O kaip bus su Kauno baze?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Baze liks. Bet skrydziai bus pagrinde tik emigraciniai + Kopenhaga, Izraelis ir dar kazkas. Ryanair ten turi pasistate remonto angarus, personala turi, tai manau baze laikys. Palikus lektuva nakvoti jam galima kazkoki maitenance check'a padaryti nakties metu bet specialaus skraidinimo kazkur vien tik tam.
Comment
-
Bet visvien bjauru, kad valdžiagyviai taip tyčiojasi iš Kauno. Absurdo teatras kažkoks.
Kitas dalykas, kad Kaunas yra geografiškai patogiausioje Lietuvos vietoje. Visai Lietuvai patogiausia keliauti būtent iš Karmėlavos. O VNO patogus nebent Vilniaus ponams ir Nemenčinei. Ko siekiama tokiais valdžios veiksmais?Paskutinis taisė John; 2016.03.16, 18:36.
Comment
-
Pakankamai geras ir logiškas straipsnis 15min ta tema
Kodėl „Ryanair“ turėtų nemokamai skraidinti „derybininkus“?
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kus-500-597017
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet visvien bjauru, kad valdžiagyviai taip tyčiojasi iš Kauno. Absurdo teatras kažkoks.
Kitas dalykas, kad Kaunas yra geografiškai patogiausioje Lietuvos vietoje. Visai Lietuvai patogiausia keliauti būtent iš Karmėlavos. O VNO patogus nebent Vilniaus ponams ir Nemenčinei. Ko siekiama tokiais valdžios veiksmais?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO prie ko čia valdžia?Paskutinis taisė Lettered; 2016.03.17, 08:33.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPakankamai geras ir logiškas straipsnis 15min ta tema
http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...kus-500-597017
Comment
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąŠiaip labai prastas ir nelogiškas straipsnis. Madrido pagrindinis oro uostas ir ten ryanair ir easy jet ir kitos pigios avia kompanijos. Lietuvoje logiška būtų turėti du oro uostus, Vilniaus ir Palangos, nes Lietuvos rinka labai maža, gyventojų skaičius labai mažas, kad atskirti pigių, ne pigių avia kompanijų oro uostai, kai visi sutelpa į vieną, o Palangos reikalingas dėl Klaipėdos uosto, turizmo ir vakarų Lietuvai aptarnaut. Kam reikalingas Karmėlavos neįsivaizduoju, kai už 100 km pagrindinis oro uostas, vien dėl pigių avia kompanijų laikyti tokią infrastruktūrą ar dėl cska užsakomojo skrydžio?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąAš tai manau , kad nereikalingas nei Palangos nei Vilniaus oro uostas. Palangoje turistų nerasta, o jei ir būna tai vieną mėnesį per metus, Vilnius nėra Lietuva. Na bet kaip sakoma
Comment
-
reikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba
Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-lietuvai.htm
Vo tep va
Comment
-
Ir dar vienas tekstas
http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70330934
Na kad į Vilniu ateina tik pigios avialinijos tai aišku (germania prie tokių), bet kam naudojamos fondo lėšos tai jau iš fantastikos srities -
– Pernai per maršrutų plėtros programą skrydžių bendrovėms iš Lietuvos biudžeto buvo išdalinta apie 1 mln. eurų (po 100 tūkst. eurų – SAS, „Belavia“, po 200 tūkst. - „Air Baltic“, LOT ir „Wizzair“, 113,7 tūkst. eurų - „Germania“, po 50 tūkst. eurų - „Small Planet Airlines“ ir „Vueling“).
Už ką Small planetams ? Koks jų reguliarus skrydis , gal aš ko nežinau ????
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąreikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba
Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-lietuvai.htm
Vo tep va
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąValstybės politika yra tarnauti piliečiams o ne aviakompanijoms. kažkaip su logika prasilenkia Jūsų mastymas
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąreikia palikti tą, kuris būtų optimaliausias VISOS Lietuvos žmonėms, o ne Vilniui. Beje dar Ryanair pastaba
Pirmiausia D.O'Brienas sukritikavo Lietuvos oro uostų tinklo skatinimo priemones: „Lietuva sukūrė naują sistemą, kuria siekia skatinti augimą visuose oro uostuose, bet ji turi būti pertvarkyta, nes šiuo metu ji kur kas naudingesnė Vilniui, ir mes nejaučiame, kad mūsų pastangos Kaune atsipirktų.“
Vo tep va
Rinka diktuoja sąlygas, ne mokesčiai. Nes aukštus mokesčius Ryanair be vargo moka CPH, LGW, AMS. Kiek žinau RYR net nepasinaudojo lengvata, teikiama kompanijoms skraidančioms iš visų trijų Lietuvos oro uostų. Tai ar tikrai lengvatos lemia jų sprendimus?
O Kaune paliktos tos kryptys, kurios jiem tikrai naudingos.
Vilnius su visa Minsk 3 publika atrodo gerokai patraukliau.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment