Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilniaus taryba leido planuoti namus šalia oro uosto
    Delfi

    Nėra Lietuvoj politinės valios aviacijai vystyti kaip Latvijoj. Ten planai (tegu ir nesveikai optimistiniai) padaryt oro uostą 20-čiai mln. keleivių per metus. O mes va geriau kartonkių šalia pakilimo tako pastatysim.
    kaip?

    Comment


      Parašė alm Rodyti pranešimą
      Vilniaus taryba leido planuoti namus šalia oro uosto
      Delfi

      Nėra Lietuvoj politinės valios aviacijai vystyti kaip Latvijoj. Ten planai (tegu ir nesveikai optimistiniai) padaryt oro uostą 20-čiai mln. keleivių per metus. O mes va geriau kartonkių šalia pakilimo tako pastatysim.
      Viskas laaaabai aišku.
      Pastatys namus - jų šeimininkai "netyčia" bus seimo narių ir kitų valdininkėlių giminaičiai, o po to juos iš jų valstybė išpirks "pagal rinkos kainą", nes "pas mus laisvoji ekonomika". Nors tokiems tikslams turtas turi būti paimamas pagal kadastrinę vertę.

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Vilniaus taryba leido planuoti namus šalia oro uosto
        Delfi

        Nėra Lietuvoj politinės valios aviacijai vystyti kaip Latvijoj. Ten planai (tegu ir nesveikai optimistiniai) padaryt oro uostą 20-čiai mln. keleivių per metus. O mes va geriau kartonkių šalia pakilimo tako pastatysim.
        Tegul zirgagalviai nenusipeza. Gal jei skraidintu uz 10 euru ir susirinktu tie 20 mln. keleiviu per metus. Skaiciai is pirsto lauzti.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tegul zirgagalviai nenusipeza. Gal jei skraidintu uz 10 euru ir susirinktu tie 20 mln. keleiviu per metus. Skaiciai is pirsto lauzti.
          Klausyk, brangusis, prieš nuvalkiotomis klišėmis pravardžiuodamas kaimynus padėkok jiems už savo benziną, kuris atvyksta per Būtingę ir gelbsti nuo "Družbos" avarijos. Kaip alm ir sakė, prognozės optimistinės, tačiau strateginis ilgalaikis planavimas sumažina trukdžių, tokių kaip statybų strateginėje vietoje skaičių. O beje, Helsinkis gyventojų skaičiumi mažesnis ir už Rygą, ir už Vilnių, o kelevių aptarnauja virš 10 mln. per metus, ir tai ne tiek priklauso nuo šalia esančio miesto, kiek nuo geros rinkodaros ir geografinių svertų. Ryga pretenduoja tapti tranzitiniu oro uostu ir turi nemažai Helsinkiui būdingų bruožų. Be to pretenzija ne rytdienai, o ateinantiems dešimtmečiams.

          Comment


            Parašė fow Rodyti pranešimą
            Klausyk, brangusis, prieš nuvalkiotomis klišėmis pravardžiuodamas kaimynus padėkok jiems už savo benziną, kuris atvyksta per Būtingę ir gelbsti nuo "Družbos" avarijos. Kaip alm ir sakė, prognozės optimistinės, tačiau strateginis ilgalaikis planavimas sumažina trukdžių, tokių kaip statybų strateginėje vietoje skaičių. O beje, Helsinkis gyventojų skaičiumi mažesnis ir už Rygą, ir už Vilnių, o kelevių aptarnauja virš 10 mln. per metus, ir tai ne tiek priklauso nuo šalia esančio miesto, kiek nuo geros rinkodaros ir geografinių svertų. Ryga pretenduoja tapti tranzitiniu oro uostu ir turi nemažai Helsinkiui būdingų bruožų. Be to pretenzija ne rytdienai, o ateinantiems dešimtmečiams.
            Uz Butinge mes latviams neskolingi. O skaiciai is pirsto lauzti. Nes ivertinus geografine padeti ir gyventoju skaiciu regione, 20 mln. vargiai susidarys.

            Comment


              Parašė fow Rodyti pranešimą
              Be to pretenzija ne rytdienai, o ateinantiems dešimtmečiams.
              Tiesą sakant, 20 mln. - jų dabartiniai statybos planai. Ateinantiems dešimtmečiams planuoja 45 mln.:

              Butkevics informed that after the airport's development project is complete, the airport hopes to become the largest airport in the Baltic States, which will be able to service 20 million passengers per year. In the distant future, the airport hopes to expand and develop transit so far, so that 45 million passengers are serviced per year.
              http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=6416

              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Tegul zirgagalviai nenusipeza. Gal jei skraidintu uz 10 euru ir susirinktu tie 20 mln. keleiviu per metus.
              Paskutinį kartą iš Rygos skridau už 10 lietuviškų centų (2 latviškus) pirmyn atgal. Čia jau su viskuo - tiek man nuo sąskaitos nuskaičiavo.
              kaip?

