Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Del Kauno nereikia svaigti. Netaps jis Lietuvos oro uostu. Juoka kelia gelezinkelio linijos tiesimas i Karmelava... Autobusa paleis.. Ar dabar bent yra normalus susisiekiamas taro Vilniaus ir Karmelavos??? Nuopezes mikroautobusas? Pamenu, kaip pernai pigiai i Lietuva atskride anglai, kurie tuo mikriautobusu vaziavo i Vilniu, visa kelia stebejosi musu visuomeniniu transportu (t.y. mikroautobusais)...

    O krize ir nemokumas paliecia daugeli pasaulio transporto kompaniju ir oro uostu ir pan.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Del Kauno nereikia svaigti. Netaps jis Lietuvos oro uostu. Juoka kelia gelezinkelio linijos tiesimas i Karmelava... Autobusa paleis.. Ar dabar bent yra normalus susisiekiamas taro Vilniaus ir Karmelavos??? Nuopezes mikroautobusas? Pamenu, kaip pernai pigiai i Lietuva atskride anglai, kurie tuo mikriautobusu vaziavo i Vilniu, visa kelia stebejosi musu visuomeniniu transportu (t.y. mikroautobusais)...

      O krize ir nemokumas paliecia daugeli pasaulio transporto kompaniju ir oro uostu ir pan.
      Kaip suprantu tau "pigiai skraidantys anglai" yra autoritetas ir jie tau gali patarti visais gyvenimo klausimais. Tada aisku jau sunku ka pakeisti. As kaip "pigiai skraidantis lietuvis" irgi stebejausi Anglijos viesuoju transportu (o konkreciau mazu autobusiuku, kur visa kelia teko stoveti), vezanciu keleivius is Liverpulio oro uosto i miesta. Ir dar labai stebejausi, kad anksti ryte (skrydis buvo 6 ryto), Anglijoje (!) viesasis transportas i oro uosta nevaziuoja. Kaip suprantu tavo pigiai skraidantys dvasiniai gyvenimo vadovai net nelabai nutuokia kas dedasi ju paciu tevyneje, bet tai jiems netrukdo reiksti savo nuomone kas darosi Lietuvoje. Na o tai tau savo ruoztu netrukdo vertinti savo tevynes megstanciu isgerti anglu akimis.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Del Kauno nereikia svaigti. Netaps jis Lietuvos oro uostu. Juoka kelia gelezinkelio linijos tiesimas i Karmelava... Autobusa paleis.. Ar dabar bent yra normalus susisiekiamas taro Vilniaus ir Karmelavos??? Nuopezes mikroautobusas? Pamenu, kaip pernai pigiai i Lietuva atskride anglai, kurie tuo mikriautobusu vaziavo i Vilniu, visa kelia stebejosi musu visuomeniniu transportu (t.y. mikroautobusais)...

        O krize ir nemokumas paliecia daugeli pasaulio transporto kompaniju ir oro uostu ir pan.
        Įtrariu ne ta koja iš lovos išlipai ar šiaip šventės užsitesė
        UK ypač iš mažesnių oro uostu tokiais klaikiais busais yra teke važinėti, kad ojoj. Į Londono oro uostus va tokia mikruškė važinėja ir nieko, teks išbandyt po mėnesio, aprašysiu http://en.wikipedia.org/wiki/FileasyBus_93.jpg
        Kaži visuomeninio transporto fanai neturi fotkių kas ten per aparatai važinėja iš Karmėlavos į Vilnių

        Ir dar labai stebejausi, kad anksti ryte (skrydis buvo 6 ryto), Anglijoje (!) viesasis transportas i oro uosta nevaziuoja
        Keista, nes kiek tekę važiuot ar šiaip derint keliones iš įvairių UK aerosuostų naktim tai neįtikėtina, bet visur rasdavau naktiniu busus. Man atrodo šis reikalas ten sutvarkytas nepriekaištingai, bent jau kokia nupezusią mikrūškę visad rast galima
        You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

        Comment


          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
          Į Londono oro uostus va tokia mikruškė važinėja ir nieko, teks išbandyt po mėnesio, aprašysiu http://en.wikipedia.org/wiki/FileasyBus_93.jpg
          Mikras kaip mikras. Kai važiavau, buvo tik keturi keleiviai, ir tai aš tas ketvirtas buvau, nes į ankstesnį įsėdau (bilieto persiformint nėjau, ir taip leido).

