Svajoti galima kiek nori. To niekas nedraudžia. Bet šiuo atveju šitos svajonės prasilenkia net ir su labai tolima realybe
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąSvajoti galima kiek nori. To niekas nedraudžia. Bet šiuo atveju šitos svajonės prasilenkia net ir su labai tolima realybe
Comment
-
Parašė LBP Rodyti pranešimąPo 50 metų jau bus teleportacija, nebereikės nei lėktuvų, nei oro uostų.
Comment
-
Dėl keleivių skaičiaus.
Jei padidėja tarkime iš Lietuvos į Norvegiją srautas, tai keleiviams patogiau turėti ne vieną didelį orlaivį, o kelis mažus, bet į skirtingus miestus. Pvz. Oslas vs Oslas+Bergenas+Stavangeris+Bodo.
Dėl aviacijos ateities.
Pagrindinis stabdis, mano nuomone, bus ekologija. Nenustebčiau jei uždraustų skristi arčiau kaip 1000 km., nes yra traukiniai, autobusai ir pan. Tiesa, elektrinių traukinių yra, autobusų (masiškai) nelabai.
Norvegijoje jau šiandien pusė naujai parduodamų mašinų elektrinės. Šildymas namuose - elektrinis. Tuoj aviacija bus didžiausia teršalų išmetėja (po laivybos). Tada ateis eilė jos peržiūrai.
Comment
-
Į aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮ aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąLabai sutinku, kad gali. Tiesiog tai manau bus 2050 ar vėliau. Traukinius jau turime, autobusus galime turėti 2030 (tarptautinio/tarpmiestinio tipo).
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąĮ aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.18, 11:56.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą2050 yra labai tolima ateitis.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąO jūs matot požymių, kad 2020 galėtų reguliarūs keleiviniai reisai vykti? 2030? Aš kai galvoju apie 2030, prisimenu 2000. Ar didelę pažangą turime nuo tada transporte? Elektroninis bilietas, LED lemputės, saugos priemonės (diržai, airbag), wifi, mobiliosios aplikacijos. Bet kažkokių revoliucijų neįvyko.
Comment
-
Grįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų (per tą laiką buvau KBP, IST ir kitose užribio vietose ... ). Atskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį. O paskutiniu metu vakarais jų mačiau tokio dydžio, kad dalis keleivių netilpo į tą nedidelę juokingą pasų patikros salelę ir laukė arba prie eskalatorių, arba netgi beveik 'rankovėse' tik išlipus iš lėktuvo ...Suprantu, kad paskutinį mėnesį Šengeno zonoje dabar sustiprintos patikros, bet Vilniaus pasienio konrolė kažkodėl bando būti šventesnė už popiežių ...There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąGrįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų (per tą laiką buvau KBP, IST ir kitose užribio vietose ... ). Atskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį. O paskutiniu metu vakarais jų mačiau tokio dydžio, kad dalis keleivių netilpo į tą nedidelę juokingą pasų patikros salelę ir laukė arba prie eskalatorių, arba netgi beveik 'rankovėse' tik išlipus iš lėktuvo ...Suprantu, kad paskutinį mėnesį Šengeno zonoje dabar sustiprintos patikros, bet Vilniaus pasienio konrolė kažkodėl bando būti šventesnė už popiežių ...
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDidžiausia bėda, kad jie ne oro uostui dirba.. O tik ten "atsėdi" savo pamainą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO tai oro uostas neturi jokios galios tokius lopinius iš ten išvaryti ir pareikalauti, kad būtų atsiųsti kiti, kurie turi bent menkiausią suvokimą, kas yra klijentų aptarnavimas? Kodėl nėra, tarkim, visiems keliautojams puikiai pažįstamų serviso feedback'o mygtukų?
Mano asmeninė patirtis, kai kažkada vasarą atskridau į VNO ir teko apie 25 min . stovėti per dieną įkaitusiame šiltnamyje. Taip nutiko kai nusileido tris lėktuvai vienu metu iš Turkijos/Rusijos ir JK, poste sėdėjo vos du pasieničiai- buvo smaguAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąGrįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų
Comment
-
Parašė nomad Rodyti pranešimąAtskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį.
Comment
Comment