Na ir Airbaltic šeštadieniais skraidys į Miuncheną, bet čia jau senos naujienos.
Į Amsterdamą vieną kartą per dieną kaip ir dabar. Tik iš Talino į Amsterdamą bus atskiras skrydis kitu lėktuvu, ne per Vilnių, dėl to vietų padaugės, lėktuve nesėdės estai.
Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?
Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?
Į Amsterdamą vieną kartą per dieną kaip ir dabar. Tik iš Talino į Amsterdamą bus atskiras skrydis kitu lėktuvu, ne per Vilnių, dėl to vietų padaugės, lėktuve nesėdės estai.
Taip, nesupratau aš to 'vietų padvigubėjimo' iš pradžių. Vienas rytinis skrydis į Amsterdamą, tik jau be estų :-)
Gal jau sena tema, bet nejudanti iš vietos. Kodėl VNO iki šiol nepasirūpina tiesioginiu autobusų susisiekimu su kitais Lietuvos miestais? Ar laiko save tiek svarbiu, kad visiems palieka susisiekimu pasirūpinti patiems, kad koks šimtas kitas keleivių visai nesvarbūs, buvę nebuvę? Esą užtenka ir vilniečių ar jų svečių. O gal save laiko tik absoliučiai vietinės reikšmės, kuris kitiems neturi ko pasiūlyti?
Teisiog valdininkėliai antiek atitrūkę nuo realybės, kad mano, jog Lietuvoje visi automiobilius turi ir gali atvykti ar atvežti.
O iš tiesų tai ne oro uosto problema o visos Lietuvos keleivinio transporto politikos problema. Nėra intermodalumo, tik jo fragmentai.
Lietuvoje keleivius turėtų skraidinti nauja skrydžių bendrovė „Baltic aviation systems“ (BAS), kurios akcininkas yra bendrovės „airBaltic“ prezidentas ir akcininkas Bertoltas Flickas. Skrydžius ši bendrovė turėtų pradėti kitų metų balandį.
„Susisiekimo ministerija pritaria ir vertina iniciatyvą kurti naują kompaniją Lietuvoje, kuri ateityje skraidins keleivius. Lietuvos aviacinė rinka buvo ir yra atvira naujoms kompanijoms. Naujos kompanijos atsiradimas reiškia investicijas ir darbo vietas Lietuvos ekonomikoje, taip pat ji užtikrins platesnes galimybes piliečiams pasiekti Europos ir ne tik jos miestus“, – pirmadienio spaudos konferencijoje sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Tvirtinama, kad šios bendrovės bazinis oro uostas bus Tarptautinis Vilniaus oro uostas.
Kaip spaudos konferencijoje sakė naujosios bendrovės vadovas Kristianas Kirchheineris, bendrovė rinkoje konkuruos žemomis kainomis, patraukliomis kryptimis. Jo teigimu, iš Vilniaus balandį turėtų prasidėti skrydžiai į Dubliną, Londoną, Paryžių, Maskvą, Varšuvą, Maljorką, Romą, Atėnus, Stambulą, Antaliją, Hurgadą, Larnaką.
BAS bus „airBaltic“ lojalumo programos „BalticMiles“ nare.
delfi
kodel niekas, bent vasaros laiku nesugalvoja skrydziu i pietu Ukraina
Kaip spaudos konferencijoje sakė naujosios bendrovės vadovas Kristianas Kirchheineris, bendrovė rinkoje konkuruos žemomis kainomis, patraukliomis kryptimis. Jo teigimu, iš Vilniaus balandį turėtų prasidėti skrydžiai į Dubliną, Londoną, Paryžių, Maskvą, Varšuvą, Maljorką, Romą, Atėnus, Stambulą, Antaliją, Hurgadą, Larnaką.
Ir kiek iš šių krypčių bus naujos, t.y. dabar šiomis kryptimis jokia esanti aviakompanija neskraido?
Arba tai tikrai purvini AirBaltic'o žaidimėliai arba laaaaabai jau "vyarslynykyšku" postsovietiniu verslo stiliumi dvelkiantis bandymas užsiimti skrydžių verslu.
Tai kad latvių valdžia svaidosi griausmais, kad su Flicku bus 'rimtas pokalbis". Nes jie šitą naują įmonę mato kaip konkurentą airbaltic'ui.
Latviai jau deda į kelnes. Pirmas straipsnis apie tai jų delfyje.
Latviai ir lietuviai šias prasme vienodi, jie mėgsta požiūrį "visi jie vagys". Ir abu varo ant Flicko, tik iš priešingų pozicijų.
Man dar patiko versija, kad visas šitas maskaradas susijęs su artėjančiais rinkimais Latvijoje - ir tuo siekiama parodyti, kad dabartinis Latvijos transporto ministras nesusidoroja su savo darbu (nesuvaldo valstybei priklausančio airbaltic).
Также президент airBaltic указал, что латвийская авиакомпания будет развиваться, как и прежде. Он также отметил, что, в том случае, если в Риге не будет нового терминала, центр балтийской авиации переместится в Вильнюс.
Stai ka pasake dar Jei latviai nepastatys terminalo, rigos oro uosto laukia liudnas likimas
Comment