Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Tiesioginių skrydžių su low costais nebus tiek, kiek iš Varšuvos. Žinoma, su sąlyga, jeigu traukiniu kelionė būtų neilgesnė kaip 4h ir nekainuotų daugiau kaip 50eur.
    Gali skristi su persėdimu pvz. per Londoną. Tačiau yra rizika, kad skrydis vėluos ir tenka pasilikti daug laiko persėdimui ir šiaip dažnai taip susidelioja skrydžiai jog turi imti nakvynę. Traukiniai eina labai tiksliai, gali išvykti prieš pat skrydį.
    Kolega jūsų laiko suvokimas, kaip viduramžiais, dvi dienos ten arba 3 ten ir tu jau vietoje. Žmonės skrenda ryte į Briuselį vakare grįžta. Su tokiais laukimais ir važiavimais po 4h, kad nuskristum iki Londono, gali tik be darbo esantis žmogus. O žmonės be darbo ne keliauja, o ieško veiklos.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Žmonės gerieji, nemaitinkit jūs to trolio. Tegu jis ir toliau gyvena savo paraleliniame pasaulyje.
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

        Kolega jūsų laiko suvokimas, kaip viduramžiais, dvi dienos ten arba 3 ten ir tu jau vietoje. Žmonės skrenda ryte į Briuselį vakare grįžta. Su tokiais laukimais ir važiavimais po 4h, kad nuskristum iki Londono, gali tik be darbo esantis žmogus. O žmonės be darbo ne keliauja, o ieško veiklos.
        Jeigu tu verslo keliones pateiki kaip esmę visos Lietuvos aviacijos. Londoną pateikiau pvz. persėdimui, o ne kaip galutinį tašką. Gana nemažai analizavau keliones su persėdimais ir jei nenori švaistytis pinigais, o išlikti low cost rėmuose, tai per tą pačią dieną norimom datom retai kada nuskrisi su vienu persėdimu, o dar ir oro uoste teks leisti ilgas valandas. Jeigu taip paprasta būtų kaip rašai, tai Ryanair ne dabar, ne taip vėlai, pradėtų galvoti apie jungiamuosius skrydžius. Dar klausimas kaip ten pas juos gausis šis reikalas ir kiek jų ten tebus.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą
          Jeigu taip paprasta būtų kaip rašai, tai Ryanair ne dabar, ne taip vėlai, pradėtų galvoti apie jungiamuosius skrydžius. Dar klausimas kaip ten pas juos gausis šis reikalas ir kiek jų ten tebus.
          Ryanair nera vieninteles avialinijos pasaulyje. Ne visi daro ir ne visi nori daryti fake-connections, perki bilieta i paskirties oro-uosta su legacy carrieriu ir nesijaudini del persedimu.

          Comment


            Parašė liutass
            Palaukiam koncesininko ir jis viska suskaiciuos ir sutvarkys.
            Nei už nei prieš. Negali žinoti. Viena aišku, kad keleivių skaičius tikrai augs, jei nepadarys kas nors nesąmonių tokio lygio kaip siūlo Udrius.
            Ypač kai ir turkai taip didina pajėgumus, ir lenkai nusprendė. Visame pasaulyje auga keleivių srautai.
            http://verslas.lrytas.lt/izvalgos-ir...ijos--2238118/
            Ir kas gali pasitikėti susisiekimu su KUn kai elementariai ne taip jau retai kartojasi tokie įvykiai, o be min 2 valandų praradimo neapvažiuosi. I iš viso jei tai bus įmanoma:
            Greitkelyje Vilnius – Kaunas vilkikas nuvažiavo nuo kelio: formuojasi kilometrinės spūstys
            www.delfi.lt/news/daily/crime/greitkelyje-vilnius-kaunas-vilkikas-nuvaziavo-nuo-kelio-formuojasi-kilometrines-spustys.d?id=75498743
            Paskutinis taisė Arunasx; 2017.08.16, 20:01.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              O tai ko dabar truksta pagal tave? Ka reikia dar padaryti is Vyriausybes puses?

              Comment


                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                O tai ko dabar truksta pagal tave? Ka reikia dar padaryti is Vyriausybes puses?
                Iki ko?
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Kad daugiau skristu is Vilniaus.

