Parašė DSaulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąDalį manau perkels, pvz. pernai rugpjūtį VNO aptarnavo 332 tūkst. keleivių, KUN 85 tūkst., bet kitais metais reiks aptarnauti mažiausiai 417 tūkst. per tą remonto mėnesį, nemažas skirtumas, tad dabartinių darbuotojų pajėgumo tikrai neužteks.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKažkiek keleivių mažės, bet dauguma keleivių juk patys lietuviai, tad manau 90% VNO to laikotarpio pajėgumo išliks, nebent pačios avialinijos nuspręs tą mėnesį neskraidyti į KUN. Valanda kelio nuo KUN iki Vilniaus nėra daug, Europoje nemažai oro uostų, kur tiek laiko užtrunka su VT atvažiuoti nuo miesto centro iki oro uosto.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO ar tikrai bus 417? Ar nebus kaip tik mažiau? Įsivaizduok save keleivio vietoje: nori skristi į Vilnių, bet sistema išmeta pranešimą, kad kažkas ten ne taip ir kad kažkokie darbai bla bla bla... turbūt net nebaigęs skaityti ieškosi kitos destinacijos arba išvis neskrisi. Bent jau iš turistinių keleivių perspektyvos tai bus netgi labai svarbus veiksnys. Emigrantinėms kryptims tai turės mažiau įtaskos, bet tikriausiai irgi turės. Bus tokių, kurie įprastas vasaros atostogas Lietuvoje praleis nė Lietuvoje, o kokioje Ispanijoje ir panašiose vietose.
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąReiktų žiūrėti, kiek yra skrendančių į Lietuvą, ir kiek - Vilnių. Vilnius visgi ne Paryžius. Patiems Lietuviams statistiškai bus patogiau, nes a) Vilnius (kol kas) nėra visa Lietuva b) iš Vilniaus regiono mažiau išvažiavusių, kalbant apie migracinius srautus. Štai nuo mano kelionės atsimes apie 1.5 h x 2 ir aš koregavęs kitus planus pirksiu bilietus būtent tam laikotarpiui į Lietuvą.
Comment
-
Šių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.
Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠių metų liepa 375726 keleivių VNO, kitais metais mėnesinis natūralus prieaugis turėtų būti apie 5-7%, t.y. teoriškai apie 400k keleivių. atmeskim apie 10% avialinijų, kurios nutrauks skrydžius ir pridėkim apie 90k KUN keleivių, gaunasi apie 450 000 žmonių.
Dėl to ir bus daromi tam tikri terminalų pakitimai KUN.
Atvaizdas
Atvaizdas
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąpasirodo galima... Ir nereikia jokių kosminiu konstrukcijų, 3 aukštų pastatų, kaip Vilniuje
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąpasirodo galima... Ir nereikia jokių kosminiu konstrukcijų, 3 aukštų pastatų, kaip Vilniuje
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTai griaunam naują Kauno terminalą? Per prabangus...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKažkokia šleiva logika. O tai tie, kurie skrenda į Kauną, negali lygiai taip pat to daryti dabar ar bet kada, nepriklausomai nuo Vilniaus?
Comment
-
Parašė Emigraves Rodyti pranešimąGali gali plačiau apie tuos logikos trūkumus? Dabar skrydžių kryptys juk nesidubliuoja kad eitų rinktis.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKopenhaga, Londonas, Dublinas sutampa. Beveik sutampa Kipro oro uostai.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąJei statistiniam lietuviui būtų patogiau, tai dauguma lėktuvų ir skraidytų iš Kauno, o ne Vilniaus.
Comment
Comment