Parašė sankauskas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam imti bilietą jeigu neplanuoji ten važiuoti? Vien tam kad turėti?If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNet jeigu nemokamai duotų bilietą, vistiek nevažiuočiau. Juk man ten nereikia. Aš net turimą galimybę nemokamai važinėti traukiniais Lietuvoje nesinaudoju.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Nevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąNevažiuotum savaitgaliui už dyką į Londoną pasivaikščioti nuo Tower Bridge South Bank'u iki Westminsterio ir Parlamento rūmų, pakeliui užsukant į Tate Modern? Ar nuo Piccadilly Circus, pro The Mall iki Velingtono Arkos ir pro Hyde Park iki Kensingtono sodų?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sąlyginai už dyką, keliaujant nemokamai ar su pigių skrydžių avialinijom, skrydis tik labai maža dalis visų išlaidų, net ir labai neišlaidaujant. Pvz. užpraeitą savaitgalį buvau Osle, skrydis iš Vilniaus į pagrindinį oro uostą 10 Eur, o vien traukinio bilietas nuo to oro uosto iki miesto centro 20 Eur.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Tradiciniais vežėjais daugiausia naudojasi tie, kuriems reikia skristi į oro uostą, kuris yra arčiausiai jiems reikalingo miesto, labai svarbus laikas, nes pvz. reikia išskristi ryte, o grįžti vakare t.y. darbiniai keliautojai.
Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.
Comment
-
Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
Nuo Torp ar Gardermoen oro uosto vaziavai?
http://flytoget.no/flytoget_eng/Trav...kets-and-fares
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe. Net įvarius e-mailo pranešimus apie bilietų/kelionių nuolaidas, specpasiūlymus ir t.t. beveik visada ištrinu neskaitydamas.
O kalbant apie atotrūkį tarp LCC ir tradicinių vežėjų - su kiekvienais metais jo vis mažiau. LCC perka naujus lėktuvus ir pamažu keliasi į pagrindinius oro uostus, tuo tarpu kai kurie tradiciniai, atleiskite, nusipigina. Pavyzdžiui, kažkada visuose skrydžiuose Europoje buvo nemokamas maitinimas, dabar dauguma aviakompanijų maitinimo jau atsisakė ir ne tik - kai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą. Pvz: LOT, airBaltic, UIA. Šios paslaugos, kadaise buvusios įprastos, dabar tapo garantuotomis tik tolimuosiuose, tarpžemyniniuose skrydžiuose. O bilietų kainos tai nepasakyčiau, kad tapo mažesnės, sumažinus įskaičiuotų paslaugų skaičių. Taip. išliko nemažai vežėjų, iki šiol teikiančių gerą servisą, pvz: Turkish airlines. Tačiau jų vis mažiau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2018.02.03, 12:00.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠiaip Vakarų Europos miestuose dažnai kelionė iš oro uosto į miesto centrą atsieina nepigiai, nebent oro uostas yra ,miesto teritorijoje ir į jį kursuoja miesto VT.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBet tai nereiškia, kad kiti taip pat elgiasi Ir manau, kad ta revoliucija, kurią kelionių rinkoje padarė LCC, tikrai nėra blogis. Anksčiau buvo laikoma, kad norint keliauti reikia labai gerai uždirbti ir dar taupyti kelis metus. Dabar gi keliauti gali ir studentai, o ir vidutines pajamas gaunantys asmenys gali spontaniškai sugalvoti ir šauti savaitgaliui į kokią Barseloną, Varšuvą ar Kopenhagą.Paskutinis taisė Aleksio; 2018.02.03, 13:19.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTodėl VNO ir nereikia iškeldinėti iš dabartinės vietos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLCC perka naujus lėktuvus
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąkai kurie vežėjai netgi, kaip LCC, apmokestino ekonominės klasės keleivių bagažą.
Paskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 13:28.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimą
Ir vėl reikia grįžti į tas senas mintis - nėra tiek verslininkų Lietuvoje, dėl kurių būtų verta kelti tradicines avialinijas. Pirma turime padaryti, kad Lietuva verslui taptų must be kryptis, o tada jau šnekėti apie susisiekimo bėdas.
Beje, ko dabar verkiate kad LCC neleidžia ateiti tradicinėms avialinijoms - patys pasikvietėte, apie tai irgi kalbėjau prieš 5 - 6 metus.
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Būtent, Vilniaus oro uosto lokacija yra ko gero ideali. Atskridai, šokai į autobusą ir važiuoji į centrą (jei esi turistas) ar namo. O kalbant apie patį oro uostą pastato dizainą - na, man asmeniškai Rygos oro uostas iš išorės atrodo daug baisesnis nei mūsiškis.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąO kada LCC pirko naudotus? Europoj ir Azijoj iš esmės niekada, Amerikoj Southwest dėl savo dydžio ir tokių ir tokių turi.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Dar turėjau omeny, kad LCC tikrai dažniau atnaujina savo lėktuvų parką, nei tradiciniai vežėjai.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Šiaip jau, yra. Ir vis daugėja. Kita vertus geras susisiekimas dar labiau paskatintų ir verslo plėtra. Ko dabar labai trūksta tai reiso į Gatwick ar Heathrow.
Tik stalininė atvykimo salė su savo koridoriais, užkaboriais ir klaustrofobiškomis erdvėmis kraupoka.Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.03, 13:58.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Į Taliną BA skraido iš Heathrow, bet blogomis dienomis ir valandomis, verslui manau patogiau su LCC skraidyti, kurie skrenda kasdien 5 kartus nuo ankstaus ryto iki vėlaus vakaro.
EDIT:
Pasirodo dabar skraido pirmadienisis - penktadieniais, tai jau nebepavadinsi blogiausiais. Ir laikas visain ormalusPaskutinis taisė Lunar; 2018.02.03, 14:00.
Comment
Comment