Užmiršo žodžius "gruodžio mėnesį"
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Nelabai žinau ar verta skelbti, bet šiandien laidoje 24/7 pokalbis su A. Zuoku apie milijoną, skirtą oro bendrovėms, Air Lituanicos žlugimą...
http://tv.lrytas.lt/?id=14535631381452942194
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąNuo lapkričio 1 dienos Ryanair skraidys iš Vilniaus į Berlyną!
Skrydžiai bus vykdomi 3 kartus į savaitę (2dn, 4dn, 6dn).
Iš Vilniaus lėktuvai skris 16:30-17:10; iš Berlyno 13:25-16:05.
Comment
-
Sausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąbet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
Kad ir dabar - Ryanair bazuos 4 papildomus lėktuvus Berlyne, uždarymo laukiančiam sename oro uoste, kuris jau dabar perpildytas laukiant ir taip ir nesulaukiant naujo.kaip?
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąSausio mėn VNO augo negti labiau, nei vidutiniškai pernai. +16,62%, viso 237376 keleivių.Geras metų startas. Jeigu toks augimas būtų per visus metus, tai per 2016 aptarnautų 3,9 mln. keleivių. Taip augdami Rygą galėtumėm pasivyt per kelis metus, bet atrodo, kad VNO augimas bus apribotas nesugebėjimo laiku praplėsti oro uosto pajėgumų.
Comment
-
Dabartinis VNO pralaidumas yra apie 4-4,5, o užpildant spragas, vidurio dienos reisais, kaip "Ryanair" į Berlyną, tai manau galima ir iki 5 varyt, dar labiau pagerinus esamą infrastruktūrą.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.02.11, 14:49.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Veikiausiai VNO galėtų suvirškinti ir 5 mln. keleivių, tik ką reikės daryti, kai jų bus daugiau nei 5 mln. Jeigu VNO ir toliau augtų tokiais tempais, tai tie 5 mln. galėtų būti pasiekti per 2-3 metus. Kiek aš suprantu, tai norint po 3 metų turėti naują terminalą, darbus jau vos ne dabar reikėtų pradėti. Tik turbūt niekas jokių darbų net neplanuos, nes planuose perduot oro uostų valdymą koncesininkui.
Naujas oro uostų šeimininkas – jau kitąmet
J.Baltrušaitytės teigimu, tikėtina, kad koncesijos sutartį su konkurso būdu išrinkta bendrove būtų galima pasirašyti jau kitų metų antrąjį arba trečiąjį ketvirtį. Pasak jos, Lietuvos oro uostai potencialo augti turi itin daug.
15min
Comment
-
Mūsų jūrų uostas irgi turi potencialo augti. Bet kažkodėl Lietuvos gyventojai į Skandinaviją plaukia per Lenkiją arba Latviją, Estiją.
Parduosim oro uostus - bus tas pats. Šilumą jau išpirkinėjame iš "nuostabių koncesininkų" miestuose.
Reik tikėtis, kad apsigalvos. Normalūs koncesininkai čia neis, o vienadieniams ne keleivių srautą rūpės pakelti.
Comment
-
Mano supratimu pagrindinė VNO problema yra ta, kad jam yra užkrautas kitų oro uostų išlaikymas. Palanga ir Kaunas deja dirba nuostolingai ir kaip suprantu nuostolis yra dengiamas iš VNO pelno. Tačiau VNO konkuruoti ne su Kaunu turi, o su Ryga, kuri ir šiaip visa galva aukštesnė. Taigi vietoj to, kad tas VNO pelnas būtų panaudotas plėtrai ar tarifų mažinimui, kaip Rygoje, tai tie pinigai panaudojami kitų oro uostų subsidijoms. Mano manymu Lietuvai reikia Palangos oro uosto, tikriausiai gerai ir Kauno oro uostą turėt, tačiau subsidijos jų išlaikymui turėtų būti skirtos iš valstybės biudžeto, o ne iš VNO. Tokios priemonės stabdo VNO plėtrą, kuris turi konkuruoti ne vietinėje, o tarptautinėje rinkoje.
