Aš nedarau tragedijos dėl Helsinkio, o matau, kad tendencija, tokia, kad liksim vėl su Ryga.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąNeberanda AB puslapyje nuo spalio galo į Stokholmą skrydžių. Deja.kaip?
Comment
-
Parašė SarunasLT Rodyti pranešimąAirBaltic nutraukia skrydžius į Helsinkį nuo spalio 23 dienos, kaip buvo spėta iš pradžių. Toliau seks Stokholmas, ko gero. Ir galų gale liks Ryga ir AMS, galima bus padėkoti gerbiamajam merui už susisiekimo gerinimą.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąReikia pripažinti, kad kaimynų sostinių oro uostai yra patogesni ir geresnio išplanavimo.
Idealiausia, kad 2017 m. uždarant oro uostą tako remontui, būtų rekonstruotos ir pačio keleivinio terminalo pastatų probleminės vietos ir kai kurios prieigos.
Gaila, kad negalima ir brangu viską griauti ir statyti iš naujo. Ko gero liksime vienintele sostine Europoje, operuojančia iš 50-ųjų terminalo.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąVisų pirma Vilniaus aeoruostas yra visiškai netinkamoje vietoje pastatytas ir neturi jokių perspektyvų dėl vietos plėtrai trūkumo. Valstybės sostinės aerouostas su vienu vieninteliu kilimo taku - juokas pro ašaras. Sakykim juostoje nusileido avariniu būdu lėktuvas ir neduok Dieve stovi apgadintas. Ką kitiems daryt norintiems leistis? Antra, padorus aerouostas turi turėti kryžiaus formos susikertančių takų, kad būtų galima saugiau leistis stipraus šoninio vėjo atveju. Vilniuje to padaryti dėl vietos trūmumo neįmanoma. O jau kelias į miestą tai vos ne pro taborą veda. Gėda ir tiek. Toks aerouostas kaip yra dabar tinkamas tik privatiems lėktuvėliams, visokioms Cesnoms. Faktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGetviko oro uostas aptarnauja 38 mln. keleivių per metus su vienu taku (palyginimui VNO 3 mln.), kad VNO plėsti dar ilgai nereiks. Net uždarius oro uostą skrydžiai gali būti nukreipti į KUN, kai kurių sostinių pagrindiniai oro uostai yra tokiu atstumu nuo miesto.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąFaktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąFaktiškai tokiam mažam kraštui kaip Lietuva pakanka vieno didelio gerai įrengto aerouosto Kaune, Karmėlavoje kur yra ir vietos plėtrai ir aplinkiniams miestams būtų patogiau. Valanda kelio iki Vilniaus iš tikro nieko nereiškia.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNesąmonė - dažnai skraidantiems kelios minutės kelionės iki oro uosto yra vertingas laiko skirtumas. Čia tik kas skraido kartą į metus gali galvot, kad papildoma valanda nieko nereiškia - kitam čia laisvai savaitė darbo laiko per metus susidarytų.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąO jau kelias į miestą tai vos ne pro taborą veda. Gėda ir tiek.
Iššoki ant 1000 gatvės ir atsiveria GV, Vakarinis, Pietinis ir t.t.Paskutinis taisė Arunasx; 2015.09.28, 13:15.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrieš kiek laiko ponas paskutinį kartą skridote, kad nežinote apie naują viaduką ir kelią pro IKEA? Neturiu priekaištų.
Iššoki ant 1000 gatvės ir atsiveria GV, Vakarinis, Pietinis ir t.t.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąAi, skridau seniai, tą naują kelią kažkaip pamiršau. Bet pripažinkim, kad jei ne švedai su savo IKEA, tai dar dabar būtų važinėjama pro taboro pašonę ir baisius Naujininkus. Tai terodo Vilniaus valdžios nerangumą jei privatininkai nespardo šiknos su savo projektais. Geras pavysdys - į IKEA viadukas atsirado žaibu, o pagrindinio visos ES kelio į Baltarusiją sankryžoje su Liepkalnio gatve viadukas niekaip neatsiranda ir ten kasdien didžiausi kamščiai.
O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTai tik įrodo, kad NĖRA pinigų visiems projektams. Ir labai protingai pasielgta, kad sugebėjo įrengti viaduką tada, kai buvo aiškus ekonominis interesas.
O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTai tik įrodo, kad NĖRA pinigų visiems projektams. Ir labai protingai pasielgta, kad sugebėjo įrengti viaduką tada, kai buvo aiškus ekonominis interesas.
O kelias į Baltarusiją nėra pagrindinis Vilniaus prioritetas. Pačiam Vilniui jis mažiausiai reikalingas.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiaip tai aš mąstau ... na geria, takas bus uždarytas kitiems metams... O bus tobulinamas terminalas ta proga ? Keleivių tai nebus?Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment