Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Svajoti galima kiek nori. To niekas nedraudžia. Bet šiuo atveju šitos svajonės prasilenkia net ir su labai tolima realybe
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Svajoti galima kiek nori. To niekas nedraudžia. Bet šiuo atveju šitos svajonės prasilenkia net ir su labai tolima realybe
      Tolima ar ne priklauso nuo svajotojo pasaulėžiūros ir vaizduotės. Kai kam 50 metų yra neilgas laikotarpis, o kai kuriems tai tolima ateitis.

      Comment


        Jei imant skaičiais, tai tikrai po 50 metų yra nerealu turėt skrydžius su A380. Jau greičiau su B747 turėsim negu su tuo.
        You might surprise yourself.

        Miestai.net FB

        Comment


          Po 50 metų jau bus teleportacija, nebereikės nei lėktuvų, nei oro uostų.
          N N N

          Comment


            Parašė LBP Rodyti pranešimą
            Po 50 metų jau bus teleportacija, nebereikės nei lėktuvų, nei oro uostų.
            O gal gims naujos rasės žmonės su sparnais.

            Comment


              Dėl keleivių skaičiaus.
              Jei padidėja tarkime iš Lietuvos į Norvegiją srautas, tai keleiviams patogiau turėti ne vieną didelį orlaivį, o kelis mažus, bet į skirtingus miestus. Pvz. Oslas vs Oslas+Bergenas+Stavangeris+Bodo.

              Dėl aviacijos ateities.
              Pagrindinis stabdis, mano nuomone, bus ekologija. Nenustebčiau jei uždraustų skristi arčiau kaip 1000 km., nes yra traukiniai, autobusai ir pan. Tiesa, elektrinių traukinių yra, autobusų (masiškai) nelabai.
              Norvegijoje jau šiandien pusė naujai parduodamų mašinų elektrinės. Šildymas namuose - elektrinis. Tuoj aviacija bus didžiausia teršalų išmetėja (po laivybos). Tada ateis eilė jos peržiūrai.

              Comment


                Į aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.

                Comment


                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                  Į aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.
                  Labai sutinku, kad gali. Tiesiog tai manau bus 2050 ar vėliau. Traukinius jau turime, autobusus galime turėti 2030 (tarptautinio/tarpmiestinio tipo).

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Labai sutinku, kad gali. Tiesiog tai manau bus 2050 ar vėliau. Traukinius jau turime, autobusus galime turėti 2030 (tarptautinio/tarpmiestinio tipo).
                    2050 yra labai tolima ateitis.

                    Comment


                      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                      Į aviaciją elektra gali taip pat sėkmingai ateiti,kaip ir į traukinius ar elektromobilius. Užtenka pasižiūrėti į dronų evoliuciją, kaip staigiai jie išpopuliarėjo. Man atrodo, kad 20 m. perspektyvoje galime tikėtis išspręstos lėktuvo teršimo problemos, negana to dar ir turėtų išsispręsti problemos dėl skleidžiamo garso. Ir kai taip nutiks, turėti oro uostą 5 km. nuo miesto centro bus labai didelė prabanga ir labai didelis privalumas lyginant su tais miestais, kurie savo oro uostus nugrųs 50 km. už miesto.
                      Automobiliai, traukiniai, autobusai labai nedaug energijas naudoja lyginant su lėktuvais, todėl juos buvo nesunku pakeisti į elektrą varančius, nes svoris palyginus nedaug padidėjo dėl baterijų. Elektra varomi lėktuvai nelabai realu, pvz. A380 kuro bakas tokio pat dydžio kaip 6000 standartinių automobilių, kur reiktų sutalpinti į lėktuvą atitinkamą kiekį baterijų?
                      Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.18, 11:56.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        2050 yra labai tolima ateitis.
                        O jūs matot požymių, kad 2020 galėtų reguliarūs keleiviniai reisai vykti? 2030? Aš kai galvoju apie 2030, prisimenu 2000. Ar didelę pažangą turime nuo tada transporte? Elektroninis bilietas, LED lemputės, saugos priemonės (diržai, airbag), wifi, mobiliosios aplikacijos. Bet kažkokių revoliucijų neįvyko.

