Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ACC Rodyti pranešimą
    Tai ar esamo terminalo ne 5 mln. pralaidumas?
    Tiesa, bet pralaidumas nėra lygus pralaidumui, nes esant 7 skrydžiams per valandą terminalas tampa sausakimšu. Asmeniškai nemanau, kad dabartinis terminalas galėtų varyti visa jėga.


    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
    O siaip jo ACC pritariu, plius man labai patiko ideja ir projektas koki FlyLAL'as ten turejo uzvedes.
    Maketa tik beisejo rast...
    Niekada nesu matęs šito, labai gera idėja su 12 naujų "rankovių".
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Tiesa, bet pralaidumas nėra lygus pralaidumui, nes esant 7 skrydžiams per valandą terminalas tampa sausakimšu. Asmeniškai nemanau, kad dabartinis terminalas galėtų varyti visa jėga.




      Niekada nesu matęs šito, labai gera idėja su 12 naujų "rankovių".
      Nu matai mintis buvo ta pirma kairej pusej sesias rankoves (alia privatus FlyLAL terminalas ten turejo buti), poto augant kitoj pusej simetrija islaikant.
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Pastačius vien kairėje pusėje, tokį sparną, jo turėtų užtekti iki kokių 2030.

        Per 20m. keleivių skaičius VNO išaugo nuo ~200 000 iki ~3 000 000. Vien per pastarąjį dešimtmetį, paaugo beveik 2mln. keleivių per metus.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Na tos kalbos jau senokai, tačiau abejoju ar kas ką darys kol keleivių oro uoste nebus bent jau 3,5-4mln. aišku augant tokiais ar panašiais tempais tą skaičių mes pasieksime gana greitai per kokius 2-3 metus. Dabar krizė į pabaigą žmonės daugiau keliauja, na ir turistų vis daugiau atskrenda ir t.t. Tad nauja oro uosto plėtra būtų visai ne pro šalį.

          Šiaip prieš gerus metus vno buvo patalpinę perspektivinę naujo terminalo vizualizaciją, tai tas turėtų būti prijungtas prie senojo ir eiti link ikea.

          Tas perspektyvinis terminalas buvo pavaizduotas L formos ir turėjo ar ne 10 rankovių. Tačiau jau senokai tos vizualizacijos nerandu. Ten ėjo kalba, kad statybos turėtų prasidėti 2015 metais.

          Comment


            Dar nepamirškit, kad šią vasarą vienoj pusėj terminalo pastatytas vadinamas VIP atvykimo terminalas(atskiras nedidelis pastatas), tai nemanau, kad jį statė su mintim už 5 metų plečiantis nugriauti.
            http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

            Comment


              Na visvien turės plėsti tą terminalą, jis palyginti su kokia RIX at TLL nėra toks jau mažas ar prastas, tačiau gana ankštas, ir manau 3-3,5mln. per metus tai realūs jo pajėgumai.

              O pagalvokime jei visgi kokia Air Lituanica sumastytų ateityje daryti kokį tranzitą ar pan. tai būtų išvis praktiškai sausakimšas.

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Čia kaip viskas turėtų atrodyti su nauju terminalu (taką nubrėžiau, kaip supratau VNS apibūdinimą):

                Atvaizdas
                Va tėp va
                Show must go von!

                Comment


                  Nežinau, prie kurios temos čia tiktų labiausiai, nes būtų galima kelti į visas oro uostų temas.

                  Žiūriu labai skeptiškai į šį projektą, na bent jau iki pirmų rezultatų:

                  Didieji patys neatskris, tenka skatinti

                  Į Vilnių pasikvies Air France ir British Airways? Kaunui Norwegian ir Easy Jet? O Palangai Air Berlin?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Nežinau, prie kurios temos čia tiktų labiausiai, nes būtų galima kelti į visas oro uostų temas.

                    Žiūriu labai skeptiškai į šį projektą, na bent jau iki pirmų rezultatų:

                    Didieji patys neatskris, tenka skatinti

                    Į Vilnių pasikvies Air France ir British Airways? Kaunui Norwegian ir Easy Jet? O Palangai Air Berlin?
                    Geriau jau į nacionalinį vežėją investuotų arba sukurtų naują arba kažkokiu būdu LT iš Vilniaus savivaldybės perimtu, bent jau dalinai.

                    Comment


                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                      Geriau jau į nacionalinį vežėją investuotų arba sukurtų naują arba kažkokiu būdu LT iš Vilniaus savivaldybės perimtu, bent jau dalinai.
                      Tokio sprendimo problema yra ta, kad vėliau to nacionalinio vežėjo valstybė legaliai negali remti.

                      Comment


                        Tiesiogiai remti negali, bet skatinti vežėjo plėtra Palangoje ar Vilniuje, per maršrutų plėtros fondą gali. Kitas dalykas turbūt pigiau išeitų, bendroj sumoj paėmus, pritraukinėti didesnius žaidėjus.
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                          Čia kaip viskas turėtų atrodyti su nauju terminalu (taką nubrėžiau, kaip supratau VNS apibūdinimą):

                          Atvaizdas
                          Jau seniau kilo klausimas - kodėl oro uosto neplečia šia kryptimi? Spėju, nes tako kryptis būtų pro patį miestą?
                          Žalia - tavo pažymėtas variantas, raudonas - mano klausimas.
                          Geltonas - būtų buvęs irgi patrauklus, bet va, žmonės namų prisistatė ten...

