Parašė Vytautas_LT
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
-
John, jusu samone suzalojo statybininkai arba vaikai(oro uostu vystymo studijos autoriai).
Sitam takui nieko netruksta, o jei reiketu aptarnauti 800 lektuvu (atskridimas-isskridimas) per diena (18val),reiketu irangti pora greituminiu vairavimo taku.
p.s dabar Vilniuj kazkur apie 50 movements per day
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąSituaciją labai gerai iliustruoja pati fotografija: nei vieno besileidžiančio, kylančio lėktuvo. Kai kituose uostuose eilutė laukia prie tako.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąŽmogau, nuotrauka daryta iš oro baliono..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTai ką? Už kadro galėjo likti kylantis ar besileidžiantis lėktuvas.
Comment
-
Parašė AnD Rodyti pranešimąKur nors virš Nemenčinės tikrai galėjo būti. Bet aš kalbu apie tai, kas vaizduojama nuotraukoje, o ne už jos.
jei labai tiksliai apie 21 val vienas fokkeris praskrido
Paskutinis taisė xxl; 2009.07.17, 08:57.Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com
Comment
-
Aga, labai faina buvo, paprašėm uždegti šviesas ir uždegė, grožėjomės, kol kirtom tūptynę Tiesa, kol šviesu, ne taip įspūdingai atrodė, kaip būtų bent jau prietemoj.
O šiaip tai VNO yra kvalifikuoti specialistai. Nepalyginsi su Kaunu, kur nori uždrausti skristi balionui vien todėl, kad lėktuvas bus už 30 min
VNO įpratę minučių tikslumu derint reikalus, o mes skrisdami balionais įpratę, kad gaunam komandą laikytis minimalaus aukščio ir lėktuvas pravaro virš galvų, arba kilti į 1.5 km, ir lėktuvas praeina po mumis.
Vien ko vertas liepos 5d berods skrydis, kai kirtom taką pietinėje jo dalyje - maždaug 1 km aukštyje, o tuo metu pakilo Jurgis Kairys ir darė piruetus visai šalia - maždaug virs Nemėžio.
Tai tiek, reziumė - alles normalles
P.S. Pora foto iš oro:
http://picasaweb.google.com/ramasn/2...krydisBalionu#
Parašė xxl Rodyti pranešimąRamiai. Lėktuvų nebuvo nei vieno nuo skrydžio pražios iki skrydžio pabaigos - o tai truko apie valandą tarp 20:06 ir 21:07. Girdėjosi visi oro baliono piloto ir VNO bokšto pokalbiai. Visiškas štilis. Su VNO bokštu buvo galima flirtuoti, o kai kirtome kilimo/tūpimo tako tiesiąją paprašėme kad įjungtu tako šviesas - įjungė paskiau dar pasiuntėmė linkėjimus AR JŪS ĮSIVAIZDUOJATE TOKĮ ATSIPALAIDAVIMĄ ORO UOSTE KURIS LABAI UŽIMTAS?
jei labai tiksliai apie 21 val vienas fokkeris praskrido
Atvaizdas
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąAga, labai faina buvo, paprašėm uždegti šviesas ir uždegė, grožėjomės, kol kirtom tūptynę Tiesa, kol šviesu, ne taip įspūdingai atrodė, kaip būtų bent jau prietemoj.
O šiaip tai VNO yra kvalifikuoti specialistai. Nepalyginsi su Kaunu, kur nori uždrausti skristi balionui vien todėl, kad lėktuvas bus už 30 min
VNO įpratę minučių tikslumu derint reikalus, o mes skrisdami balionais įpratę, kad gaunam komandą laikytis minimalaus aukščio ir lėktuvas pravaro virš galvų, arba kilti į 1.5 km, ir lėktuvas praeina po mumis.
Vien ko vertas liepos 5d berods skrydis, kai kirtom taką pietinėje jo dalyje - maždaug 1 km aukštyje, o tuo metu pakilo Jurgis Kairys ir darė piruetus visai šalia - maždaug virs Nemėžio.
Tai tiek, reziumė - alles normalles
P.S. Pora foto iš oro:
http://picasaweb.google.com/ramasn/2...krydisBalionu#
Comment
-
Nieko neesu prieš Kauną. Tiesiog Kauno oro uoste nėra turbūt tiek įpratę prie intensyvaus eismo, todėl ir jaučiasi ryškiai per didelė atsarga. Ar tai kvalifikacija, ar patirtis - čia jau žodžių žaismas Intensyvėjant skrydžiams iš Kauno, tas irgi pasitaisys. O pateikiau realų pavyzdį, nematau jokios priežasties piktintis.
Parašė Andrr Rodyti pranešimąAš nesu kaunietis, bet kodėl čia tau užkliuvo Kaunas, atseit ten dirba ne kvalifikuoti specialistai? Kodėl keli tarpusavio supriešinimą, kam to reikia? Beje, tikslumas minutėmis nėra aukštas, geriau pasidomėk, kaip dirba užsienio tarp. orouostai. Taikos.
Comment
-
Star1 žiemos tvarkaraštis
Star1 po truputį pradeda pardavinėti skrydžius žiemos sezonui. Kol kas su klaidomis - skrydžių paieškoje negalima pasirinkti 2010 metų, sekančių metų skrydžius kol kas galima pasiekti tik per nuorodą "Kitas skrydis" paieškos rezultatuose.
Taigi iki Naujų metų į Londoną bus skraidoma kaip ir dabar 4 kartus per savaitę, po Naujų metų skrydžių daugės - skraidys 6 kartus per savaitę (neskris šeštadieniais). Daugeliu dienų šiuo metu bilietai pigesni nei pas Ryanair.
Į Dubliną kol kas numatyti tik keli skrydžiai kalėdiniu laikotarpiu. Vėlgi, kadangi bilietai sunkiai pasiekiami, kainos kol kas nėra baisios.
Kitų krypčių kol kas parduodamų nėra. Bet yra visokių gandų, kad gal dar bus ir kitų krypčių, ir daugiau skrydžių į Dubliną.
Šiaip keista, kad didanamas skrydžių į Londoną skaičius. Vasarį, kovą turėtų būti sunku rasti keleivių į Lononą užpildyti 18 Ryanair, 7 AerLingus ir dar 6 Star1 savaitinius reisus.kaip?
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNieko neesu prieš Kauną. Tiesiog Kauno oro uoste nėra turbūt tiek įpratę prie intensyvaus eismo, todėl ir jaučiasi ryškiai per didelė atsarga. Ar tai kvalifikacija, ar patirtis - čia jau žodžių žaismas Intensyvėjant skrydžiams iš Kauno, tas irgi pasitaisys. O pateikiau realų pavyzdį, nematau jokios priežasties piktintis.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimątai kai mažai skrydžių tai iš kur bus pilnai pasiruošę, dėl to taip ir saugo lėktuvus ir jus pačius oreivius. Tik džiaugtis reiktų. Nes oro balionas tai ne lėktuvas kur norėjai ten pakilai kur nori į tą pusę ir skrendi. Nemanau kad išvis kas duotu jum skraidyti prie lėktuvų kelių kurnos užsienyje. Nieks gi nežino kas tam oro balione gal koks teroristas ar koks mirtininkas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąIšgerk raminančiųjų. Joks teroristas nesikėsins artimiausiu metu į jokį Lietuvos oro uostą — per mažas "navaras"...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment