Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
    klok argumentus, jei jau toks užtikrintas.
    Aš supratu, kad pavaldžių įmonių vadovybei toks ministras yra prastas, nes artimiausia ateitis nėra užtikrinta, o geras greičiausiai tas, su kuriuo pavyksta greitai susitarti ir toliau oro uostą valdyti kaip savo šeimos verslą ir girtis pelnu. Kai ministro paskirti nauji žmonės imsis realių darbų tada bus galima lyginti, kuris ministras buvo geresnis.

    Comment


      Parašė Artas Rodyti pranešimą
      dėl Butkevičiaus ir man teko girdėti nemažai gražių žodžių iš ministerijos darbuotojų.
      Geras darbuotojams, tai dar nereiškia, kad naudingas visuomenei.

      Comment


        Parašė deep'as Rodyti pranešimą
        Aš supratu, kad pavaldžių įmonių vadovybei toks ministras yra prastas, nes artimiausia ateitis nėra užtikrinta, o geras greičiausiai tas, su kuriuo pavyksta greitai susitarti ir toliau oro uostą valdyti kaip savo šeimos verslą ir girtis pelnu. Kai ministro paskirti nauji žmonės imsis realių darbų tada bus galima lyginti, kuris ministras buvo geresnis.
        ne vadovybei prastas, o tiesiog atima įrankius ir lėšas tai vadovybei mokėt savo darbuotojams atlyginimus. ne paslaptis, kuri darbuotojų grandis labiausia kenčia. ir man labai kyla klausimas - kodėl dabartinis ministras taip koncentruojasi į lietuvos aviavežėjo problemas. sutinku, kad galbūt tai pati aktualiausias ir neišspręstas šiandienos klausimas. bet tai mes dar turim geležinkelius, automobilių kelius - kas yra daug aktualiau eiliniam LR piliečiui. ir jei tu manai, kad ministras tai rengiasi imti domėn, tai aš iš visos širdies tikiuosi, kad tavo žodžiai - dievui į ausį. bet kai pažiūriu (ir pasiklausau) ministro kalbų ir veiksmų, tai nuomonė peršasi tokia: už uždarų durų priiminėt sprendimus yra mafijos metodai. arba nemokšiškumas.

        Comment


          Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
          ne vadovybei prastas, o tiesiog atima įrankius ir lėšas tai vadovybei mokėt savo darbuotojams atlyginimus. ne paslaptis, kuri darbuotojų grandis labiausia kenčia. ir man labai kyla klausimas - kodėl dabartinis ministras taip koncentruojasi į lietuvos aviavežėjo problemas. sutinku, kad galbūt tai pati aktualiausias ir neišspręstas šiandienos klausimas. bet tai mes dar turim geležinkelius, automobilių kelius - kas yra daug aktualiau eiliniam LR piliečiui. ir jei tu manai, kad ministras tai rengiasi imti domėn, tai aš iš visos širdies tikiuosi, kad tavo žodžiai - dievui į ausį. bet kai pažiūriu (ir pasiklausau) ministro kalbų ir veiksmų, tai nuomonė peršasi tokia: už uždarų durų priiminėt sprendimus yra mafijos metodai. arba nemokšiškumas.
          Nieko nuostabaus tokiomis krizės sąlygomis mažinami atlyginimai, o jeigu dar atima įrankius išsimokėti įvairius priedus tai reikia pagirti. Masiulio kalbose įžvelgiu sveiką logiką, o veiksmai pasimatys vėliau.

          Comment


            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
            Nieko nuostabaus tokiomis krizės sąlygomis mažinami atlyginimai, o jeigu dar atima įrankius išsimokėti įvairius priedus tai reikia pagirti. Masiulio kalbose įžvelgiu sveiką logiką, o veiksmai pasimatys vėliau.
            matau nieko nežinai. kalba eina ne apie sumažintus atlyginimus ir įvairius priedus - čia krizės sąlygomis biudžetininkai negali patys rinktis ar spręst. kalba eina apie neatsiskaitymą už kelių tiesimo ir priežiūros darbus, po pusmetį ir ilgiau. ir meluoja viešai, kad atsiskaitė, o iš tiesų ne. įsivaizduok situaciją: paimkime pavyzdžiu tarkim "Klaipėdos regiono kelius". jiems pavesta šiais metais tokia ir tokia kelių priežiūra, valstybinės reikšmės n km tiesimas, tiek ir tiek žvyrkelių asfaltavimas ir tt. o valstybinė skola už praeitus metus nebus sumokėta ir naujo finansavimo turbūt nebus (tikriausia bus bet nepakankamas). tai atsakyk man - ar tai yra įmanoma? ir masiškai bus atleidžiami eiliniai darbuotojai, nes pinigų algoms nėra, darbai be finansavimo irgi nevyks.

            tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.

