Parašė senasnamas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDar nesu tikras dėl Lietuvos įstatymų tokiais atvejais: jei ne medikas bando teikti pirmąją pagalbą ir nelaimėlis miršta, ar nereikia po to teisme aiškintis, kad ne tu jį pribaigei?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Dviejų valandų Pirmosios pagalbos kursas, nebent teorijai susipažinti ir įsivaizduoti, kad kažką moki. Susidūrus su realia situacija, nepritaikysi nieko. Teko man būti 16 valandų First Aid kursuose UK (teorija, plius dvi realios situacijos sužeisto/nekvėpuojančio žmogaus), tai po jų galėčiau teigti, kad situaciją suvaldyčiau bent jau patenkinamai, jei matyčiau gulintį/susižeidusį žmogų. Beje užmiršote paminėti, kad pirmiausia reikia kviesti pagalba arba pavesti kažkam kitam, kad kviestų pirmą pagalbą ir tik tada daryti širdies masažą ir naudoti defibriliatorių, kol atvyks medikai.
Comment
-
Vilniaus oro uostas parodė, kas nutinka seniems lėktuvams https://www.15min.lt/m/video/vilniau...ktuvams-125894
Comment
-
Analizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe
Susisiekimo ministerija užsakė studiją, kuri turėtų įvertinti, ar Lietuvai apsimokėtų įrengti naują oro uostą. Tuo metu oro uostus valdančios bendrovės vadovas teigia, kad Vilniaus oro vartų plėtra neišvengiama.
„Aš nesakau, kad Lietuvai reikia naujo oro uosto – gali būti, kad mes tiesiog plėsime esamų oro uostų veiklą, bet būtų neprotinga vykdyti plėtrą, neįvertinus naujo oro uosto įkūrimo galimybės“, – „Verslo žinių“ organizuojamame „Logistikos ir transporto forume 2017“ sakė Rokas Masiulis, susisiekimo ministras.
Ministras tvirtino, kad dabartinis Vilniaus oro uosto augimo tempas, jeigu išsilaikytų dar kelerius metus, jam leistų tapti didžiausiu oro uostu Baltijos šalyse.
„Dabar Lietuvos oro uostams trūksta tiesioginių verslo skrydžių į Miuncheną ar Londoną. Deja, nacionalinio vežėjo neturinti valstybė negali paskatinti oro linijų atidaryti naujus maršrutus, nes to neleidžia ES reikalavimai“, - tvirtino p. Masiulis, pažadėjęs ieškoti galimybės pakeisti ES požiūrį į konkrečią situaciją.
Gediminas Almantas, VĮ Lietuvos oro uostai vadovas, teigia, kad Vilniaus oro uosto pajėgumai jau beveik išnaudoti. Jis skaičiuoja, kad šių oro vartų pajėgumas yra 3,5 mln. keleivių, o dabar artėjama prie 4 mln.
„Tai nereiškia, kad 4.000.001-asis keleivis niekur neišskris. Bet procedūros, eilės prie patikros ilgėja, aviakompanijoms trūksta vietos“, – konferencijoje „Efektyvus valstybės turto valdymas“ kalbėjo p. Almantas. Pasak jo, norint plėsti Vilniaus oro uostą, yra du keliai. Vienas – kultūros paveldu pripažinto pastato sąskaita. Tai 1950-ųjų statinys, pasitinkantis keliautojus įvažiavus į teritoriją. Jame įrengtos ir atvykimo salės. „Arba visiškai naujo terminalo statybos. O tam reikia politinės valios, – teigė p. Almantas. – Nei žmonės, nei verslas kitaip nekeliauja kaip tik oru. Tai turi būti valstybės transporto strategijos plėtros centre.“Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąAnalizuojama naujo oro uosto Lietuvoje galimybė https://www.vz.lt/transportas-logist...tuvojegalimybe
Comment
-
Iš tikrųjų gėda, kad mažas, net 4mln. keleivių per metus neaptarnaujantis oro uostas negali prilygti tam, kuris yra vienas didžiausių Europoje ir aptarnauja daugiau kaip 40mln. keleivių (t.y. 10 kartų daugiau), na bet gal Kaunui šiuo klausimu pavyktų ?Paskutinis taisė 10.000; 2017.12.19, 15:43.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąGal galima išbaninti šitą lunatiką? Arba bent iš šios temos?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vargšai žmogeliukai.... Ar labai sunku padaryti lėktuvų stebėjimo zoną? Turbūt reikia poros milijonų evrų... Ar labai sunku padaryti aviacijos muziejų ? turbūt kokių 5 milijonų. Taip kad straipsnis tikrai į temą - jis tik parodo kokie mes kaimiečiai.... Beje, sakote sovietinis statinys? O kaip Jums šitas reikalas ? Kitą kartą kai būsiu Rygoje būtinai užsuksiu
https://www.google.lt/search?q=spilv...w=1366&bih=659
Comment
-
Nuo lapkričio 5 d. Germania Flug grąžina skrydžius Vilnius-Ciurichas.
Tiesa, jie bus vykdomi tik kartą per savaitę ir, panašu, kad tik žiemos sezonu.
https://www.routesonline.com/news/38...from-nov-2018/
Comment
-
Vilniaus oro uosto „Duty free“ parduotuvių laukia grandioziniai pokyčiai
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...niai-pokyciai/
Comment
-
Tipo bus monopolis? Vandens buteliukas brangiausiai Europoje?
Šių metų vasario 1 d. Vilniaus oro uoste baigia galioti ankstesnės nuomos sutartys su „UAB Travel Retail Vilnius“ bei kitų mažesnių parduotuvių nuomininkais, kurie Vilniaus oro uoste valdo apie 1400 kv. m prekybinio ploto, t. y. 14 įvairaus dydžio parduotuvių.
"„Nuomos konkurso nugalėtojas buvo atrinktas nustatant aukštus kokybės, patirties ir pajėgumo reikalavimus. Naująją sutartį su „Gebr. Heinemann SE & Co“ ir „Travel Retail Vilnius“ sudarėme dėl šešių parduotuvių nuomos šešių metų laikotarpiui. Iš viso bendrovė valdys 1500 kv. m prekybinį plotą išvykimo terminale, kuriame dirbs 63 darbuotojai.
Naujai įrengtose šešiose parduotuvėse <...>
Jau vasario 1 d. bus pradėta grandiozinė komercinių patalpų pertvarka, į kurią Vilniaus oro uostas planuoja investuoti apie 1,9 mln. eurų. Remonto metu bus perplanuota didžioji dalis išvykimo terminalo erdvių, esančių už keleivių patikros, įrengta nauja grindų danga ir nauji liftai, atnaujintas patalpų apšvietimas ir inžineriniai tinklai."
Kam tada reikalinga VNO administracija, jei ji negali prasukti 15 konkursų?
Gal kas žino kokia kvadrato kaina? Jei 20 eur, tai tegaus VNO Eur 2 mln. Monkės biznis.
PS
Spaudos kioskas irgi dings?
O vaistinė?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTipo bus monopolis? Vandens buteliukas brangiausiai Europoje?
Ir
Kaip aš suprantu, nuomoti mažesnius plotus didesniam nuomininkų kiekiui visada yra pelningiau nei vieną "Maximą".
Kam tada reikalinga VNO administracija, jei ji negali prasukti 15 konkursų?
Gal kas žino kokia kvadrato kaina? Jei 20 eur, tai tegaus VNO Eur 2 mln. Monkės biznis.
PS
Spaudos kioskas irgi dings?
O vaistinė?
O dėl vandens, tai Rygoje tas pats vanduo 0,4, VNO 1,1.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2018.01.09, 00:19.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLabai trumpas komentaras apibūdinantis viską: VNO Duty Free turbūt yra viena iš nedaugelio, o gal net vienintelė, bemuitė parduotuvė, imanti už Duty Free maišiuką 10 euro centų. Dar prieš konkursą labai tikėjausi, kad ateis, koks Tax Free, kaip pas skandinavaus. O bet tačiau: trūkt už vadžių, vėl iš pradžių.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO dėl vandens, tai Rygoje tas pats vanduo 0,4, VNO 1,1.
Comment
-
2017-ieji Lietuvos oro uostams atskraidino rekordinę keleivių ir skrydžių gausą
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...krydziu-gausa/
- 7 patinka
Comment
-
Wizz Air nuo kovo 24 dienos nebeskraidys į Memingeną. Matyt, neatlaikė airBaltic konkurencijos, kai pastarieji paleido sąlyginai nebrangius reisus į pagrindinį Miuncheno oro uostą?
Dar viena galima naujiena, tiesa, kol kas paskelbta tik Vikipedijoje ir Routes Online - tai naujas sezoninis graikų Ellinair maršrutas iš Vilniaus į Korfu. https://www.routesonline.com/news/38...routes-in-s18/
Taigi ne tik Ryanair ten skraidys.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2018.01.20, 13:07.
Comment
Comment