Parašė ilestmort
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė Artas Rodyti pranešimądėl Butkevičiaus ir man teko girdėti nemažai gražių žodžių iš ministerijos darbuotojų.
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąAš supratu, kad pavaldžių įmonių vadovybei toks ministras yra prastas, nes artimiausia ateitis nėra užtikrinta, o geras greičiausiai tas, su kuriuo pavyksta greitai susitarti ir toliau oro uostą valdyti kaip savo šeimos verslą ir girtis pelnu. Kai ministro paskirti nauji žmonės imsis realių darbų tada bus galima lyginti, kuris ministras buvo geresnis.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąne vadovybei prastas, o tiesiog atima įrankius ir lėšas tai vadovybei mokėt savo darbuotojams atlyginimus. ne paslaptis, kuri darbuotojų grandis labiausia kenčia. ir man labai kyla klausimas - kodėl dabartinis ministras taip koncentruojasi į lietuvos aviavežėjo problemas. sutinku, kad galbūt tai pati aktualiausias ir neišspręstas šiandienos klausimas. bet tai mes dar turim geležinkelius, automobilių kelius - kas yra daug aktualiau eiliniam LR piliečiui. ir jei tu manai, kad ministras tai rengiasi imti domėn, tai aš iš visos širdies tikiuosi, kad tavo žodžiai - dievui į ausį. bet kai pažiūriu (ir pasiklausau) ministro kalbų ir veiksmų, tai nuomonė peršasi tokia: už uždarų durų priiminėt sprendimus yra mafijos metodai. arba nemokšiškumas.
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąNieko nuostabaus tokiomis krizės sąlygomis mažinami atlyginimai, o jeigu dar atima įrankius išsimokėti įvairius priedus tai reikia pagirti. Masiulio kalbose įžvelgiu sveiką logiką, o veiksmai pasimatys vėliau.
tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąmatau nieko nežinai. kalba eina ne apie sumažintus atlyginimus ir įvairius priedus - čia krizės sąlygomis biudžetininkai negali patys rinktis ar spręst. kalba eina apie neatsiskaitymą už kelių tiesimo ir priežiūros darbus, po pusmetį ir ilgiau. ir meluoja viešai, kad atsiskaitė, o iš tiesų ne. įsivaizduok situaciją: paimkime pavyzdžiu tarkim "Klaipėdos regiono kelius". jiems pavesta šiais metais tokia ir tokia kelių priežiūra, valstybinės reikšmės n km tiesimas, tiek ir tiek žvyrkelių asfaltavimas ir tt. o valstybinė skola už praeitus metus nebus sumokėta ir naujo finansavimo turbūt nebus (tikriausia bus bet nepakankamas). tai atsakyk man - ar tai yra įmanoma? ir masiškai bus atleidžiami eiliniai darbuotojai, nes pinigų algoms nėra, darbai be finansavimo irgi nevyks.
tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGeras darbuotojams, tai dar nereiškia, kad naudingas visuomenei.
dirba ministerijoje, tai dar nereiskia, kad ieško naudos tik sau, nebukime taip negatyviai nusiteike
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąpadėjėjėjėjai čiamodančikus prikimštus pinigų po pažastim paspraudę laiko užsirakinę nesuprasdami kas vyksta
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąmatau nieko nežinai. kalba eina ne apie sumažintus atlyginimus ir įvairius priedus - čia krizės sąlygomis biudžetininkai negali patys rinktis ar spręst. kalba eina apie neatsiskaitymą už kelių tiesimo ir priežiūros darbus, po pusmetį ir ilgiau. ir meluoja viešai, kad atsiskaitė, o iš tiesų ne. įsivaizduok situaciją: paimkime pavyzdžiu tarkim "Klaipėdos regiono kelius". jiems pavesta šiais metais tokia ir tokia kelių priežiūra, valstybinės reikšmės n km tiesimas, tiek ir tiek žvyrkelių asfaltavimas ir tt. o valstybinė skola už praeitus metus nebus sumokėta ir naujo finansavimo turbūt nebus (tikriausia bus bet nepakankamas). tai atsakyk man - ar tai yra įmanoma? ir masiškai bus atleidžiami eiliniai darbuotojai, nes pinigų algoms nėra, darbai be finansavimo irgi nevyks.
tai yra modelis padėties šiandien esančios Lietuvos kelių direkcijoje. jie pinigų neturi, nes ministerija jų neperveda. nes ministro padėjėjai - politinio pasitikėjimo asmenys, nesugeba suvokt kas vyksta, ką jau čia pats ministras.
taciau, kelininkai turi galimybiu pasispausti is vidiniu rezervu, ne sventieji.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąministras iš savo pozicijos leidžia suprasti, kad būtent taip.
Comment
-
ilestmort
Parašė Artas Rodyti pranešimąkad valstybe nevykdo savo isipareigojimu yra labai didele beda.
taciau, kelininkai turi galimybiu pasispausti is vidiniu rezervu, ne sventieji.
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąKiek žinau valstybė yra gana stipriai įsiskolinus verslui, nors finansų ministras užvakar laidoj tai neigė ir tikino, kad visais atsiskaityta. Jei rangovai (tavo minėti kelininkai) dirbo pagal sutartis žinodami kiek valstybė yra tam skyrusi pinigų tuos pinigus ir gavo arba gaus (nuo atsiskaitymų iministerija neišsisuks), jei dirbo į priekį savo rizika tikėdami šviesiu rytojum, dabar turi bėdų.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąLietuvos automobilių kelių direkcija nevykdo nei vieno darbo be ministro potvarkio, kaip ir negauna nei vieno lyšno lito tam darbui atlikti. bet situacija tokia, kad ministerija Lietuvos automobilių kelių direkcijai darbus dalina, o finansavimo neskiria.
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTai baudžiava sugrįžo Ministras duoda darbų, bet neduoda pinigų nes slapčia tariasi arba nesupranta kas vyksta , o gal tiesiog tokiais būdais taupo, betkokiu atveju reiktų žinot kas ten iš tikrųjų vyksta, o anekdotai apie slaptus mafijų pasitarimus neįtikina
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimątai būtent aš tau ir siūlau pasidomėt kas vyksta.
Comment
-
Parašė ilestmort Rodyti pranešimąjau įsivaizduoju kokį turi kelininkai pelną, kurį sėkmingai investavo ir gavo beprotišką grąžą, o dabar už tuos pinigus ties ir prižiūrės kelius. dar įsivaiduoju, kaip koks viršininkas skiria iš savo santaupų kokius 7 mln lt vieno kelio remontui, o kitas kokius 25 mln lt žiemos priežiūros tarnybai kelių barstymui.
dziaugiuosi kad pritariate manuo nuomonei, tikrai ne sventieji
Comment
-
ilestmort
Parašė deep'as Rodyti pranešimąbūtinai pasidomėsiu
Comment
-
Vilniaus oro uoste keleivių toliau mažėja
Per vasario mėnesį tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) priėmė bei išleido 75 869 keleivius arba 42 proc. mažiau, nei 2007 m. tą patį mėnesį mėnesį (130 242). Skrydžių aptarnauta 1 455 arba 49 proc. mažiau, nei 2007 m. vasarį (2 848). Per paskutinį žiemos mėnesį TVOU aptarnavo mažiau orlaivių skrydžių bei keleivių, nei ir š.m. sausį (1 779 skrydžiai bei 93 163 keleiviai)...
Comment
-
Nuomonė: ar Lietuvoje reikia statyti naują oro uostą?
http://www.alfa.lt/straipsnis/102622...09-03-04_17-17
Comment
Comment