Nu cia gerai jie sugalvojo. O ir kainos ziauriai mazos.
Taip pat jie atnaujino skrydi i Barselona nuo Geguzes menesio ir skraidys du kart per savaite 4 ir 6 Rytais.
Taip, nuo gegužės 23 d. Star1 atnaujins skrydžius į Gironą (apie 100 km nuo Barselonos).
Star1 nuo kovo 28 d. skraidys Vilnius-Edinburgas du kartus per savaitę. Skrydis bus per naktį kaip ir reisai į Dubliną (vėlai vakare iš Vilniaus išskris, ankti ryte grįš į Vilnių). Prieš porą dienų paskelbtas Airbaltic skrydis į Mančesterį irgi bus tokiu tvarkaraščiu.
Star1 bilietai jau parduodami mažomis kainomis (99 Lt pirmyn, 124 Lt atgal).
vos nuo kėdės nenuvirtau nuo šios naujienos
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
"Star1 Airlines" vasaros sezono metu didina krypčių skaičių
[2010-01-28]
Lietuviška pigių skrydžių bendrovė "Star1 Airlines" vasaros sezono metu siūlo keliauti jau penkiais maršrutais iš Vilniaus. Bendrovė pristato Edinburgo kryptį, tęsia tiesioginius skrydžius į Londoną ir Milaną bei atnaujina sezoninius reisus į Dubliną ir Žironą (Barselona). Vasaros sezono bilietų prekyba jau prasidėjo.
Bendrovės vadovo Martyno Laivio teigimu, stiprėjančios pozicijos rinkoje bei gausėjantis nuolat "Star1 Airlines" besirenkančių keliautojų skaičius sąlygoja bendrovės siūlomų skrydžių krypčių skaičiaus augimą.
"Nuolat didėjanti mūsų užimama rinkos dalis bei augantys keleivių srautai leidžia "Star1 Airlines" vis labiau įsitvirtinti kaip vienintelei lietuviškai pigių skrydžių bendrovei ir planuoti maršrutų bei paslaugų plėtrą. Esame įsitikinę, jog žemos skrydžių kainos, derinamos su aukšta paslaugų kokybe bei individualiu dėmesiu kiekvienam klientui suteikia mums tvirtas konkurencines pozicijas", - pasakoja M. Laivys.
Į Edinburgą "Star1 Airlines" pradės skraidyti nuo kovo 28 d. ketvirtadieniais ir sekmadieniais (nuo gegužės 7 d. – penktadieniais ir sekmadieniais), į Žironą – nuo gegužės 23 d. ketvirtadieniais ir sekmadieniais. Reguliarūs reisai į Milaną bus tęsiami pirmadieniais ir penktadieniais. Į Dubliną nuo gegužės 29 d. bendrovė skraidins antradieniais, ketvirtadieniais ir šeštadieniais. Tuo tarpu į Didžiosios Britanijos sostinę Londoną "Star1 Airlines" nuo balandžio 29 d. skraidys šešis kartus per savaitę – kasdien, išskyrus šeštadienį, o iki tol – penkis kartus: pirmadieniais, antradieniais, trečiadieniais, penktadieniais ir sekmadieniais.
Bilietų kainos į Edinburgą su visais mokesčiais prasidės vos nuo 99 litų, į Londoną ir Milaną - nuo 149 litų, tuo tarpu skrydžių bilietai į Žironą ir Dubliną kainuos nuo 199 litų.
Kaip ir iki šiol, bendrovė neims mokesčio už bagažą – vienas ne daugiau 20 kg sveriantis lagaminas bus gabenamas nemokamai. "Tai itin aktualu mūsų klientams, keliaujantiems tiek verslo, tiek poilsio tikslais. Nemokamas bagažas bei registracija skrydžiui yra vienas mūsų pranašumų, sumažinantis kiekvieno keliaujančiojo kaštus", - sako "Star1 Airlines" vadovas.
Kaip ir buvo planuota, vasaros sezono metu savo reguliariųjų ir užsakomųjų skrydžių programą "Star1 Airlines" vykdys dviem orlaiviais.
