Kas įdomiausia, kad ten niekad nedirba daugiau negu 3-4 pasieniečių moteriškės vienu metu, nors postų praėjimui ten yra ar vos ne 10 ... Penktadienio vakaras šiuo metu yra itin tragiškas, kai vienu metu atskrenda Kijevas, Maskva, Londonas ir dar keli nešengenai ...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrieš mėnesį skridau iš nešengeno - jokių eilių, viskas vyko labai greitai.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Toks jubiliejus, o jūs kažkokias buitines problemas sprendžiat
100 metų – lygiai tiek gruodį sukako tarptautiniam Vilniaus oro uostui. Per šimtmetį jis priklausė net keturioms valstybėms: Vokietijai, Lenkijai, Sovietų Sąjungai ir Lietuvai. Oro uosto pradžia 1915-ieji, kai kaizerinė Vokietija dabartinėje teritorijoje įkūrė karinį aerodromą bombonešiui.
Comment
-
Parašė donatasa Rodyti pranešimą
„AirBaltic“ taip pat didins skrydžių skaičius iš Vilniaus į Amsterdamą, Stokholmą, Berlyną ir Rygą.
Comment
-
AirBaltic'o nebereikėtų bijoti. Vilniaus oro uostas jau yra pakankamai sustiprėjęs, kad galėtų su ta pačia Ryga konkuruoti. Per pastaruosius keletą metų VNO keleivių skaičių padidino daugiau nei dvigubai, tuo tarpu Rygoje keleivių skaičius liko daugiau mažiau tas pats.
2011 m.:
VNO 1,7 mln.
RIX 5,1 mln.
2015 m:
VNO 3,4 mln.
RIX 5,2 mln.
Ankščiau žaidimas vyko į vienus vartus, o AirBaltic'as sugalvojo, kad jam išvis reikia išeiti iš VNO ir pagrindiniu Baltijos šalių oro uostų padaryti Rygą, per kurią visi skraidytų. Išėjo ir po kelių metų suprato, kad siūlant jungiamuosius skrydžius Vilniaus nebeapžaisi. VNO užaugo pakankamai didelis, kad jam jungiamasis skrydis per Rygą tebūtų viena iš daugybės galimybių, o ne kažkoks masinis reiškinys. Manau dėl to AirBaltic'as grįžo į Vilnių, skirtumas tik tas, kad šį kartą jisai nebėra reikšmingas, toks, kaip kad buvo AirLituanica. Jeigu vieną dieną AirBaltic dingtų iš VNO, realiai to net nelabai pasijaustų, netgi metinio keleivių skaičiaus augimo į minusą neperverstų. Jaudintis, kad lietuviai pradės masiškai skraidyti per Rygą, manau jau yra per vėlu. Dabar Ryga turėtų jaudintis, kad jos neaplenktų VNO pagal keleivių skaičių, nes jeigu tpanašios tendencijos, kurios buvo pastuosius 5 metus, išsilaikytų dar kelis metus, tai Ryga būtų pralenkta. Keleivių skaičių auginant po 15%, VNO tereikėtų trijų metų pasiekti 5 mln keleivių. Tik žinant, kad Lietuvos valdžia aviacijoje yra visiška nevykėlė - tai tikėtina, kad Ryga ir toliau smarkiai pirmaus. 1. kažkodėl niekas vis dar rimtai negalvoja apie VNO rekonstrukcija, kuris jau šiandieną sukasi maksimaliomis apkrovomis. 2. Mūsų valdžia yra neįgali, nesugebanti sukurti ar padėti įkurti konkurencingo!!! nacionalinio oro vežėjo. 3. Pasitaiko visokių Zuokų, kurie savo piarinę rinkiminę kampaniją vykdo kurdami perspektyvos neturinčias avialinijas, taip smarkiai suteršiant Lietuvos aviacijos vardą ir visiems kitiems atmušant norą kurti normalias avialinijas.
Kaip ten bebūtų - aš optimistas. Manau ankščiau ar vėliau turėtų išsispręsti ir nevykėlės valdžios klausimas, ar galbūt atsirasti privatus ir normalus nacionalinis vežėjas, paprasčiausiai dėl to, kad Vilniaus oro uostas yra labai perspektyvus, perspektyvesnis už Rygą ir tai puikiai matosi, kai be jokių nacionalinių avialinijų jisai sugeba augti daug sparčiau už pastarąją.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą/\ Iš Minsko skraido pigios avialinijos? Teko matyti tokių atvejų, kai iš Minsko atvykę į Vilnių, skrenda į Europą.
Comment
-
Graikų avialinijos norėtų skraidyti iš Atėnų į Vilnių
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...atenu-i-vilniu
Comment
-
Kada lietuviai tiesiogiai skris į Atėnus?
http://verslas.lrytas.lt/rinkos-puls...s-i-atenus.htm
Comment
-
Ryanair gavo leidimą pradėti skrydžius į pagrindinį Oslo Gardermoen oro uostą. Pirmosios dvi kryptys pagal gandus bus London ir Vilnius. Panašu, kad bandys tesiogiai konkuruoti su Norwegian ir SAS, kurie pradėjo skraidyti tiesiogiai nuo lapkričio mėn. Greičiausiai perkels dabar vykdomus skrydžius iš Oslo Rygge (iš ten dar yra ir skrydžiai į Kauną). O iš tolimo Oslo Torp dar skraido ir WizzAir.
http://www.aftenposten.no/okonomi/Ry...a-8306343.html
Turbūt dabar Oslas gavosi geriausiai pasiekiama tiesioginė kryptis iš VNO? Dabar tenka pačiam dažnai skraidyti, tai bent savaitgalio grįžimui į LT lėktuvai būna pilni.Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAirBaltic'o nebereikėtų bijoti. Vilniaus oro uostas jau yra pakankamai sustiprėjęs, kad galėtų su ta pačia Ryga konkuruoti. Per pastaruosius keletą metų VNO keleivių skaičių padidino daugiau nei dvigubai, tuo tarpu Rygoje keleivių skaičius liko daugiau mažiau tas pats.
2011 m.:
VNO 1,7 mln.
RIX 5,1 mln.
2015 m:
VNO 3,4 mln.
RIX 5,2 mln.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa Airbaltic vis uždarinėja savo maršrutus ir traukiasi.
Comment
-
Lietuvos oro uostų rekordai: 4,2 milijono keleivių ir 50 tūkst. skrydžių per metus
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33373931
Comment
-
Iš Vilniaus „airBaltic“ oro linijomis skrenda 45 proc. daugiau keleivių
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33383036
Comment
Comment