Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai, kad Vilniaus oro uostas yra visai šalie miesto - yra didelis privalumas. Lėktuvai tobulėja, jie jau nebe tokie garsūs ir apskritai nelabai girdėjau, kad kas dėl garso būtų skundęsis. O jeigu tai netrukdo, tai kelių kilomentrų atstumu nuo centro esantis oro uostas yra didžiulis privalumas. Vilnius nėra koks nors kurortas, kur turistai pasiliktų savaitei. Realiai tai 2 dienų Vilniuje turistui užtenka, o tokiems turistams ypač svarbu, kad oro uostas būtų netoli miesto, kad nereikėtų prarasti papildomas 2 valandas kelyje, kad greitai ir pigiai kelionės tikslą galima būtų pasiekti taxi. Ir nereikia mums lygintis su visokiais megapoliais, kur oro uostus už 30 km nuo miesto stato. Kada Vilnius bus megapolis - tada galima bus kalbėti ir apie naujo oro uosto statybas už miesto.

    Kas dėl to, jog Lietuvoje veikia trys oro uostai, tai žinoma yra per daug. Tačiau galbūt jie gali rasti savo nišą - Palanga gali pasinaudoti turizmu ir tuo, kad yra toliausiai nuo Vilniaus oro uosto, Kaunas galbūt gali orientuotis į lėktuvų remonto darbus ir pan. Kad jau turim pastatytus oro uostus, o dar ir investuota ne tiek jau ir mažai - tai uždarinėti tikriausiai neverta. Tačiau subsidijos jų išlaikymui turėtų būti skirtos iš valstybės, o ne nugrežiant Vilniaus oro uostą. Subsidijų mokėjimo užkrovimas Vilniaus oro uostui stabdo jo plėtrą ir mažina jo galias konkurencinėje kovoje su Ryga. Dabar toks jausmas, kad dusinamas Vilniaus oro uostas tam, kad išlaikytų kitus nuostolingus oro uostus, o iš to daugiausiai laimi Ryga ir Minskas.

    Comment


      Parašė udrius Rodyti pranešimą
      Bet kaimiečiai , gyvenantys Vilniuje skaityti nemoka... Vargas su tokiais.... Trečią kartą nekartosiu apie oro uosto iškėlimą 50 km į vakarus.
      Nekartokit, nes niekam neįdomu jūsų nusišnekėjimai, kaip visur Europoje oro uostai yra 50-100 km nuo sostinių, kur realiai taip niekur nėra ir niekada nebus Lietuvoj dėl kelių kaimiečių užgaidų, tinginčių pavažinėti, kaip ir Ryanair nepriversit skraidyti iš KUN, nepadėjo net ir VNO uždarymas, nes dėl kelių kaimiečių niekas nenori skristi iš kaimo.
      Flickr

      Comment


        Keista, o mano žiniomis kaimiečiai iš Vilniaus nenori niekur važiuoti ir jiems nusispjauti kad dėl jų užsispyrimo kenčia visa Lietuva, negalinti privilioti nei investicijų nei normalių aviakompanijų.

        Comment


          Na rimtai, chebra, nemaitinkite trolio.
          You might surprise yourself.

          Miestai.net FB

          Comment


            Aga, tik statistika sako ką kitą- ir praktiškai visi skrydžiai čarteriai.

            https://en.wikipedia.org/wiki/Bratislava_Airport

            Comment


              Parašė udrius Rodyti pranešimą

              Atsakau - Kauno čarteriai yra Ryanair. Įdomu yra tai, kad žmonės lig šiol neįsivaizduoja, kad su Ryanair gali būti toks pat poilsis kaip ir su organizatoriumi - skrydis pervežimas viešbutis ir tai kelis kartus pigiau nei su organizatoriumi. Deja, kai vilniečiui pasakai , kad skrydis iš Kauno tai suraukia snukutį, oi mol čia ne lygis iš Kauno skristi. Tai ir skrenda vilniečiai ilsėtis permokėdami kelis kartus. Bet aišku, čia jau jų reikalas.

              Liūdniausia, kad diskusija susivėlė iki lygio - Kaunas nori atimti iš Vilniaus oro uostą, oi koks negeras tas Kaunas. O
              Udriau leiskit jus pataisyti. Neoficialiais duomenimis, kelionių agentūros į reisus į Alicante, Palma, Elitatas, Rhodos, Pafosas iš KUN, vidutiniškai parduoda apie 50 vietų vienam reisui, Vilniaus rinkai. Kaip žinome didžioji dauguma perka patys bilietus, tai pridėkime dar 50. Latviai ir baltarusiai sudaro apie 3 proc. tai dar 15 žmonių. Kaunui ir visai Lietuvai lieka apie 60 vietų.

              Vis dėl to aš asmeniškai nematau nieko blogo skristi atostogų iš KUN, esu tą daręs turbūt daugiau, nei pats udrius Ir didelė dalis Vilniaus tą daro ir nesuka sau galvos. Jaunesnės kartos vilniečiai retai renkasi Small planet ir Antalija. Bet kas liečia darbinius skrydžius, tai KUN yra vargo vakarienė.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Mielas Čiurlioni , Jūs esate visiškai neteisus Tarkime Palma reisas iš Kauno 150 eur , iš Vilniaus 300 eur. Aš paimu pervežimą už 30 eur asmeniui pirmyn atgal ir viešbutį iš vokiečių kelionių organizatoriaus, kuris kainuos 1/4 - 1/3 pigiau nei bookinge. Finale Ryanair kelionė vienas prie vieno kaip kelionių organizatoriaus, bet kelis kartus pigiau. Beje, Kosas buvo auksas, viename ryanair reise berods 1/3 vietų paėmiau. Laikai keičiasi ir Ryanair tampa tokiu pat čarteriu, jei tik moki dirbti.