            Comment


              Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
              matau nieko nežinai. kalba eina ne apie sumažintus atlyginimus ir įvairius priedus - čia krizės sąlygomis biudžetininkai negali patys rinktis ar spręst. kalba eina apie neatsiskaitymą už kelių tiesimo ir priežiūros darbus, po pusmetį ir ilgiau. ir meluoja viešai, kad atsiskaitė, o iš tiesų ne. įsivaizduok situaciją: paimkime pavyzdžiu tarkim "Klaipėdos regiono kelius". jiems pavesta šiais metais tokia ir tokia kelių priežiūra, valstybinės reikšmės n km tiesimas, tiek ir tiek žvyrkelių asfaltavimas ir tt. o valstybinė skola už praeitus metus nebus sumokėta ir naujo finansavimo turbūt nebus (tikriausia bus bet nepakankamas). tai atsakyk man - ar tai yra įmanoma? ir masiškai bus atleidžiami eiliniai darbuotojai, nes pinigų algoms nėra, darbai be finansavimo irgi nevyks.

              tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.
              padėjėjėjėjai čiamodančikus prikimštus pinigų po pažastim paspraudę laiko užsirakinę nesuprasdami kas vyksta

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Geras darbuotojams, tai dar nereiškia, kad naudingas visuomenei.


                dirba ministerijoje, tai dar nereiskia, kad ieško naudos tik sau, nebukime taip negatyviai nusiteike

                Comment


                  Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                  padėjėjėjėjai čiamodančikus prikimštus pinigų po pažastim paspraudę laiko užsirakinę nesuprasdami kas vyksta
                  ministras iš savo pozicijos leidžia suprasti, kad būtent taip.

                  Comment


                    Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                    matau nieko nežinai. kalba eina ne apie sumažintus atlyginimus ir įvairius priedus - čia krizės sąlygomis biudžetininkai negali patys rinktis ar spręst. kalba eina apie neatsiskaitymą už kelių tiesimo ir priežiūros darbus, po pusmetį ir ilgiau. ir meluoja viešai, kad atsiskaitė, o iš tiesų ne. įsivaizduok situaciją: paimkime pavyzdžiu tarkim "Klaipėdos regiono kelius". jiems pavesta šiais metais tokia ir tokia kelių priežiūra, valstybinės reikšmės n km tiesimas, tiek ir tiek žvyrkelių asfaltavimas ir tt. o valstybinė skola už praeitus metus nebus sumokėta ir naujo finansavimo turbūt nebus (tikriausia bus bet nepakankamas). tai atsakyk man - ar tai yra įmanoma? ir masiškai bus atleidžiami eiliniai darbuotojai, nes pinigų algoms nėra, darbai be finansavimo irgi nevyks.

                    tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.
                    kad valstybe nevykdo savo isipareigojimu yra labai didele beda.

                    taciau, kelininkai turi galimybiu pasispausti is vidiniu rezervu, ne sventieji.

                    Comment


                      Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                      ministras iš savo pozicijos leidžia suprasti, kad būtent taip.
                      Kiek žinau valstybė yra gana stipriai įsiskolinus verslui, nors finansų ministras užvakar laidoj tai neigė ir tikino, kad visais atsiskaityta. Jei rangovai (tavo minėti kelininkai) dirbo pagal sutartis žinodami kiek valstybė yra tam skyrusi pinigų tuos pinigus ir gavo arba gaus (nuo atsiskaitymų iministerija neišsisuks), jei dirbo į priekį savo rizika tikėdami šviesiu rytojum, dabar turi bėdų.

                      Comment


                        Parašė Artas Rodyti pranešimą
                        kad valstybe nevykdo savo isipareigojimu yra labai didele beda.

                        taciau, kelininkai turi galimybiu pasispausti is vidiniu rezervu, ne sventieji.
                        jau įsivaizduoju kokį turi kelininkai pelną, kurį sėkmingai investavo ir gavo beprotišką grąžą, o dabar už tuos pinigus ties ir prižiūrės kelius. dar įsivaiduoju, kaip koks viršininkas skiria iš savo santaupų kokius 7 mln lt vieno kelio remontui, o kitas kokius 25 mln lt žiemos priežiūros tarnybai kelių barstymui.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Kiek žinau valstybė yra gana stipriai įsiskolinus verslui, nors finansų ministras užvakar laidoj tai neigė ir tikino, kad visais atsiskaityta. Jei rangovai (tavo minėti kelininkai) dirbo pagal sutartis žinodami kiek valstybė yra tam skyrusi pinigų tuos pinigus ir gavo arba gaus (nuo atsiskaitymų iministerija neišsisuks), jei dirbo į priekį savo rizika tikėdami šviesiu rytojum, dabar turi bėdų.
                          Lietuvos automobilių kelių direkcija nevykdo nei vieno darbo be ministro potvarkio, kaip ir negauna nei vieno lyšno lito tam darbui atlikti. bet situacija tokia, kad ministerija Lietuvos automobilių kelių direkcijai darbus dalina, o finansavimo neskiria.

                          Comment


                            Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                            Lietuvos automobilių kelių direkcija nevykdo nei vieno darbo be ministro potvarkio, kaip ir negauna nei vieno lyšno lito tam darbui atlikti. bet situacija tokia, kad ministerija Lietuvos automobilių kelių direkcijai darbus dalina, o finansavimo neskiria.
                            Tai baudžiava sugrįžo Ministras duoda darbų, bet neduoda pinigų nes slapčia tariasi arba nesupranta kas vyksta , o gal tiesiog tokiais būdais taupo, betkokiu atveju reiktų žinot kas ten iš tikrųjų vyksta, o anekdotai apie slaptus mafijų pasitarimus neįtikina

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              Tai baudžiava sugrįžo Ministras duoda darbų, bet neduoda pinigų nes slapčia tariasi arba nesupranta kas vyksta , o gal tiesiog tokiais būdais taupo, betkokiu atveju reiktų žinot kas ten iš tikrųjų vyksta, o anekdotai apie slaptus mafijų pasitarimus neįtikina
                              tai būtent aš tau ir siūlau pasidomėt kas vyksta.

                              Comment


                                Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                tai būtent aš tau ir siūlau pasidomėt kas vyksta.
                                būtinai pasidomėsiu

                                Comment


                                  Parašė ilestmort Rodyti pranešimą
                                  jau įsivaizduoju kokį turi kelininkai pelną, kurį sėkmingai investavo ir gavo beprotišką grąžą, o dabar už tuos pinigus ties ir prižiūrės kelius. dar įsivaiduoju, kaip koks viršininkas skiria iš savo santaupų kokius 7 mln lt vieno kelio remontui, o kitas kokius 25 mln lt žiemos priežiūros tarnybai kelių barstymui.

                                  dziaugiuosi kad pritariate manuo nuomonei, tikrai ne sventieji

                                  Comment


                                    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                    būtinai pasidomėsiu
                                    tik po to nepamiršk pabart manęs jei esu neteisus. arba savęs

                                    Comment


                                      šiaip po kai kurių Masiulio pareiškimų išlindo kito klano (uostininkų) ausys.
                                      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                      Comment


                                        Vilniaus oro uoste keleivių toliau mažėja

                                        Per vasario mėnesį tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) priėmė bei išleido 75 869 keleivius arba 42 proc. mažiau, nei 2007 m. tą patį mėnesį mėnesį (130 242). Skrydžių aptarnauta 1 455 arba 49 proc. mažiau, nei 2007 m. vasarį (2 848). Per paskutinį žiemos mėnesį TVOU aptarnavo mažiau orlaivių skrydžių bei keleivių, nei ir š.m. sausį (1 779 skrydžiai bei 93 163 keleiviai)...
                                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=20808240

                                        Comment


                                          Nuomonė: ar Lietuvoje reikia statyti naują oro uostą?
                                          http://www.alfa.lt/straipsnis/102622...09-03-04_17-17

                                          Comment

                                          Working...
                                          X