Sakyčiau, dauguma žmonių persės į Ryanair KUN-CPH maršrutą. SAS nėra alternatyva low-costų keleiviams, tai jau kita kainos kategorija.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nžn kur dėti, bet manau tiks...
„Ryanair“ skrydžiai tarp JK ir Europos gali nutrūkti
http://tiesa.com/naujienos-ir-zinios...nutrukti-26193
Pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ vadovas patvirtino, kad netolimoje ateityje atsiras reali galimybė nutraukti visus skrydžius tarp Jungtinės Karalystės ir žemyninės Europos.
Tokiai galimybei teisinį pagrindą suteikia JK pasitraukimas iš ES: priklausydami sąjungai britai naudojasi bendru jos susitarimu dėl atviros oro erdvės (Open skies arrangement), kuris supaprastina civilinės aviacijos taisykles bei kontrolę bendrijos nariams.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNžn kur dėti, bet manau tiks...
„Ryanair“ skrydžiai tarp JK ir Europos gali nutrūkti
http://tiesa.com/naujienos-ir-zinios...nutrukti-26193
Na ir ką darys emigrantai ? Turistų tai nesugebėjome pritraukti... Ne low cost aviakompanijų irgi....
Bet, kita vertus, nepanašu, kad Ryanair ir Wizz stabdytų savo planus dėl Britanijos. Per pastarąsias savaites kaip tik nemažai naujų maršrutų paleista, o Wizz net tris naujus maršrutus iš Londono pradėjo.
P.S. Šiai diskusijai, sakyčiau, geresnė vieta yra "Pasaulio aviacijos naujienos" temoje.
Comment
-
Pasirašyta sutartis su Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos rangovais
http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...jos-rangovais/
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimą
Comment
-
2016-ieji Lietuvos oro uostams užtikrino lyderystę Baltijos regione
http://www.madeinvilnius.lt/verslas/...tijos-regione/
Comment
-
Jei VNO išlaikytų visis metus tokį augimą, kaip sausį, net su tako rekonstrukcija, išliktų nedidelė, bet tikimybė perlipti 4 mln.
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2017.02.27, 13:52.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei VNO išlaikytų visis metus tokį augimą, kaip sausį, net su tako rekonstrukcija, išliktų nedidelė, bet tikimybė perlipti 4 mln.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...orts_in_Europe
Comment
-
jei tai, ka parasyta anksciau (del marsruto perkelimu is KUN i VNO) yra tiesa, tai SAS apskritai rukys kamputy. Tiems, kas sakys, kad verslas neskraidys pigiom avialinijom - think twice. Daugumoj tas "verslas" yra operaciju centrai, o jiem - kuo pigiau, tuo geriau. Norwegian jau naudojamas kaip turi but, Ryanair irgi bus pakinkytas. Taip, kad ju (SAS) politika yra nelabai suprantama ir, tikriausiai, kol valstybes tures tokius didelius akciju paketus, nelabai ir keisis.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąjei tai, ka parasyta anksciau (del marsruto perkelimu is KUN i VNO) yra tiesa, tai SAS apskritai rukys kamputy. Tiems, kas sakys, kad verslas neskraidys pigiom avialinijom - think twice. Daugumoj tas "verslas" yra operaciju centrai, o jiem - kuo pigiau, tuo geriau. Norwegian jau naudojamas kaip turi but, Ryanair irgi bus pakinkytas. Taip, kad ju (SAS) politika yra nelabai suprantama ir, tikriausiai, kol valstybes tures tokius didelius akciju paketus, nelabai ir keisis.
Kad ir kaip būtų, nepersodinsi skandinavų skrendančių p2p iš SK į FR, taip dalis lietuvaičių skrendančių stažuotis, tobulintis ar kažką parodyti iš Danijos kapitalo įmonių, gal ir persės į FR, bet tas skaičius nebus daugiau, nei 10 %.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Dar galiu prideti, kaip dirbantis dideleje tarptautineje kompanijoje, tai kai organizuojuos komandiruote, visada yra siulomos tik standartines oro linijojs, Lufthansa, SAS ir pan. LCC suteikiamos tada kai tik pats paprasai. Yra teke tokiu atveju kai standartine parskrisdavo i Vilniu vidurnakti, o LCC i Kauna (kur gyvenu) normaliu laiku. Ir jei pats nebuciau pasigooglines apie sia opcija, man net nebutu pasiule sio varianto ir buciau keliaves su SAS. Kazkaip pas enterprise business yra mastymas, kad vertos demesio yra tik standartines oro linijos.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO kaip visgi su VNO terminalo plėtra? Koks realiai yra maksimalus terminalo pajėgumas (įskaitant optimizacijas, kurias galima atlikti su esamu pastatu)?
Čia nesakau, kad nereikia nieko daryt - reikia, bet kad terminalo plėtra yra grynai keleivių patogumo reikalas ir maršrutų bei keleivių skaičiaus neįtakoja.kaip?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.
Be to, nežinia, kiek rentabilus liks KUN po tokio žingsnio.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJei VNO išlaikytų visis metus tokį augimą, kaip sausį, net su tako rekonstrukcija, išliktų nedidelė, bet tikimybė perlipti 4 mln.
Maža to, jei gandai pasitvirtins ir RYR perkels KUN kryptis į VNO nuo rudens, ten palikdama tik Dublinus ir Londonus, tai matysim labai didelį augimą metų gale.
Ehh, tada jau tikrai šakės KUN. Gaila
Comment
Comment