Paziurek kokia to "Kauno" populiacija, kokius keleiviu srautus daro ir kas i ta "Kauna" skraido... Tiksliau pasakius Vilniaus TOU net neturetu tureti teises lygintis su Bremeno TOU... bet ka as norejau pasakyti, kad belenkokia kompanija geriau ten skraidys, kur mokesciai pigesni ir siaip zmones pinigingesni, negu i dievo uzmirsta uzkampi, kur lupikaujama ir dar nesi garantuotas ar bus keliaujanciu...
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Aš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?
Paziurek kokia to "Kauno" populiacija, kokius keleiviu srautus daro ir kas i ta "Kauna" skraido... Tiksliau pasakius Vilniaus TOU net neturetu tureti teises lygintis su Bremeno TOU... bet ka as norejau pasakyti, kad belenkokia kompanija geriau ten skraidys, kur mokesciai pigesni ir siaip zmones pinigingesni, negu i dievo uzmirsta uzkampi, kur lupikaujama ir dar nesi garantuotas ar bus keliaujanciu...
Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
Rašant "Kaunas" turėta omeny Brėmenas
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Va toks straipsnelis yra siandien delfi.lt
Jei kas ziures video, ar gali pasakyti ka girdi toje vietoje, kai kalbama apie lakunu poilsio kambari?
Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas
Aš tai kampą suprantu paprastai: jei Ryanair skraido, tai oro uostai panašiais principais tvarkos. Nes anie, kaip žinia, labai jautrūs "šiltom" sąlygom
O kokį matematinį modelį ar taip kokį gudrų (man nesuprantamą daugmaž) dalyką sugalvojus, gal galima būtų pamatyt, kokie srautai esmoje ekonominėje situacijoje būtų esant nuliniam mokesčiam lėktuvui ir keleiviui?
bepigu spelioti, bet kaip Vilniui, jeigu taip atsitiktu esant siai situacijai tai kaip minimum 30% skridziu padidejimas mano nuomone turetu buti
Apie Ryanair, daugelyje oro uostu Ryanair turi atskirus savo terminalus, tiksliau tos pigios linijos. Bremeno atveju Ryanair irgi turi atskira terminala su kitom pigenom, ir jom mokesciai dar kiti jauciu, o likusios skraido jau i normalu greta esanti uz kokiu 50 metru
Kažin kodėl Kaunas kabutėse? Jei turimas omeny oro uostas, tai garantuoju, kad jame populiacijos tikrai nėra, nes niekas negyvena. O skraido tokie patys žmonės ir skraido jų nemažai, pagal trečiojo ketvirčio duomenis, lyginant tik reguliarius reisus, nes kitokių Kaune beveik nėra, Kaune skrido tik dvigubai mažiau keleivių nei Vilniuje. Aišku, neskrido tie, kuriems būtina biznio klasė, ypač kuriems būtina dėl pasipūtimo.
Na taip, tau geriau žinoti. Tikrai skraido dėl pasipūtimo.
Na taip, tau geriau žinoti. Tikrai skraido dėl pasipūtimo.
Sakyčiau, skraido verslo klase ne dėl pasipūtimo, bet dėl to, kad turi pinigų. Kam jiems sėdėt šalia kaimiečių, jei gali sėdėt šalia rafinuotų ir suktų verslininkų Kažkaip Linco išsireiškimas nelabai korektiškas (gal pavydas?).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Pirmasis keleivis iš Vilniaus oro uosto prieš 55 metus vyko į Maskvą
Nes as girdziu lakunas-milijonierius??? Viktoras Kiseliovas
Manau, žodis milijonierius paminėtas kitame kontekste — tikriausiai lakūnas praleido daugiau nei milijoną valandų ore pilotuodamas keleivinius orlaivius.
Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?
Sakyčiau, skraido verslo klase ne dėl pasipūtimo, bet dėl to, kad turi pinigų. Kam jiems sėdėt šalia kaimiečių, jei gali sėdėt šalia rafinuotų ir suktų verslininkų Kažkaip Linco išsireiškimas nelabai korektiškas (gal pavydas?).
