VNO besiparkuojantys taksi skirti ne Vilniečiams, o plėšti atvykstančius turistus. Vilniečiai sėkmingai gali išsikviesti taksi į VNO telefonu ir tada mokės normalų tarifą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVNO besiparkuojantys taksi skirti ne Vilniečiams, o plėšti atvykstančius turistus. Vilniečiai sėkmingai gali išsikviesti taksi į VNO telefonu ir tada mokės normalų tarifą.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Edvard Rodyti pranešimąVenas mono pražystamas taksistas nuo antradienio eina dirbti į Vilniaus oro uosta ir jam buvo pasakyta kad jeigu jisai dirbs sąžiningai be torpedos, veš pagal tarifus (įsėdimas 10 Lt., 1km. 6 Lt.) tai jam nusuks galva. Pats girdėjau.
Comment
-
“Aerosvit” iš Vilniaus tiesiogiai skraidys į Odesą
http://simonas.bartkus.lt/blog/2010/...aidys-i-odesa/
Comment
-
Parašė JohnWizzair gerulis... išbandžiau online bilietų sistemą (bilieto neužsisakiau, bet padarysiu tai artimiausiu metu). Jau dabar galima užsisakyti skrydžių ir Lutono į Vilnių ir atgal už 34GBP. Kažkas, ko laaaabai trūko Vilniui.
Žinoma, man gaila, kad Wizzair į Vakarų Vokietiją neskraidys. Bet visgi linkiu jiems geriausios kloties
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKuo labiausiai Wizzair patinka, tai tuo, kad ne tik parduoda bilietus už nedidelę kainą, bet ir žmoniškas sąlygas keleiviui siūlo- pavyzdžiui, galimybę nemokamai vežtis 32 kg registruojamo ir 10 kg rankinio bagažo. Man atrodo, netgi airBaltic tiek neleidžia, o apie Ryanair juokingą bagažo kiekį išvis nekalbu
Žinoma, man gaila, kad Wizzair į Vakarų Vokietiją neskraidys. Bet visgi linkiu jiems geriausios klotiesKartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)
Comment
-
Parašė Jay-M Rodyti pranešimąKur čia radai tokią informaciją apie nemokamus 32 kg? Kažką supainiojai matyt... 32 kg yra apskritai maksimalus vienos tašės svoris kokį jie priima į lėktuvą, o už registruojamą bagažą ima 15 eurų (jei užsisakai pirkdamas bilietą).
Cituoju (rusiškai):
Каждому пассажиру разрешается провозить:
одно место ручной клади размером не более 55x40x20 см и весом не более 10 кг бесплатно
и
до 6 мест регистрируемого багажа, перевозимого в багажном отсеке, весом не более 32 кг каждое.
Vet 10 kg rankinio bagažo tikrai nemokami.
Comment
-
mano pranesimas is kauno oro uosto temos
ar normalu kad Ryanair'as neparduoda bilietu balandziui jokiomis kryptimis is kauno?
siandien vienas su aviacija susijes zmogus pakuzdejo toki dalyka kad ryanair'as ruosiasi i vilniu persiklet ar bent didele dali veiklos vilniuje koncentruot. Priezastis kad kauno turistu pritraukimo potencialas labai silpnas ir visiskai nepateisina vilciu - skraido tik lietuviai, o tai nesukuria prielaidu plesti veiklos.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąŠtai čia https://wizzair.com/useful_information/baggage/
Na gal už registruojamą bagažą jie ir ima kažkokį mokestį, tik apie tai nieko neparašyta.
Vet 10 kg rankinio bagažo tikrai nemokami.kaip?
Comment
-
Parašė JlL Rodyti pranešimąmano pranesimas is kauno oro uosto temos
Comment
-
Globalistai ;] Ką tik startavo žiemos sezonas, o jūs jau dramatizuojat, kad vasaros sezonui nėr bilietų. Tokia praktika jau yra n metų, pilnas vasaros tvarkaraštis ir prekyba bilietais prasideda apie lapkričio vidurį - antrą pusę. Čia jums ne tradicinės kompanijos - tai, kad Wizz pradėjo prekybą bilietais, laikyt reikėtų malonia išimtim. Aišku, lemia dar tai, kad paskelbė apie bazės atidarymą ir stengiasi užbėgti už akių galimiem AirBaltic akibrokštam...
Comment
-
„Estonian Air“ pradeda skraidyti tarp Vilniaus ir Stokholmo (papildyta)
http://www.alfa.lt/straipsnis/104191...10-11-02_15-17
Comment
-
Žiemos sezonu iš Vilniaus bus skraidoma 19 krypčių
http://www.delfi.lt/news/economy/aut....d?id=38155707
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą ta Palanga aptarnauja? Juokingi srautai ir kol kas joklių perspektyvų. Vilnius plėstis turi galimybių taip pat. Pakilimo tako užtenka ir vieno (priešingai, nei teigiama, jog dėl to uostas greit pesieks galimybių ribą; daug daugiau lėktuvų aptarnaujantys oro uostai pasaulyje turi po vieną taką ir išsiverčia), o visokiems terminalams vietos pakankamai.
Comment
-
Parašė JohnŠiaip įdomumo dėlei, Londono Gatwick oro uostas su vienu taku aptranauja daugiau, kaip 30 milijonų keleivių.
Vienintelė priežastis, galinti stabdyti VNO plėtrą yra neadekvatus terminalas. O tako užteks bent artimiausiems 50 metų.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Na isvaziavimam taip, bet pagrindinis VNO minusas, kad takas tik 2,5 km ir nelabai yra kur ilginti, na gal dar iseitu kaip nors iki 3 km bent isspaust, arba dali sodu nupirkt ir iki 3,3 km, kad kaip ir Kaune ar tam paciam Gatwick'e..Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNa isvaziavimam taip, bet pagrindinis VNO minusas, kad takas tik 2,5 km ir nelabai yra kur ilginti, na gal dar iseitu kaip nors iki 3 km bent isspaust, arba dali sodu nupirkt ir iki 3,3 km, kad kaip ir Kaune ar tam paciam Gatwick'e..Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Parašė JohnKol kas nereikia, bet niekas nežino, kas bu ateityje. Šioks toks strategiškas požiūris ir vizija yra reikalingi. VNO jau pasimokė, ką reiškia, neturėti jokios ateities vizijos... tai apskritai Lietuvos problema. 3000m takas yra reikalingas bet kokiu atveju.Paskutinis taisė Al1; 2010.11.06, 16:57.
Comment
Comment