Ir vėl prasideda paklodės tampymas KUN-VNO, KUN miręs kaip keleivinis orouostas, ir taip buvo aišku, kad jis mirs jei tik viena Ryanair skraidys, kodėl wizz nenori iš KUN skraidyti? nes kažkas negerai yra, kažko trūksta, kad yra terminalas ( tiesa kuris tikrai atrodo neblogai), tai dar nieko nereiškia, nėra iš ten paklausos, VNO juk ne tik Vilnius, Minskas šalia, kurį iš esmės VNO aptarnauja. O KUN to tikrai negali pasiūlyti. Kita vertus Vilnius Ryanair nei cento nėra sumokėjęs, kad jie iš VNO skraidytų, orouostas padarė strateginį žingsnį ir tiek. O Kaunas mokėjo, tik nustojo mokėti, perkėlė į VNO ir tiek. Laisva rinka.
dar pasikartosiu, KUN tinkamas būti kaip Šiaulių orouostas Kroviniai + karinis. ten yra sraigtasparnių aptarnavimo bazė, tai kodėl to neišnaudoti?
dar pasikartosiu, KUN tinkamas būti kaip Šiaulių orouostas Kroviniai + karinis. ten yra sraigtasparnių aptarnavimo bazė, tai kodėl to neišnaudoti?
Comment