Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė xarrier Rodyti pranešimą
    Prieš patenkant į eilę bilietus paprastai skenuoja tik tuose oro uostuose, kur 2+ terminalų yra, siekiant nukreipti keleivius ten, kur jiems reikia ir išvengti nereikalingos keleivių migracijos, vėlavimo ir pan.
    Bet tai būtų būdas šiek tiek padidinti pralaidumą nestatant daugiau skenerių.

    Iš kitos pusės aš nepasakyčiau, kad patikra Vilniuje dirba kaip nors išskirtinai blogai, laikyčiau vidutiniškai, ir tikrai geriau nei Kaune.

    Greitoji patikra (fast track) irgi nebrangi bei lengvai prieinama, bei nusipirktus galima panaudoti per metus - labai gerai gaunasi turėti atsargoje jei kartais pavyktų pamatyt tą eilę iki durų.
    kaip?

    Comment


      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
      Šiandien dar kartelį teko skristi iš VNO. Labai nepatiko eilių ilgis ir lėtas personalo darbas saugumo patikros punktuose. Ilgai stoviniuojant eilėje teko girdėti ir rimtų skundų, nes žmonės vėlavo į reisą. Šioje sriryje, nanau, galima pasimokyti ir iš Rygos oro uosto - keleivių patikrinimo procedūra atliekama keliose skirtingos oro uosto vietose.
      Arlanda'oj pirmadienį ir penktadienį neblogos eilės susidaro, ten patikros aparatai yra per 2 aukštus, bet dažnai ir per piką antro aukšto neatidaro Vilnius daugmaž OK, o jei ką, fast track galima užsisakyt SMS

      Comment


        Parašė dr-rox Rodyti pranešimą
        Arlanda'oj pirmadienį ir penktadienį neblogos eilės susidaro, ten patikros aparatai yra per 2 aukštus, bet dažnai ir per piką antro aukšto neatidaro Vilnius daugmaž OK, o jei ką, fast track galima užsisakyt SMS
        Įdomu, kiek statistiškai reikia laiko laukti VNO prie patikros, bet abejoju, ar ilgiau už Europos oro uostų vidurkį, bent pačiam kažkaip VNO tenka sugaišti mažiau laiko nei kituose oro uostuose.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Įdomu, kiek statistiškai reikia laiko laukti VNO prie patikros, bet abejoju, ar ilgiau už Europos oro uostų vidurkį, bent pačiam kažkaip VNO tenka sugaišti mažiau laiko nei kituose oro uostuose.
          Laukti gal ir trumpiau. Bet reikia atsižvelgti į efektyvumą. T.y. per laiko vienetą viena komanda turbūt dvigubai keleivių patikrina (kitur).

          John minėtas įpūdis - "demonstratyviai ir lėtai" man irgi susidaro.

          Comment


            Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
            Kas liečia saugumo patikros zonos plėtimą, deja tam VNO nėra fizinės galimybės, kaip kad kas ir minėjo...
            Aš manau, kad yra galimybės, didžiausias trukdis man rodos yra žmogaus daiktų sukrovimas į dėžes, kompiuterio išėmimas, diržo nusiėmimas, striukės ir t.t. Londono Stanstedo oro uoste (berods) mačiau tokią sistemą, kad keturi keleiviai vienu metu gali iškrovinėti daiktus prie vieno tracko. Tai tą patį galima būtų padaryti bent jau vienam tracke VNO ir situacija pagerėtų.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Aš čia, deja, turiu šiek tiek sutikti su Silber. Paskutiniu metu gana dažnai lankiausi VNO ir kaskart vienintelis tikrai į akį kritęs dalykas buvo būtent eilės prie patikros. Tiksliau ne pačios eilės, o jų aptarnavimo greitis. Ir čia akmuo būtent į patikros darbuotojų daržą.

