Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vakar teko skristi is VNO. Ir vakar galutinai isitikinau, kad VNO vadovauja Runkelis su Runkeliu komanda.

    Sulipus i autobusa, kuris nuveza keleivius i lektuva, pajutau, kaip autobusas, vaziuodamas pro pat oro uosta, pervaziavo per gulinti policininka (!!!).

    Apie kokia tvarka oro uoste galima kalbeti, kai vadovybe nesugeba sukontroliuoti tu MAX keliu desimciu zmoniu, kurie vazineja oro uosto teritorijoje - ziu gal greitai ir keliu policija pamatysime patruliuojancia oro uosto teritorijoje ir gaudancia virsijanti greiti personala...
    Mano blogas

    Comment


      Ai čia dar pusė bėdos. Kai aš paskutinį kartą skridau ryte dirbo du kontrolės postai iš 5. Eilė buvo kilometrinė ir kai kurių aviakompanijų darbuotojai po ją turėjo ieškot savo keleivių, kad galėtų išskrist.

      Dar parduotuvėse bandžiau rasti nusipirkt atsigert ką nors didesniame nei pusės litro buteliuke. Šnapso kiek nori ir kokio nori - bet paprasčiausio mineralinio nei vienoje parduotuvėje neradau.
      kaip?

      Comment


        Aš prieš kelias dienas atskridau į VNO, tai nemaloniai nustebintas likau. Su pasų kontrole ir bagažo pasiėmimu viskas vyko labai greitai ir gerai, tačiau poto užtrukau virš dešimt minučių kol sugebėjau išeiti iš bagažo pasiėmimo salės į laukimo salę, nes paprasčiausiai durys buvo per siauros tokiam žmonių srautui (keli lėktuvai nusileido tuo pačiu metu) ir susidarė žmonių grūstys. Tai čia manau vienas iš įrodymų, kad naujas terminalas anksčiau ar vėliau bus būtinas.

        Taip pat vyko visiškas bardakas su automobiliais. Kadangi jų srautas į oro uostą buvo labai didelis, tai vos tik įsukus į oro uostą stovėjo policininkas ir visus automobilius apsukinėjo, kad jie važiuotų lauk iš oro uosto teritorijos (???). Nesupratau tokios taktikos. Ir svarbiausia, kad vienam iš parkingų tikrai dar buvo nemažai tuščių vietų, bet paprasčiausiai policija į tą pusę niekam neleido važiuoti.
        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

        Comment


          Kaip tai tipiškai lietuviška: paburbėt, pazyst, padejuot.
          Po to seks pamąstymai: ką užsienietis apie mus pagalvos.
          Galiausiai užsiversim 50 gramų ir agurkėliu užsikąsim.
          Ir vėl iš pradžių – paverksim apie sunkų gyvenimą.
          www.scriptorium.ie

          Comment


            Parašė C5 Rodyti pranešimą
            Kaip tai tipiškai lietuviška: paburbėt, pazyst, padejuot.
            Po to seks pamąstymai: ką užsienietis apie mus pagalvos.
            O tai ka siulai? "Padarykit geriau kad tokie gudrus?"

            Comment


              Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
              Aš prieš kelias dienas atskridau į VNO, tai nemaloniai nustebintas likau. Su pasų kontrole ir bagažo pasiėmimu viskas vyko labai greitai ir gerai, tačiau poto užtrukau virš dešimt minučių kol sugebėjau išeiti iš bagažo pasiėmimo salės į laukimo salę, nes paprasčiausiai durys buvo per siauros tokiam žmonių srautui (keli lėktuvai nusileido tuo pačiu metu) ir susidarė žmonių grūstys. Tai čia manau vienas iš įrodymų, kad naujas terminalas anksčiau ar vėliau bus būtinas.
              Rei dziaugtis,kad bent su pasu kontrole greitai. Man Londone teko laukti eilej gal valanda laiko, jei ne ilgiau, kol iki jos prasibroviau, t.y. pasu kontroles. Net nezinau kiek zmoniu buvo ir is keliu lektuvu.

              Comment


                Būtent, viskas yra labai reliatyvu.
                Su kuo lyginti laiką praleistą norint išeit iš oro uosto: ar su išėjimu iš Labrenciškių kaimo parduotuvės (tuo met gal ilgokai) ar iš Heathrow ar Dublino oro uosto?
                Šiaip tai žinoma off-topic, bet tokioj temoj tikiesi paskaitinėt apie uosto vystymąsi, naujus terminalus, ir t.t., o ne kiekvieno keliautojo buitinę akistatą su muitinkais ir personalo darbuotojais.
                www.scriptorium.ie

                Comment


                  Parašė C5 Rodyti pranešimą
                  Būtent, viskas yra labai reliatyvu.
                  Su kuo lyginti laiką praleistą norint išeit iš oro uosto: ar su išėjimu iš Labrenciškių kaimo parduotuvės (tuo met gal ilgokai) ar iš Heathrow ar Dublino oro uosto?
                  Šiaip tai žinoma off-topic, bet tokioj temoj tikiesi paskaitinėt apie uosto vystymąsi, naujus terminalus, ir t.t., o ne kiekvieno keliautojo buitinę akistatą su muitinkais ir personalo darbuotojais.
                  Ne reliatyvu, o faktas yra, kad aš gyvendamas Kaune daugiau kartų esu skridęs iš Rygos nei iš Vilniaus. Ir čia akistata ne su darbuotojais, o su nesugebančiu dirbti oro uosto direktoriumi. Dėl to ir tų žinių apie vystymąsi ir naujus terminalus yra daug mažiau negu kad galėtų būti.
                  kaip?

                  Comment


                    Vyriausybė sutinka leisti „flyLAL Group" statyti keleivių terminalą Vilniuje

                    http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17509153
                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                    Comment


                      Labai gerai. Kaip suprantu, statybos turetu prasideti LABAI NETRUKUS.

                      Comment


                        pagaliau leido, o kurioj cia vietoje jie ruosiasi statyti is viso pailgo terminalo i vilniaus puse ar priesinga?

                        Comment


                          http://www.passengersterminal.lt/ind...or=6:26#page29
                          cia yra schemute, kurioj nurodyta vieta

                          Comment


                            o tai skrydziu valdymo bokstas gi nematys tako kai ten uzstatys terminala, ar gal perkels kitur?

                            o kas tas trecias terminalas?

                            Comment


                              Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                              o tai skrydziu valdymo bokstas gi nematys tako kai ten uzstatys terminala, ar gal perkels kitur?

                              o kas tas trecias terminalas?
                              PERSPEKTYVUS TERMINALAS, t.y. kai bus noras ir poreikis, ten bus statomas dar vienas terminalas. Dabar statys ten kur numeriukas 2 pazymetas

                              Comment


                                Parašė gruobuonis Rodyti pranešimą
                                PERSPEKTYVUS TERMINALAS, t.y. kai bus noras ir poreikis, ten bus statomas dar vienas terminalas. Dabar statys ten kur numeriukas 2 pazymetas
                                Reiks pasakyt marketingo skyriui, ziurek dar gal ka parduos tiesiai prie namu

                                Comment


                                  Kiek girdejau statys nauja terminala, velaiu planuojamas darvienas is kaires puses, ir bus jie statomi esamu aiksteliu saskaita (kur lektuvai stovi), o dabar pleciama yra truputi ir padarys tik tris vietas, o tu vietu reiketu du tris kart daugiau.