Tokia klasė egzistuoja dėl komforto pasiūlos, o ne tam kad žmonės rodytų, kiek pinigų turiu. Pagal tokią logiką, kas važinėja MB S klase ar Lexus irgi puikuojasi savo turtais prieš tą, kuris važinėja VW Passat (nors galbūt "racijos" tame yra). Na nežinau kitų motyvų, bet aš turėjau pvz pasirinkti galimybę už papildomus $ (tai nebuvo super didelis skirtumas) upgreidintis savo klasę iš ekonominės į verslo skrendant iš JFK į Šopeną, ir buvo gaila, jog to nepadariau - nes neteko pamiegoti bent tas 9h. per tas 23-25 valandas praleistas ororuostuose ir lėktuvuose. Na o kas sugeba pasigirti, jog skraido pirma ar verslo klase - tas tuščias žmogus yra, tikriausiai.
Manau, žodis milijonierius paminėtas kitame kontekste — tikriausiai lakūnas praleido daugiau nei milijoną valandų ore pilotuodamas keleivinius orlaivius.
Beje, man kaip istorikui, labai įdomu sužinoti kas dabartinio TVOU vietoje buvo iki 1932m.? Nejaugi civilinis susisiekimas Vilnius-Varšuva 1920m.-1932m. vyko tik traukiniais ir arkliais?
Traukiniu tais laikais buvo daug greičiau negu dabar.
O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)
Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
Traukiniu tais laikais buvo daug greičiau negu dabar.
O šiaip būtų labai įdomu kada panagrinėti prieškarinius lėktuvų maršrutus. Tarkim iš Kauno tikrai galima buvo skristi į Rygą (kažkur neseniai skaičiau perspausdintą kažkokio užsieniečio prieškarinės kelionės aprašymą, ten daug įdomių dalykų buvo, kad atskrido į Klaipėdą, iš Klaipėdos į Kauną nuvažiavo naktiniu traukiniu, iš Kauno skrido į Rygą ir pan.)
Turiu 1936 metų Lietuvos transporto tvarkaraščių knygelę, ten yra reisai iš Kauno į Berlyną per Karaliaučių ir į Maskvą per Velikije Luki. Dabar po ranka tos knygelės neturiu, bet atrodo buvo ir į Helsinki per Rygą. Krenta į akis, kad bilietai buvo be galo brangūs. Kiek žinau, 1938 pradėti vietiniai skrydžiai iš Kauno į Palangą.
Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
Na toks tipas pats "mūžikas" yra, bet ne verslo klasė kalta juk. Vieniems žmonėms galbūt to reikia dėl vienų ar kitų priežasčių; gal žmonės sau gali tai leisti (už savo pinigus) ir mėgsta komfortą bei ramybę.O su pastariesiais kaip supratau kurie mėgsta komfortą už mokesčių mokėtojų pinigus, vardan savo markės parodymo, o ne dėl būtinybės - net neturėčiau nieko pasakyti tokiems, tik kaip nutekinti gražiai tokią info į žiniasklaidą/purvasklaidą...
Aš nekalbu apie verslo klasę transatlantiniuose skrydžiuose, ten ji tikrai prasminga, bet Europoje to tikrai nebūtina. Žinau atvejų, kai prieš porą metų už valdiškus pinigus buvo skrendama tiesiog pasipuikuojant. Nesu kilęs iš bajorų, tad šlykštokai atrodo tokie pasisakymai, kad tegul pigiais skrydžiais skrenda mužikai, o mes, kilmingieji, skrisim tik brangiom kompanijom ir gal biznio klase.
Ale ir Europoj patogu:
(tiesa čia aš tą 2A vietą internetiniu checkinu gavau, o ne brangų bilietą pirkdamas)
Turiu 1936 metų Lietuvos transporto tvarkaraščių knygelę, ten yra reisai iš Kauno į Berlyną per Karaliaučių ir į Maskvą per Velikije Luki. Dabar po ranka tos knygelės neturiu, bet atrodo buvo ir į Helsinki per Rygą. Krenta į akis, kad bilietai buvo be galo brangūs. Kiek žinau, 1938 pradėti vietiniai skrydžiai iš Kauno į Palangą.
Dėkui. Ir tikslesni tvarkarščiai ir maršrutai labai įdomu būtų.
Comment