Parašė spirit
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Lažinuos- 2017 metais Lietuvos gyventojų skaičius didės.
-
Jūs pažiūrėkit kaip čia gražiai susukta, net juokas ima.
Mintis apie prisijungimą prie oro uosto veja ir ekonominė nauda. R. Kriukovas skaičiuoja, kad keleivio vežimas iki Senamiesčio kainuoja apie 25 Lt. PVM sudaro apie 5 Lt, oro uostui už išvažiavimą iš taksi juostos reikia atiduoti apie 6 Lt. Kadangi vairuotojas norės grįžti atgal, kuras atsieis apie 6 Lt. Taksi vairuotojas užtruks apie valandą – darbo užmokesčiui reikės apie 10 Lt.
Comment
-
Kai viskas oficialu, kuomet reikia čekį išrašyti, nurodyti iš kur į kur važiavai, tvarkingai atrodyti ir turėti tvarkingą mašiną, tuomet beveik nebelieka vietos sukčiavimui ir tuomet taksistai teigia, kad tokiomis sąlygomis dirbti nėra pelninga.
Aš asmeniškai labai apsidžiaugčiau, kad visi pasatai išnyktų ne tik iš oro uosto, bet ir viso miesto.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jei surūdiję Pasatai taptų naujais, pakiltų paslaugos kaina. Klausimas, ar išvis taksi verslas būtų pelningas. Kiek girdėjau, Vilnius veža dirba nuostolingai. Vadinasi, subsidijuojama iš biudžeto ir už taksi moka net tie, kurie taksi nesinaudoja. Manau, kad kultūringesnį aptarnavimą bent prie oro uosto galima užtikrinti laipsniškai didinant reikalavimus taksi įmonėms, kad spėtų prisitaikyti. Taksi nėra tokia būtina paslauga, kurią turėtų teikti ir subsidijuoti savivaldybė.
Comment
-
Vilniaus miesto tarybos ambicijos teikti taksi paslaugas kol kas lemia tik nuostolius. Bet, kaip tikisi sostinės meras Artūras Zuokas, rugpjūtį, kai “Vilnius veža” turės jau keturiasdešimt taksi automobilių, ši savivaldybės įmonė, teikianti taksi paslaugas, galbūt perkops į pliusą. Mat taip numatyta šios įmonės verslo plane.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei surūdiję Pasatai taptų naujais, pakiltų paslaugos kaina. Klausimas, ar išvis taksi verslas būtų pelningas. Kiek girdėjau, Vilnius veža dirba nuostolingai. Vadinasi, subsidijuojama iš biudžeto ir už taksi moka net tie, kurie taksi nesinaudoja. Manau, kad kultūringesnį aptarnavimą bent prie oro uosto galima užtikrinti laipsniškai didinant reikalavimus taksi įmonėms, kad spėtų prisitaikyti. Taksi nėra tokia būtina paslauga, kurią turėtų teikti ir subsidijuoti savivaldybė.
Comment
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąUž tai ir gaunasi, kad nuo oro uosto iki centro miesto svečiai važiuoja 20 km...Juokinga? Taip. VV, nors ir subsidijuojama, kol kas su dar keliais kitais vežėjais, nedaro gėdos. O žinai, miesto reputacija susideda iš smulkmenų.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai bus sutvarkytos miesto gatvės, pastatai, tada ir bus galima kalbėti apie taksus. Tuo labiau, kad net jeigu iki centro užsiennietis sumokėjo 100 litų, tai yra tiokpliusasLietuvos užsienio prekybos balansui. Tuo labiau: nepatinka taksų kainos - autobusai ir traukinys tavo paslaugoms.
o jei nenori kokybės ir patogumo, kvieskis taksa telefonu
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKai bus sutvarkytos miesto gatvės, pastatai, tada ir bus galima kalbėti apie taksus. Tuo labiau, kad net jeigu iki centro užsiennietis sumokėjo 100 litų, tai yra tiokpliusasLietuvos užsienio prekybos balansui. Tuo labiau: nepatinka taksų kainos - autobusai ir traukinys tavo paslaugoms.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO ar tau patiktų, jei tu už taksi sumokėtum 100lt. vietoj kokių 40-50lt?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan ir 40lt nepatinka, todėl ir važinėju autobusais.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes dabar kaina įsėdant oro uoste, būna pora litų didesnė nei išsikvietus, tik važiuoji nauju automobiliu, gali atsiskaityti kortele, bei kitų n privalumų, jei vertini kokybę, ne retais atvejais moki net mažiau negu už kviestinį taksi.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Nes dabar kaina įsėdant oro uoste, būna pora litų didesnė nei išsikvietus, tik važiuoji nauju automobiliu, gali atsiskaityti kortele, bei kitų n privalumų, jei vertini kokybę, ne retais atvejais moki net mažiau negu už kviestinį taksi.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTai, kad tik "Smart taksi" ir "Vilnius veža" dirba prie atvykimo, ir jie privalo duoti čekį, o jei suma čekyje yra didesnė, nei turėtų būti gali drąsiai keliauti į VNO administraciją ir atgauti permokėtus pinigus.
Na, bet čia jau priklauso nuo kliento. Jeigu patinka įtartinos išvaizdos tipelis ir nežinia kokia mašina, tai - prašom...
Gal čia kalta Vilniaus specifika, nes oro uostas beveik mieste, o nepatyrusiems užsieniečiams atrodo, kad kažin kur tolokai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąĮ taksi prie Norfos paskui neaiškų tipą gali trenktis tik NVS piliečiai. Ten tai įprasta. Na negi negalima pakabinti oro uoste įspėjamųjų iškabų su nurodytais numeriais tik tų taksi firmų, kurios gali vežti nuo oro uosto???
Comment
Comment