          Jei būtų visuomeninis transportas apskritai teisingai organizuotas - tie mikrai visai nevažiuotų - vienintelis jų privalumas žymiai mažesnė kaina lyginant su traukiniu (važiuotų visi pigiai traukiniais ir nedidintų kamščių). Važiuoja mikras dvigubai ilgiau. Dar duoda įsitikint, kad pas mus miestuose gatvės plačios Nes bent pusę laiko iš tos pusantros valandos važiuoja smulkiomis gatvelėmis kur tik po vieną juostą į vieną pusę (vos ne visą kelią nuo Londono pakraščio iki centro).
          kaip?

          Comment


            Manau, kad jūs pamiršote jog čia tema apie VNO.
            You might surprise yourself.

            Miestai.net FB

            Comment


              Į temą tada:

              Latvių naujienose jau rašoma, kad Flylal susitarė su oro uostu dėl bendradarbiavimo po naujų:
              http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=8368.
              Lietuviškose naujienose dar jokių žinių nemačiau.
              kaip?

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Į temą tada:

                Latvių naujienose jau rašoma, kad Flylal susitarė su oro uostu dėl bendradarbiavimo po naujų:
                http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=8368.
                Lietuviškose naujienose dar jokių žinių nemačiau.
                Šaunu, bet man įdomu kaip bus su skolom
                You might surprise yourself.

                Miestai.net FB

                Comment


                  Paprasta - "FlyLAL" kažkokią dalelę skolos pagražino, o tada suderino su VNO naują skolos gražinimo grafiką, kokiomis datomis kokias sumas gražins....

                  Gera žinia iš šito reikalo yra ta, kad "FlyLAL" akcininkai neketina AB "FlyLAL - Lithuanian Airlines" pasiųsti į bankrotą, taip išvengiant skolų. O aš turėjau tokį variantą, kad valstybei atsisakius imti skolas lengviausias būdas yra siųsti bendrovę į bankrotą ir pasitraukti iš reguliarių skrydžių rinkos arba kurti nauja bendrovę.

                  Comment


                    Jau ir Delfi parašė, kad sutarė keliom dienom. Kažkaip nemanau, kad gražino bent kiek ženklesnę dalį skolos. Greičiau tik sutarė, kad už naujus skrydžius mokės avansu iki ką nors susitars.

                    O dėl akcininkų ketinimų. Gali tai būti tiesiog 'saving face'. Kad prekinį ženklą maksimaliai apsaugot. Gi dauguma neskiria tų skirtingų Flylal įmonių.
                    kaip?

                    Comment


                      Kalbant apie AB "FlyLAL Lithuanian Airlines" ateitį, tai žvilgsniai krypsta į akcininkus:
                      1. Ar jie nori;
                      2. Ar jie gali.

                      Ar akcininkai nori tęsti veiklą, kuri dar toliau, ko gero, generuos tolimesnius nuostolius, bent jau trumpuoju laikotarpiu, be to, praeities skolas vistiek reikės sumokėti.
                      Jeigu darom prielaidą, kad akcininkai nori toliau vystyti bendrovę, klausimas - ar jie turi resursų tą daryti. Dabar tokia situacija, kai bankai neskolina, todėl finansuoti veiklą turi akcininkai. O AB "flyLAL - Lithuanian Airlines" trūksta apyvartinių lėšų, reikia mokėti skolas ir reikia gaut mažesnių lėktuvų - tam reikia pinigų.

                      Comment


                        Parašė smb Rodyti pranešimą
                        Gera žinia iš šito reikalo yra ta, kad "FlyLAL" akcininkai neketina AB "FlyLAL - Lithuanian Airlines" pasiųsti į bankrotą, taip išvengiant skolų.
                        Bankrotas - tai ne skolų išvengimas. Tai procedūra skirta juridiniam asmeniui pasibaigti atsiskaitant su kreditoriais.
                        Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                        Comment


