Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Visa tai skamba kaip didžiulis pravalas.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Galiu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.

      Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.

      Low costai ir perveža netgi daugiau, nei 1 mln. tad direktorius galės pakoreguoti skaičius, nes pralaidumas iki 2 mln. turėtų padidėti.
      Nelabai supratau, čia rimtai?
      Tai juk pagrindinis įvažiavimas į oro uostą, neseniai rekonstruotas, beje.
      Ten visiškai nėra vietos, nebent iškeldint BGS ir Litcargus.
      Jau dabar ten nemenka "talkučka".
      Ir tuo pat aplink oro uostą pilna neaiškių šabakštynų, nemačiusių žmogaus nuo Ivanausko laikų.
      Paskutinis taisė Sula; 2017.03.24, 17:12.

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        O ten išvis bus terminalas (funkcine prasme) ar tik vartai t.y. dabartiniame terminale įsiregistruos bagažą, praeis saugumo patikrą, tada kur nors išeis į lauką, atitvertu takeliu nueis iki ten, o ten jau po stogeliu tik "vartai" bus?
        Manau turėtų būti kažkoks fizinis sujungimas tuneliu, kad praėję patikrą keleiviai galėtų ramiai laukti naudodamiesi visomis terminalo kavinėmis ir parduotuvėmis, panašiai yra Kopenhagos oro uoste, F vartai toliau nuo kitų terminalo vartų, bet yra sujungimas:


        https://www.cph.dk/globalassets/x.-b...e-terminal.png
        Paskutinis taisė Romas; 2017.04.15, 23:17. Priežastis: Brėžinio plotis . Paspaudus - originalus dydis 1299 px
        Flickr

        Comment


          Visiškas pravalas. Vietoj to, kad naujas bendras terminalas būtų statomas, užsiimama kažkokiu skylių kamšymu. Tokio projekto tvarumas lygus nuliui.
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            „Lufthansa“ švenčia savo pirmojo skrydžio į Vilnių 25-metį ir skelbia papildomą tiesioginį skrydį

            http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iogini-skrydi/

            Comment


              skambi frazė:

              Svarstoma tiesioginio skrydžio iš Lietuvos į Kiniją galimybė

              Apie tai p. Grybauskaitė pareiškė penktadienį Vilniuje susitikusi su Kinijos parlamento pirmininku Zhang Dejiangu.
              Smarkiai didėja į Lietuvą atvykstančių Kinijos turistų srautai. Pernai kinų turistų skaičius pasiekė 12.000 ir per trejus metus išaugo dvigubai. Vien pernai, palyginus su 2015-aisiais, Lietuvoje buvo apgyvendinta 25% daugiau turistų iš Kinijos.
              „Taip pat svarstoma tiesioginio skrydžio iš Lietuvos į Kiniją galimybė“, – pranešė prezidentūra. Tačiau kol kas nedetalizuojama, iš kurio Kinijos miesto galėtų skristi lėktuvai į Lietuvą, greičiausiai – į Vilnių, bei kada tokie skrydžiai galėtų atsirasti.
              http://vz.lt/transportas-logistika/2...inija-galimybe
              Paskutinis taisė Arunasx; 2017.04.14, 18:57.
              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

              Comment


                Ta kinų delegacija į VNO atskrido su b747. Prieš porą valandų, važiuodamas į oro uostą, užsukau į Lydos plente esančią Vynotekos aikštelę, iš kurios beveik visas oro uostas kaip ant delno

                Gal kas žino kada jis išskrenda?
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Sekmadienį iš ryto, 9:00 pagal Facebooką

                  Comment


                    Vakar parskridau, lėktuvas pravažiavo tiesiai pro jį, bet kažkaip nesusigraibiau nufotografuot. Čia iš toliau kai išlipau. Įdomu VNO pamatyt tokį aparatą, jis didesnis už patį oro uostą

                    Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 22:51. Priežastis: atkurta foto

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      „Taip pat svarstoma tiesioginio skrydžio iš Lietuvos į Kiniją galimybė“, – pranešė prezidentūra. Tačiau kol kas nedetalizuojama, iš kurio Kinijos miesto galėtų skristi lėktuvai į Lietuvą, greičiausiai – į Vilnių, bei kada tokie skrydžiai galėtų atsirasti.
                      Na nežinau kas ten jau taip nedetalizuojama, oro uostai savo apklausoje aiškiai minėjo Šanchajų... Nors aišku neįsivaizduoju kas turėtų įvykti, kad tai realiai įvyktų

                      Comment


                        UTair nebeskraidys iš Maskvos į Vilnių.