              Sutinku dėl visų išvardintų punktų (pačiam teko matyti kažkokį moliūgą iš Mažeikių rajono, bandžiusį prasinešti didelį butelį kažkokio alkohlio), bet, kadangi mėgstu stebėti ir lyginti oro uostų darbą skirtinguose oro uostuose, atkreipiau dėmesį, kad darbuotojai VNO patikroje iš tiesų dirba gana lėtai ir daro tai gana demonstratyviai: kažkas iš serijos "mes tiesiog laikomės visų procedūrų ir viską darom kaip priklauso ir ko jūs čia dabar iš mūsų norit". Nežinau, ar visi supras, ką turiu omeny, bet būtent toks įspūdis susidaro.

              Jie matomai laikosi savo procedūrų ir gana pedantiškai siuntinėja "prasižėngusius" keleivius į eilės galą iš naujo tvarkyti bagažo, bet visa tai daroma tarytum ne su tiksu padėti sistemai veikti greičiau, bet laikytis taisyklių for the sake of it ir "parodyti" prasikaltusiems, kas būna, kai jie ką nors padaro ne taip. Nežinau, gal VNO kitaip neišeina ir bandymas taikyti daugiau sveiko proto (vs sauso procedūrizmo) tiesiog neveiktų, bet tokį pastebėjimą lankantis VNO neišvengiamai tenka padaryti.

              Kitas variantas, tiesiog atidaryti daugiau patikros kanalų, kur net ir su ypač pedantiškais ir procedūriškais darbuotojais eilė tirptų greičiau.
              Na kai CAA (Civilinės Aviacijos Administracija), kas dieną tikrina, bando pranešti draudžiamus daiktus, už kurių nepastebėjimą ar taisyklių pažeidimą pastoviai ir taip tarkuojami darbuotojai yra, niekas nenori rizikuoti būti pastebėti už nugaros stovinčio auditoriaus ar žvitrios akies palubėje... Sutinku, yra kur tobulėti VNO ar KUN saugumui, bet kaip ir minėjau, sukasi darbuotojai kaip tik gali. Netiki ? Pamėgink padirbėti, galiu garantuoti, kitaip šnekėsi. Nes lyginti iš šono, kaip kas dirba skirtinguose oro uostose, nežinant vidinių aspektų tikrai negalima.
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                Na kai CAA (Civilinės Aviacijos Administracija), kas dieną tikrina, bando pranešti draudžiamus daiktus, už kurių nepastebėjimą ar taisyklių pažeidimą pastoviai ir taip tarkuojami darbuotojai yra, niekas nenori rizikuoti būti pastebėti už nugaros stovinčio auditoriaus ar žvitrios akies palubėje... Sutinku, yra kur tobulėti VNO ar KUN saugumui, bet kaip ir minėjau, sukasi darbuotojai kaip tik gali. Netiki ? Pamėgink padirbėti, galiu garantuoti, kitaip šnekėsi. Nes lyginti iš šono, kaip kas dirba skirtinguose oro uostose, nežinant vidinių aspektų tikrai negalima.
                Tikiu ir suprantu. Tiesiog reiktų VNO vadovybei šiek tiek pasikrapštyti galvą ir pasistengti dėl klijentų, nes tai yra šiokia tokia problema.

                Problemos sprendimas tikriausiai reikštų kelis papildomus darbuotojus ir daugiau atidarytų patikros kanalų. Juk, galų gale, oro uostai egzistuoja ne tam, kad ten būtų vien tik taisyklės ir jų laikymasis, bet kad žmonės galėtų patogiai keliauti. Būtent toks ir turi būti galutinis tikslas ir iš to plaukiantys sprendimai.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Tikiu ir suprantu. Tiesiog reiktų VNO vadovybei šiek tiek pasikrapštyti galvą ir pasistengti dėl klijentų, nes tai yra šiokia tokia problema.

                  Problemos sprendimas tikriausiai reikštų kelis papildomus darbuotojus ir daugiau atidarytų patikros kanalų. Juk, galų gale, oro uostai egzistuoja ne tam, kad ten būtų vien tik taisyklės ir jų laikymasis, bet kad žmonės galėtų patogiai keliauti. Būtent toks ir turi būti galutinis tikslas ir iš to plaukiantys sprendimai.
                  Nėra viskas taip paprasta, t.y. pasamdyti daugiau personalo kelioms valandoms ryte ir vakare. pvz. ryte poros valandų bėgyje yra keliolika išskrendančių lėktuvų, po to dieną keli beveik poros valandų langai. Tad visas papildomas perteklinės infrastruktūros ir personalo išlaikymas atsilieptų oro uostų mokesčiams, kas avialinijoms yra labai jautrus klausimas.
                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.09, 21:09.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Tikiu ir suprantu. Tiesiog reiktų VNO vadovybei šiek tiek pasikrapštyti galvą ir pasistengti dėl klijentų, nes tai yra šiokia tokia problema.
                    Problemos sprendimas tikriausiai reikštų kelis papildomus darbuotojus ir daugiau atidarytų patikros kanalų. Juk, galų gale, oro uostai egzistuoja ne tam, kad ten būtų vien tik taisyklės ir jų laikymasis, bet kad žmonės galėtų patogiai keliauti. Būtent toks ir turi būti galutinis tikslas ir iš to plaukiantys sprendimai.
                    Būtent. Atrodo, kad good customer experience Lietuvos paslaugų sferoje dar nėra svarbiausias prioritetas. Smagu, kad mano komentaras neliko nepastebėtas. Linkiu VNO sėkmingos ir efektyvios plėtros (naujas terminalas ar pirsas) bei pozityvesnio požiūrio į esamus, būsimus bei potencialius keleivius (paslaugos gavėjus).

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Nėra viskas taip paprasta, t.y. pasamdyti daugiau personalo kelioms valandoms ryte ir vakare. pvz. ryte poros valandų bėgyje yra keliolika išskrendančių lėktuvų, po to dieną keli beveik poros valandų langai. Tad visas papildomas perteklinės infrastruktūros ir personalo išlaikymas atsilieptų oro uostų mokesčiams, kas avialinijoms yra labai jautrus klausimas.
                      Pagalbinis personalas gali dirbti lanksčiuoju grafiku. Manau, ieškantiems papildomo darbo žmonėms toks grafikas tiktų.

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Nėra viskas taip paprasta, t.y. pasamdyti daugiau personalo kelioms valandoms ryte ir vakare. pvz. ryte poros valandų bėgyje yra keliolika išskrendančių lėktuvų, po to dieną keli beveik poros valandų langai. Tad visas papildomas perteklinės infrastruktūros ir personalo išlaikymas atsilieptų oro uostų mokesčiams, kas avialinijoms yra labai jautrus klausimas.
                        VNO kaip tik dabar vasaros periodui ieško saugumo patikros asistentų - darbas pamainomis po 11val., moka minimumą.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          VNO kaip tik dabar vasaros periodui ieško saugumo patikros asistentų - darbas pamainomis po 11val., moka minimumą.
                          Tai vat, 11h pamainai pasamyti lengva, o kelioms valandoms žymiai sunkiau. Kituose didesniuose oro uostuose tokių langų kaip VNO nėra ir lengviau efektyviai išnaudoti personalą.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2017.01.10, 08:17.
                          Flickr

                          Comment


                            Lietuvoj apskritai labai krupsciai laikomasi visu reikalavimu ir proceduru Pvz Stambulo Ataturko oro uoste srautai milziniski, bet patikrinimas gan laisvas ir net gali su telefonu kisenej praeit daznai Tehrano Imam Khomeini CIP terminale isvis is taves papraso tik paso, nukreipia prie staliuko, kur valgai ikrus ar koki kita masita, o per ta laika praskanuoja tavo lagaminus ir viska sutvarko, nors rankiniam bagaze gali nestis ka tik nori - niekas net neziures

                            Siaip daug kur Europoj patikros taisykles yra daug labiau atplaiduotos nei pas mus. Bet daug keistesnis yra dalykas, jog VNO dalis patikros darbuotoju nesneka angliskai... Zmona daznai pataiko ant tokiu, kurie su ja bando rusiskai arba broken english kazka bendraut, kol galiausiai pereina prie gestu kalbos...

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Siaip daug kur Europoj patikros taisykles yra daug labiau atplaiduotos nei pas mus.
                              Nejaugi tai yra blogai?

                              Comment


                                Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                Lietuvoj apskritai labai krupsciai laikomasi visu reikalavimu ir proceduru Pvz Stambulo Ataturko oro uoste srautai milziniski, bet patikrinimas gan laisvas ir net gali su telefonu kisenej praeit daznai Tehrano Imam Khomeini CIP terminale isvis is taves papraso tik paso, nukreipia prie staliuko, kur valgai ikrus ar koki kita masita, o per ta laika praskanuoja tavo lagaminus ir viska sutvarko, nors rankiniam bagaze gali nestis ka tik nori - niekas net neziures

                                Siaip daug kur Europoj patikros taisykles yra daug labiau atplaiduotos nei pas mus. Bet daug keistesnis yra dalykas, jog VNO dalis patikros darbuotoju nesneka angliskai... Zmona daznai pataiko ant tokiu, kurie su ja bando rusiskai arba broken english kazka bendraut, kol galiausiai pereina prie gestu kalbos...
                                True
                                Tokio pobūdžio "pedantiškumas" būdingas visokioms Baltarusijoms ar dar mažai civilizacijos exposure gavusiems Kinijos provincijos oro uostams, kur norėdami pademonstruoti savo gerą darbą turi būtinai labai griežtai laikytis instrukcijų, zakonų ir zadačių. Man taip kartą iškratė check-in (ne rankinį!) bagažą ir "aptiko" ten kažkokią įtartiną fotoaparato bateriją, su kuria del kažko kažkas buvo negarai ar kažkas panašaus (taip ir nesupratau iki galo). Užtat darbuotoja turbūt jautėsi tikra liaudies heroje už taip tiksliai ir pedantiškai įvykdytas instrukcijas.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Tokio pobūdžio "pedantiškumas" būdingas visokioms Baltarusijoms ar dar mažai civilizacijos exposure gavusiems Kinijos provincijos oro uostams, kur norėdami pademonstruoti savo gerą darbą turi būtinai labai griežtai laikytis instrukcijų, zakonų ir zadačių.
                                  Instrukcijų laikytis reikia ir būtina. Galima net prisiminti, kaip pasus tikrina pasieniečiai - Lietuvoje visada praleidžia per skanerį, o kokioje nors Pietų Europos šalyje ne tik neskanuoja, bet gali net į veidą nepažiūrėti.
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Man taip kartą iškratė check-in (ne rankinį!) bagažą ir "aptiko" ten kažkokią įtartiną fotoaparato bateriją, su kuria del kažko kažkas buvo negarai ar kažkas panašaus (taip ir nesupratau iki galo).
                                  Jeigu baterija buvo rūgštinio tipo, tai jas oro transportu vežioti negalima (aš pats vieną kartą taip nekentėjau).

                                  Comment


                                    Taisyklių nesilaikymas yra "cool" iki kokio nors pirmo incidento kai girtas tautietis negavęs daugiau išgert išsitrauks peilį ir pradės juo vaikytis cabin crew. O tada per europą nuskambėtume labai plačiai, kaip čia toks cool ir europietiškas oro uostas nesugeba saugumo užtikrinti.
                                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                                    - Rusija su Amerika kariauja.
                                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                                    - O amerikiečiai?
                                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                                    Comment


                                      As lygiai taip pat galiu pasakyti, kad Lietuvoje patikra maziau griezta, nei vakaru Europoje. N kartu keliavau su juodu nepermatomu kvepalu buteliuku rankiniame bagaze, skaidriame zip-bag'e. Vilniuje kelis kartus yra idemiau apziureje ta buteliuka, bet visada praleisdavo. Kopenhagoje be jokiu uzuolanku primygtinai pasiule ismesti.

                                      Comment


                                        Lietuvos oro uostai pristatė 2016 m. rezultatus: keleivių skaičius išaugo iki rekordinių 4,8 mln.

                                        http://www.madeinvilnius.lt/naujieno...rdiniu-48-mln/

                                        Comment


                                          /\ Emigracija didėja

                                          Comment

                                          Working...
                                          X