Pačiam yra ne kartą tekę fotografuot VNO sterilioje zonoje kažką mobiliuoju telefonu ir niekas nieko nesakė. Taip kad čia vėl būtų galima vystyti diskusiją apie kažkokį mistinį saugumą ribojant fotografavimą.
Pačiam yra ne kartą tekę fotografuot VNO sterilioje zonoje kažką mobiliuoju telefonu ir niekas nieko nesakė. Taip kad čia vėl būtų galima vystyti diskusiją apie kažkokį mistinį saugumą ribojant fotografavimą.
Šiaip fotografavimą šiais laikais kvaila drausti, bet vis vieną patariama vengti viešinti detalius didelės raiškos vaizdus (ypač nuošalesnių vietų).
Google vaizdai paprastai ne itin kokybiški, bet velniai žino kas kokiam alkaidukui užplauks. Gal pakaktų vaizdų salių centrinių ašių.
Artimiausiu laiku perims ir Vilniaus srautus - BY kuo toliau tuo labiau tampa atvira - prie srautų augimo prisidės ir bevizis apsilankymas Baltarusijoje atvykus į Minsko oro uostą. Manau greitu laiku į BY ateis ir low costeriai. Taigi, Vilniaus kaip Minsk - 3 perspektyvos labai miglotos.
Žodžiu, pykit nepykit, bet... Ką aš sakiau prieš kelis metus?
Artimiausiu laiku perims ir Vilniaus srautus - BY kuo toliau tuo labiau tampa atvira - prie srautų augimo prisidės ir bevizis apsilankymas Baltarusijoje atvykus į Minsko oro uostą. Manau greitu laiku į BY ateis ir low costeriai. Taigi, Vilniaus kaip Minsk - 3 perspektyvos labai miglotos.
Žodžiu, pykit nepykit, bet... Ką aš sakiau prieš kelis metus?
Na męs čia jau krypstam nuo temos, bet vistiek.
Tai jau kuris laikas yra tik laiko klausimas kada Minskas aplenks Vilnių. Bet reikia atkreipti dėmesį į tai, kad Minsko augimas buvo labai smarkiai įtakotas to, kad kaip ir buvo minėta, jog 2015m. pabaigoje buvo nutrauktas tiesioginis susisiekimas tarp Ukrainos ir Rusijos (2015m. oro uosto augimas buvo 7,3% (nekažką palyginus su 18,9% 2014-ais arba pernykščiu)). Taip kad jei bus atstatytas tiesioginis susisiekimas tarp UA ir RU, tai gali labai smarkiai kirst per Minsko augimą.
Minsko oro uosto srautus, be abejonės, labai stipriai išaugins bevizis režimas su 40 šalių.
Na, bet perspektyvos aplenkti Vilnių kol kas yra labai miglotos, nes į Minską neskraido low-costai, o daugumą skrydžių iš MSQ vykdo monopolininkas Belavia, kuris dėl konkurencijos nebuvimo yra labai užsikėlęs kainas.
Minsko oro uosto srautus, be abejonės, labai stipriai išaugins bevizis režimas su 40 šalių.
Na, bet perspektyvos aplenkti Vilnių kol kas yra labai miglotos, nes į Minską neskraido low-costai, o daugumą skrydžių iš MSQ vykdo monopolininkas Belavia, kuris dėl konkurencijos nebuvimo yra labai užsikėlęs kainas.
Tai Vuelingas jau atėjęs, laiko klausimas kada ateis kiti. Spėju pirmas ateis wizzair.
Siūlau sukurti atskirą temą garbinantiems Kauną ir tegul jie ten sau svaigsta negirdėdami objektyvių argumentų bei uždrausti jiems tai atlikinėti kitose temose trolinant kitus forumo dalyvius. Oro uostas labai geras pavyzdys.
Nors gal jie ir netrolina, tiesiog nesuvokia ir nemato, kaip atrodo iš šalies.
O aš manau, kad vienas, ir visi skaičiavimai rodo, kad tai Kaunas
Visos Lietuvos ažvilgiu tikrai geriau Kaunas. Kodėl visa Lietuva turi brautis į kitą Lietuvos galą, beveik pasienį? Žinoma, reiktų labai greito susisiekimo tarp Vilniaus ir Kauno, jeigu norėtume išlaikyti turizmą į Vilnių/Lietuvą.
Comment