Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKokia bendrovė skraidins į Dubajų?Gegužės pabaigoje susisiekimo ministras Rimantas Sinkevičius Vengrijoje registruotai įmonei suteikė paskirtojo oro vežėjo statusą ir leido vykdyti reguliarų oro susisiekimą maršrutu Vilnius–Dubajus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąNet jei skrydžiai ir buvo sąlyginai nebrangūs (tikėtina, kad buvo pigus kuras, o dar kainos reguliuojamos dėl ko, tikėtina, buvo deficitas ), tai dabar tikrai ne brangiau. Už vidutinį atlyginimą 4 kartus iki Briuselio gali suskraidyti be problemų.
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąUž bagažą kapeikos. Tik aš galvoju, kiek kartų už tuometinį tarybinį atlyginimą būčiau galėjęs suskraidyti pvz. į Romą?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO tuomet nereikėjo ieškoti. Visi buvo pigūs. Dabar gi reikia ieškoti ir ne visada gali rasti. Taip, tuomet nebuvo skrendi kada nori. Kaip ir dabar.
BTW, liepos galui skrydis į Maskvą kainuoja nepilnus 800 Lt, į Kijevą - truputi virš 300 Lt. Sovietmečiu tokiomis kainomis į vakarų bloką (Romą ar Paryžių, sakykim) nebūtum nuskridęs. Oh, wait, ten greičiausiai išvis nebūtum nuskridęs, o ypač be priežiūros.Paskutinis taisė index; 2013.07.09, 22:43.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Visais laikais aviacijoje kaina priklause nuo atstumo ir nesvarbu ar tai tarybiniai laikai ar siandieniniai, long-haul irgi nuo atstumo, tik ten dar yra subtillybiu, kur, is kur ir kadaPaskutinis taisė Ciurlionis; 2013.07.09, 23:03.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė rat Rodyti pranešimąSoriukas, bet žmonės ir į Palangą galėdavo sau leisti nuskristi. O dabar paguglinau - per Rygą 367 Lt
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąO dabar iš Vilniaus į Palanga būtų labai gerai, 45 minutės ir ten.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr vėl kada išmoksi mąstyti? Ką lygini? Kažkokias akcijines kainas
Parašė A|1Kažkur skaičiau, kad pagal lėktuvų modelius, daugiausiai (skaičiuojant pagal skrydžio valandas) į katastrofas patenka Boeing 737 serija. Tik po to rusiškas IL-76 ir TU-154, o ketvirtas Airbusas.
What Airplanes Have the Best Safety Records
The top 5 airplanes currently in production and flown in more than 10 million flights per year rank as follows:
Airbus A320 0.13
ATR 42/72 0.33
Boeing 737 0.36
Boeing 767 0.40
Boeing 747 0.76
Airsafe maintains a list of Fatal Event Rates for Selected Airliner Models. According to their statistics the 5 safest types of airplanes are: Airbus A330, Airbus A340, Boeing 777, Boeing 717, and Boeing 737 (600-900 series). No turboprops are included in the list.
Buvusios Sovietų sąjungos oro linijose nuo 1990 buvo bent 31 žinomas įvykis. Daugiausia iš visų, net 3 kartus lenkiantis turkus. Aišku gal šiek tiek nesąžininga, kad žiūrimos visos buvusios sovietų sąjungos valstybės, bet tai kompensuoja, kad statistika tik nuo 1990, kai kitų nuo 1970. Gaila, kad nėra tikslesnių skaičių iš egzistavusios SSRS. Permetus visas statistikas, matome, kad buvusių SSRS valstybių oro linijos buvo pačios nesaugiausios. Netgi Afrikoje žymiai geriau.