                          Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2013.12.10, 13:05.

                          Comment


                            Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                            Jau seniau kilo klausimas - kodėl oro uosto neplečia šia kryptimi? Spėju, nes tako kryptis būtų pro patį miestą?
                            Žalia - tavo pažymėtas variantas, raudonas - mano klausimas.
                            Geltonas - būtų buvęs irgi patrauklus, bet va, žmonės namų prisistatė ten...

                            Atvaizdas
                            Žalia spalva kliūtis Baltarusijos siena. O šiaip bet kokiu atveju visiškai nėra poreikio antram takui.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Žalia spalva kliūtis Baltarusijos siena. O šiaip bet kokiu atveju visiškai nėra poreikio antram takui.
                              Antram takui-ne, naujam- taip.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                Jau seniau kilo klausimas - kodėl oro uosto neplečia šia kryptimi? Spėju, nes tako kryptis būtų pro patį miestą?
                                Žalia - tavo pažymėtas variantas, raudonas - mano klausimas.
                                Geltonas - būtų buvęs irgi patrauklus, bet va, žmonės namų prisistatė ten...

                                Atvaizdas
                                Įgyvendinus geltoną ar raudoną variantą lėktuvai besileisdami iš šiaurės pusės, artėtų prie tako ir mažintų aukštį (nežinau kaip teisingai išsireikšt) tiesiai virš miesto centro ir taip keltų triukšmą didelėje miesto dalyje. Jau dabar soduose už saulėtekio neblogai girdisi kiekvienas praskrendantis lėktuvas, o ten tai girdėtų visas miestas.

                                Mano manymu realiausiai būtų buvę įmanoma numatyti tokią tako kryptį.

                                Čia neatsižvelgiant į vyraujančių vėjų kryptį (vėjų rožę). Tačiau jau dabar beveik visoms kryptims "šaukštai po pietų".
                                Paskutinis taisė sleader; 2013.12.10, 14:59.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Žalia spalva kliūtis Baltarusijos siena.
                                  Gal gali pagristi. Ar yra kokie apribojimai pasienyje? Iki tako pradzios butu ~25 km, jei ne daugiau, lektuvai paprastai uzsisukineja 15 km atstumu, jei ne dar arciau.
                                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                  Comment


                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Įgyvendinus geltoną ar raudoną variantą lėktuvai besileisdami iš šiaurės pusės, artėtų prie tako ir mažintų aukštį (nežinau kaip teisingai išsireikšt) tiesiai virš miesto centro ir taip keltų triukšmą didelėje miesto dalyje. Jau dabar soduose už saulėtekio neblogai girdisi kiekvienas praskrendantis lėktuvas, o ten tai girdėtų visas miestas.
                                    O ką dabar jie virš centro nesileidžia? Austrian, Finnair, Lufthansa, Ryanair ir kiti, kasdiena leidžiasi ir kyla virš centro, t.y. pagal mane centras yra: Konstitucijos prospektas, senamiestis, užupis ir gretimos gatvės.

                                    Tad nematau tame nieko blogo ir jokių pokyčių šiuo klausimu.

                                    Comment


                                      Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                      O ką dabar jie virš centro nesileidžia? Austrian, Finnair, Lufthansa, Ryanair ir kiti, kasdiena leidžiasi ir kyla virš centro, t.y. pagal mane centras yra: Konstitucijos prospektas, senamiestis, užupis ir gretimos gatvės.

                                      Tad nematau tame nieko blogo ir jokių pokyčių šiuo klausimu.
                                      Nesu didelis aviacijos žinovas, bet kažkaip nepamenu jog jie praskristų tiesiai virš centro besileisdami ar kildami. Gal kažkas patikslins ir pasakys kiek km iki tako pradžios lėktuvai susilyginą su KTT ašimi, bet kiek pačiam tenka lankytis Saulėtekyje (tiksliau soduose už Saulėtekio), tai jie ten praskrenda visada tiesiai virš galvos (ta vieta yra grynai KTT ašies tęsinyje). Norint praskristi tiesiai "virš Konstitucijos pr.", lėktuvai su KTT ašimi turėtų susilyginti tik ~2,5 km iki tako pradžios.

                                      Comment


                                        Gal taip tik vizualiai atrodo, kad virš centro, nes reali žemėjimo zona neina per centrą, bet šalia: šalia Nemenčinės pl., sodus tarp Antakalnio ir N.Vilnios, bei Rasas.

                                        Apie centrą net negali būti kalbos, dėl aukštuminių pastatų, visų antra triukšmo ir taršos, bei saugumo.
                                        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2013.12.10, 15:21.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          O nuo ko priklauso į kurią pusę lėktuvai Vilniaus oro uoste kyla arba iš kurios leidžiasi? Dažniausiai leidžiasi iš Šiaurės, o kyla į Pietus, bet nebūtinai. Kartais, pvz., koks Lufthansos lėktuvas pakyla į Šiaurės pusę ir daro didelį posūkį virš miesto centro, nes Vokietija visai kitoje pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X