Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O tuo tarpu, kol vilniečiai tampo kaldrą į vieną pusę ir taško pinigus į kairę ir dešinę, lenkai pasak šio straipsnio:
    Lenkija imasi didžiulio oro uosto statybų

    http://www.vz.lt/transportas-logisti...-uosto-statybu

    Lenkijos vyriausybė ir valdantieji politikai galutinai apsisprendė statyti Centrinį Lenkijos oro uostą, kuris aptarnautų 100 mln. keleivių per metus – beveik 3 kartus daugiau nei šiuo priima visi šalies oro uostai. Varšuvos Frederico Chopino vardo oro uostą planuojama uždaryti.

    Preliminari centrinio Lenkijos oro uosto projekto vertė – apie 30 mlrd. PLN (beveik 7 mlrd. Eur), įskaičiuojant ir geležinkelio stoties statybas, naują kelių bei geležinkelio infrastruktūrą, praneša portalas „Aerotime“.

    Oro uostas turėtų iškilti 40–50 km nuo Varšuvos į Lodzės pusę, o tikslią jo statybos vietą Lenkijos vyriausybės atstovai žada įvardinti rugsėjį.


    Aišku , galima ir toliau dzindzeliotis su 3 oro uostais, kad tik būtų patenkinti kaimiečiai iš kaimo Wilno, bet gal vieną kartą reikia apsispręsti kaip vystomės toliau - nes su tokiu tampymusi liksime geroje gilioje šik.... Na bet kaimiečių nuomonė kita.

    Comment


      Aha Lenkai pastatys oro uostą, kuris veš 25 % daugiau keleivių, nei LHR. Vis dėl to, toliau svajojant toliau, Reisas su dash q200 VNO-KUN-PLQ-KUN-VNO vasarą, tikrai yra reikalingas.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        gal vieną kartą reikia apsispręsti kaip vystomės toliau - nes su tokiu tampymusi liksime geroje gilioje šik...
        Vienintelis teisingas sprendimas - VNO turi būti pagrindiniu Lietuvos oro uostu. Suiprantama, kas takas turi būti ilginamas (galimybių tam yra) norint priimti didesnius lektuvus.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          Aha Lenkai pastatys oro uostą, kuris veš 25 % daugiau keleivių, nei LHR. Vis dėl to, toliau svajojant toliau, Reisas su dash q200 VNO-KUN-PLQ-KUN-VNO vasarą, tikrai yra reikalingas.
          Deja, bet toks reisas nereikalingas jokiai avialinijai, tiksliau tokiu maršrutu skraidinti galėtų tik vietinės avialinijos, kaip ir Latvijoje į Liepają nelabai įsivaizduoju, kad skraidytų užsienio vežėjas.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Deja, bet toks reisas nereikalingas jokiai avialinijai, tiksliau tokiu maršrutu skraidinti galėtų tik vietinės avialinijos, kaip ir Latvijoje į Liepają nelabai įsivaizduoju, kad skraidytų užsienio vežėjas.
            Give a credit to KUN, bent viena avialinija du hub'ai
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Panagrinėkime dabartinio Vilniaus oro uosto situaciją. Geležinkelio atšaka - nėra, automobilio transporto mazgas su operatyiu išvykimu į pagridinius kelius - nėra. Kaip krovininio oro uosto plėtra - miręs reikalas. Tako plėtra - vargo vakarienė, pridėjus visus ekologinius priedus - beveik neįmanoma. Tad didelių lėktuvų nusileidimas - abejotinas reikalas. Padėtis Lietuvos (ne vilniečių atveju) - tragedija. Karinio konflikto atveju dabartinis oro uostas padengiamas vienu BUK'u. Vadinkime tiesiai šviesiai - bet koks euro centas įmestas į dabartinio oro uosto plėtrą - tai pinigų barstymas. Blogiausia kad vardan idiotiško kaimiečių iš Wilno užsispyrimo kenčia visa Lietuva.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Tako plėtra - vargo vakarienė, pridėjus visus ekologinius priedus - beveik neįmanoma. Tad didelių lėktuvų nusileidimas - abejotinas reikalas. Vadinkime tiesiai šviesiai - bet koks euro centas įmestas į dabartinio oro uosto plėtrą - tai pinigų barstymas.
                Tai panašu, kad VNO daugiau ir nebesiplės. Vadinasi, taip ir toliau augant skrydžiams į Vilnių, vis daugiau žmonių skris per Kauną. Reiškia, bet kokiu atveju reikia jau daug kartų mano minėto gero susisiekimo tarp Vilniaus ir Kauno.

                Comment


                  Prailginti VNO taką į pietinę pusę nėra sudėtinga - pakanka nugriauti kažkiek sodo namelių ir nuleisti geležinkelį į tunelį.

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    Panagrinėkime dabartinio Vilniaus oro uosto situaciją. Geležinkelio atšaka - nėra, automobilio transporto mazgas su operatyiu išvykimu į pagridinius kelius - nėra. Kaip krovininio oro uosto plėtra - miręs reikalas. Tako plėtra - vargo vakarienė, pridėjus visus ekologinius priedus - beveik neįmanoma. Tad didelių lėktuvų nusileidimas - abejotinas reikalas. Padėtis Lietuvos (ne vilniečių atveju) - tragedija. Karinio konflikto atveju dabartinis oro uostas padengiamas vienu BUK'u. Vadinkime tiesiai šviesiai - bet koks euro centas įmestas į dabartinio oro uosto plėtrą - tai pinigų barstymas. Blogiausia kad vardan idiotiško kaimiečių iš Wilno užsispyrimo kenčia visa Lietuva.
                    Ką šiandien gėrėt, geležinkelio atkarpa yra, ir patogiai traukiniu galima atvažiuoti, priešingai nei KUN, kur nieko nėra, VNO turi naują gatvę ir jungtį su pietiniu aplinkeliu, kai iki KUN reikia važiuoti per visokius Karmėlavos kaimus, KUN atstumas iki RF sienos Kaliningrade žymiai mažesnis nei nuo VNO, žodžiu pripažinkim, kad KUN praktiškai niekam nereikalingas, todėl turi 5 kartus mažiau keleivių nei VNO, nes Kaune jų elementariai nėra, labai geras to indikatorius Ryanair, kuris VNO uždarymo meto net neskraidė iš KUN, nes nebūtų buvę ką skraidinti iš tokio kaimo.
                    Flickr

                    Comment


                      Kokia dar atšaka ? kur geležinkelio krovinių terminalas? Realiai reikia uždaryti visus oro uostus ir statyti naują, 50 - 100 km nuo vilniaus į vakarų pusę. Tai ir buvo kažkada numatyta, bet kaimiečiai gyvena šia diena o ne perspektyva 20 - 30 metų į priekį. Su tokiu požiūriu matyt greitai ne tik produktų į Lenkiją važiuosim bet ir skraidysim iš ten

                      Comment


                        Dar kartą kartoju dlia osobenno tupych - tokia aviacijos situacija kaip yra LT yra anachronizmas, dėl vieno dvaro politikos kenčia valstybė. Ir kvailiui aišku, kad dabartinėje situacijoje Vilniaus oro uostas pasmerktas, politika sprendžiame šios dienos problemas (ai vakar pakvietėme low costus, šiandien paremontuojame taką, ryt paremontuosime terminalą) ir nežiūrint ilgalaikės perspektyvos veda į milžiniškus nuostolius perspektyvoje. Beje, Berlyne niekaip nepaleidžiamas BB oro uostas , kuris bus 20 km nuo miesto.

