Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė neamos Rodyti pranešimą
    Ačiū!



    Technologiniais civilizacijos pasiekimais besidominti draugė nori nuvažiuoti kartu stebėti lėktuvus iš arti Gaila, kad Vilniaus oro uoste nėra nekeleiviams prieinamos apžvalgos salės
    Yra prieinamas stiklinis tvoros gabalėlis tarp terminalo ir kontrolės bokšto.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Daugėja skrydžių iš Vilniaus

      „Wizz Air“ plečia savo maršrutų tinklą Lietuvoje. Balandžio 22 d. aviakompanijos orlaivis pakilo į Belfastą, į kurį reguliariai skris du kartus per savaitę, o nuo ketvirtadienio prasidėjo tris kartus per savaitę vyksiantys skrydžiai į Frankfurto Hano oro uostą. Nuo balandžio 24 d. aviakompanijos orlaiviai du kartus per savaitę skris ir į Malmę.

      Taip pat nuo balandžio 22 d. padažnėjo ir jau esamų maršrutų skrydžiai: maršrutai iš Vilniaus į Dortmundą ir Stavangerį bus vykdomi keturis kartus per savaitę, o skrydžių į Donkasterio Šefildo oro uostą, Bergeną ir Sandefjordą skaičius išaugo iki trijų savaitinių skrydžių.

      Comment


        Lietuvos dangaus valdovę „Lufthansa“ iš sosto stumia rusai

        Lietuvos danguje darosi rimtai ankšta. Pirmąjį 2015 metų ketvirtį šalies padangėje užfiksuoti 48 185 orlaivių skrydžiai – tai rekordinis skaičius, mat pernai tuo pačiu metu Lietuvos skrydžių vadovų paslaugų prireikė 46 294 lėktuvų pilotams, o 2013-aisiais skrido dar beveik dviem tūkstančiais mažiau. Kita tendencija – daugybę metų mūsų danguje karaliaujančią Vokietijos milžinę „Lufthansa“ iš sosto baigia išstumti Rusijos „Aeroflot“.

        ...

        Comment


          Per Ukrainą skraidyti nesaugu, tai visi ir pasuko šiauriau.

          Comment


            Per rytų Ukraina yra sumažėjęs tranzitas, bet tai neįtakoja srauto didėjimo virš Lietuvos oro erdvės.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Kaip tai neįtakoja? Įtakoja. Skrenda per Baltarusiją ar per Lietuvą.

              Comment


                Tai, kad ne, tikrai neskrenda per Lietuvą.

                Yra du pagrindiniai koridoriai įtakoti krizės rytuose, t.y. srautams šiaurė/pietūs JAV ir skandinavija/artmieji rytai su pietrryčių azija. Visas srautas yra pasislinkęs į Rusijos pusę:



                Ir pietinis, mažiau įtakotas- JAV ir vakrų europa/artmieji rytai su pietryčių azija:



                Tiesa yra keletas reisų skrendančių šiauriniu lankstu, per Ukrainos šiaurę ar Baltarusijos pietus, bet tai daugiau išimtis, nei taisyklė, bet tikrai ne per Lietuvą.
                Paskutinis taisė digital; 2023.11.12, 23:01. Priežastis: atkurtos foto
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  O Centrinė Vakarų Europa - Rusija, Vidurinė Azija? Ne per Baltarusiją ir Lietuvą, užuot per Ukrainą?

                  Comment


                    Centrinė/Vakarų Europa- Rusija, kaip ir anksčiau pagrindinis srautas keliaudavo per Baltarusiją ir Lietuvą, taip pat keliauja ir dabar. Tas pats ir su Azija, visi skrydžiai i šiaurinę Aziją eina per Lietuvą ir Baltarusiją, pietrytinė per Juodają jūrą/Turkija, pastarajam srautui įtakos rytų krizė turėjo.

                    Pasikoartosiu, kad tai įtakos Lietuvos oro erdvei neturi.

                    Beto tiesiausias maršrutas žemėlapyje, nėra trumpiausias aviacijoje.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Vis daugiau keleivių aptarnaujantis Vilniaus oro uostas įdiegė naujovę - eilių valdymo informacinę sistemą.

                      http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32353532

                      Comment


                        Oro linijos nerimsta dėl planų mėnesiui uždaryti Vilniaus oro uostą

                        Po dviejų metų vasarą planuojama daugiau nei mėnesiui uždaryti Vilniaus oro uostą. Jei iš tiesų bus nuspręsta taip padaryti, iš Lietuvos sostinės apie 35 dienas nekiltų nei leistųsi lėktuvai.

