Parašė nomad
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Tvora ore nekabos, net ir tinklelinei tvorai reikia pamato, atraminių konstrukcijų, iš viršaus dar turės būti nutiesta spigliuota viela(bent dvi-trys eilės, arba spyralė) ir kaip jau minėjo spirit ir vartai ir kameros, garso sienos, signalizacijos tikrai nebus kaip priedas. Dar nereikėtų pamiršti, jog senąją sieną reikės griauti ir atliekas išvežti ir tai irgi ne už ačiū. Tiesa, dar projektas.Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąEh, jums atrodo 4.5mln. lt yra žiauriai daug? atsimerkite, Teritorija milžiniška, o aptverti iš naujo reikia visą perimetrą. Tvora turi būti ne šiaip tinklelis, o sustiprinta ir t.t. tad tie 4,5mln. manau bus pats tas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVisiškai nusigyveno LT. Net tvorai reikia kaulyti iš ES.
Aisku, kad ES pinigus reikia tinkamai panaudoti - kas ne visada pas mus ivyksta. Taciau investavimas i transporto infrastruktura yra viena is tu sriciu, kurioje ES fondai yra pakankamai gerai panaudojami Lietuvoje.Paskutinis taisė nomad; 2013.12.05, 00:56.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Uz ORo uosto "tvoros", BP nupaisyta sodininku bendriju teritorija, kurios Lietuvoje po truputi konvertuojamos i gyvenamasiais teritorijas ir aisku Verslo, gamybos ir pramones teritorija. Bet nuo tako pabaigos nupiestas kitas takas i teisiai Rytus. Pro Pakupiecius, kerta A15!, paskui pro Azuolijus ir baigiasi Nemezio ganyklose. Stirpiai nupiestaShow must go von!
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGal kas zino, kaip yra su valstybes reikmems privatizuojama zeme, Vilniaus oro uosto tako pletrai reiktu apie 500m. bet pietinej oro uosto puseje yra sodai, kiek tai realiai galima butu igyvendinti?
1.Ten stovi namai + sodai
2. Triukšmo normatyvai
3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?
Comment
-
Parašė Skarbny Rodyti pranešimąLabai abejotina, kad plės į pietų pusę.
1.Ten stovi namai + sodai
2. Triukšmo normatyvai
3. Jeigu pailgins taką, tada reikia ILS sistema perkelti. Mmm... už bėgių kišti?
Atvaizdas
Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNu tai gi parasiau pletra numatyta Bendrajam plane. Nu nera gi visiskas popiergalis
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNaujo tako statyba labai abejotina. Be to, kartais bus sudėtinga į jį "užeiti" nepriartėjant prie Baltarusijos oro erdvės.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa rytinėje pusėje ir naujasis terminalas turėtų būti
Comment
-
Na tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.
O idėjų, kurias teko girdėti, tai, kad statyti naują terminalą(T2) priešingoje, dabartinio tako pusėje.
1. Nedidelį, bet jis aptarnautų tradicinius vežėjus, senasis liktų LCC(Low Cost Carier). Esant poreikiui T2 būtų plečiamas.
2. Viską perkelti į T2. Senasis liktų administracijai.
Kaip ir sakau viskas gandų lygyje. Bet iš tų pačių, jau įgyvendinami du nauji projektai- naujos gaisrinės statyba, bei tvoros keitimo. Toliau turėtų būtį tvarkomas riedėjimo takas. Ilgainiui plečiamas(statomas naujas) takas, bei naujas terminalas. Tikiuosi, kad taip ir bus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
bent jau senojoj studijoj (is ~2000 m.) 2015 metam taip buvo pabraizyta
http://old.vilnius.lt/I/transport/LT_1_1.jpgVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąNa tai yra kalbų lygyje, bet šiemet VNO pasiekė beveik apie 3mln. keleivių ir labai dažnai VNO, epizodiškai gaunasi spūstys. Žinoma tokio augimo nebebus, bet jis išliks. Šiandieninis terminalas yra pasiekęs plėtros ribas, morališkai atgyvenęs ir manu labai nepatogus.
Šiaip abejoju ar tikslinga būtų statyti 2-ą terminalą ir dar priešingoje pusėje. Terminalai tarpusavyje turi turėti jungtis, kad iš vieno galėtum patekti į kitą, ir atvirkščiai.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąPerspektyvinė triukšmo zona- turbū turima omeny, lektuvų "approach" teritorijas dėl to tiek daug nubrėžta? Tai tuomet, naujas takas turėtų būti esamo, pietinės pusės apačioje (kas aviaciniu požiūriu būtų labai nelogiška, jei toliau būtų naudojami abu takai).
O siaip jo ACC pritariu, plius man labai patiko ideja ir projektas koki FlyLAL'as ten turejo uzvedes.
Maketa tik beisejo rast...
Paskutinis taisė Recoiler; 2013.12.09, 01:51.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment