Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Srautas buvo ženkliai mažesnis nei Vilnius+Kaunas, nereikia. O palapinės sąlyginai tinkamos tik vasarą, įdomu kas būtų žiemą. Skundų buvo, kad palapinėse iš viso nebuvo kur atsisėsti, ne visi gali stovėti ilgai.
    Vilniaus ponai kedziu neskyre. Sako, kaimieciai gali ir pastoveti.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Srautas buvo ženkliai mažesnis nei Vilnius+Kaunas, nereikia. O palapinės sąlyginai tinkamos tik vasarą, įdomu kas būtų žiemą. Skundų buvo, kad palapinėse iš viso nebuvo kur atsisėsti, ne visi gali stovėti ilgai.
      Įsivaizduok nebūtų KNO, kur tada Palangoje visi sutilptų? Atsarginis oro uostas reikalingas. Svarbiau, kad nebūtų tokių pasakymų - valstybei išlaikyti brangu. Tai tegul tie kas skraido ir moka už viską, kokios problemos?

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.
        Nezinau kas turi atsitikti, kad ten netilptu kas nors

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Įsivaizduok nebūtų KNO, kur tada Palangoje visi sutilptų? Atsarginis oro uostas reikalingas. Svarbiau, kad nebūtų tokių pasakymų - valstybei išlaikyti brangu. Tai tegul tie kas skraido ir moka už viską, kokios problemos?
          Aš irgi taip manau, kad reikia labai saikingai galvoti apie investicijas. Nesakau, kad reikia uždaryti KUN.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Yra atsarginiai oro uostai - Šiauliai. Beje, kokios Panevėžio (Pajuostės) aerodromo perspektyvos? Miręs objektas, reikalaujantis išlaikymo?

            Comment


              Uždaromi VISI oro uostai ir rengiamas NAUJAS oro uostas 50 km atstumu į vakarus nuo Vilniaus. Kas neaišku ?
              Pagal "gerąją praktiką" bus sukišta daug pinigų ir takų bei terminalų renovavimą, plėtrą, žemės išpirkimą ir tada bus nuspręsta uždaryti .
              Paskutinis taisė senasnamas; 2017.08.16, 21:42.

              Comment


                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                Pagal "gerąją praktiką" bus sukišta daug pinigų ir takų bei terminalų renovavimą, plėtrą, žemės išpirkimą ir tada bus nuspręsta uždaryti .
                Labai teisingas pastebėjimas. Kainuotų daug šimtų mln ir ne renovavimas, bet visiškai naujas gi kaip siūlo eGzperdas.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Parašė liutass Rodyti pranešimą
                  Del KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie esamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.
                  Pagrindinė vystymo paskata būtų platesnis paslaugų centrų ir gamybos, lėktuvų aptarnavimo įsikūrimas Kaune. Ko tikrai linkiu, nes tai būtų labai sveika visai Lietuvai.
                  Ne į temą, bet ir kokio vyriausybinio aparato visų ministerijų centralizuotos buhalterijos iškėlimas į pvz Šiaulius, kaip gen ūrėdijos į Panevėžį. Visa tai sukuria darbo vietas provincijoje ir išlaiko žmones nuo emigracijos. Nuskambėjo iš vyriausybės dėl centralizuotos buhalterijos, personalo aparato steigimo optimizuojant darbo vietas.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    tai gal Kauna reikia vysytyti, bet ne KUN? Beje KUN yra 3 ar 4 lektuvu aptarnavimo centrai (Ryanair, FL Technic, Air Baltic, Helisota, Aviabaltika? Gal kazka maisau.)

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

                      Labai teisingas pastebėjimas. Kainuotų daug šimtų mln ir ne renovavimas, bet visiškai naujas gi kaip siūlo eGzperdas.
                      na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.
                        Po terminalo rekonstrukcijos pralaidumas, jeigu neklystu pakils iki 7-8 mln. per metus. Tad teks palaukti, kol Vilniuje nebetilps.

                        Bet jei koks kelionių organizatorius, kad ir udriaus įmonė sugalvoti organizuoti čarterius su graikų ir turkų lėktuvais, tai kodėl gi ne. Kad tik būtų tu naujų ir įdomių krypčių?

                        Bet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?