                Ir tokie teiginiai kad agentūros paima tiek ir tiek bilietų nėra teisingi - nes Ryanair neduoda block seat , o kiti pardavimai apart jų svetainės yra nelegalūs. Aš asmeniškai jų bilietus perku su asmenine kortele, tad tikrai niekas nežino kiek agentūros tų bilietų nuperka

                Beje, darbinius skrydžius turi ir kauniečiai, ir panevėžiečiai ir šiauliečiai ir klaipėdiečiai. Ir realiai max px iš kur išvykti - Vilnius, Kaunas, Ryga ar Varšua.
                Paskutinis taisė udrius; 2017.08.17, 13:31.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Beje, darbinius skrydžius turi ir kauniečiai, ir panevėžiečiai ir šiauliečiai ir klaipėdiečiai.
                  Taip, tik sudėjus kauniečiai + panevėžiečiai + šiauliečiai + klaipėdiečiai gaunasi vis tiek kokius 5 kartus mažiau nei vilniečiai.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Taip, tik sudėjus kauniečiai + panevėžiečiai + šiauliečiai + klaipėdiečiai gaunasi vis tiek kokius 5 kartus mažiau nei vilniečiai.
                    eilinė demagogija, nes statistikos nėra. Daug kas skrenda iš Rygos, kai kas iš Varšuvos.

                    Comment


                      Tai kalba ir eina apie eilines rezervacijas, o ne apie grupines. Tamstos aprašytu principu dirba daugelis
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Taip, tik sudėjus kauniečiai + panevėžiečiai + šiauliečiai + klaipėdiečiai gaunasi vis tiek kokius 5 kartus mažiau nei vilniečiai.
                        Kaip tu suskaiciuoji? Gal turi paskaiciaves kiek skrenda is Rygos?

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą

                          Kaip tu suskaiciuoji? Gal turi paskaiciaves kiek skrenda is Rygos?
                          Avialinijos tikrai suskaičiuoja ir jei joms būtų naudingiau, skraidytų ne iš VNO, o iš KUN, kur dar netgi mažesni mokesčiai, bet kaip matom neskraido, Ryanair net neperkėlė savo skrydžių į KUN, kai VNO neveikė, reiškia tikrai keleivių iš Kauno, Klaipėdos, Panevėžio, Šiaulių yra labai mažai, nes šiaip jiems tą mėnesį būtų buvę dar patogiau skristi iš KUN.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 14:07.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą

                            Kaip tu suskaiciuoji? Gal turi paskaiciaves kiek skrenda is Rygos?
                            Taip 2016 m. 160 000, oficiali statistika.
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Vat ir visa statistika “5 kartus daugiau uz Kaunas Klaipeda Siauliai Panevezys kartu sudejus”

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                Vat ir visa statistika “5 kartus daugiau uz Kaunas Klaipeda Siauliai Panevezys kartu sudejus”
                                Čia ekonominė realybė, Kaunui reiktų ne verkšlenti, kad VNO perkeltų arčiau jo, o statyti verslo centrus ir turizmą skatinti, avialinijos pačios pradėtų į KUN skraidyti. Dabar kai to nėra, o pats miestas sparčiai mažėja ir tampa pensionatu, avialinijos tikrai neskraidins oro į KUN.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 14:19.
                                Flickr

                                Comment


                                  Ir turistus reikia labiau mylėti, norint, kad jie sugrįžtu

                                  https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...oje-220-839780
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Čia ekonominė realybė, Kaunui reiktų ne verkšlenti, kad VNO perkeltų arčiau jo, o statyti verslo centrus ir turizmą skatinti, avialinijos pačios pradėtų į KUN skraidyti. Dabar kai to nėra, o pats miestas sparčiai mažėja ir tampa pensionatu, avialinijos tikrai neskraidins oro į KUN.
                                    Atsakau labai paprastai - Vilniaus piarinimui išmetami ne tik miesto milijonai bet ir valstybės milijonai, tiek VTD tiek Ukmin. Turizmas bent jau iki praeitų metų oficialiai už Vilniaus ribų neegzistavo.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Čia ekonominė realybė, Kaunui reiktų ne verkšlenti, kad VNO perkeltų arčiau jo, o statyti verslo centrus ir turizmą skatinti, avialinijos pačios pradėtų į KUN skraidyti. Dabar kai to nėra, o pats miestas sparčiai mažėja ir tampa pensionatu, avialinijos tikrai neskraidins oro į KUN.
                                      Sakai?

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą

                                        Sakai?
                                        Ar tai netiesa? Kiek Kaune didesnių biurų pastatų ir viešbučių? Arba pažiūrėjus, kiek šiuo metu statoma biurų, viešbučių, butų? Lyginant su Vilniumi labai kukliai. O kad demografinė situacija liūdna, tai net konkreti statistika tą rodo. Man keista, kad jūs savo miesto ant tiek nemylit, kad nenorit jo matyti geresniu, o tik pykstant ant Vilniaus.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 15:01.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar tai netiesa? Kiek Kaune didesnių biurų pastatų ir viešbučių? Arba pažiūrėjus, kiek šiuo metu statoma biurų, viešbučių, butų? Lyginant su Vilniumi labai kukliai. O kad demografinė situacija liūdna, tai net konkreti statistika tą rodo. Man keista, kad jūs savo miesto ant tiek nemylit, kad nenorit jo matyti geresniu, o tik pykstant ant Vilniaus.
                                          kada paskutinį kartą buvai? spėju prie kupčinsko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X