                          Parašė sauls Rodyti pranešimą
                          Kaip suprantu tau "pigiai skraidantys anglai" yra autoritetas ir jie tau gali patarti visais gyvenimo klausimais. Tada aisku jau sunku ka pakeisti. As kaip "pigiai skraidantis lietuvis" irgi stebejausi Anglijos viesuoju transportu (o konkreciau mazu autobusiuku, kur visa kelia teko stoveti), vezanciu keleivius is Liverpulio oro uosto i miesta. Ir dar labai stebejausi, kad anksti ryte (skrydis buvo 6 ryto), Anglijoje (!) viesasis transportas i oro uosta nevaziuoja. Kaip suprantu tavo pigiai skraidantys dvasiniai gyvenimo vadovai net nelabai nutuokia kas dedasi ju paciu tevyneje, bet tai jiems netrukdo reiksti savo nuomone kas darosi Lietuvoje. Na o tai tau savo ruoztu netrukdo vertinti savo tevynes megstanciu isgerti anglu akimis.
                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                          Įtrariu ne ta koja iš lovos išlipai ar šiaip šventės užsitesė
                          UK ypač iš mažesnių oro uostu tokiais klaikiais busais yra teke važinėti, kad ojoj. Į Londono oro uostus va tokia mikruškė važinėja ir nieko, teks išbandyt po mėnesio, aprašysiu http://en.wikipedia.org/wiki/FileasyBus_93.jpg
                          Kaži visuomeninio transporto fanai neturi fotkių kas ten per aparatai važinėja iš Karmėlavos į Vilnių
                          Vat as neskraidau su pigiomis avialinijomis. Darboviete apmoka normalia kelione. Todel ir is oro uosto vaziuoju traukiniu arba pasitinka.

                          Tik viena karta teko pigiai skristi.

                          I Karmelava vazineja "Kauno autobusu" autobusai - kartais Soliaris, kartais koks senas Volvo... Dar yra privatus marsrutinis autobusas, kuri aptarnauja seni Renault. Kauno transporto skiltyje rasi nuotrauku...

                          Comment


                            Per 2008 metus Tarptautinis Vilniaus oro uostas (TVOU) aptarnavo 2,048 mln. keleivių. Tai įmonės rekordas per visus jos 17 gyvavimo metų nuo pat jos įkūrimo (1991 m. spalis). Palyginti su 2007 metais (1,7 mln.), keleivių srautas pagrindiniame šalies oro uoste padidėjo penktadaliu (+19 proc.).
                            Tiesa, praeito gruodžio mėnesio rezultatai prastesni: skrydžių teaptarnauta 2 197 (- 15 proc., palyginti su 2007 m. gruodžiu (32 840)); keleivių priimta bei išleista 110 218 (arba -13 proc. mažiau, nei per analogišką 2007 m. mėnesį - 126 858).
                            Delfi straipsnis
                            kaip?

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Vat as neskraidau su pigiomis avialinijomis. Darboviete apmoka normalia kelione. Todel ir is oro uosto vaziuoju traukiniu arba pasitinka.

                              Tik viena karta teko pigiai skristi.

                              I Karmelava vazineja "Kauno autobusu" autobusai - kartais Soliaris, kartais koks senas Volvo... Dar yra privatus marsrutinis autobusas, kuri aptarnauja seni Renault. Kauno transporto skiltyje rasi nuotrauku...
                              Nors kelis sykius darbovietė apmokėjo pilnai kelionę, rinkausi Ryanair, man taip buvo gerokai patogiau, be to nejaučiau jokio didesnio skirtumo tarp Ryanair lėktuvų ir kad ir B747, tarpai tarp kėdžių tokie pat. Nesu tiek ištvirkęs, kad vardas būtų ypatingai svarbu.

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Nors kelis sykius darbovietė apmokėjo pilnai kelionę, rinkausi Ryanair, man taip buvo gerokai patogiau, be to nejaučiau jokio didesnio skirtumo tarp Ryanair lėktuvų ir kad ir B747, tarpai tarp kėdžių tokie pat. Nesu tiek ištvirkęs, kad vardas būtų ypatingai svarbu.
                                Teko man paskraidyt ir pigiom, ir vidutinio lygio avialinijom, tai įspūdžiai tokie, jog kol viskas vyksta sklandžiai, tol ir pigesnėm avialinijom skrist yra pakankamai patogu.