                                  galetu geriau kanors sugalvoti del parkingu. man atrodo padaryti parkingu galetu kitoje tako puseje (i rytu puse kur keli nenaudojami lektuvai stovi)..... tada parkingu butu bentjau kuriam laikui normaliai, bet ir toje buseje galima manau butu kokius nors kroviniu ar remontu terminalus statyti, dar isperki kaskiek zemes ir statai
                                  jei keleivius autobusais vesti i lektuvus per taka rytinio ir vakarinio piko metu jie negaletu pervaziuoti del didelio srauto lektuvu (turetu pastoviai laukti eiles pervaziuoti) todel galima butu padaryti tuneli po taku ar kaska panasaus.

                                  kas turi minciu rasykite ir jei ka blogai parasiau pataisykite mane

                                  Comment




                                    galima ir tuneli israusti pirmas skaicius parkingai rytineje oro uosto dalyje, 2 skaicius vaziuti autobusams ir kitam oro uosto transportui, 3 visas transportas pravaziuoja per tuneli (tuneli galima nebutinai toje vietoje rausti kur nurodziau
                                    kita dar pazymejau raudonai kur jokio skaiciaus neuzdejau ten gali aplinkui apieti transportas, tik kad gal siektriek griovyje butu pravazevimas del lektuvu

                                    Comment


                                      Parašė John
                                      Padarysiu dar pora pastebejimu apie naujaji terminala...

                                      Tiek atskrendant pries pora savaiciu, tiek skrendant atgal (su FlyLAL) keleiviu laipinimo rankoves nenaudojamos (kaip ir pries mazdaug pusmeti). Teko maltis autobusuose.

                                      Po registracijos (check-in) leidziantis is pagrindines sales i autobusa yra eskalatorius, kuris turetu palengvinti zmoniu judejima... problema tik ta, kad eskalatorius judejo priesinga kryptymi (t.y. i virsu), nei reikejo keleiviams.

                                      Isvykimo saleje durys i kita isvykimo sales segmenta buvo uzrakintos, taigi nebuvo galima patekti i kitas terminalo dalis, kur buvo parduotuves (nors nezinau, ar jos veike... gal iki siol neatidare?).

                                      Ir apskritai susidaro ispudis, kad terminalas suprojektuotas nelabai patogiai. Aisku, jei tai padaryta del kokiu nors techniniu priezasciu (pvz., zemes trukumo), suprantama. Bet jei tokiu problemu nekilo, belieka tiketis, kad ateityje tokie projektai bus sekmingesni, nes dabar tiesiog nei i tvora, nei i mieta. Aisku, geriau, nei buvo anksciau, bet, turint omeny, kad tai visiskai naujas terminalas, atrodo kiek nuvilianciai.
                                      Jei aš neklystu, tu skridai į Londoną, vadinasi iš ne Šengeno zonos, kuri yra pakankamai nedidelė lyginant su likusia dalimi. Šios zonos yra izoliuotos viena nuo kitos, tad nenuostabu, kad durys į Šengeno zonos patalpas, kur yra gerokai daugiau parduotuvių, buvo uždarytos.

                                      Šiuo metu beveik ties visom tankovėm vyksta asfalto pakeitimo armuotu betonu darbai, tad todėl didžioji dalis rankovių yra nenaudojamos.

                                      Comment


                                        Paskutinius du kartus skrendant iš VNO (su flyLAL) lipau per rankoves, tačiau išlaipino ant asfalto, kai tuo pačiu reisu skridau su AirBaltic - važiavom autobusu. Skrendant į Londoną įmanoma tik į vieną parduotuvę užeit, plius apačioje yra kavinė.
                                        Vilnius yra nuostabus!

                                        Comment


                                          Parašė baltic Rodyti pranešimą
                                          Paskutinius du kartus skrendant iš VNO (su flyLAL) lipau per rankoves, tačiau išlaipino ant asfalto, kai tuo pačiu reisu skridau su AirBaltic - važiavom autobusu. Skrendant į Londoną įmanoma tik į vieną parduotuvę užeit, plius apačioje yra kavinė.
                                          oro linijos turbut irgi taupo "ant rankoviu"....

                                          Comment

                                          Working...
                                          X