Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\
    Iki SAS sugebėjo pagal aptarnautų keleivių skaičių surikiuoti, o vėliau matyt rankos labai drebėti pradėjo ir kažkokia atsitiktine tvarka išbarstė viską.

    Comment


      AL buvo 7 vietoje.

      Comment


        Nelabai suprantu, kodėl išskirti "Utair Aviation" ir "Utair Express".

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          AL buvo 7 vietoje.
          6

          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą
            Nelabai suprantu, kodėl išskirti "Utair Aviation" ir "Utair Express".
            Nes čia dvi kompanijos, Utair aviation skirtumas, nuo Utair express yra tas, kad pastaroji yra regioninė. Čia, kaip LOT ir Eurolot arba Eurowings ir Lufthansa, KLM ir KLM Cityhopper ir t.t.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
              Nes čia dvi kompanijos, Utair aviation skirtumas, nuo Utair express yra tas, kad pastaroji yra regioninė. Čia, kaip LOT ir Eurolot arba Eurowings ir Lufthansa, KLM ir KLM Cityhopper ir t.t.
              Tai aš puikiausiai suprantu, tačiau, kam jos išskirtos? Gi nėra išskiriami tie patys Eurolot ar Flybe, WAW ir HEL maršrutuose. Nebent jos gavo atskirus operatoriaus leidimus. Nors tvarkaraščiai rodo, kad tebeskraido UT, o ne UR.

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                6
                A, taip, tikrai. Ačiū už pataisymą.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Tai aš puikiausiai suprantu, tačiau, kam jos išskirtos? Gi nėra išskiriami tie patys Eurolot ar Flybe, WAW ir HEL maršrutuose. Nebent jos gavo atskirus operatoriaus leidimus. Nors tvarkaraščiai rodo, kad tebeskraido UT, o ne UR.
                  Na Eurolot'as buvo išskiriamias, kai operavo Krokuva-Vilnius maršrute, dabar tiesiog yra perimtas LOT pilnai, o reisams į VNO naudojami, ex euroloto lėktuvai, vis dar išdažyti Euroloto spalvomis.

                  Su Finnair sitaucija dar kitokia, nes ten viskas vykdoma tokiu pricipu "Finnair operated by". Kaip, kad už SAS skraido Cimber dabar.

                  O dėl Utair gali būti sezoninis pasiskirstymas, kad tam vieną sezoną atvarė UR, kitą skraidė UT.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                    Aptarnautų keleivių statistika Vilniaus oro uoste, 2014 m. pagal aviakompanijas:

                    Atvaizdas
                    Jau praktiškai pasiekta dabartinio terminalo numatytoji keleivių skaičiaus riba, t.y. 3mln. keleivių. Tikėtina, kad šiais metais ji bus viršyta. Būtų pats laikas pradėti galvoti apie pajėgumų išplėtimą.

                    Comment


                      Teoriškai čia 3 mln. racionaliai paskirstant srautus ir viską organizuojant racionaliai, reali VNO talpa 4-5 mln.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Teoriškai čia 3 mln. racionaliai paskirstant srautus ir viską organizuojant racionaliai, reali VNO talpa 4-5 mln.
                        Turint galvoje, kad nuo inicijavimo iki esamo terminalo išplėtimo/ naujo pastatymo, praeina minimum 2-3 metai, esant dabartiniam keleivių augimo tempui ta reali riba panašiu metu jau būtų pasiekta. Jau dabar rytais (ypač vasarą) situacija su keleivių srautais sakyčiau būna pakankamai sudėtinga.