              Comment


                Parašė alm Rodyti pranešimą
                Tiesą sakant, 20 mln. - jų dabartiniai statybos planai. Ateinantiems dešimtmečiams planuoja 45 mln.
                Per Rygos oro uostą 20 mln. keleivių per metus? Panagrinėjus UK keliaujančiųjų oro keliais skaičių, beveik realu (keliauja daugiau nei gyvena UK), jeigu: a) bus vykdomi reguliarūs tiesioginiai skrydžiai iš Rygos į Šiaurės Ameriką; b) nedidės galimybės iš Rygos susisiekti su užsieniu autobusais, traukiniais ir keltais; c) Vilniaus, Kauno, Palangos, Talino ir kiti aplinkiniai oro uostai "nesidraskys" dėl to paties keleivių kontingento.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  TOTAL PASSENGER TRAFFIC 2007

                  1. ATLANTA, GA - 89 379 287
                  2. CHICAGO, IL - 76 159 324
                  3. LONDON(LHR), GB - 68 068 554
                  4. TOKYO, JP - 66 671 435
                  5. LOS ANGELES, CA - 61 895 548
                  6. PARIS, FR - 59 919 383
                  7. DALLAS/FT WORTH, TX - 59 784 876
                  8. FRANKFURT, DE - 54 161 856
                  9. BEIJING, CN - 53 736 923
                  10. MADRID, ES - 52 122 214
                  11. DENVER, CO - 49 863 389
                  12. NEW YORK, NY - 47 810 630
                  13. AMSTERDAM, NL - 47 793 602
                  14. LAS VEGAS, NV - 47 595 140
                  15. HONG KONG, CN - 46 995 000
                  16. HOUSTON, TX - 42 978 617
                  17. PHOENIX, AZ - 42 197 080
                  18. BANGKOK, TH - 41 210 081
                  19. SINGAPORE, SG - 36 701 556
                  20. NEWARK, NJ - 36 391 911
                  21. ORLANDO, FL - 36 385 300
                  22. DETROIT, MI - 36 126 555
                  23. SAN FRANCISCO, CA - 35 793 117
                  24. TOKYO, JP - 35 530 035
                  25. LONDON(LGW), GB - 35 218 399
                  26. MINNEAPOLIS/ST PAUL, MN - 35 160 505
                  27. DUBAI, AE - 34 348 110
                  28. MUNICH, DE - 33 959 422
                  29. MIAMI, FL - 33 740 416
                  30. CHARLOTTE, NC - 33 383 812
                  http://www.aci.aero/aci/aci/file/Pre...2007_final.pdf

                  Kaimynai (iš Vikipedijos):

                  Riga International Airport - 3 160 954
                  Tallinn Airport - 1 728 430
                  Vilnius International Airport - 1 717 222
                  Kaunas International Airport - 391 000

                  Copenhagen Airport - 21 356 134
                  Oslo Airport - 19 044 011
                  Moscow-Domodedovo International Airport - 18 755 098
                  Stockholm-Arlanda Airport - 17 877 913
                  Moscow-Sheremetyevo International Airport - 14 039 843
                  Helsinki-Vantaa Airport - 12 956 754
                  Prague-Ruzyně International Airport - 12 478 078
                  Warsaw Frederic Chopin Airport - 9 268 476
                  Moscow-Vnukovo International Airport - 6 696 663
                  S. Petersburg-Pulkovo Airport - 6 138 823
                  Kiev-Boryspil International Airport - 5 674 548
                  John Paul II International Airport Kraków-Balice - 3 068 199

                  Comment


                    Galima aišku (gal net reikia) juoktis iš Rygos planų. Tačiau palyginimui - Vilniaus oro uosto planai 2003 m.:

                    Tačiau keleivių skaičius augs. Jeigu išsilaikys panaši augimo tendencija - po 50 tūkst. keleivių kasmet, 2010-2012 metais turėtume sulaukti ir milijoninio keleivio", - prognozavo M. Ivanauskas.
                    http://verslas.banga.lt/lt/spaudai.full/3e19af94e8525

                    2004 m. planai buvo optimistiškesni:

                    Prognozuojama, kad 2010 metais Vilniaus oro uostas turėtų aptarnauti iš viso 1,5 mln. keleivių per metus, o dar po 5 metų - maždaug 2 milijonus. Kauno ir Palangos oro uostuose po 6 metų bendras keleivių srautas turėtų siekti 100 tūkstančių.
                    http://verslas.banga.lt/lt/spaudai.full/410e2514c20c3

                    Pabaigai keletas realių skaičių: aviacija ir su ja susijęs turizmas sukūrė 2% Latvijos BVP, lapkritį Rygos oro uostas aptarnavo daugiau keleivių nei Vilniaus ir Talino oro uostai kartu sudėjus.
                    kaip?

