiams, atbaidę Aegean traukiasi ir WIZZ su Ryanair. Ir tokių atvejų ateityje daugės.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAr London City gerai? - taip teigiamas rezultatas, bet nėra taip gerai kaip būtų turint jungtį su LGW ar LHR.
- 1 patinka
Comment
-
Ne visi skrenda būtent į Angliją ar Londoną. Nesant skrydžio į Heathrow Londonas iškrenta kaip persėdimo variantas. Ir tai didelis trūkumas, nes Heathrow yra didžiausias Europos oro uostas. Ir jis ne taip ir toli nuo Londono centro. London City yra nišinis oro uostas, į kurį skraidys tik tie, kurie ir be subsidijų pajėgtų susimokėti brangiau . Kitaip sakant skrydžiai į Heathrow būtų patrauklesni didesniam keleivių skaičiui, gal net ir subsidijų nereikėtų.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kodėl Heatrow geriau? Toliau nuo centro, sudėtingesnis susisiekimas, o dėl jungiamųjų skrydžių, tai tam nėra poreikio ir šiuo atveju prioritetas susisiekimas su pačiu Londonu.
Be to mes neturime jokio vežėjo iš Oneworld aljanso, tad ta jungimų vertė yra didelė, bet kaip ir sakiau sunkiai pamatuojama, kol nėra realių skrydžių.
Nors gal būt tu ir aš suprantame, kad Stansted tam tikrais atvejais gali būti patogiau, bet tu to nepaiškinsi Sityje dirbančiam klerkui, kuris mėgsta skristi tik su BA, atvykti į oro uostą, praleisti dvi valandas ložėje gerdamas kokteilius ir skaitydamas laikraštį. Čia yra susiformavusi kultūra ir tradicijos ir jų neišgyvendinsi- ypač kai kalbame apie britus.
Tad jei jau darome skrydį Į Londoną geriausiai nušauti du zuikius, verslą ir tranzitą, emigracinius srautus paliekant LCC. Bet čia tik mano nuomonė
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąman keista, kodel iskele butent 98 vietu lektuvo salyga, taip iskart atmetant CRJ900 ir paliekant gan populiaru lektuva out of scope (maziau avialiniju galinciu dalyvaut konkurse).. man AirBaltic=LCC su ju service'uAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Finnair?Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment