Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Gatwicko oro uostas aptarnauja 45 mln. su vienu taku.
    Be detalios analizės sunku pasakyti, kiek pagal dabartines realijas galėtų VNO patempti su vienu taku, tačiau viškai 1:1 palyginti su Gatwicku yra sudėtinga. Ten veikiausiai ir lėktuvų dydžiai, jų užpildymas kiek skiriasi, todėl su tokiu pačiu įvykdytu skrydžių (pakilusių/nusileidusių lėktuvų) skaičiumi, gali aptarnauti daugiau keleivių. Tuo pačiu Vilniuje labiau jaučiasi ir tam tikri laikai kai būna skrydžiu pikai, nes yra valandų, kai per valandą pakyla/leidžiasi vienas lėktuvas, o kartais kas porą minučių nusileidžia bent trys. Net ir augant srautams, to eliminuoti visiškai nepavyks, todėl mano nuomone bent iki 15 mln. jokių problemų dėl tako išvis nėra.

    Comment


      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
      "Wizz Air" skrydžių Lietuvoje gali likti mažiau
      https://www.tv3.lt/naujiena/944463/w...i-likti-maziau
      Tai, net labai gera žinia.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Tai, net labai gera žinia.
        Kodėl?

        Comment


          Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

          Kodėl?

          Šiai dienai jie yra nuodas ir vaistas mūsų rinkai. Joks kitas vežėjas negali ateiti, pasttarųjų metų įvykiai: Vueling, Germania, Aegean, Ellinair. Dalis neįsitvirtin, net nepradėję skraidyti.
          Rinka yra žymiai brandesnė, reikalaujanti daugiau kokybės, o kas svarbiausia ir ekonomiškai stipresnė. O tai leidžia mokėti daugiau u\ sąlyyginai geresnę paslaugą arba patogesnį oro uostą.

          Keli pavyzdžiai "iš lempos", manau, kad tokie maršrutai, kaip alternatyva būtų puikiai įsisavinti:

          Vietoje 3 kasdieninių Wizz maršrutų į Londoną, vienas būtų į Gatwick'ą su British airways.
          Vietoje kasdienių Ryanair maršrutų į Oslą, kas antrą dieną skraidytų SAS.
          Vietoje vienodų marrutų į Atėnus, Wizz arba Ryanair būtų pakeisti į Aegean.
          Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Ciampino, atsirastų Alitalia su Fiumicino.
          Vietoje dviejų vienodų maršrutų Į Beauvais, atsirastų Transavia su Orly.
          Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Barceloną atsirastų Vueling.

          Tai mūsų keliautojams sudarytų. didensių galimybių pllanuojant keliones ir didintų VNO pasiekiamumą, o kaina vargu bau ar ženkliai skirtųsi, kuomet yra LCC monopolis.


          Kita svarbi priežastis LCC šantažas- galim kelti mokesčius, kiek norim, netikiu ad mažintų skrydžių, o jeigu ir sumažintų, matau tik naudą.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

            Vietoje 3 kasdieninių Wizz maršrutų į Londoną, vienas būtų į Gatwick'ą su British airways.
            Vietoje kasdienių Ryanair maršrutų į Oslą, kas antrą dieną skraidytų SAS.
            Vietoje vienodų marrutų į Atėnus, Wizz arba Ryanair būtų pakeisti į Aegean.
            Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Ciampino, atsirastų Alitalia su Fiumicino.
            Vietoje dviejų vienodų maršrutų Į Beauvais, atsirastų Transavia su Orly.
            Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Barceloną atsirastų Vueling.
            Netikiu, kad kaina būtų tokia pat. Kuo daugiau skrydžių į vieną didelį oro uostą, tuo daugiau galimybių per jį skristi jungiamaisiais skrydžiais.


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Kita svarbi priežastis LCC šantažas- galim kelti mokesčius, kiek norim, netikiu ad mažintų skrydžių, o jeigu ir sumažintų, matau tik naudą.
            Toks klausimas. Ar mūsų valstybė moka tik pigioms avialinijoms, kad jos čia skraidytų, ar moka apskritai visoms?

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Keli pavyzdžiai "iš lempos", manau, kad tokie maršrutai, kaip alternatyva būtų puikiai įsisavinti:

              Vietoje 3 kasdieninių Wizz maršrutų į Londoną, vienas būtų į Gatwick'ą su British airways.
              Vietoje kasdienių Ryanair maršrutų į Oslą, kas antrą dieną skraidytų SAS.
              Vietoje vienodų marrutų į Atėnus, Wizz arba Ryanair būtų pakeisti į Aegean.
              Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Ciampino, atsirastų Alitalia su Fiumicino.
              Vietoje dviejų vienodų maršrutų Į Beauvais, atsirastų Transavia su Orly.
              Vietoje dviejų vienodų maršrutų į Barceloną atsirastų Vueling.
              Kažin, ar 1 skrydis, kad ir į didesnį oro uostą geriau už 3.
              Dėl Oslo apskritai nesuprantu, kaip gali būti kasdienis puikiu laiku anksti ryte skrydis blogiau už kas antrą dieną skraidantį brangesnį ir galbūt dar netgi blogesniu laiku?
              Visi likę irgi realiai mažai kuom skiriasi nuo LCC, tik brangesni. Bet kokiu atveju geriausia, kai viską sprendžia rinka. Niekas netrukdo dabar visoms toms avialinijoms skraidyti ir konkuruoti siūlant geresnę kokybę.
              Paskutinis taisė Lettered; 2018.01.31, 16:31.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kažin, ar 1 skrydis, kad ir į didesnį oro uostą geriau už 3.
                Dėl Oslo apskritai nesuprantu, kaip gali būti kasdienis puikiu laiku anksti ryte skrydis geriau už kas antrą dieną skraidantį brangesnį ir galbūt dar netgi blogesniu laiku?
                Visi likę irgi realiai mažai kuom skiriasi nuo LCC, tik brangesni. Bet kokiu atveju geriausia, kai viską sprendžia rinka. Niekas netrukdo dabar visoms toms avialinijoms skraidyti ir konkuruoti siūlant geresnę kokybę.
                Netiesingai supratote mane, jei iš 3 skrydžių, vienas būtų su BA, kasdieną.
                Vietoje kasdieninių FR į OSL, 4 kartus FR, 3 SK.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  W6 ir FR kainos yra išpūstos kaip PVZ į tą pačią BCN su LH galima suskraidyti maždaug už 150 eur žmogui su bagažu, kai tokiu pačiu maršrutu skrydis su FR kainuos apie 200 eur žmogui jei imti ne akcijos metu. O kai prasideda kalbos apie papildomą įrangą pvz slides, vaiko vežimėlis tai LH tampa gerokai pigesne alternatyva nei FR. vienintelis pliusas tada lieka tiesioginis skrydis. Bet pvz iš BCN išskrydimo laikas yra apgailėtinai nepatogus 6:20 iš ryto.

                  Comment


                    Taip niekas nedraudžia ir tų bandymų, ir jų yra iš naujų vežėjų pusės yra. Bet rinka nebėra normali, kai pagrindiniai šalies vartai yra sąlyginai monopolizuoti LCC su "average" kokybe. Bet žaidėjai numiršta net nepakilę pirmam kartui, va kokia iškreipta yra rinka. Bet ar normalu vasarą už LCC bilietus mokėti 479 svarus į abi puses?
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                      W6 ir FR kainos yra išpūstos kaip PVZ į tą pačią BCN su LH galima suskraidyti maždaug už 150 eur žmogui su bagažu, kai tokiu pačiu maršrutu skrydis su FR kainuos apie 200 eur žmogui jei imti ne akcijos metu. O kai prasideda kalbos apie papildomą įrangą pvz slides, vaiko vežimėlis tai LH tampa gerokai pigesne alternatyva nei FR. vienintelis pliusas tada lieka tiesioginis skrydis. Bet pvz iš BCN išskrydimo laikas yra apgailėtinai nepatogus 6:20 iš ryto.
                      Pigių avialinijų visi skrydžiai yra nepatogiu laiku. Dėl to jos ir yra pigios. Rankinis bagažas leidžiamas pakankamai didelis. Faktas, kad pigios avialinijos neasocijuojasi su komfortu, o su pigumu. Dėl ko jos ir populiarios. Su akcijom neteko skristi, nes pagal jas praktiškai nelabai įmanoma skristi pagal planuotą kelionę. Tiesiog perkant anksčiau kaina bus daug žemesnė.
                      Paskutinis taisė andyour; 2018.01.31, 16:43.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Taip niekas nedraudžia ir tų bandymų, ir jų yra iš naujų vežėjų pusės yra. Bet rinka nebėra normali, kai pagrindiniai šalies vartai yra sąlyginai monopolizuoti LCC su "average" kokybe. Bet žaidėjai numiršta net nepakilę pirmam kartui, va kokia iškreipta yra rinka. Bet ar normalu vasarą už LCC bilietus mokėti 479 svarus į abi puses?
                        Kodėl net nepradeda skraidyti, jei kainos išpūstos ir yra proga užsidirbti? LCC dabar praktiškai visomis pagrindinėmis kryptimis bent jau duapolija, jei jie išeitų, tada tikrai būtų monopolija ir kainos dar gerokai išaugtų. Gal geriau reiktų ne LCC išmesti ir grįžti 10 metų atgal, o kaip tik pritraukti trečią, pvz. easyJet?
                        Paskutinis taisė Lettered; 2018.01.31, 16:49.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Bet ar normalu vasarą už LCC bilietus mokėti 479 svarus į abi puses?
                          Visiškai nenormalu. Žinoma, jei skrendi ne iš anksto pirktais bilietais gal normalu...
                          Paskutinis taisė andyour; 2018.01.31, 16:53.

                          Comment


                            Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                            W6 ir FR kainos yra išpūstos kaip PVZ į tą pačią BCN su LH galima suskraidyti maždaug už 150 eur žmogui su bagažu, kai tokiu pačiu maršrutu skrydis su FR kainuos apie 200 eur žmogui jei imti ne akcijos metu. O kai prasideda kalbos apie papildomą įrangą pvz slides, vaiko vežimėlis tai LH tampa gerokai pigesne alternatyva nei FR. vienintelis pliusas tada lieka tiesioginis skrydis. Bet pvz iš BCN išskrydimo laikas yra apgailėtinai nepatogus 6:20 iš ryto.
                            Tai, kad tos pigios LCC dažnu atveju nėra pigios, va, kad ir šiandien žiūrėjau bilietus į tą pačią bcn LOT buvo pigiausias variantas ir ne joks ne FR ir ne W6, LCC pigios kai tau nesvarbu data ir vieta, tada gal ir pigu, bet kai pradedi žiūrėti konkrečią datą tada visas pigumas baigiasi.

                            Comment


                              Parašė Little_man Rodyti pranešimą

                              Tai, kad tos pigios LCC dažnu atveju nėra pigios, va, kad ir šiandien žiūrėjau bilietus į tą pačią bcn LOT buvo pigiausias variantas ir ne joks ne FR ir ne W6, LCC pigios kai tau nesvarbu data ir vieta, tada gal ir pigu, bet kai pradedi žiūrėti konkrečią datą tada visas pigumas baigiasi.
                              Viskas ok, bet niekas juk netrukdo skraidyti LOT ar LH. Tik nepamirškim, kad tos LCC dažnu atveju nėra kažkuom prastesnės, naujesni orlaiviai, atnaujintas interjeras visai neprastas, skraido dažnai jau į pagrindinius oro uostus. Žodžiu šiuo atveju dar netgi geriau už lėtą LOT kibirą su ne visada išsiskleidžiančia važiuokle.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                LCC pigios kai tau nesvarbu data ir vieta, tada gal ir pigu, bet kai pradedi žiūrėti konkrečią datą tada visas pigumas baigiasi.
                                Tai po 10eur bilietų ir nebūna, nors teoriškai jie yra. Jeigu perki prieš kelias savaites, tik tada bus pigu. Kiek teko skristi LCC, dažniausiai mokėdavau apie 100eur už abi puses, o jei skrendi toliau pvz. iki viduržemio jūros sumokėsi iki 200eur už abi puses.

                                Comment


                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                  Pigių avialinijų visi skrydžiai yra nepatogiu laiku. Dėl to jos ir yra pigios.
                                  Kažkas labai nusišneka. Pagal tamstą žemų kaštų aviakompanijos, prisipirkusios lėktuvų, skrenda tik nepatogiu laiku, o paskui patogiu laiku tie lėktuvai stovi ir neuždirba pinigų? Aš tai kaip tik girdėjau, kad žemų kaštų aviakompanijos stengiasi kuo labiau išnaudoti lėktuvus, t.y. kuo mažiau stovėjimo.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Viskas ok, bet niekas juk netrukdo skraidyti LOT ar LH. Tik nepamirškim, kad tos LCC dažnu atveju nėra kažkuom prastesnės, naujesni orlaiviai, atnaujintas interjeras visai neprastas, skraido dažnai jau į pagrindinius oro uostus. Žodžiu šiuo atveju dar netgi geriau už lėtą LOT kibirą su ne visada išsiskleidžiančia važiuokle.
                                    Taip tai, niekas ir nesiūlo, o dažnu atveju LOT, LH ar net SK yra pigiau už LCC ir suteikia didesnę galimybę rinktis. Nuo ko prasidėjo ši diskusija, o gi, kad nebūtų didelė bėda, jei Wizz sumažinus dažnius, juos užpildytų kiti vežėjai ir atvertų didesnę pasirinkimo galimybę.

                                    LCC dažnu atveju yra galutinis taškas, apribojantis tolimesnio keliavimo galimybes. Pvz., Londonas turi absoliučiai didžiausią jungimų galimybę, bet Lietuviams jungtis galimybės nėra, tas pats ir su Barcelona, Madridu, Roma.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                      Na kaip pasakysi - Ryga - antras takas, Minskas - antras takas, Varšuva - naujas milžiniškas oro uostas. Kas lieka Vilniui ? Tykiai ramiai numirti. Neturite Jūs ponai vizijos 10 - 15 metų, neturite.
                                      Už 10 metų dirbančių bus 2 kartus mažiau nei pensininkų, invalidų ir vaikų. O Ryga gali tampytis, Latvijai irgi tas pats gresia po 10 metų.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Įdomu, koks realus rankovių panaudojimas VNO? Bus kokie 20% skrydžių?
                                        Pagrindiniai ranokvių naudotojai: Lufthansa, Airbaltic, Small planet, Aeroflot, Brussel airlines, Turkish. Bet didieji vežėjai yra Wizz ir Ryanair.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Va čia tai geras, pustuščiame oro uoste...
                                          Batka pinigų nemėto
                                          Minske antrą taką stato nes esamą jau reikia rekonstruoti. Eiti VNO keliu (perkeliant skrydžius į pvz. Gomelį) nenori (arba negali), todėl iš pradžių pastatys naują taką, o po to uždarys dabartinį. Taip pat naujas leis priiminėti A380.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X