                        https://www.madeinvilnius.lt/naujien...rydziu-vilniu/
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
                          Na nežinau kas ten jau taip nedetalizuojama, oro uostai savo apklausoje aiškiai minėjo Šanchajų... Nors aišku neįsivaizduoju kas turėtų įvykti, kad tai realiai įvyktų
                          2016 mūsuose apsilankė 12 000 kinų, šiemet prognozė 16 000. Paskaičiuokime labai grubiai ir su prielaida, kad visi tie Kinai skrenda iš Šanchajaus arba per jį. Pridėkime 4000 Lietuvių, kurie keliauja į Kiniją per metus, gauname 20 000.

                          Air China operuodama a332 x 2 kart į sav. pervežtu 800 keleivių.

                          Manau būtų įmanoma 2018 balandžio - spalio mėn.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Juk seniau buvo kalbėta, kad VNO pakilimo takas per trumpas skrydžiams į Niujorką - tai kaip tada tiesioginiai skrydžiai į Šanchajų gali būti? Juk atstumas net šiek tiek didesnis.

                            Comment


                              Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                              Juk seniau buvo kalbėta, kad VNO pakilimo takas per trumpas skrydžiams į Niujorką - tai kaip tada tiesioginiai skrydžiai į Šanchajų gali būti? Juk atstumas net šiek tiek didesnis.
                              Daliai nauju Airbus long range uztenka VNO ilgio pakilimui. Bent jau pagal wiki info

                              Comment


                                Dreamlineris neturėtų problemų naudotis VNO, ar ne?

                                Comment


                                  Parašė Zygis Rodyti pranešimą
                                  Juk seniau buvo kalbėta, kad VNO pakilimo takas per trumpas skrydžiams į Niujorką - tai kaip tada tiesioginiai skrydžiai į Šanchajų gali būti? Juk atstumas net šiek tiek didesnis.
                                  Kiniečiai mažesni ir lengvesni nei amerikonai
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Dreamlineris neturėtų problemų naudotis VNO, ar ne?
                                    Viskas priklauso, nuo pakrovimo, dangos, oro sąlygų, degalų, konfiguracijos, bet tiek 8, tiek 9 dreamlineris, bei a332/333 gali kilti ir leistis VNO. Taip pat ir 767-300.

                                    Esant reikalui 9 h skrydžiui ir 777 pakiltų VNO.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Viskas priklauso, nuo pakrovimo, dangos, oro sąlygų, degalų, konfiguracijos, bet tiek 8, tiek 9 dreamlineris, bei a332/333 gali kilti ir leistis VNO. Taip pat ir 767-300.

                                      Esant reikalui 9 h skrydžiui ir 777 pakiltų VNO.
                                      Bet principe komerciniai skrydžiai tarp Azijos ir VNO su Dreamlineriais vykti galėtų?

                                      Comment


                                        Su mažiau žmonių/cargo/nepilnu baku- taip.
                                        Su MTOW(Maximum takeoff weight) yra apie 8,900 pėdų (VNO 8,250).

                                        Siekiant, kad maršrutas būtų maksimaliai komerciškai naudingas būtina išnaudoti "cargo space", bet net pilnai pakrautas gali leistis beveik be problemų.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Galiu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.

                                          Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.

                                          Low costai ir perveža netgi daugiau, nei 1 mln. tad direktorius galės pakoreguoti skaičius, nes pralaidumas iki 2 mln. turėtų padidėti.
                                          Seriously ? What ? Seriously ?
                                          Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X