                    Comment


                      Joa, mintys tai buvo niekingos šio direktoriūkščio. Kažkaip perskaičiau ir man gėda pasidarė net.
                      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                      Comment



                        Sad, but true...

                        Comment


                          Atsižvelgdamas į ankstesnius pranešimus ir susidariusią padėtį galiu konstatuoti, kad bent jau dvidešimčiai metų kovą dėl pagr. Baltijos oro uosto Vilnius pralimėjo. Ir dėl to nereikia kaltinti netikusios valdžios, ekonominės padėties ar ežiukų migracijos. Geografiniu bei demografiniu Vilniaus padėtis prasta. Pačiame mieste ir aplink jį gyvena mažiau gyventojų, į jį nepatogu važinėti Šiaurės bei Vakarų Lietuvos gyventojams, sąlygos plėtrai irgi prastos. Tad žiūrėkime į padėtį racionaliau ir tikėkimės, kad išliks šioks toks keleivių prieaugis ir kad padėtis nepablogės.

                          Tai, kad Vilnius anksčiau aptarnavo daugiau keleivių nulėmė normalių valstybinių sienų egzistavimas - vykstant Latvijon reikėjo privalomo automobilio draudimo, kuris kainavo nepigiai. Eilės pasienyje irgi buvo nemažos. Taipogi, kaip jau minėjau, Vilniaus oro uosto sąlygos plėstis tikrai buvo ir išlieka prastos.
                          Paskutinis taisė molotov_47; 2008.12.07, 23:37. Priežastis: Netikslumai

                          Comment


                            Ir apskritai, jau susvaigai šiuo komentaru kaip reikiant
                            Paskutinis taisė praetor; 2008.12.07, 23:44. Priežastis: pataisė kolega, pataisiau ir aš
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              /\ ne vizos, o privaloma automobiliu draudimą reikėjo... kažkur 80Lt kainavo 2 savaitėm...

                              Comment


                                Parašė molotov_47 Rodyti pranešimą
                                Tai, kad Vilnius anksčiau aptarnavo daugiau keleivių nulėmė normalių valstybinių sienų egzistavimas - vykstant Latvijon reikėjo privalomo automobilio draudimo, kuris kainavo nepigiai. Eilės pasienyje irgi buvo nemažos. Taipogi, kaip jau minėjau, Vilniaus oro uosto sąlygos plėstis tikrai buvo ir išlieka prastos.
                                Tai kad visas skirtumas per paskutinius 5 metus isryskejo. Draudimo vaziuojant i Latvija jau irgi beveik 5 metus nebereikia, o eiliu kazkaip irgi dideliu neteko sutikti. Jau greiciau remontuojama via baltica su sviesoforais didesnis stabdys buvo nei siena.

                                Comment


                                  Parašė John
                                  ... ar tiesiog ateis panasaus kirpimo veikejas.
                                  Šiandien per radija sake, kad laikinai ta posta uzims techninis direktorius... to pacio kirpimo....

                                  Comment


                                    nera nieko amžiniau kaip už laikina :/

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Vilniaus oro uostas buvo (tebera?) valdomas neaiskiais Tarybiniais metodais,
                                      Kaip tai neaiškiais - labai aiškiais, buvo valdomas kaip "Lenino keliu" ar bet kuris kitas kolūkis. "Rodė" rodiklius, penkmečio planą visada viršydavo, buvo plėtojama meninė saviveikla (rus. samodejtelnost), pirmininkas su kuo reikia pagerdavo, ir taip toliau - žodžiu tikras kolūkis-milijonierius.

                                      Comment


                                        Parašė sauls Rodyti pranešimą
                                        Tai kad visas skirtumas per paskutinius 5 metus isryskejo. Draudimo vaziuojant i Latvija jau irgi beveik 5 metus nebereikia, o eiliu kazkaip irgi dideliu neteko sutikti. Jau greiciau remontuojama via baltica su sviesoforais didesnis stabdys buvo nei siena.
                                        Draudimo reikia ir dabar. Tik niekas "ant sienos" netikrina netgi paso... Taigi rizikuoja vaziuodami. Jei latviu policija sustabdytu ir patikrintu, tektu susimoketi...

                                        Comment


                                          Na nereikia liudeti... Krize pakoreguos viska. Ir jei analitikai neklysta, Latvijoje ji bus gilesne nei Lietuvoje. Taigi ir skraidys zmones maziau...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X