Baikit jus su ta baltarusiu siena. Bendra plana rengia, derina kruva specu. Tarp ju ir CAA. Tokius sprendinius, kurie priestarauta kazkokioms tarptautinems taisyklems (per mazas leidimosi lankas ar dar kas), neisivaizduoju kuris ten is aerodromu skyriaus derintu. Todel tokias diskusijas pamirskit ir taku orientacijos i rytu puse nesibaidykit.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO nuo ko priklauso į kurią pusę lėktuvai Vilniaus oro uoste kyla...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąO nuo ko priklauso į kurią pusę lėktuvai Vilniaus oro uoste kyla arba iš kurios leidžiasi? Dažniausiai leidžiasi iš Šiaurės, o kyla į Pietus, bet nebūtinai. Kartais, pvz., koks Lufthansos lėktuvas pakyla į Šiaurės pusę ir daro didelį posūkį virš miesto centro, nes Vokietija visai kitoje pusėje.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Gal kažkas patikslins ir pasakys kiek km iki tako pradžios lėktuvai susilyginą su KTT ašimi...
http://www.lt-vacc.org/images/EY_AD_...2010-12-16.pdfEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąDažniausiai t.y. normaliom sąlygom kyla ir leidžiasi prieš vėją. Jei vėjas yra iš pietų tuomet, leisis iš šiaurinės pusės, o kils į pietinę ir priešingai.Show must go von!
Comment
-
Jei kalbam apie VNO atvejį, tai jame yra "du" takai pietinis-02 ir šiaurinis-20. Mørtã auksčiau įmetė "INSTRUMENT APPROACH" 20 tako, lygiai toks pat yra ir pietinio. Prieš pakildami jie turi abu variantūs ir daugmaž žino, iš kokios pusės tuo metu vyksta veiksmas. Žinoma artėjant prie oro uosto bokštas nurodo arba patikslina, kuriuo taku leistis.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąIdomiai, pries kilima pasipaiso kaip leisis ar tik gave info is vietinio bokstelio?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąO nebūtų tiesiog paprasčiau pailginti iki 3500-4000m ir praplatinti esamą dabartinį taką. O visas investicijas sukoncentruoti į naujo terminalo projektavimą ir statybą bei perono tvarkymą?
Comment
-
Parašė Skarbny Rodyti pranešimą4km būtų labai žiauru, nes tada lėktuvai leisis labai žemai ir bus didelis triukšmas ir tarša. Bus taip http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=59153923Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Apie 60% tūpimų vyksta iš Šiaurės, 60% kilimų vyksta į Pietus pagal dominuojančius vėjus. Dažniausiai navigatoriai nustato pagal vėjus kilimo ir tūpimo kryptis, tačiau kuomet apkrovimas nėra didelis ir oro sąlygos geros, pvz. lėktuvai skredantys į RIX, TLL, HEL dažnai prašo bokšto leisti kilti į Šiaurę, nors būna numatytasis kilimas į Pietus - taip jie sutaupo 5-7 min. skrydžio laiko. Dėl tūpimo iš Šiaurės, landing pattern toli gražu neina virš miesto centro, eina maždaug Rytiniu Antakalnio pakraščiu.
Kas liečia alternatyvius KTT - VNO vykdant master planą numatyta, jog dabartinė tako kryptys yra pati geriausia. T.y., bet kuris naujas takas nebūtų geresnis už esamą.
Kas liečia patį tako ilginimą, tai mano nuomonė tokia - kuomet atsiras reali paklausa long-haul reguliariesiems skrydžiams, esamo KTT pakaks ilgio visiems tuo metu būsimai naudojamiems lėktuvams. Prognozuoju, jog long-haul reisai galėtų reguliarūs vykti nuo kokių 2018-2020 m. Pagal specifikacijas, B787, A350 galėtų be jokių atstumo apribojimų kilti nuo VNO kilimo/tūpimo tako, t.y. pakilti ir skristi kiek maksimaliai leidžiama bet kokiomis oro sąlygomis. O 2018-2020 m. tokie lėktuvai manau bus patys "popsiškiausi" lėktuvai.
