O kodėl reikia priešinti tos pačios šalies oro uostus, lyg jie būtų iš skirtingų respublikų? Visai šaliai būtų palankiausias variantas, jei traukinių, autobusų, lėktuvų pagrindiniai mazgai būtų Kaune.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
konkursas neužsitęsė ir kad oro uosto administracija tiesiog mėgina užtikrinti, kad konkurso rezultatai nebus skundžiami.
Kas nesupranta paaiškinsiu ką reiškia šitas sakinys. Minėtame straipsnyje yra trys bendrovės kurios dalyvauja konkurse. Laimėtojas jau yra aiškus ir jo pasiūlyta kaina tikrai nėra mažiausia. Taigi ieškoma būdų kaip pašalinti iš konkurso kitas bendroves Šiaip paprastai konkurso rezultatai nebūna skundžiami nebent tos kitos bendrovės iš konkurso yra išmetamos dėl labai jau menkų priežaščių kaip tai atsitiko su seimo priestatu. Manau vyksta derybos, kad likusios dvi bendrovės tiesiog pasitrauktų iš konkurso ir paliktų objektą tai bendrovei kuri iš anksto yra susitarusi jį statyti. Kaip jie ten tariasi ir derasi tik jie patys žino. Na palinkėčiau greičiau viską susitarti ir pradėti rekonstrukciją.
Comment
-
Parašė sanomizO kodėl reikia priešinti tos pačios šalies oro uostus, lyg jie būtų iš skirtingų respublikų? Visai šaliai būtų palankiausias variantas, jei traukinių, autobusų, lėktuvų pagrindiniai mazgai būtų Kaune.
Nieks ju nepriesina, kai Vilniaus tvarkys, dauguma reisu bus perkelti i Kauno, tai Kaunui gerai.
O neperkelti visko i Kauna todel kad Vilnius yra sostine, i sostine daugiausiai sveciu atvaziuoja. Ir Vilnius jau turi sioki toki orouosta, ji plesti daug paprasciau nei Kauno.
Galimybe is Vilniaus OU tureti greitaji traukini iki Kauno visada yra, ir manau kad tikrai bus igivendinta.
Comment
-
Parašė taimisGalimybe is Vilniaus OU tureti greitaji traukini iki Kauno visada yra, ir manau kad tikrai bus igivendinta.
Comment
-
Iš Vilniaus skraidys „Norwegian Air Shuttle“
Tarp Lietuvoje veikiančių pigių skrydžių aviakompanijų nauja dalyvė - Norvegijos aviakompanija „Norwegian Air Shuttle“. Norvegijos bendrovė nuo gegužės 2 dienos tarp Vilniaus ir Oslo ketina skraidyti antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais, rašo dienraštis „Verslo žinios“.
Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas dienraščiui teigė, kad ši bendrovė jau yra gavusi jų pritarimą, o keleivius ji skraidins lėktuvais ATR 42.
Pasak „Norwegian Air Shuttle“ atstovės spaudai Anne Grete Ellingsen, skraidyti minimu maršrutu jie nusprendė pastebėję, kad vis daugiau norvegų domisi Baltijos šalimis, taip pat ir Lietuva. Be to, vis daugiau Norvegijos verslininkų randa partnerių Baltijos šalyse, plečiami verslo kontaktai, tad didėja ir skrydžių poreikis.
Iš Vilniaus į Oslą jau skraido „airBaltic" lėktuvai. Bendrovė į Norvegijos sostinę skraidina kiekvieną dieną. Iš Palangos į Oslą triskart per savaitę skraido ir „Lietuvos avialinijų" ("flyLAL") lėktuvai.
A. Šumskas neatmeta galimybės, kad pigių skrydžių aviakompanijų Lietuvoje dar daugės, nes galimybe tiesiogiai skraidyti į Vilnių yra susidomėję turkai.
„Didelė lietuvių kolonija yra Ispanijoje, tačiau tiesioginio susisiekimo su ja nėra. Todėl yra galimybė, kad iš Vilniaus į Barseloną gali imti skraidyti "Iberia" ar kita aviakompanija", - sakė Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas.
jt.ltW. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė MarčiukasKeistas tas pasakymas „Didelė lietuvių kolonija yra Ispanijoje..“
You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
cia gal ir ne tiesiogiai susije su Vilniaus aerouostu, taciau stoves priesais ir tikrai kazkaip ytakos estetini vaizda (juo labiau investicijos sieks apie 40mln.) :
Bendrovė "Ogmios centras" investuoja į logistikos centrą ir rengiasi skelbti statybų bei įvairių paslaugų konkursus. Anot logistikos specialistų, modernių sandėlių poreikis šalyje dar nepatenkintas.
"Ogmios centras" bemaž 6 hektarų sklype priešais Vilniaus oro uostą planuoja pastatyti apie 20 tūkst. kvadratinių metrų sandėliavimui bei biurams skirtų patalpų. Objekto patrauklumą turėtų sustiprinti ir planuojamas pietinis Vilniaus aplinkkelis, trečiadienį rašo dienraštis "Verslo žinios".