PS Gali paspausti ant oro linijų ir pamatysi nelaimingus atsitikimus.Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 09:42.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
VNO rekomendacija : "Greitas būdas atvykti į oro uostą - maršrutiniai taksi."
http://vno.lt/lt/informacija-keleivi...s-i-oro-uosta/
Užsimarinavo VNO visiškai, galėtų ir peržiūrėti savo rekomendacijas
- 1 patinka
Comment
-
Iki šiol prie keleivių terminalo turėjo teisę stovėti įmonės „Pigus taksi“, „Kortesa“, VIP TAK ir „M&N Logistic“ taksi automobiliai. Nuo 2013 liepos 1 d. sutartys su šiomis įmonėmis nutrauktos ir jau sudarytos naujos kol kas su dviem vežėjais: „Passenger Ground Services“ ir „Vilnius veža“.
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61767247
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąČia ne akcijinės kainos, mielasai
Beje, jei geriau pasiknistum internete, tai pamatytum, kad aviabilietų kainos krito eilė Vakaruose per pastaruosius 20 metų. O TSRS jos ir taip buvo žemos. Ir čia tik pastaraisiais metais kainos pas mus ženkliai krito, kai po TSRS žlugimo jos buvo tapusios vos ne Vakarų dydžio, kainavo šimtus ar net tūktančius dolerių, kai prie Tarybų valdžios kelis ar keliasdešimt rublių.
Parašė bebop Rodyti pranešimąParodyk savo šaltinį, nes pagal šį http://www.consumerwarningnetwork.co...re-the-safest/
Ir pagal šį http://airtravel.about.com/od/safety...stairplane.htm
Parašė bebop Rodyti pranešimąIR žiūrint pagal šitą http://www.airsafe.com/events/regions/europe.htm
Buvusios Sovietų sąjungos oro linijose nuo 1990 buvo bent 31 žinomas įvykis. Daugiausia iš visų, net 3 kartus lenkiantis turkus. Aišku gal šiek tiek nesąžininga, kad žiūrimos visos buvusios sovietų sąjungos valstybės, bet tai kompensuoja, kad statistika tik nuo 1990, kai kitų nuo 1970. Gaila, kad nėra tikslesnių skaičių iš egzistavusios SSRS. Permetus visas statistikas, matome, kad buvusių SSRS valstybių oro linijos buvo pačios nesaugiausios. Netgi Afrikoje žymiai geriau.
PS Gali paspausti ant oro linijų ir pamatysi nelaimingus atsitikimus.Paskutinis taisė Al1; 2013.07.10, 20:20.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAišku, kad akcijinės arba perkant prieš kelis mėnesius.
Tai kuom dabar tikėti? Bet ir tavo straipsnyje rašoma, kad pagrindinė priežastis, kad neturtingos šalys vis dar naudoja seniausiuosius Boeingus.
Palyginimas nekorektiškas, nes lyginamos absoliučiais dydžiais (katastrofų skaičiais) atskiros nykštukines aviakompanijas su Aeroflotu, kurios iki pat TSRS žlugimo buvo didžiausia aviakompanija pasaulyje, skraidinusi daugiau nei 150 milijonų keleivių per metus.
Gali tada sudėti kad ir tris didžiausias JAV oro kompanijas ir pamatysi, kad net nuo 1970 nesugebėjo tiek nelaimių surinkti kiek exTSRS nuo 1990Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 21:26.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Vilnius - Palanga bus įmanoma tik tada, kai Vilniuje bus pakankami kiekiai įvairių jungiamųjų skrydžių. Kol Air Lituanica neturės kaip savo tikslo daryti keleivių transferą Vilniuje (o to net puikiai sekantis neturės dar kelerius metus), tol tie transferai eis per Rygą. Nebent Air Lituanica numatytų, kad Vilniuje jungimus iš Palangos žmonės darytų į kitų aviakompanijų kryptis, ir matytųsi, kad tas gali apsimokėti. Kodėl pats savaime, be transfero, skrydis į Palangą nereikalingas? Nagi iš Vilniaus centro į Palangos centrą gali atsidurti mašina per kokias 3 valandas 20, į Klaipėdos centrą išvis per 3 valandas. Lėktuvu gi - pats skrydis gal ir 45 min, bet kelionė į oro uostą, iš oro uosto, procedūros, bagažo laukimas gali laisvai sudaryti dar beveik porą valandų, ir skirtumo nebelieka.
Dėl kainų nesiginčysiu, nes nežinau, bet apskritai imant laikotarpį tai nepaneigsi, kad šiais laikais skraidyti yra žymiai saugiau. Štai iliustruojantis statistinis straipsnelis: http://news.aviation-safety.net/2013...-for-aviation/
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąNes pvz http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot . Rašo, kad tik 1976 pergabeno savi 100 milijoninį keleivį, o įkurtas 1923m. Grubiai paskaičiavus 2mln per metus.
In 1976 Aeroflot carried its 100 millionth passenger.
By 1964 (...). Statistics for the same year showed Aerfolot operating an all-Union route network extending over 400,000 kilometres (250,000 mi), and carrying 36,800,000 passengers.By 1970, the last year of the Five-Year Plan period, Aeroflot was operating flights to over 3,500 destinations in the Soviet Union, and at the height of the 1970 summer holidays season, the airline was carrying approximately 400,000 passengers per day, and some ninety percent of passengers were being carried on propeller-turbine and jet aircraft.By 1966 Aeroflot carried 47,200,000 passengers over a domestic route network of 474,600 kilometres (294,900 mi). For the period of the 8th Five-Year Plan, which ran from 1966–1970, Aeroflot carried a total of 302,200,000 passengers, 6.47 billion tons of freight and 1.63 billion tons of mail.
Tiesa, rusiškame straipsnyje tegiama, jog 1976 metais „Aeroflot“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri per metus perveždavo daugiau nei 100 mln. keleivių:
В 1976 году Аэрофлот стал первой авиакомпанией в мире, которая за год перевезла более 100 миллионов пассажиров.Paskutinis taisė LC.; 2013.07.10, 21:55.
Comment
-
Parašė LC. Rodyti pranešimąNelabai tikėtina.
Nes:
Akivaizdu, kad ne 150 mln., tačiau per 20 metų (iki 1990 m.) keleivių srautai galėjo augti.
Tiesa, rusiškame straipsnyje tegiama, jog 1976 metais „Aeroflot“ tapo pirmąja kompanija pasaulyje, kuri per metus perveždavo daugiau nei 100 mln. keleivių:Paskutinis taisė bebop; 2013.07.10, 22:09.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąPirkau tris savaitės prieš skrydį
Tai kuom dabar tikėti? Bet ir tavo straipsnyje rašoma, kad pagrindinė priežastis, kad neturtingos šalys vis dar naudoja seniausiuosius Boeingus.
[/QUOTE]
Kaip ir senus rusiškus lėktuvus.
Parašė bebop Rodyti pranešimąO iš kur tokie Aeroflot skaičiai? Nes pvz http://en.wikipedia.org/wiki/Aeroflot . Rašo, kad tik 1976 pergabeno savi 100 milijoninį keleivį, o įkurtas 1923m. Grubiai paskaičiavus 2mln per metus. O tu čia kažkokias pievas apie 150 mln per metus pezi. Ir spėju nelabai buvo TSRS kito pasirinkimo su kuo skraidyti.
Gali tada sudėti kad ir tris didžiausias JAV oro kompanijas ir pamatysi, kad net nuo 1970 nesugebėjo tiek nelaimių surinkti kiek exTSRS nuo 1990
Taip kad pačioje TSRS pabaigoje buvo skraidinama virš 150 mln. per metus. O po TSRS žlugimo ir Aerofloto dalybų eilę metų nei viena pasaulio kompanija tiek keleivių negabeno.
Beje, nelaimių skaičius po TSRS žlugimo padidėjo būtent dėl to, kad elementariai smuko kontrolė, nebuvo lėšų remontui, aplaidumas, kvalifikacijos smukimas ir t.t. Taip kad palyginimas nekorektiškas, nes mes kalbame apie TSRS laikus, o ne apie tai, kas buvo po to ar paskutinius TSRS gyvavimo metus, kai buvo betvarkė.
Comment
Comment