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Dar kartą kartoju dlia osobenno tupych - tokia aviacijos situacija kaip yra LT yra anachronizmas, dėl vieno dvaro politikos kenčia valstybė. Ir kvailiui aišku, kad dabartinėje situacijoje Vilniaus oro uostas pasmerktas, politika sprendžiame šios dienos problemas (ai vakar pakvietėme low costus, šiandien paremontuojame taką, ryt paremontuosime terminalą) ir nežiūrint ilgalaikės perspektyvos veda į milžiniškus nuostolius perspektyvoje. Beje, Berlyne niekaip nepaleidžiamas BB oro uostas , kuris bus 20 km nuo miesto.
                          Anachronizmas tik jūsų galvoje, džiaukitės, kad visus oro uostus Lietuvoje sujungė į vieną įmonę, kitaip nuostolingas ir mažai keleivių aptarnaujantis KUN senai būtų uždarytas.
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Anachronizmas tik jūsų galvoje, džiaukitės, kad visus oro uostus Lietuvoje sujungė į vieną įmonę, kitaip nuostolingas ir mažai keleivių aptarnaujantis KUN senai būtų uždarytas.
                            Tikiuosi, naujasis koncesininkas taip ir padarys.

                            Comment


                              Koncesininkas nieko neuždarys, nes ne jo galiose tai. Uždaryti ar ne - sprendžia valstybė, kuri yra savininkė.

                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Dar kartą kartoju dlia osobenno tupych - tokia aviacijos situacija kaip yra LT yra anachronizmas, dėl vieno dvaro politikos kenčia valstybė. Ir kvailiui aišku, kad dabartinėje situacijoje Vilniaus oro uostas pasmerktas, politika sprendžiame šios dienos problemas (ai vakar pakvietėme low costus, šiandien paremontuojame taką, ryt paremontuosime terminalą) ir nežiūrint ilgalaikės perspektyvos veda į milžiniškus nuostolius perspektyvoje. Beje, Berlyne niekaip nepaleidžiamas BB oro uostas , kuris bus 20 km nuo miesto.
                              Anachronizmas yra Kauno oro uostas. Tokia valstybė kaip Lietuva (tokio dydžio tiek gyventojų, tiek teritorijos), pilnai pakanka 1 oro uosto ir jis turi būti sostinėje, o ne kur nors kitur. Kaune reikėjo plėtoti tik krovinių pervežimus ir galbūt karinį oro uostą, o ne keleivinį. Geriau jei dar tarybiniais laikais, kai kariškiai pasitraukė, ten būtų užstatę tą teritoriją, o ne oro uostą įrengę.
                              Paskutinis taisė Al1; 2017.08.16, 10:33.

                              Comment


                                Tai kam ta koncesininka samdys? Kam ir kur jis investuos?

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Sakėt visuose yra atstumai 50-100 km, pasirodo nei viename, o pvz. Berlyne ar Kopenhagoje iš vis tik 10 km. Beje, ir Helsinkyje iki centro ne 45, o tik 20 km.:
                                  https://www.google.lt/maps/dir/60.17...e3!4m2!4m1!3e0

                                  Mane irgi toks kvailumas ir visiškas nesigaudymas užknisa, nieko keisto, kad avialinijos nenori skraidyti už 100 km į KUN, kai tokių atstumų niekur Europoje nėra.
                                  Udrius yra kaip Trumpas komentuodamas per inauguraciją atėjusių 4 kart mažesnį žmonių kiekį. Tavo nurodyti ženkliai mažesni atstumai yra "fake news".
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Aš irgi nematau jokios prasmės koncesijai? Betgi liberalai (ne partijos, o liberalizmu serganti valdžia, nepriklausomai nuo partijos) tikis stebuklinga laisvos rinkos "ranka" ir privataus verslo "efektyvumu".

                                    Comment


                                      Nu tai ir suefektyvins. Jei neapsimokes KUN tai ir panaikins. Juk sieks tik maksimalaus pelno.

                                      Comment


                                        Patikslinkite prašom, koncesininkas ims valdyti visus tris oro uostus ar tik Vilniaus?

                                        Comment


                                          Lygtai visus, juk jie jau apjungti į vieną įmonę VĮ "Lietuvos oro uostai".
                                          Koncesininkas neuždarys, nes ne jis sprendžia, o savininkas - valstybė. Koncesininkas gali tik atsisakyti aptarnauti, jei jam tai nepelninga. Bet tuomet bus sankcijos. Aišku, gali ir nebūti, jei valstybė nusileis ir ims šokti pagal koncesininko dūdelę, kas labai tikėtina mūsuose.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X