O iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO iš kur pats Almantas atsirado? Ar ne Socdemai jį kažkada įstatė iš kažkur?
https://www.vz.lt/archive/article/20...imejo-almantas
Comment
-
Parašė EDlectus Rodyti pranešimąNusileidimas VNO su Bombardier CRJ-1000
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimą
Va tik įdomu, kas fotografavo? Jei pašalinis, tai ar galima tai daryti nusileidimo metu?
Comment
-
Parašė EDlectus Rodyti pranešimą
Aš pats fotografavau, dirbu šioje kompanijoje.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąĮdomu, o kokia situacija su skrydžiais į Lvovą? Ar nepasiteisino ir šią vasarą nebebus atnaujinti?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Deja, bet ne, Reikėjo truputį didesnio įdirbio, mano nuomone.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTaip, ir turbūt pateogesnio tvarkaraščio, o ne su atvykimo po vidurnakčio..Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKeleivių bent jau iš Vilniaus savaitgaliui tikrai būtų, jei priderinus laikus, nes Lviv tikrai įdomus miestas bei laabai palankios kainos. Paleistų bent V ir VII vakare.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Vasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąVasaris baigės su 298692 keleivių, + 17,08%. Augimas jau kelinti metai įspūdingas, liūdniausia dėl valdininkų, kurie nesugeba reikiamu laiku reaguoti ir kažkokie rimtesni oro uosto išplėtimo planai tik dabar pristatyti ir tie patys - gaisrui gesinti ir įgyendinti geriausiu atveju bus 2020 metais. Planus reikėjo ruošti prieš 5 metus, o prieš du metus reikėjo pradėti statybas ir šiemet baigti. Dar AirLituanicos laikais apie tai trimitavau, kad ne ten pinigai kišami.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVerslo kelionės bet kokiu atveju tilps Vilniuje. Visi kiti tegul skrenda per Kauną, kurie nebetilps Vilniuje. Ar tikrai Lietuvai tokia nauda iš tų turistų? Jau kiek kainuoja PVM lengvatos ir dar reikės sukrapštyti naujam oro uostui milijardą.
Reikia tiesiog laiku ir pagal realius keleivių augimo srautus atnaujinti infrastruktūrą ir pastatyti (išplėsti) naują terminalą esamame oro uoste, o ne laukti kol esamo pajėgumai pasieks ribą ir tik tada susisgribti kažką daryti, kai visiems aiškų jog bet kokiai rimtesnei plėtrai įgyvendinti (su projektavimu, finansavimų tvirtinimais, pirkimais ir pačiais darbais) reikės bent 3 metų.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŽinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.
Projektuojant naująjį Vilniaus oro uostą teko atnaujinti ir senąjį kokybiškai pastatytą vokiečių belaisvių korpusą. Nesiginčijau, kai nuiminėjo dvi aukščiausias meninės klasės mozaikas, vaizduojančias M. Melnikaitę ir I. Černiachovskį (įdomu, kur jos dabar?) – tai tikrai ne tie „įvadiniai“ piliečiai į Lietuvos sostinę. Tačiau ginčijausi, kai taip pat puikios kokybės gipsatūras ant pakabinamųjų lubų norėta išnaikinti. Tai buvo ąžuolo lapų vainikuose įmontuotos penkiakampės žvaigždės ir pjautuvas su kūju.
Man mūsų „Hight techo“ naujojo korpuso architektūros santykis su „stalinietiško“ dekoro fragmentais atrodė toks ironiškai postmodernistinis. Tai patvirtino ir keli užsienio svečiai architektai. Vienas amerikietis, paplojęs per petį, pasakė, kad tokių oro uostų kaip naujasis terminalas Amerikoje yra kas antrame kaime. Bet tos vietos, kur šiuolaikinės konstrukcijos susiliečia su socialistine pseudoklasicizmo architektūra yra absoliučiai originalios viso pasaulio mastu.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Labai neprotingas palyginimas. Jeigu Londonas traukia turistus, tai nereiškia, kad Vilnius atitinkamai tiek jų pritrauks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąŽinau, kad čia tik naivi svajonė, bet dar ir stalininę terminalo dalį nugriauti galėtų.Paskutinis taisė Lettered; 2018.03.13, 23:28.
Comment
Comment