                                Vienas geras pavyzdys yra, kai skridau vasaros gale su AirBaltic iš Kopenhagos į Vilnių, dėl radarų sistemos gedimo, negavom leidimo kirsti Švedijos oro erdvės, todėl teko sedėti stovinčiam prie rankovės lėktuve apie valandą kol bus leidimas duoti kilti. Tuo metu oro kondicionavimo niekas neįjungė, todėl po kažkur pusvalandžio salone pasidarė labai karšta ir atsirado prakaito kvapas, kas tikrai nėra malonu. Beveik identiška situacija buvo ir su flyLAL skrydžiu rugsėjo gale Vilnius-London, tik tąkart lėktuvas vėlavo pakilt dėl vieno keleivio sveikatos sutrikimų. O tuo tarpu kai prieš tris savaites skridau su Czech Airlines iš Heathrow į Prahą, vėl teko apie valandą sedėt lėktuve laukiant geresnių oro sąlygų, tai iškarto įjungė kondicionavimą ir visiems norintiems davė stiklinę vandens. Atrodo visai smulkmena ir keleiviams išpilstyt kelis butelius vandens tikrai daug nekainuoja, tačiau tas laukimas tikrai taip neprailgo, kaip kituose dviejuose skrydžiuose.

                                Be to, pasirinkimą lemia dar ir tai, iš kurio oro uosto skrendi. Aš mieliau sumokėsiu 50lt daugiau už skrydį į šiuo atveju Vilniaus oro uostą, kai iki namų galiu nusigaut per 20min, nei į Kauną ir kai dar reikės baladotis iki Vilniaus ir mokėt už transportą vis tiek.
                                Paskutinis taisė Jay-M; 2009.01.06, 19:03.
                                Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                Comment


                                  O aš, galėdamas rinktis Kauno oro uostą, geriau galėčiau šiek tiek brangiau sumokėti, nes galiu per pusvalandį sugrįžti namo ar nuvykti į oro uostą. Iš Karmėlavos į Vilnių tai nors autobusiukas vežioja, o iš Vilniaus į Kauną baladotis turi savo jėgomis ir tai ypač "smagu", kai reisas anksti ryte ar atskrenda į Vilnių vėlai vakare.

                                  Comment


                                    /\

                                    Tavo vietoj irgi mieliau skrisčiau su budget avialinijom iš Kauno, jei yra tiesioginis skrydis kur reikia, nei grūstis į Vilnių ir dar gaišt tam daug laiko.
                                    Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                                    Comment


                                      Šitoj vietoj dar veta paminėti parkavimo Vilniaus oro uoste kainas, tiesiog baidančias klientus. O alternatyvų nelabai yra.
                                      Pvz. Varšuvoj galima rast bent kelias aikšteles 2-3 km nuo oro uosto, kur stovėjimas ženkliai pigesnis, o į oro uostą nuvežama ir parvežama nemokamai.
                                      Neseniai toks servisas atsirado ir Rygoje, dienos tarifas tik 12,5 Lt ir mažiau.
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Na, o as Klaipedetis ir man geriau ir arciau Palanga, todel skraidau is Palangos. Tuom manau verta baigti off-topic... VNO turi pranasumu pries visus LT oro uostus, tai infrastruktura, pakankamai patogus susisiekimas ir vietiniams ir atvykeliams... Kitur kaip suprantate sudetingiau...

                                        Comment


                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Šitoj vietoj dar veta paminėti parkavimo Vilniaus oro uoste kainas, tiesiog baidančias klientus. O alternatyvų nelabai yra.
                                          Pvz. Varšuvoj galima rast bent kelias aikšteles 2-3 km nuo oro uosto, kur stovėjimas ženkliai pigesnis, o į oro uostą nuvežama ir parvežama nemokamai.
                                          Neseniai toks servisas atsirado ir Rygoje, dienos tarifas tik 12,5 Lt ir mažiau.
                                          Gali ir Vilniuje susirasti, kur nemokamai pasistayti masina. Tik, aisku, koki kilometra teks pesciomis eiti. Taip pat masinos niekas nesaugos... Todel geriau vaziuoti autobusu. Arba palikti mieste, nemokamai, kur nors Naujamiestyje susiradus vietele. Is ten galima su taksi i Oro uosta nuvaziuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X