Parašė kaskas
Rodyti pranešimą
Nuo spalio prades statyti nauja oro uosto terminala vilniuje, taip kad manau butu puiku sukurti tema vien apie si terminala, jo planavima, naujienas, nuotraukas, atsiliepimus ir t.t.
Naujiena is www.passengerterminal.lt
LR Vyriausybė pritarė "flyLAL" privataus keleivių terminalo statybai
Lietuvos Respublikos Vyriausybė pripažino, kad aviacijos verslą plėtojančių įmonių grupės „flyLAL Group“ siūlomo projekto įgyvendinimas atneštų didelės naudos visai šaliai. Strateginio planavimo komitetas birželio 25 dieną pritarė privataus keleivių terminalo statybai, rekonstruojant nuosavybės teise priklausančius pastatus Tarptautinio Vilniaus oro uosto teritorijoje.
„Būtent tokio LR Vyriausybės požiūrio mes ir tikėjomės, – teigia „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis. – Tarptautinio Vilniaus oro uosto infrastruktūros plėtra reiškia akivaizdžią naudą ne tik pačiam oro uostui, skrydžius vykdančioms oro bendrovėms, bet ir visai šalies ekonomikai, taip pat ir Lietuvos tarptautiniam prestižui.“
LR Vyriausybės strateginio planavimo komiteto posėdyje buvo pabrėžta, kad oro uosto plėtra ir naujo terminalo statyba pirmiausia turės įtakos šalies konkurencingumui pasaulyje didinti ir šiuo metu esančiam atsilikimui nuo kitų šalių oro transporto srityje mažinti. Buvo atkreiptas dėmesys, kad pagal keleivių skaičių Tarptautinis Vilniaus oro uostas du kartus atsilieka nuo Rygos oro uosto ir 11 kartų atsilieka nuo Helsinkio oro uosto. Posėdyje akcentuotas faktas, kad be privačių investicijų valstybė yra nepajėgi šio atotrūkio sumažinti.
LR Vyriausybės strateginio planavimo komitete pritarta, kad nacionalinis vežėjas „flyLAL“ šiuo metu yra vienintelis suinteresuotas ir pajėgus didinti keleivių srautą Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Pastačius siūlomą terminalą, keleivių skaičius į Vilnių būtų padidintas maždaug keturis kartus, palyginti su 2007 metais – nuo 1,7 mln. iki 7 mln.
LR Vyriausybei pasiūlytame projekte numatyta, kad oro uostas yra tik įrankis, kuris turi pritraukti verslą, turizmą ir investicijas. Šalia oro uosto galėtų kurtis viešbučiai, prekybos ir biurų pastatai, atsirastų pramogų zonos ir kt. Tarptautinis Vilniaus oro uostas taptų moderniu centru, galinčiu konkuruoti su kitais Baltijos šalių ir kai kuriais Vakarų Europos oro uostais.
Padidėjęs keleivių srautas kasmet sukurtų papildomų apie 5,4 mlrd. Lt. pajamų Lietuvai, iš čia būtų sukurta papildomų iki 25 mlrd. Lt. BVP (2007 bendras BVP buvo apie 90 mlrd. Lt.).
Strateginio planavimo komitete aptarta, kad pastatęs modernų oro uostą Vilnius turėtų potencialą tapti Baltijos regiono lyderiu, pritraukiant investicijas į šalį, skatinant turizmą, sukuriant sąlygas turistų ir keleivių tranzitui tarp Rytų ir Vakarų.
„flyLAL Group“ į naujo terminalo statybą yra numačiusi investuoti iki 120 mln. Lt. Per 3 metus planuojam pradėti daugiau nei 20 naujų skrydžių.
Pabrėžęs „flyLAL Group“ siūlomo projekto naudą Lietuvai, LR Vyriausybės strateginio planavimo komitetas pavedė Susisiekimo ministerijai iki liepos 16 dienos parengti ir pateikti LR Vyriausybei reikiamus teisės aktų pakeitimo projektus, todėl tikimasi, kad teisinė ir techninė bazė projektui įgyvendinti bus parengta nedelsiant, ir jau spalio mėnesį prasidės naujojo keleivių terminalo statybos darbai.
Privatų keleivių terminalą „flyLAL Group“ planuoja pastatyti per 15 mėnesių. Naujajame terminale bus galima aptarnauti iki 5 mln. keleivių.