Ad hoc mid-range skrydžiai ir dabar nuolat vyksta, pvz. gruodį kas antrą dieną kyla ir leidžiasi Turkish A330F. VNO kilimo tūpimo takas šiuo metu yra sertifikuotas visiems lėktuvams, išskyrus vienintelį A380. Tačiau atskiri modeliai, priklausomai nuo oro sąlygų, gali turėti max svorio apribojimų.
Comment
-
Tai tokiu atveju gal ir nereikia ilginti tako, na nebent saugumo sumetimais prailginti iki 3000m, kad būtų tikrai saugu leistis dideliems lėktuvams.
Visgi matyt prieš pradedant bet kokius long-haul reikėtų pastatyti terminalą su rankovėmis kurios galėtų priimti tokius monstrus. Aišku tokių stovėjimo vietų daug nereikėtų užtektų matyt kokių dviejų trijų
Comment
-
Dėl saugumo nėra poreikio ilginti - aišku, dėl teorinio saugumo. O dėl praktinio - overrun'o nė vieno nebuvo VNO moderniaisiais laikais.
Be to, dar kartą priminsiu, jog lėktuvams kilti reikalingas ilgesnis nuotolis, o ne leistis. Reaktyvinių lėktuvų reverse'ai tokie galingi, jog, kaip žinia ir ant 1500 praktiškai kiekvienas lėktuvas gali sustabdyti.
Lėktuvo kilimui apskaičiuojamas ilgis yra teorinis toks, jog bėgėjantis kilti pasiekus "no return" tašką, išsijungus vienam lėktuvo varikliui, pavyktų pakilti su vienu varikliu (arba su trim, jei ketur-variklinis lėktuvas). Tako ilgiui poreikis atsiranda kilimui, kuris apskaičiuojamas rengiant skrydžio performance planą, prie konkrečių oro sąlygų ir pan. - nėra rizikos saugumui, jei ji atsiranda - sumažinamas lėktuvo svoris.
Reziumuojant - nėra jokio poreikio ilginti VNO taką šiuo metu. Pailgintas takas tik padidintų oro uosto sąnaudas, kurios, ko gero, pavirstų į padidintą tūpimo mokestį - kuo ilgesnis takas, tuo brangiau jį išlaikyti, ypatingai kuomet "winter operations" pas mus yra 35% dienų metuose, o "dark operations" virš 50% visų valandų metuose.
Be to, matavimasis tako ilgiu yra kaip vyrų matavimasis pimpalais pirtyje. Visi matuojasi, nors esmė visai ne ten Pritaikyti long-haul skrydžiams pirmiausia reikėtų visą oro uosto infrastruktūrą - riedėjimo takai neparuošti tokio ilgio wing-span'ams, nėra parkingo pozicijų dideliems lėktuvams (statomi dabar per dvi aikšteles), įlapinimo rankovės nepritaikytos didelių lėktuvų parkavimų, terminale nėra nė vienų vartų, prie kurių galėtų higieniškai laukti 300 žmonių ir t.t. Takas netgi sakyčiau yra mažiausias apribojimas tam ruošiantis.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimą...VNO kilimo tūpimo takas šiuo metu yra sertifikuotas visiems lėktuvams, išskyrus vienintelį A380...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal smb galvojo apie keleivinius, bet iš keleivinių: nei a380, a340-300/500/600, b747-8, turėtų problemų nusileisti arba pakilti EYVI.
Reiktų nepamiršit ir An-225.
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBušo Air Force One 747 leidosi be didelių problemųEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė AB13 Rodyti pranešimąBušo Air Force One 747 leidosi be didelių problemų
Comment
-
Nemaišykit b747 su b747-8, šiuo metu didžiausiu komerciniu Boeing. Taip tradicinis b747 nusileidžia VNO be problemų. Bet pilnai pakrautas ir klasikinis VNO nepakiltų. Pilnu svoriu nepakiltu ir 777-300, Boeing 767-300ER būtų ant ribos.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.12.11, 22:06.Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment