Pritariu Didmiesciui. Nors man tokiu drastisku momentu nera teke patirti, bet is VNO, kaip Lietuvos "vartu" galima tiketis daugiau. Ir isvaizdos ir aptarnavimo srity. Ir tai ne mano ismislai, o ivairiu biciuliu is uzsienio komentarai. Beja nera skirtumo ar komentuoja koks jankis, ar, tarkim, bulgare. Visi, kas ilgiau gyvene vakaruose ir iprate prie tam tikro aptarnavimo lygio, patiria nedideli salta dusa kai issilaipina VNO. Mano manymu is viso butu geriau pagrindini Lietuvos oro uosta perkelti i KUN, pastatyti modernu, jauku terminala ir visus lapsardokus is aptarnaujancio personalo ismustruoti gerai kalbeti angliskai ir sypsotis, kaip prisuktus.
Gerai pasakyta!!! Man irgi geriau dirbtine sypsena iki kruminiu, negu nuosirdus "smugis i snuki" Norint, kad vakarieciu apsilankymas Lietuvoje vis daznetu, verkiant reikia pradeti vykdyti atitinkamas reformas!!!
Tarptautiniame Vilniaus oro uoste prasidėjo naujo terminalo statybos.
Konkursą laimėjusios bendrovės „YIT Kausta“ darbininkai ruošia teritoriją būsimo pastato pamatams.
Kitą pirmadienį čia planuojama įbetonuoti simbolinę kapsulę.
Naujasis terminalas bus skirtas tiek Šengeno zonos šalių, tiek išorės reisų keleiviams.
Pabaigus jo statybą, Vilniaus oro uostas galės aptarnauti gerokai daugiau keleivių nei šiuo metu. Keleivių skaičius galėtų ūgtelti nuo 800 tūkstančių iki 3 milijonų per metus.
Su terminalo statybą vykdančia bendrove pasirašyta 97 milijonų litų vertės sutartis. Darbai finansuojami paėmus banko paskolą.
Dar 20 milijonų litų pasienio kontrolės punktams įrengti skirs Europos Sąjungos fondai.
Terminale – daugiau erdvės
Naujo terminalo projektą sukūrė architektai Romas Kučinskas ir Leonardas Vaitys.
Projekto autoriai turėjo atsižvelgti į griežtus skrydžių saugos reikalavimus.
Naujajame terminale keleiviai bus tikrinami ypač nuodugniai.
Jiems teks praeiti ne pro vieną, bet pro du kontrolės ruožus.
Į Šengeno šalis vykstantys keleiviai bus atskirti nuo vykstančiųjų už šios zonos ribų.
Pasak L.Vaičio, terminalo pastatas bus šiek tiek didesnis, negu planuota anksčiau.
Vadovaujantis padidintais komforto reikalavimais, jo bendras plotas nuo planuotų 9600 kvadratinių metrų išplėstas iki 16 tūkst. kvadratinių metrų.
Šios statybos – paskutinis oro uosto plėtros etapas. Jos baigsis 2007 spalį, kai Lietuvoje jau galios Šengeno sutartis.
Pastatą uždengs stiklu
Kartu su naujojo terminalo statyba planuojama rekonstruoti ir senąjį pastatą.
Šiuo metu ruošiami dokumentai viešiesiems pirkimams.
Sovietmečiu statytą oro uosto pastatas pagal architektų projektą bus uždengtas stiklu.
Po juo liks daug autentiškų detalių, kurios bus matomos iš išorės. Pastato viduje bus išgriautos kelios pertvaros ir keleiviams atverti iki šiol nenaudoti pastato sparnai.
L.Vaitys tikino, kad šie darbai truks neilgai – jiems užteks pusmečio.
Projektuotojai sukūrė ir priešais senąjį terminalą esančios aikštės sutvarkymo projektą. Tačiau apie šios teritorijos sutvarkymą kol kas nekalbama.
Džiugios naujienos Ypač malonų kad padidino bendrą terminalo plotą
Tik terminas iki 2007 m. spalio atrodo nerealiai, kad dėl tokių tempų nenukentėtų kokybė.
Taip visada rašoma kai vykdoma didelė ar daug kainuojanti rekonstrukcija ar išplėtimas. Matyt tikisi, kad su tokiais pajėgumais užteks artimiausiems 5-10 metų, o kas bus vėliau - pamatysim. Dar reikia pasiekti bent 2- 2,5 mln. keleivių .
Įdomu kaip tavęs dėl saugumo nesuemė oro uosto policija Bet šiaip žiūriu viskas gerokai įsibegėjo....... ir dar bokštinį kraną pasistatė Tiesiog smagu kai tokiais tempais vyksta
Nesenai kalbėjau su žmogum iš bendrovės kuri pakankamai aktyviai dirba VNO. Pasak jo- rekonstrukcija yra niekinė ir nieko gero neduos. Vietų lėktuvų "parkavimuisi" padaugės, bet keleiviai ir toliau bus priversti niurkdytis po tas katakombas taip ir neturėdami normalios tranzito zonos kaip kituose oro uostuose. Nežinau... Laikas parodys
... keleiviai ir toliau bus priversti niurkdytis po tas katakombas taip ir neturėdami normalios tranzito zonos kaip kituose oro uostuose. Nežinau... Laikas parodys
Šiaip tai nėra ko labai džiūgauti dėl šios rekonstrukcijos (etapo), nes iš esmės nieko nepasikeis, ypač atvykstantiems keleiviams.
O kiek keleiviu skrido Kaune ir Palangoje per 1-a pusmeti? Nemanau, kad net sudejus VNO, KUN ir PLQ keleiviu augima (ne %, bet keleiviu skaiciu) gautume lygiaverti skaiciu RIX
Speju Talino augimas irgi sieka apie 30%...
Comment