Pasirodo reikia tik noro ir is gimines kolukio galima padaryti tarptautini oro uosta.
Atliko keleiviu apklausa, isiaiskino srautus, paskelbe konkursa, atrinko 3 imones. Deja jos tarpusavyje susitare ir toliau kainas laiko. Vargu ar konkurencijos tarybai pavyks irodyti susitarima, gal oro uostas gali paskelbti konkursa is naujo ir pats nustat maksimalius ikainius?
Deja jos tarpusavyje susitare ir toliau kainas laiko. Vargu ar konkurencijos tarybai pavyks irodyti susitarima, gal oro uostas gali paskelbti konkursa is naujo ir pats nustat maksimalius ikainius?
Nebūtina įrodinėti susitarimo, suderintus veiksmus paprasčiau pagrįsti. Juolab, kad iš akies net tai matos.
Na, oro uostas neturi jokių teisių nustatyti įkainių, apskritai taksi paslaugų kainos nėra reguliuojamos, taigi.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
... taigi taksistui paprasius 50 litu nuvaziavus nuo oro uosto iki lazdynu reikia duoti jam i liuli.
Na matai, čia jau prasideda kariukas mažas, kuris neaišku kaip gali baigtis. Taksistai juk turi daug draugų taksistų, plius visokių balionėlių ir pan. Juk gyvenimas diktuoja.
Kitas dalykas yra tiesiog atsargiai elgtis. Tarkim, prieš pradedant važiuot paklaust koks tarifas. Ir tik nereik parintis ką pagalvos merga apie tokį taupų berną
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
yra vilniaus kaina ir ner cia ko issidirbinet. tas pasiteisinimas kad atseit uostas praso uz vieta moket isvis nesuprantamas - uoste daugiau klientu - maziau prastovu vat ir moki uz vieta.
yra vilniaus kaina ir ner cia ko issidirbinet. tas pasiteisinimas kad atseit uostas praso uz vieta moket isvis nesuprantamas - uoste daugiau klientu - maziau prastovu vat ir moki uz vieta.
Šiaip tai visokių yra variantų kovoti su plėšikaujančiais taksistais. Pvz., Žironos ir Stockholmo Skavsta oro uoste kabo lentelės, kur tiesiog išvardinta, kiek maždaug kainuoja taksi į vieną ar kitą miestą. Tai vat užtektų pakabinti lentelę "Old Town - 60 - 200 Lt." ir kitą lentelę su telefono numeriais ir 15 - 20 Lt., nu ir nebereiktų jokių konkurencijos tarnybų anei žodžių karų su taksi firmomis.
Šiaip tai visokių yra variantų kovoti su plėšikaujančiais taksistais. Pvz., Žironos ir Stockholmo Skavsta oro uoste kabo lentelės, kur tiesiog išvardinta, kiek maždaug kainuoja taksi į vieną ar kitą miestą. Tai vat užtektų pakabinti lentelę "Old Town - 60 - 200 Lt." ir kitą lentelę su telefono numeriais ir 15 - 20 Lt., nu ir nebereiktų jokių konkurencijos tarnybų anei žodžių karų su taksi firmomis.
Malaizijoje su situo kovojama dar kitaip: aerouoste yra nedidelis "kioskelis" kur pasakai kur nori vaziuot, tau pasako kaina, susimoki, gauni bilieteli kuri veliau atiduodi taksistui. Gaunasi kazkiek brangiau nei pagal taksometra nuveztu saziningas taksistas bet gerokai pigiau nei "turisto" tarifas pas vietinius sukcius, nesvarbu su taksometru ar be.
Sprendimas zinoma nera idealus, nes "kioskelis" teoriskai gali piktnaudziaut. Beigi taksi firmos gali ji boikotuot.
Bet jei ji islaiko aerouostas kuriam aktualu patenkinti keleiviai (beigi nedidelis pelnas uz kioskelio darba), o miestas susirupines patenkintais turistais, tai yra pakankamai svertu kad priverst taksi firmas zaisti pagal taisykles.
Comment