Parašė Petrozilijus Cvakelmanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2015.12.14, 23:39.
-
Parašė John Rodyti pranešimąO 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
B777 ~ 1500 m. iki 1900 m. priklausomai nuo modelio.
B747 ~ 1900 m. iki 2000 m. priklausomai nuo modelio.
A330 ~ 1900 m. iki 2100 m. priklausomai nuo modelio.
A380 ~ 2100 m. iki 2600 m.
Ir šiaip a380 nėra nieko stebuklingo jam pakilimui reikia vos 5-10 % daugiau tako, nei b747.
Šiaip ar taip aviacijoje "Key" faktorius yra "take off speed", kas iš to jei lėktuvas nusileis, bet negalės pakilti?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.12.15, 01:35.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Bet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).
Comment
-
Šiemet Vilniaus oro uoste - jau daugiau nei 3 milijonai keleivių
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d33363937
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO 777 ar gali leistis Vilniuje? 787, kaip suprantu, gali? Tai kur problema?
Pvz., VNO takas netvirtas, o SQQ - tvirtasPaskutinis taisė agnette; 2015.12.16, 18:47.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBet kiek aktualus A380 (nekalbant apie 747) accommodatinimas VNO? Suprantama, kai apie tai kalba visokie stambūs pasualiniai hub'ai, bet Vilnius (ar ta pati Ryga)? Juk A380 čia niekada nesileis, nepriklausomai nuo to, ar bus galima juos priimti, ar ne. Jei ir leisis wide-body lėktuvai, tai nebent 787 ar 777 (ar analogiški).Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Galbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).Paskutinis taisė Silber418; 2015.12.16, 19:18.
Comment
-
Parašė Silber418 Rodyti pranešimąGalbūt Kopenhagos oro uostas (25 mln. keleivių per metus)? Kaip tik šio mėnesio pradžioje Emirates pradėjo reguliarius skrydžius A380 iš šio oro uosto. (Šaltinis) Kituose Skandinavijose oro uostuose A380 taip pat svečiuojasi ir bus vykdomi reguliarūs reisai iš Oslo bei Stokholmo (abu >20 mln. per metus (atskirai)).Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Gal jau užteks apie A380 Vilniuje?
Man rodos, 3 ar 4 oro uostai pasaulyje, kurie aptarnauja mažiau nei 20 milijonų keleivių per metus turi reguliarų A380 servisą. Mauritus, Kuveitas, Perth Australijoje ir Auklandas Naujojoje Zelandijoje.
Europoje šiuo metu yra 12-13 oro uostų su pastoviu A380 servisu ir dar keletas, kurie turi tinkama infrastruktūrą priimti A380, bet neturi serviso.
Viso pasaulyje yra 48 oro uostai į kuriuos reguliariai užsuka A380. Viskas.
Vilnius, deja, kol kas dar nepatenka net į 100-uką didžiausių Europos oro uostų, kam reikia ~4 mln. keleivių per metus. Vilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.Paskutinis taisė pauliaK; 2015.12.17, 05:50.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąAtsilieka dėl wi-fi nebuvimo.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąVilniaus, Rygos bei Talino oro uostai yra viso labo nedideli regioniniai Europos oro uostai ir bet kokios šnekos apie infrastruktūrą A380 ir pan. orlaiviams yra tiesiog visiški kliedesiai.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam tas Wi-Fi taip jau reikalingas? Mobilaus interneto pagal mokėjimo planą neužtenka?
Beje, jūsų žiniai, regioniniai autobusų parkai jau įvertino, kad wi-fi buvimas sugrąžina "keliautojus feisbuko grupėmis".
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPlanšetėms be SIM
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąBeje, jūsų žiniai, regioniniai autobusų parkai jau įvertino, kad wi-fi buvimas sugrąžina "keliautojus feisbuko grupėmis".
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO kam tokius pirkti?
Aš nevažinėju nei traukiniais, nei tarpmiestiniais autobusais.
Comment
-
Na, chebra, ir privarėt kliedesių apie A380 Vilniuje Reiktų adminams juos perkelt į temą "Šiaip Linksma" nes tikrai gerai prisijuokiau juos beskaitydamasPaskutinis taisė spirit; 2015.12.17, 19:56.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNa, chebra, ir privarėt kliedesių apie A380 Vilniuje Reiktų adminams juos perkelt į temą "Šiaip Linksma" nes tikrai gerai prisijuokiau juos beskaitydamas
Comment
Comment