                  Comment


                    O kas nors sakė, kad būtina perkelti į Kauną? Kaimiečiai nebemoka nei skaityti nei mąstyti. Kaip buvo parašyta? Uždaromi VISI oro uostai ir rengiamas NAUJAS oro uostas 50 km atstumu į vakarus nuo Vilniaus. Kas neaišku ?

                    Comment


                      Kauno galima palikti kroviniams ir remonto bazes Kazin ar Vilniaus ponai sutiks tuos 50 km vaziuoti.

                      Comment


                        Manau, kad KNO nereikia uždaryti, jį reikia tiesiog labiau vystyti.

                        Comment


                          Ka reiskia “labiau vystyti”?

                          Comment


                            Parašė liutass Rodyti pranešimą
                            Kauno galima palikti kroviniams ir remonto bazes Kazin ar Vilniaus ponai sutiks tuos 50 km vaziuoti.
                            Lengviau yra nieko nedaryti, kaip ir neplėsti VNO bandant kažkaip supirkti aplinkinę žemę kosminėm kainom. Nors labai įdomu, ką šalia oro uosto veikia kolektyviniai sodai...

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Kad daugiau skristu is Vilniaus.
                              Paskutiniu metu nesugebėdavo aptarnauti srautų saugumo patikroje, buvo tikrai daug skundų kitaip nei KUN, kur susitvarkė gerai. Aišku ir srautai mažesni buvo.
                              Tikiuosi paskelbta kelių metų terminalo rekonstrukcija nesugadins srautų didėjimo kokiu nors bardaku. Augo labai gerai paskutinius kokius 3 metus. Teisingų veiksmų yra - nugriovė bevertį pastatą ir bus parkingas, vėliau dar vienas daugiaaukštis 999 vietų. Reikia didnti patogumą, tai ir pvz.: baltarusiai labiau naudosis, jų gi nemažai ir į Akropolį atrieda. Šalia IKEA tuo pačiu.
                              Nesidomėjau specialiai, bet dar ir tarptautiniai autobusai galėtų užsukti, juk Tūkstantmečio gatvė suteikia patogų susisiekimą su rytų ar vakarų/šiaurės kryptimis per aplinkelius.
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                ka reiskia “labiau vystyti”?
                                Kauno oro uostą apskritai

                                Comment


                                  Ta prasme, gerinti salygas baltarusiam priimti?

                                  O del tu srautu tai juokas ima. Kaune per savaite pastate palapiniu kruva ir susitvarke be jokiu problemu su Vilnius+Kaunas srautu.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    O kas nors sakė, kad būtina perkelti į Kauną? Kaimiečiai nebemoka nei skaityti nei mąstyti. Kaip buvo parašyta? Uždaromi VISI oro uostai ir rengiamas NAUJAS oro uostas 50 km atstumu į vakarus nuo Vilniaus. Kas neaišku ?
                                    Kaimietis rašo iš esmės nesąmones meluodamas apie Helsinkio oro uosto 45km atstumą iki miesto. Ten traukinukas gal 20 min važiuoja iki centro kiek atsimenu.
                                    Noras įrodyti dėl naujo yra tik noras uždaryti VNO ir tiek. Niekam nereikia transatlantinių skrydžių, o mažesniems ir esamo užtenka arba galima padidinti pralaidumą.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Del KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie esamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        Del KUN vystymo: ko konkreciai jam truksta, kad klestetu? Ka ten vystyt? Prie rsamu reisu jis susitvarko nuostabiai, terminalas naujas, pakilimo takas naujausias. Truksta tik lektuvu, bet jie leidziasi Vilniuje.
                                        Tai ir turėjau omeny apskritai. VNO tegul skraido verslo klientai, tegul būna tas oro uostas jei tie verslo klientai už jį susimoka. Ne verslo klientai gali skraidyti ir per Kauną, kai jau VNO visi nebesutilps.

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          Ta prasme, gerinti salygas baltarusiam priimti?

                                          O del tu srautu tai juokas ima. Kaune per savaite pastate palapiniu kruva ir susitvarke be jokiu problemu su Vilnius+Kaunas srautu.
                                          Srautas buvo ženkliai mažesnis nei Vilnius+Kaunas, nereikia. O palapinės sąlyginai tinkamos tik vasarą, įdomu kas būtų žiemą. Skundų buvo, kad palapinėse iš viso nebuvo kur atsisėsti, ne visi gali stovėti ilgai.
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X