Paskelbtame kvietime oro bendrovės iš Vilniaus oro uosto kviečiamos vykdyti skrydžius į Tokiją, Lisaboną, Kairą, Almatą, Krokuvą, Tbilisį, Astaną, Prahą, Atėnus, Šardžą, Niujorką bei kitus didmiesčius. Platus yra ir iš Kauno oro uosto siūlomų maršrutų spektras – Salonikai, Varšuva, Zadaras, Minskas, Frankfurtas, Niujorkas, Pekinas, Maskva, Štutgartas, Oslas, Čikaga ir kita. Taip pat paramos galės sulaukti skrydžius iš Palangos į Bilundo, Dublino, Diuseldorfo, Hamburgo ar Helsinkio oro uostus pasiūlysiančios bendrovės. Tiesa, parama laukia ir ne tik naujus maršrutus vykdysiančių, bet ir papildomus skrydžių dažnius esamais maršrutais organizuosiančių vežėjų. Iš Vilniaus oro uosto siekiama turėti papildomus skrydžius į Barseloną, Amsterdamą, Kopenhagą, Maskvą, Paryžių, Romą, Sankt Peterburgą, Briuselį, Tel Avivą, Londoną, Vieną, Madridą, Berlyną ir Milaną.
Wizz Air'o įgula atskridusi iš Londės parodė ką galvoja apie tai…
Po stiprios audros Vilniaus oro uoste sutriko įprastas darbas – čia apie vidurnaktį turėję leisti lėktuvai buvo nukreipti į kitus oro uostus. Kaip 15min sakė Vilniaus oro uosto atstovė, susidariusią situaciją lėmė sudėtingos oro sąlygos.
Keletas foto iš VNO ir prieigų. 2017-07-16. Sekmadienio rytas, laikas apie 6:20-6:30. Smagu, kad darbas vyksta pilnu tempu. Turiu ir video, bet kol sutvarkysiu, spės tapt neaktualu
Įspūdis tikrai yra toks, kad taką ilgins ir net platins. Bet ką aš žinau...
Kurioje vietoje matote ilginimą? Nes aš tai nematau.
Nors rekonstrukcijos metu Vilniaus oro uosto orlaivių kilimo ir tūpimo takas ilginamas ar platinamas nebus, jis bus rekonstruojamas iš pagrindų. Bus tvarkoma tiek išorinė, tiek gruntinė tako dalis.
Per rekonstrukciją planuojama pakeisti ir įrengti apie 100 km elektros kabelių ir maždaug 168 šulinius, nutiesti inžinerinius elektros, nuotekų ir ryšių tinklus, pagal tarptautinius reikalavimus sutvirtinti žemę aplink taką, senąją dangą pakeisti nauja, rekonstruoti žiburių ir jų valdymo sistemas, įrengti drenažo ir lietaus surinkimo sistemas.
Vilniaus oro uosto pertvarkymo darbai neapsiribos vien orlaivių kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija. 2018 m. ketinama atlikti ir keleivių terminalo atnaujinimo darbus.
bijau suklyst, bet regis kazkada anksciau interviu buvo mineta, kad ilginimui tiesiog nera pakankamai zemes. nors is zemelapio atrodo, kad jos yra, taciau apsaugines zonos garsui ir ten salia esantys gyvenamieji namai labai riboja tai.
bijau suklyst, bet regis kazkada anksciau interviu buvo mineta, kad ilginimui tiesiog nera pakankamai zemes. nors is zemelapio atrodo, kad jos yra, taciau apsaugines zonos garsui ir ten salia esantys gyvenamieji namai labai riboja tai.
– Kaip pasikeis Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo takas po rekonstrukcijos? – Jis bus naujas, bet problema, kurią turime Vilniuje, – mes negalime ilginti tako. Nors visi argumentai – už jo ilginimą. Tai automatiškai plėstų skrydžių geografiją iš Vilniaus, nes galėtų leistis didesni lėktuvai. Oro uostas labai arti miesto, netoli yra gyvenamosios teritorijos. Be to, lėktuvai faktiškai leidžiasi per miestą. Mes negalime tako plėsti, tai iš tikrųjų problema – tiek paties oro uosto plėtrai, tiek ir žmonėms, gyvenantiems šalia.
Comment