                        Comment


                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                          O jūs matot požymių, kad 2020 galėtų reguliarūs keleiviniai reisai vykti? 2030? Aš kai galvoju apie 2030, prisimenu 2000. Ar didelę pažangą turime nuo tada transporte? Elektroninis bilietas, LED lemputės, saugos priemonės (diržai, airbag), wifi, mobiliosios aplikacijos. Bet kažkokių revoliucijų neįvyko.
                          Lėktuvų dizaine jokių pokyčių jau daug dešimtmečių, pvz. naujausias B747-8 nelabai kuom skiriasi nuo pirmojo pagaminto prieš beveik pusę amžiaus. Nauji varikliai irgi iš principo niekuom nesiskiria, tik kuro sunaudojimą pavyksta šiek tiek sumažinti ir viskas, greitis toks pats. Kada vėl pavyks pagaminti tokį greitą lėktuvą kaip Concorde apskritai neaišku.
                          Flickr

                          Comment


                            Grįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų (per tą laiką buvau KBP, IST ir kitose užribio vietose ... ). Atskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį. O paskutiniu metu vakarais jų mačiau tokio dydžio, kad dalis keleivių netilpo į tą nedidelę juokingą pasų patikros salelę ir laukė arba prie eskalatorių, arba netgi beveik 'rankovėse' tik išlipus iš lėktuvo ...Suprantu, kad paskutinį mėnesį Šengeno zonoje dabar sustiprintos patikros, bet Vilniaus pasienio konrolė kažkodėl bando būti šventesnė už popiežių ...
                            There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                            Comment


                              Na tai jeigu vienu metu dirbtų visi postai tai ir eilės būtų mažesnės.
                              You might surprise yourself.

                              Miestai.net FB

                              Comment


                                Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                Grįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų (per tą laiką buvau KBP, IST ir kitose užribio vietose ... ). Atskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį. O paskutiniu metu vakarais jų mačiau tokio dydžio, kad dalis keleivių netilpo į tą nedidelę juokingą pasų patikros salelę ir laukė arba prie eskalatorių, arba netgi beveik 'rankovėse' tik išlipus iš lėktuvo ...Suprantu, kad paskutinį mėnesį Šengeno zonoje dabar sustiprintos patikros, bet Vilniaus pasienio konrolė kažkodėl bando būti šventesnė už popiežių ...
                                O tau neatėjo mintis, kad tokie keliautojai kaip tu, tiesiog eikvoja brangų pasienio kontrolės darbuotojų laiką ir trukdo jiems dirbti savo darbą (ir gerti kavutę ramiai darbo metu)? Kam čia išvis skraidyti prireikė? Vaikščiok pėsčias, jei nepatinka. Ko dar užsimanysi? Gal kad šypsotųsi ir sveikintųsi su kiekvienu tokiu keliautoju?

                                Comment


                                  Didžiausia bėda, kad jie ne oro uostui dirba.. O tik ten "atsėdi" savo pamainą.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                    Didžiausia bėda, kad jie ne oro uostui dirba.. O tik ten "atsėdi" savo pamainą.
                                    O tai oro uostas neturi jokios galios tokius lopinius iš ten išvaryti ir pareikalauti, kad būtų atsiųsti kiti, kurie turi bent menkiausią suvokimą, kas yra klijentų aptarnavimas? Kodėl nėra, tarkim, visiems keliautojams puikiai pažįstamų serviso feedback'o mygtukų?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O tai oro uostas neturi jokios galios tokius lopinius iš ten išvaryti ir pareikalauti, kad būtų atsiųsti kiti, kurie turi bent menkiausią suvokimą, kas yra klijentų aptarnavimas? Kodėl nėra, tarkim, visiems keliautojams puikiai pažįstamų serviso feedback'o mygtukų?
                                      Vargu ar kas iš oro uosto atstovų būna toje zonoje ir stebi pasieniečių darbą. Visų antra abejočiau ar kas skundėsi dėl prasto aptarnavimo. Viskas juda, darbas atliktas, kam dar sukti galvą, juolab, kai tai ne tavo jurisdikcija?

                                      Mano asmeninė patirtis, kai kažkada vasarą atskridau į VNO ir teko apie 25 min . stovėti per dieną įkaitusiame šiltnamyje. Taip nutiko kai nusileido tris lėktuvai vienu metu iš Turkijos/Rusijos ir JK, poste sėdėjo vos du pasieničiai- buvo smagu
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                        Grįžtant į realybę ir temą - kas nors gali paaiškinti, kodėl VNO - vienintelis iš visų mano per paskutines 3 savaites skraidytų Šengeno zonos oro uostų (jų per tą laiką aplankiau nemažai - LJU, VIE, WAW, RIX, ARL, CPH, SKG ...) užsiima drakoninėm pasų patikrom atskrendant iš už Šengeno ribų
                                        Prieš mėnesį skridau iš nešengeno - jokių eilių, viskas vyko labai greitai.

                                        Comment


                                          Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                          Atskrendant iš užsienio tos eilės prie pasų kontrolės sudaro nelabai civilizuotos šalies įspūdį.
                                          Nebūtinai tik iš šengeno. Kai prasieini necivilizuotais ilgais labirintais ir patenki į necivilizuoto interjero salę. Kai toje salėje necivilizuotai nuo tavęs bėga darbuotojai, kuomet nori jų ko paklausti, kai necivilizuotai bėgdami neatsisukę necivilizuotai pasako, kad nieko nežino, arba nesigaudo patys elementariame oro uoste, nors ten dirba...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X