                        Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                          na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.
                          Ir kiek gi pono manymu kainuoja biudžetui LTOU išlaikymas? Ir ar labai reikalingas antras takas VNO? Gal kai galutinai įsirems tai natūraliai dalis srauto pereis į KUN? Ir tik tiek problemos? Ar į JAV leisim skrydžius kaip Turkmenistanas ar Uzbekistanas?
                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Bet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?
                            Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?
                            Čia pasaulinis masonų sąmokslas neleisti KUN klestėti.

                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Čia pasaulinis masonų sąmokslas neleisti KUN klestėti.
                              Aš galvočiau, kad čia ne tiek sąmokslas prieš Kauno klestėjimą, kiek elementarus ponų bandymas išniekinti ir pažeminti Kauno garbę

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                na taip, 3 oro uostų išlaikymas kiek ? kiek kasmetinė parama ? Kiek kasmetinės rekonstrukcijos? Kiek ilgai temsime su vienu taku? Nes antro nėra kur statyti? Be abejo, tai nekainuoja.
                                Udriau tu gerokai pasimetes sitoj diskusijoj ir nebesusigaudai savo pacio suraizgytoje logikoje.

                                Vieno tako VNO uzteks aptarnauti visus norincius keleivius iki tol kol lektuvai bus pakeisti kitokio pobudzio skraidanciais aparatais kuriem oro uostai bus nebereikalingi. Tai reiskia kad pletros galimybes yra neisemiamos.

                                Naujo oro uosto statybu kaina tokia milziniska kad Lietuvoje tokio varianto niekas net teoriskai nesvarstys.

                                Tureti 3 oro uostus yra daug geriau nei tureti viena.

                                Nera nei vieno svaraus argumento del ko si diskusija apskritai turetu buti tesiama.

                                Comment


                                  Zodziu, ateis koncesininkas ir viska sutvarkys. Laukiam.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Del KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie esamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.
                                    Takas naujausias iki ryt, nuo ryt nebe
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                      Po terminalo rekonstrukcijos pralaidumas, jeigu neklystu pakils iki 7-8 mln. per metus. Tad teks palaukti, kol Vilniuje nebetilps.

                                      Bet jei koks kelionių organizatorius, kad ir udriaus įmonė sugalvoti organizuoti čarterius su graikų ir turkų lėktuvais, tai kodėl gi ne. Kad tik būtų tu naujų ir įdomių krypčių?

                                      Bet gal p. Udrius atsakytų, kodėl nėra vykdomi čarteriniai reisai iš KUN?

                                      Pikti ponai priešinasi, kelionių organizatoriai bijo, ar tiesiog nėra rinkos?
                                      Atsakau - Kauno čarteriai yra Ryanair. Įdomu yra tai, kad žmonės lig šiol neįsivaizduoja, kad su Ryanair gali būti toks pat poilsis kaip ir su organizatoriumi - skrydis pervežimas viešbutis ir tai kelis kartus pigiau nei su organizatoriumi. Deja, kai vilniečiui pasakai , kad skrydis iš Kauno tai suraukia snukutį, oi mol čia ne lygis iš Kauno skristi. Tai ir skrenda vilniečiai ilsėtis permokėdami kelis kartus. Bet aišku, čia jau jų reikalas.

                                      Liūdniausia, kad diskusija susivėlė iki lygio - Kaunas nori atimti iš Vilniaus oro uostą, oi koks negeras tas Kaunas. O

                                      Comment


                                        Tai aš irgi tą patį sakau, pilnai užtektų vieno ir ne dabartinio VNO vietoje. Tik žinai plikbajoriška tradicija... Tai metro, tai tramvajus, tai 50 km ne lygis važiuoti

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą

                                          Atsakau - Kauno čarteriai yra Ryanair.
                                          Aha, Ryanair net VNO uždarymo metu neperkėlė savo skrydžių į KUN, o jūs svaigstat, kad jie visada skraidytų iš KUN. Faktas toks, kad avialinijos pačios renkasi iš kur nori skristi, ir iš KUN nori tik penktadaliu to, kiek iš VNO.

                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Tai aš irgi tą patį sakau, pilnai užtektų vieno ir ne dabartinio VNO vietoje. Tik žinai plikbajoriška tradicija... Tai metro, tai tramvajus, tai 50 km ne lygis važiuoti
                                          Nematau jokios bėdos ir 100 km atvažiuoti iki VNO, susisiekimas geras tiek autobusais, tiek geležinkeliu iki pat oro uosto, dėl kelių kaimiečių niekas oro uosto neperkelinės arčiau jų.
                                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.17, 08:24.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X