Vakar Airbaltic dar kartą keitė skrydžių iš Vilniaus tvarkaraštį.
Pagal dabartinę versiją nebelieka skrydžių iš Vilniaus į Berlyną, Briuselį ir Helsinkį, kurie turėjo būti atnaujinami nuo kovo 29 d. Taip pat prasidėjus vasaros tvarkaraščiui naikinami skrydžiai į Milaną. Nebus atnaujinamas ir dieninis skrydis į Kopenhagą (liks tik rytinis ir vakarinis). Bus atnaujinti tik skrydžiai į Londoną ir Oslą (žinoma, jei iki to laiko eilinį kartą nepasikeis tvarkaraštis).
"airBaltic" tvarkaraštis, atrodo, dabar kaitaliojimas - pvz. į Oslą rodo skrydžius Oslas-Vilnius antradieniais ir penktadieniais vidurdienį, tuo tarpu Vilnius-Oslas skrydžių apskritai nėra...
šiaip tai įdomu yra tai, jog SAS neparduoda po kovo 29 dienos "codeshare" skrydžiams Kopenhaga-Ryga, Kopenhaga-Vilnius ar Stokholmas-Vilnius su "airBaltic".
Bet esu tikras, kad SAS be Rygos ir Vilniaus taškų neliks.
Galimi variantai:
1. taikysis su "airBaltic" naujam bendradarbiavimui (galbūt laikinam);
2. SAS atidarys reisus į Vilnių ir Rygą iš savo pagrindinių hub'ų (arba pasamdys kokį CimberAir, kuris SAS vardu vykdys reisus kaip dabar vykdo į Palangą);
3. Bendradarbiavimas su "FlyLAL" (mistikos apgaubtas, abi pusės sako, kad derybos vyksta) ir "FlyLAL" atidarys reisus į Skandinaviją.
Pagal šiandienos situaciją visai spėju, jog gali įvykti antras variantas. Aišku, net tokiai kompanijai kaip SAS gali būti sunku per kelis mėnesius suorganizuoti laisvų lėktuvų ir slot'ų Kopenhagoje ar Arlandoje (o jų reikia nemažai, kadangi skrydžiai privalo būti dažni pagal SAS politiką ir Baltijos šalių bei Skandinavijos jungimąsi).
"airBaltic" tvarkaraštis, atrodo, dabar kaitaliojimas - pvz. į Oslą rodo skrydžius Oslas-Vilnius antradieniais ir penktadieniais vidurdienį, tuo tarpu Vilnius-Oslas skrydžių apskritai nėra...
Bilietų pardavime nesklandumai kažkokie. Tačiau tvarkaraščio peržiūroje yra kasdieniniai skrydžiai į Oslą.
šiaip tai įdomu yra tai, jog SAS neparduoda po kovo 29 dienos "codeshare" skrydžiams Kopenhaga-Ryga, Kopenhaga-Vilnius ar Stokholmas-Vilnius su "airBaltic".
Bet esu tikras, kad SAS be Rygos ir Vilniaus taškų neliks.
Galimi variantai:
1. taikysis su "airBaltic" naujam bendradarbiavimui (galbūt laikinam);
2. SAS atidarys reisus į Vilnių ir Rygą iš savo pagrindinių hub'ų (arba pasamdys kokį CimberAir, kuris SAS vardu vykdys reisus kaip dabar vykdo į Palangą);
3. Bendradarbiavimas su "FlyLAL" (mistikos apgaubtas, abi pusės sako, kad derybos vyksta) ir "FlyLAL" atidarys reisus į Skandinaviją.
Pagal šiandienos situaciją visai spėju, jog gali įvykti antras variantas. Aišku, net tokiai kompanijai kaip SAS gali būti sunku per kelis mėnesius suorganizuoti laisvų lėktuvų ir slot'ų Kopenhagoje ar Arlandoje (o jų reikia nemažai, kadangi skrydžiai privalo būti dažni pagal SAS politiką ir Baltijos šalių bei Skandinavijos jungimąsi).
Aš būčiau linkęs manyti, kad pradžioje bus ir bendradarbiavimas su Airbaltic (nors gal tik jungiamųjų skrydžių pavidalu, be codeshare), ir savi reisai. Ne taip seniai SAS skraidė kartą per dieną iš Stokholmo į Rygą, likusius skrydžius codesharino su Airbaltic. O dabar kaip tik bus laisvas laikas dieniniam skrydžiui Kopenhaga-Vilnius.