Statybas numatoma pradėti, kai bus pasirašytos nuomos sutartys su klientais dėl daugiau kaip pusės planuojamų pastatyti patalpų. Šiuo metu bemaž suderėta su 3 stambiais nuomininkais, tarp kurių minima skubaus gabenimo ir logistikos bendrovė DHL.
"Manome, kad statybos bus pradėtos vasarą. Konkursą statybos bendrovėms dar skelbsime, į infrastruktūros sukūrimą esame numatę investuoti iki 40 mln. litų", - sakė "Ogmios centro" nekilnojamojo turto projektų vadovas Laimis Marcinkevičius.
Anot jo, projektas su 8 proc. metinių investicijų grąža turėtų atsipirkti per 12 metų.
Logistikos centrui reikės ir kitų paslaugų - kompleksinės apsaugos, patalpų valymo, teritorijos priežiūros, viešojo maitinimo. Maždaug po 1,5 metų bus statomas viešbutis.
Projekto plėtotojai tikina, kad Vilniuje trūksta modernių sandėliavimo plotų. Tam pritaria ir logistikos specialistai. Tačiau investuotojams šie projektai mažiau patrauklūs - patalpas įrengti kainuoja panašiai, kaip ir prekybos centre, bet sandėlio nuoma yra pusantro karto pigesnė.
paimta is http://www.delfi.lt/
BNS pranesimas
Comment
-
Parašė chmekas
"Ogmios centras" bemaž 6 hektarų sklype priešais Vilniaus oro uostą planuoja pastatyti apie 20 tūkst. kvadratinių metrų sandėliavimui bei biurams skirtų patalpų.
"priešais oro uostą" gali būti ir Lydos pl., ir Salininkai, ir taboras, ir Žirnių g. savartynas, o gal tai jau kažkas tai pastatyto prie Minsko pl. ir Liepkalnio g. sankryžos?
Comment
-
"Sostinėj" yra straipsnis apie planus dėl Naujininkų. Yra keletas sakinių ir apie oro uostą.
__________________________________________________ ______________
Investuotojams – projektuotojų viliotinis
Viktorija Vitkauskaitė
„Sostinės“ korespondentė
2006-04-27
................
Daug vilčių projektuotojai puoselėja ir kalbėdami apie būsimą oro uosto plėtrą. Iki šiol neatsisakoma planų nutiesti naują oro uosto taką.
„Dabar takas nutiestas Šiaurės ir Pietų kryptimis. Jei pavyktų įgyvendinti planus, naujasis takas driektųsi Vakarų ir Rytų kryptimis, o senasis atliktų tik pagalbinio tako funkciją.
Oro uostas galėtų tapti investuotojų traukos centru, kaip yra kitose Europos šalyse“, – aiškino M.Pakalnis.
Pietinėje miesto dalyje svarstoma tiesti ir europinės vėžės geležinkelį. Projektuotojai svarsto, kad prieš sustodami geležinkelio stotyje traukiniai galėtų stabtelėti ir prie oro uosto.
...........................
Kaip čia tas naujas takas driektųsi Vakarų ir Rytų kryptimis?
Comment
-
Parašė SulaLabai paprastai - pietinėje dalyje. Tiesa, tam reiks "nukirsti" Lydos plentą. Kaip matosi iš planų, Dariaus ir Girėno g. turės būti pagaliau pratęsta link Rudaminos palei geležinkelį (gal tuomet ir taboras sunyks).
Comment
-
"Statybų pilotas" ir omni.lt
Oro uostai ruošiasi dvigubam keleivių srautui
Lietuvos oro uostai skuba ruoštis gausėjantiems keleivių srautams - Kauno oro uostas netrukus skelbs konkursą keleivių terminalo praplėtimo projektavimo ir statybos darbams, o Palangos oro uostas, jau paskelbęs keleivių terminalo rekonstrukcijos projekto konkursą, statybas ketina pradėti dar šiemet.
Vilniaus oro uostas toliau tęsia senojo pastato rekonstrukcijos darbus, o gegužę ketina pradėti statyti ir naują terminalą ne Šengeno šalių keleiviams. Kaip "Statybų pilotui" teigė rekonstrukcijos projekto vadovas architektas Leonardas Vaitys, 14.000 m² ploto terminalas bus statomas vienu sykiu, o senojo rekonstrukcija tęsiama dalimis. Rekonstravus centrinę, keleivių atvykimo, dalį, bus imtasi dešiniojo, po to - kairiojo flangų, kuriuose bus įrengta dar po vieną atvykimo salę. Visos 3 dalys bus sujungtos į vieną erdvę, kurioje numatyta įrengti dar 5 bagažo takelius. Tuo pat metu bus rekonstruojamas ir fasadas.
Po rekonstrukcijos Vilniaus oro uostas galės per metus aptarnauti 3 mln. keleivių - dvigubai daugiau, nei sulaukia dabar.
"Statybų piloto" žiniomis, rekonstrukciją, kainuosiančią 120 mln. litų, ketinama baigti iki 2007-ųjų spalio.
Comment
Comment