O kas dėl oro uostų nuomos, tai sutinku, kad tai rizikinga, nes galima užsirauti ant kokio Rubicono. Tačiau kartu tai gali turėti ir teigiamų aspektų - privatus koncesininkas veikiausiai labiau remsis ekonomine logika ir rinkos dėsniais, nei socialiniais aspektais, o tai visų pirma yra pagrindas plėtrai. Tačiau labai tikėtina, kad mūsų biurokratai kažkaip sumaišys kortas - pvz. įtrauks sąlygą iš Kauno atlikti 30% visų skrydžių, kas veikiausiai reikštų ne skrrdžių daugėjimą Kaune, o jų mažejimą Vilniuje. Kai tik versle socialiniai reikalai yra iškeliami aukščiau ekonominių - toks verslas iškart yra pasmerkiamas žlugti. Zuokas savo AirLituanicą steigė socialiniu, o ne konkurenciniu pagrindu ir matom kas gavos.
Privatus koncesininkas, besivadovaujantis ekonomine logika, turintis patirties, ryšių su avialinijom ir atėjęs dirbti sąžiningai, ne kaip koks Rubiconas, galėtų išeiti į naudą. Tačiau sutinku, kad tai rizikinga ir visų pirma rizikinga dėl to, kad mūsų biurokratai gali nesugebėti tinkamai atsirinkti koncesininko, arba tinkamai iškelti jam užduotis ir tikslus.
Prie Lietuvos slenksčio jau rikiuojasi didžiausi pasaulio oro uostų operatoriai
Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostų koncesijos klausimas vis dar sprendžiamas Seime, tačiau jais jau domisi didžiausi pasaulio oro uostų operatoriai – „Fraport“, MAG, „Vinci“, „Avialliance“, „Egis-group“, „Ferrovial“ ir kiti.
G.Almanto teigimu, toks operatorių susidomėjimas leidžia teigti, kad koncesijos konkurse gali būti rimta konkurencija ir Lietuva gali tikėtis itin palankių sąlygų. Tiesa, koncesijos konkursui dar turi pritarti Seimas.
Pagrindinės Lietuvos oro uostų koncesijos projekto užduotys yra susijusios su visos šalies pasiekiamumo gerinimu, skrydžių, keleivių ir krovinių srautų augimu, investicijomis į trijų Lietuvos oro uostų infrastruktūrą ir augančia valstybės kapitalo grąža“, – minėjo Lietuvos oro uostų vadovas.
Pastaruosius pusantrų metų labai aktyviai konsultuojamės su pasauline oro uostų operatorių rinka. Mums labai svarbu pasidaryti būtinus namų darbus – paruošti įstatyminę aplinką koncesijos konkursui. Įstatymų paketas jau yra pateiktas Seimui ir jo svarstymo laukiama pavasario sesijoje. Vykdoma valstybės konsultantų, kurie paruoš koncesijos konkurso sąlygas ir konsultuos valstybę per derybas, atranka. Taip pat baigiamas ruošti oro uostų investicinis projektas.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąPrivatus koncesininkas, besivadovaujantis ekonomine logika, turintis patirties, ryšių su avialinijom ir atėjęs dirbti sąžiningai, ne kaip koks Rubiconas, galėtų išeiti į naudą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Vienas iš tokių potencialių investuotojų, į Šliupo komentarą, kad KUN vieną dieną turės tapti pagrindinių oro uostu, atsakė, kad tai yra nesamonė ir vienintėlis variantas anot jo (Jei VNO plėtra bus nebeįmanoma, statyti orouostą tarp Vilniaus ir Kauno.
Taigi apie tai jau kažkada kalbėta buvo, bet panašu, kad vėl prasideda tos pačios kalbos, o rezultatas bus kaip su stadionu ant šeškinės kalvos.
Comment
-
Nenoriu reklamuotis, bet šiandien kaip tik koncesijos klausimu kalbinau Gediminą Almantą ir didelį šio reikalo kritiką Jurgį Razmą. Jei įdomu, galite pasiklausyti įrašo. Ši tema regis nuo maždaug penktos minutės.
http://www.ziniuradijas.lt/epizodas/...vilgsnis/53936
Comment
Comment