                        Comment


                          Lietuvos oro uostai: susijungę tapo daugiau nei dešimtadaliu efektyvesni

                          http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32383733

                          Comment


                            Dideli „airBaltic“ planai Baltijos šalyse

                            Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/dide...-salyse/205111
                            © Lietuvos žinios
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Vilniaus oro uostas neturi konkrečios vietos, numatytos stebėti ir fotografuoti lėktuvus, mat oro uosto teritorija yra saugoma, o jos saugumas numatytas ir pasauliniais aviacijos standartais. Taip teigia VĮ „Lietuvos oro uostai“ Komunikacijos ir rinkodaros skyriaus vadovė Indrė Baltrušaitienė, atsakydama į naujienų portalo LRT.lt klausimą, kodėl nėra galimybės žmonėms stebėti lėktuvų skrydžių.
                              Kelionių ekspertas, knygos „Mokėk keliauti“ autorius Robertas Pogorelis labai palaikytų idėją Vilniaus oro uoste įrengti lėktuvų stebėjimo terasą, kokios yra daugelyje oro uostų. Frankfurte tokia pramoga kainuoja 5 eurus, Ciuriche – 5 frankus, Budapešte – 500 forintų, tačiau yra ir daug nemokamų terasų.
                              http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...ieta-56-514409

                              Comment


                                Pasibaigus pirmajam 2015 metų pusmečiui Lietuvos oro uostai skaičiuoja, kad keleivių srautas Vilniuje, Kaune ir Palangoje, palyginti su tuo pačiu 2014 m. laikotarpiu, išaugo daugiau nei 10 proc. Per šešis mėnesius treji oro vartai aptarnavo daugiau nei 1,9 mln. keleivių. Praėjusiais metais tokiu metu keleivių srautas siekė 1,7 mln.

                                http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32383837

                                Comment


                                  Turizmo infrastruktūros rinkliava atvers galimybes Vilniaus tarptautinės rinkodaros ir poilsio bei verslo turizmo infrastruktūrai gerinti
                                  Savivaldybės Tarybai pritarus, rinkliava būtų skaičiuojama nuo nakvynių, apgyvendinimo įstaigų suteiktų miesto svečiams ir turistams, skaičiaus. Projekte nuo 2016 m. siūlomas rinkliavos dydis – 0,5 eurų už naktį, nuo 2017 m. ketinama rinkliavos sumą didinti iki 1 euro už naktį.

                                  „Rinkliava neabejotinai miesto biudžetą papildytų pajamomis, dėl kurių atsirastų didesnės galimybės gerokai aktyviau kurti ir vystyti miesto tarptautinę rinkodarą, bendrą miesto turizmo infrastruktūrą, ir, kas labai svarbu, pritrauktume į Vilnių daugiau svečių. Taip būtų skatinamas Vilniaus konkurencingumas – jam didėjant, augtų ir vilniečių gyvenimo kokybė“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.

                                  Finansininkų skaičiavimais, įvedus miesto svečių rinkliavą, į miesto biudžetą 2016 m. tikimasi surinkti 0,5 mln. eurų, 2017 m. – 1,5 mln., o 2018 m. – 2 mln. eurų pajamų.

                                  Skaityti daugiau:
                                  http://ekonomika.tv3.lt/naujiena/tur...nti-55351.html
                                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                  Comment


                                    Tiesioginių skrydžių iš Talino, Rygos ir Vilniaus palyginimas: iš Rygos 76 miestai, iš Vilniaus 43 miestai, iš Talino 24 miestai

                                    Comment


                                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                      Tiesioginių skrydžių iš Talino, Rygos ir Vilniaus palyginimas: iš Rygos 76 miestai, iš Vilniaus 43 miestai, iš Talino 24 miestai

                                      Atvaizdas
                                      Iš Rygos 2 kartus paskaičiuotas Heraklionas, taip pat kažkodėl paskaičiuoti čarteriniai Hurgada ir Šarm-el-šeichas.

                                      Comment


                                        Na mes be "nacionalinio" vežėjo neatrodom prasčiausiai Tik gaila, kad nebeliko ambicijų tapti stipriausiais O pelnytai galėtume,- pagal gyventojų skaičių ir rinką.

                                        Comment


                                          Na tu velnias, kai su ta Estija yra, tiesioginių skrydžių smarkiai mažiau, bet turistų kelis kartus daugiau, o ir verslas stipresnis.... Visi argumentai apie tiesioginių skrydžių naudą byra į šipulius...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X