Dažnai tenka skraidyti į Oslą, Stavangerį, Stokholmą, Bergeną. Vidiniuose SAS Skandinavijos skrydžiuose, tokiuose kaip Bergenas-Stokholmas ar Oslas-Kopenhaga "plika akimi" matosi keleivių, kurie paskui tęsia kelionę į Vilnių.
Jeigu SAS laikys "airBaltic" savo konkurente, tai radusi galimybių, SAS gali drąsiai atidaryti savus kelis kartus per dieną reisus iš Kopenhagos, Stokholmo į Rygą ir Vilnių. Keleivių bus, o be SAS keleivių "airBaltic" bus sunku išgyventi tuose reisuose.
Galų gale, "airBaltic" vidurdienio reiso į Kopenhagą nuėmimas jau yra žalingas SAS. Vidurdienio reisu naudojosi nemažai keleivių, kurie per Kopenhagą su SAS skrisdavo į transatlantinius ir kitus tolimuosius reisus. Dabar jie gali nepereiti į rytinius ar vakarinius reisus, o gali vietoj Kopenhagos rinktis Vieną su "Austrian" ar "Lufthansa" per Frankfurtą.
Aš pritarčiau, kad SAS su Airbaltic'u nesutaria, bet nemanau, kad viskas keisis greitai. Sekančiu žiemos sezonu gal jau ir gali visko būti, bet iki vasaros sezono pradžios per mažai laiko, kad visiškai nutraukt bendradarbiavimą su Airbaltic ir jį pakeisti savais skrydžiais. O ir SAS priklausanti Airbaltic'o akcijų dalis dar nėra garantuotai parduota.
Sutinku, kad nėra lengva pakeisti skrydžių labai greitai.
Tačiau - flysas.com negalima įsigyti bilietų į Vilnių ar Rygą po kovo 29 dienos. Reiškia, susitarimo su "airBaltic" šiai dienai dėl bendro skraidymo nėra. "airBaltic'as" jau pardavinėja seniai bilietus į savo reisus, o iš Rygos tvarkaraštis nėra karpomas kaip iš Vilniaus.
Bet Talinas Vilniui menkas konkurentas, nes niekas nevaziuos i Talina, kas kur nors nuskristu.
Na aš ne visai apie tai.. Čia buvo tik pastebėjimas kad Vilnius, beveik visą laiką atsilikinėjęs, pradėjo pirmauti pagal keleivius. Apie jokią konkurenciją aš nekalbu.
Bet Talinas Vilniui menkas konkurentas, nes niekas nevaziuos i Talina, kas kur nors nuskristu.
Aš važiuočiau
O šiaip visko būna. Va kai neseniai grįžinėjau iš Varšuvos autobusu, vienas uzbekas juo važiavo iš Varšuvos į Rygą skristi Airbaltic'u namo į Taškentą. Bilietus pirko agentūroj.
Na aš ne visai apie tai.. Čia buvo tik pastebėjimas kad Vilnius, beveik visą laiką atsilikinėjęs, pradėjo pirmauti pagal keleivius. Apie jokią konkurenciją aš nekalbu.
Na, Talino keleiviu dali nusiurbe Ryga. Be to ir krize Estijoje prasidejo anksciau, kas galejo itakoti keliaujanciu skaiciu labiau, nei Lietuvoje
Vakar specialiai nuvažiavau ten, dar sykį, pažiūrėti kaip sekasi orientuotis užsieniečiams. Bandžiau ir pats pabūti jų vietoje - padėtis labai labai sunki. Turėtų būti viskas daug aiškiau. Tačiau čia Lietuva, nors ir labai lyginamės į Vakarų šalis, tačiau geriausias "atsišaudymas" yra pasakyti, jog ir taip lenkiam Rytus.
TVOU vadovas atmetė galimybę į Vilnių vilioti pigių skrydžių bendroves, kurios, anot jo, reikalauja per didelių nuolaidų, todėl bendradarbiavimas su jomis nėra naudingas oro uostui.
Prahai, Budapeštui, Rygai, Talinui ir bet kur kitur turistus atvežančius pigių skrydžių bendrovės tinka, o va Vilniaus oro uostas yra aukštos klasės ir mums čia niekas dirbti netrukdys!
Pigių skrydžių kompanijos šiais laikais toli gražu ne tik Ryanair (nors ir pastarieji paskutiniu metu didesnių oro uostų nebevengia), daug kompanijų siūlo normalų servisą, skraido į pagrindinius oro uostus ir su nuolaidų reikalavimais per daug neišsidirbinėja.
Comment