                        http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3YVrDff00
                        Jei kada nors nusimato, kad vis tik reikės antrojo tako, pats laikas būtų dabar tuo užsiimti. Vėliau žemių išpirkimas nepalengvės.

                        Comment


                          Rimai, visiškai nėra poreikio antram takui, kuris niekada ir neatsipirks, vienintelis neaiškumas, kodėl neįmanoma asfaltuoti naktimis?

                          Comment


                            Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                            Rimai, visiškai nėra poreikio antram takui, kuris niekada ir neatsipirks, vienintelis neaiškumas, kodėl neįmanoma asfaltuoti naktimis?
                            Per vieną naktį neišeis atlikti viso remonto, tą mėnesį irgi dirbs 3 pamainomis. Šiaip nieko čia neįprasto, dėl panašių remonto darbų uždaromi ir gerokai didesni oro uostai, o čia skrydžius galintys perimti Kauno, Šiaulių oro uostai visai netoli.
                            Flickr

                            Comment


                              Lettered, reiktų žiūrėti plačiau, kokius nuostolius patirs a.k., įmonės dirbančios oro uoste, keleiviai nepatogumus. Bet kokiu atveju bus labai daug atšauktų skrydžių, nės KUN nėra pajėgus priimti visų skrydžių, bus keleiveių neskrendančių iš principo. Reikia pažiūrėti kas yra naudingiau, ir paisyti visų interesus.

                              Comment


                                Parašė SarunasLT Rodyti pranešimą
                                Lettered, reiktų žiūrėti plačiau, kokius nuostolius patirs a.k., įmonės dirbančios oro uoste, keleiviai nepatogumus. Bet kokiu atveju bus labai daug atšauktų skrydžių, nės KUN nėra pajėgus priimti visų skrydžių, bus keleiveių neskrendančių iš principo. Reikia pažiūrėti kas yra naudingiau, ir paisyti visų interesus.
                                Kito varianto nėra, kaip ir bet kurią gatvę kažkada prisireikia remonuoti ir tenka vairuotojams pakentėti. Tik tiek, kad oro uosto takas ne gatvė, kur gali eismas vykti pusiau baigus darbus susispaudus į vieną kelio pusę arba be asfalto dangos.
                                Flickr

                                Comment


                                  Dar didesnių oro uostų takai yra rekonstruojami jų neuždarant, tik tokia, naktinė rekonstrukcija yra brangesnė ir gali trukti iki kelių mėnesių. Bet čia valdininkai turi skaičiuoti, kas pigiau/naudingiau.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Neaišku apie kokio lygio rekonstrukciją eina kalba. Jeigu nori pakeisti asfalto dangą - užtektų darbo naktimis. Jeigu nori tikrai rekonstruoti (t.y. atnaujinant tako pagrindą ir komunikacijas, jeigu tokių yra) - tuomet be šansų dirbti vien tik naktį.

                                    Comment


                                      Na nebūtų vykdę apklausos aviakompanijų klausdami kas joms būtų palankiau ar tako darbai naktimis ar visiškas oro uosto uždarymas, jei pirmas variantas nebūtų įmanomas. Beveik visoms aviakompanijoms pasisakius už darbus naktį buvo priimtas sprendimas uždaryti išvis .

                                      Aš vis tik tikiuosi jog tai dar ne galutinis sprendimas.

                                      Comment


                                        Rusijos oro bendrovė „RusLine“ nuo 2015 m. gegužės 19 d. pradeda siūlyti naujus skrydžius maršrutu Vilnius – Sankt Peterburgas. Skrydžiai bus vykdomi antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais ir vyks 50 vietų kanadietiškais lėktuvais „Bombardier CRJ-100/200“.
                                        http://www.lrytas.lt/-14309036581428...burg%C4%85.htm

                                        Comment


                                          /\ Čia ne Bombardier (kurie propeleriniai), o Airbusas 319/320.

                                          Bet šiaip į matriošką panašus, gražus
                                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X