Matosi kad nuo spalio prasides statybos, o baigs kita ziema
Tikekimes ir nuotrauku bus, pats net nuvaziuociau pafotkinti darbu eikos per tvora
Naujiena is www.passengerterminal.lt
LR Vyriausybė pritarė "flyLAL" privataus keleivių terminalo statybai
Lietuvos Respublikos Vyriausybė pripažino, kad aviacijos verslą plėtojančių įmonių grupės „flyLAL Group“ siūlomo projekto įgyvendinimas atneštų didelės naudos visai šaliai. Strateginio planavimo komitetas birželio 25 dieną pritarė privataus keleivių terminalo statybai, rekonstruojant nuosavybės teise priklausančius pastatus Tarptautinio Vilniaus oro uosto teritorijoje.
„Būtent tokio LR Vyriausybės požiūrio mes ir tikėjomės, – teigia „flyLAL Group“ valdybos pirmininkas Gediminas Žiemelis. – Tarptautinio Vilniaus oro uosto infrastruktūros plėtra reiškia akivaizdžią naudą ne tik pačiam oro uostui, skrydžius vykdančioms oro bendrovėms, bet ir visai šalies ekonomikai, taip pat ir Lietuvos tarptautiniam prestižui.“
LR Vyriausybės strateginio planavimo komiteto posėdyje buvo pabrėžta, kad oro uosto plėtra ir naujo terminalo statyba pirmiausia turės įtakos šalies konkurencingumui pasaulyje didinti ir šiuo metu esančiam atsilikimui nuo kitų šalių oro transporto srityje mažinti. Buvo atkreiptas dėmesys, kad pagal keleivių skaičių Tarptautinis Vilniaus oro uostas du kartus atsilieka nuo Rygos oro uosto ir 11 kartų atsilieka nuo Helsinkio oro uosto. Posėdyje akcentuotas faktas, kad be privačių investicijų valstybė yra nepajėgi šio atotrūkio sumažinti.
LR Vyriausybės strateginio planavimo komitete pritarta, kad nacionalinis vežėjas „flyLAL“ šiuo metu yra vienintelis suinteresuotas ir pajėgus didinti keleivių srautą Tarptautiniame Vilniaus oro uoste. Pastačius siūlomą terminalą, keleivių skaičius į Vilnių būtų padidintas maždaug keturis kartus, palyginti su 2007 metais – nuo 1,7 mln. iki 7 mln.
LR Vyriausybei pasiūlytame projekte numatyta, kad oro uostas yra tik įrankis, kuris turi pritraukti verslą, turizmą ir investicijas. Šalia oro uosto galėtų kurtis viešbučiai, prekybos ir biurų pastatai, atsirastų pramogų zonos ir kt. Tarptautinis Vilniaus oro uostas taptų moderniu centru, galinčiu konkuruoti su kitais Baltijos šalių ir kai kuriais Vakarų Europos oro uostais.
Padidėjęs keleivių srautas kasmet sukurtų papildomų apie 5,4 mlrd. Lt. pajamų Lietuvai, iš čia būtų sukurta papildomų iki 25 mlrd. Lt. BVP (2007 bendras BVP buvo apie 90 mlrd. Lt.).
Strateginio planavimo komitete aptarta, kad pastatęs modernų oro uostą Vilnius turėtų potencialą tapti Baltijos regiono lyderiu, pritraukiant investicijas į šalį, skatinant turizmą, sukuriant sąlygas turistų ir keleivių tranzitui tarp Rytų ir Vakarų.
„flyLAL Group“ į naujo terminalo statybą yra numačiusi investuoti iki 120 mln. Lt. Per 3 metus planuojam pradėti daugiau nei 20 naujų skrydžių.
Pabrėžęs „flyLAL Group“ siūlomo projekto naudą Lietuvai, LR Vyriausybės strateginio planavimo komitetas pavedė Susisiekimo ministerijai iki liepos 16 dienos parengti ir pateikti LR Vyriausybei reikiamus teisės aktų pakeitimo projektus, todėl tikimasi, kad teisinė ir techninė bazė projektui įgyvendinti bus parengta nedelsiant, ir jau spalio mėnesį prasidės naujojo keleivių terminalo statybos darbai.
Privatų keleivių terminalą „flyLAL Group“ planuoja pastatyti per 15 mėnesių. Naujajame terminale bus galima aptarnauti iki 5 mln. keleivių.
Matosi kad nuo spalio prasides statybos, o baigs kita ziema
Tikekimes ir nuotrauku bus, pats net nuvaziuociau pafotkinti darbu eikos per tvora
Comment