Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paskutinį kovo sekmadienį prasidedantis aviacinis vasaros sezonas pasiūlys dar daugiau skrydžių iš Lietuvos sostinės. „Air Lituanica“ skrydžių iš Vilniaus oro uosto skaičius padidės iki 59 reguliarių išvykimų per savaitę.

    http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32343038

    Comment


      „Wizz Air“ 2015 m. žiemos planai Lietuvoje

      http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32343131

      Comment


        Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – 2017-aisiais

        http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32343230

        Comment


          Keista, nemini nieko apie prailginima. Vilniaus labai jau trumputis

          Comment


            Kasparai, nėra pagrindo jo ilginti, tam kam jis naudojamas jo sočiai. Dublinas turėdamas long-haul skrydžius teturi 2,6 km taką.

            Comment


              Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
              Keista, nemini nieko apie prailginima. Vilniaus labai jau trumputis
              O kas, kam reikėtų, ant jo negali leistis dėl tako ilgio?

              Comment


                Parašė Aviat Rodyti pranešimą
                O kas, kam reikėtų, ant jo negali leistis dėl tako ilgio?
                Girdejau skundus is pacios oro uosto valdzios kad tako trumpumas trugdo oro uosto galimybei vygdyti long haul skrydzius (pas asmeniskai tai nezinau). Suprantu kad nors ir neidealus tas takas, bet koki 747 gali priimti, bet kiti ilgo fuzeliazo modeliai turetu problemu. Ilgo fuzeliazo tai pvz Airbus A340(-600) (75.36m) arba Boeing 777...

                Comment


                  kasparas.v gal tu galėtum paklausti vadovyės, kas vykdytų skrydžius, jei takas būtų nutiestas? būtų labia įdomu išgirsti
                  Paskutinis taisė Ciurlionis; 2015.03.25, 23:26.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    airforce one, savaime suprantama

                    Comment


                      /\
                      Tai kad jau buvo užsukęs ir užteko tokio tako kokį rado

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        kasparas.v gal tu galėtum paklausti vadovyės, kas vykdytų skrydžius, jei takas būtų nutiestas? būtų labia įdomu išgirsti
                        Nereiktų šaipytis, pvz. iš Rygos tokie skrydžiai vykdomi, kodėl VNO tai turėtų būti tik kažkokia kosminė svajonė?
                        Flickr

                        Comment


                          Tai tada keista, jeigu vadovybė skundžiasi, bet tuo pačiu nepriima sprendimo jo ilginti.

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Tai tada keista, jeigu vadovybė skundžiasi, bet tuo pačiu nepriima sprendimo jo ilginti.
                            Gal turi savu priezasciu(?)...

                            Comment


                              Jeigu kalbi apir RIX-JFK operuojamo "Uzbekistan Airways", ar RIX-YYZ operuojamo „Turkmenistan Airlines“, kiek realiai žmonių keliauja šiuo maršrutu iš Rygos?

                              Ar mes galėtume sau leisti, tokius maršrutus, kuomet nesugebame pateisinti, net AL veiklos, čia- tikrąją žodžio prasme aukštasis pilotažas.

                              Kitas dalykas, atitinkamai abiejų avilialinijų, tiek b767, tiek b772 gali leistis EYVI.

                              Ir aš asmeniškai nepažįstų nei vieno asmens, dirbančio aviacijoje, kuris galėtų pasakyti, kad mes neturime long haul, vien dėl to, kad EYVI takas yra tik 2,5..
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                Jeigu kalbi apir RIX-JFK operuojamo "Uzbekistan Airways", ar RIX-YYZ operuojamo „Turkmenistan Airlines“, kiek realiai žmonių keliauja šiuo maršrutu iš Rygos?

                                Ar mes galėtume sau leisti, tokius maršrutus, kuomet nesugebame pateisinti, net AL veiklos, čia- tikrąją žodžio prasme aukštasis pilotažas.

                                Kitas dalykas, atitinkamai abiejų avilialinijų, tiek b767, tiek b772 gali leistis EYVI.

                                Ir aš asmeniškai nepažįstų nei vieno asmens, dirbančio aviacijoje, kuris galėtų pasakyti, kad mes neturime long haul, vien dėl to, kad EYVI takas yra tik 2,5..
                                Nieks ir nesako kad tai vienintele priezastis. Tai tik vienas is daugelio svarbesniu faktoriu. Nieko as tuo nenorejau irodinet, tai nereikia cia uzgriuti.

                                Comment


                                  Niekas negriūna, mes diskutuojam ;-)
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Tai kad ilginti dabartinį taką techniškai nelabai yra kur. Gal kažkiek ir pavyktų, bet reiktų derinti su miesto infrastruktūros pakeitimais.
                                    Šiaip jau kažkada buvo planuota Dariaus ir Girėno g. pratęsti iki Salininkų (gal ir taborą galima būtų panaikinti).

                                    Comment


                                      Galbūt poreikis ilgesniam takui būtų, jeigu VNO būtų kuriamas, kaip Lietuvos cargo hub'as. Bet iš kitos pusės oro uostas nėra tinkamoje vietoje, kad jame leistųsi dideli lėktuvai. Jis yra centro oro uostas, kaip koks Linate Milane. O RIX takas ilgintas iš dalies ir dėl to, kad tuometinis susisiekimo ministras norėjo ilgiais pasimatuot.

                                      Comment


                                        Techniškai esamo tako ilginimas yra gan komplikuotas, yra teorinė studija, apie antrajį taką, kuris eitų nuo oro uosto pietinės pusės Nemėžio link, tik šiam takui kol kas, viena didesnių problemų, greičiausiai būtų politinė situacija.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          „Ryanair“ pradeda skrydžius į Madridą bei pristato kur skraidys žiemą. Šią progą aviakompanija Europoje išleidžia 100 000 bilietų šių metų balandžio ir gegužės mėnesiams tik nuo 19,99 eurų į vieną pusę.

                                          http://www.ivilnius.lt/suzinok/trans...69643d32343530

                                          Comment

                                          Working...
                                          X