Parašė taspac
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip visgi su VNO terminalo plėtra? Koks realiai yra maksimalus terminalo pajėgumas (įskaitant optimizacijas, kurias galima atlikti su esamu pastatu)?
Su tako rekonstrukcija VNO turėjo didelių planų ir terminale, kaip išvykimo salės modernizavimas kairę pusę pritaikant tik self check-in'ui ir baggage drop'ui, o dešinėj pusėj sutankinant registracijos stalus. Kiek žinau, to nebebus dėl lėšų stygiaus. Be knygyno, atnaujintų tulikų visame oro uoste, daugiau keleivio akys nieko naujo nepastebės.Paskutinis taisė Aviat; 2017.02.27, 17:48.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąlaikai keiciasi dirbu tarptautinej imonej ir is pradziu buvo tik Norwegian, o db jau ir Ryanair atsirado.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Aviat Rodyti pranešimąTeoriškas pralaidumas - 5mln. keleivių.
Su tako rekonstrukcija VNO turėjo didelių planų ir terminale, kaip išvykimo salės modernizavimas kairę pusę pritaikant tik self check-in'ui ir baggage drop'ui, o dešinėj pusėj sutankinant registracijos stalus. Kiek žinau, to nebebus dėl lėšų stygiaus. Be knygyno, atnaujintų tulikų visame oro uoste, daugiau keleivio akys nieko naujo nepastebės.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąlaikai keiciasi dirbu tarptautinej imonej ir is pradziu buvo tik Norwegian, o db jau ir Ryanair atsirado.
O verslo keliautojams, kai skrendi 1-2 dienoms, važiuoti nuo oro uosto iki viešbučio/ofiso kokias 2 valandas yra ne kažką.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Pro ausis yra praslydusi bent porą kartų tokia info, kad 2025 m. prognozuojamas keleivių bendras srautas Lietuvos oro uostuose (VLN, KNS, PLG) siek 15 mln. Iš jų 12 mln. bus Vilniaus oro uostas. Todėl po oro uostų privatizavimo koncesininkas bus įpareigotas Vilniaus oro uoste pastatyti dar vieną terminalą. Visa šita info buvo kalbėta per TV kažkokioje atrodo diskusijoje apie Lietuvos oro uostus. Nesu tikras ar visa tai True, bet tikrai tokia info buvo.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąBet laikai keičiasi, artimiausias mums pavyzdys, anksčiau buvo KUN-RYG, dabar VNO-OSL, arba KUN-GRO, o dabar VNO-BCN ir tokių atvejų labai daug.
http://corporate.ryanair.com/news/ne...hed/?market=en
Tad agresyvi LCC plėtra tęsiasi ir, sakyčiau, tie laikai kai LCC avialinijos buvo laikomos "studentų ir ubagų vežėjais", jau labai greitai liks praeityje.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.02.28, 20:58.
Comment
-
Naujas regioninis skrydžių valdymo centras Vilniuje – jau kitąmet
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...e-jau-kitamet/
Comment
-
Lietuvos oro uostai: vasarį sulaukėme 15 proc. daugiau keleivių nei pernai
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...iu-nei-pernai/
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimąNaujas regioninis skrydžių valdymo centras Vilniuje – jau kitąmet
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...e-jau-kitamet/
Įdomu kaip šiame kontekste yra Lietuva, pusiau minima, ką girdėjau ir seniau lyg ir, kad veiks kartu su Lenkija.
Yra daug kitose šalyse pasipriešinimo, nes dalis centrų būtų panaikinta, darbo vietos, prarastos įplaukos valstybei ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
ES finansavimas Vilniaus oro uosto rekonstrukcijai pasiekiamas ranka
Vilniaus oro uostas, planuojama, 2040 m. sulauks 10 mln. keleivių, tačiau tokiai plėtrai reikalingos ir investicijos. Dalį jų padengs ES – oro uostas tikisi tapti vienu pirmųjų naujo tipo finansavimo gavėjų.
Vilniaus oro uosto planuose – kilimo ir nusileidimo bei kitų oro uosto takų rekonstrukcija, terminalo didinimas, bagažo sistemos modernizacija, daugiaaukštės stovėjimo aikštelės ir kitos priemonės, skirtos paruošti oro uosto plėtrai. Taip pat – aplinkosauginių reikalavimų įgyvendinimui skirtos priemonės bei triukšmo matavimo sistema.
Visam projektui prireiks apie 60 mln. Eur – ketvirtį sumos dengia Europos struktūrinių fondų parama, dar ketvirtį – Europos strateginių investicijų fondas, kurio paskolą svarstys bendrovės valdyba.
Vilniaus oro uosto rekonstrukcija – vienas pirmųjų projektų, gaunančių ES parama tokia forma, kuomet ESIF finansavimas derinamas su struktūrinių fondų parama ir privačiomis lėšomis.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Naujos vasaros skrydžių kryptys – saulėti kurortai ir didmiesčiai
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...r-didmiesciai/
Comment
-
Vilniaus oro uosto uždarymas mėnesiui – tik pradžia
Straipsnyje yra minima mistinė terminalo plėtra už... Bugnai... 5,9mln. eurų. Už tai norima pralaidą padidinti milijonu keleivių. Nelabai įsivaizduoju kaip už tokią sumą galima padidinti pralaidumą milijonu. Taip pat manau kad daugkam būtų įdomu sužinot kaip ta rekonstrukcija atrodys.
Comment
-
Galiu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.
Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.
Low costai ir perveža netgi daugiau, nei 1 mln. tad direktorius galės pakoreguoti skaičius, nes pralaidumas iki 2 mln. turėtų padidėti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Man atrodo mūsiškiai valdininkai stipriai pramiegojo oro uosto rekonstrukciją ir dabar jau ieško varianto B, tai visai nenustebčiau, jeigu po tako rekonstrukcijos laikinos terminalų palapinės iš Kauno būtų perkeltos į Vilnių ir taptų nauju terminalu.
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGaliu trumpai atsakyti į tavo kls. įlaipinimo vartai bus čia , įrengti patikros postą kainuos 5,9 mln. eur. jis bus skirtas Wizz ir Ryanair keleiviams.
Ir nepradėkit pasakoti kad nežmoniška, nuo vartų iki lėktuvo eina pėstute, tai ir iki vartų gali ateiti pėstute.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąO toje vietoje neturėtų iškilti ne laikinas, o naujasis terminalas? T.y. ar nebus išvis taip, kad pastatę laikiną susipras, kad nebeturi kur naujojo terminalo statyti?Post in English - fight censorship!
Comment
Comment